כשאתם מתכננים אירוע שיהיה קייטרינג, ייתכן שאתם תוהים כיצד לבחור את הקייטרינג שלכם – במיוחד כאשר אינכם יכולים לטעום את האוכל קודם. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה שלך: 1. ודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלך. זה אולי נראה כמו מובן מאליו, אבל חשוב לאשר לפני שאתה הולך רחוק מדי בתהליך התכנון. 2. קבל הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. הם יכולים לתת לך תובנות ממקור ראשון לגבי איכות המזון ורמות השירות. 3. בקשו מהקייטרינג הפניות. אלה יכולים להיות לקוחות אחרים שהשתמשו בשירותיהם, או אפילו ספקים. 4. קחו בחשבון תקציב, וקבלו הערכות תמחור ממספר קייטרינג. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך, ותמיד תוכל לנהל משא ומתן אם המחיר של קייטרינג אחד גבוה משמעותית מהאחרים. 5. לאחר שבחרתם קייטרינג, הקפידו להעביר את החזון שלכם לאירוע בצורה ברורה. זה יעזור להם להבין את הציפיות שלך ולהבטיח שהם יוכלו לעמוד בהן.
הדרך הטובה ביותר לבחור את הקייטרינג שלך היא קודם כל להרכיב רשימה של קייטרינג פוטנציאלי. ברגע שיש לך את הרשימה שלך, תרצה לקרוא ביקורות מלקוחות אחרים ולהסתכל באתר האינטרנט ובתפריט של הקייטרינג. לאחר שצמצמת את הרשימה, תוכל להתחיל ליצור קשר עם הקייטרינג. כאשר אתה מדבר איתם, הקפד לשאול על הניסיון שלהם, המדיניות שלהם, ואם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות שעשויות להיות לך. והכי חשוב, בקשו לראות תמונות של העבודה הקודמת שלהם. זה ייתן לך את הרעיון הטוב ביותר של איך האוכל באמת ייראה וטעמו.
אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?
1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?
כשזה מגיע לאיכות המזון, אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג שאתה בוחר יכול לספק אפשרויות מזון טעימות, טריות ובריאות. ביקורות של לקוחות יכולות להיות דרך מועילה לאמוד את איכות המזון של שירות קייטרינג. בנוסף, כדאי לשקול את העלות של שירות הקייטרינג וכן את הניסיון שלהם במתן מענה לצרכים תזונתיים מיוחדים.
איך מבצעים טעימות מזון
חוש הריח שלנו חשוב מאוד כשמדובר בהנאה ממזון ארוחה. אם אתה רוצה להפיק את המרב מהאוכל שלך, כדאי לפרק אותו ולשחק איתו קצת. זה יעזור לך להבין את הטעמים והתחושות השונות. כדאי גם למנף טעם שאינו לשון כדי לקבל הבנה טובה יותר של הארוחה. לבסוף, שאל את עצמך למה זה עובד. זה יעזור לך להבין את הטעמים וכיצד הם פועלים יחד.
1. ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע קייטרינג הוא סוג האירוע שאתה קייטרינג. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שתצטרך לספק. 2. התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על אוכל ושירות לפני שתוכל להתחיל לתכנן את האירוע שלך. 3. ייתכן שיידרשו צוות המתנה ושירות לאירוע שלכם בהתאם לסוג האירוע בו אתם מארגנים. תצטרך לקבוע אם אתה צריך לשכור צוות נוסף או שהצוות הקיים שלך יכול להתמודד עם האירוע.
איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב?
קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר היטב עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.
ישנם גורמים רבים המנחים את בחירת המזון שלנו, כולל העדפת טעם, תכונות חושיות, עלות, זמינות, נוחות, איפוק קוגניטיבי, והיכרות תרבותית. ההעדפות האישיות שלנו משחקות תפקיד גדול במה שאנו בוחרים לאכול, אך כך גם גורמים אחרים כמו עלות, זמינות ונוחות. לפעמים אנחנו עושים בחירות על סמך היכרות תרבותית או איפוק קוגניטיבי, בעוד שבפעמים אחרות אנחנו פשוט הולכים עם מה שטעים. בסופו של דבר, אין דרך אחת נכונה לבחור מה לאכול, ולאנשים שונים יהיו גורמים שונים שינחו את ההחלטות שלהם.
מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?
יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה, אבל הנה חמישה מהחשובים שבהם: 1. האוכל, כמובן! ודא שבתפריט יש פריטים שתהנו מהם ושהביקורות טובות. 2. נוחות ואווירה. אתה רוצה להיות מסוגל להירגע וליהנות מהארוחה שלך, אז וודא שהמסעדה נקייה ונוחה. 3. השירות. שירות טוב יכול להפוך את הארוחה לטובה עוד יותר, אז שימו לב לביקורות או שאלו המלצות. 4. מחירים. אתה לא רוצה לשבור את הבנק, אבל תזכור שאתה מקבל מה שאתה משלם עבורו. 5. המלצות. שאל את החברים או המשפחה שלך להמלצות שלהם – הם מכירים אותך הכי טוב!
יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, חשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, שקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם זה אירוע רשמי, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב. שלישית, חשבו על מטרת האירוע שלכם. אם מדובר במפגש מזדמן, ייתכן שלא תזדקק לקייטרינג. רביעית, שקול את מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם יש לך מספר גדול של אנשים, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. חמישית, חשבו על המשאבים האישיים שלכם. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב. לבסוף, חשבו על חווית התכנון שלכם. אם מעולם לא תכננת אירוע לפני כן, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה.
איך הופכים אוכל חסר טעם לטעים
כאשר יש לך אובדן טעם, זה יכול להיות קשה ליהנות מהארוחות שלך. עם זאת, יש דרכים לעקוף את זה. ראשית, נסה להתמקד בחושים האחרים שלך. ריח ומרקם יכולים להיות חשובים לא פחות מהטעם כשמדובר בהנאה מהאוכל שלך. שנית, התנסות במאכלים שונים. גם אם אתה לא יכול לטעום אותם, אתה עשוי להיות מופתע עד כמה אתה נהנה מהם. שלישית, אכלו מאכלים שאתם נהנים מהם. זה שאתה לא יכול לטעום אותם לא אומר שהם לא יכולים להיות טעימים. רביעית, אכלו ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר. זה יעזור לך להפיק את המרב מהאוכל שאתה אוכל. לבסוף, תרגל היגיינת פה טובה. זה יעזור להבטיח שאתה מפיק את המרב מהארוחות שלך.
שפים צריכים להיות מסוגלים לטעום כל מרכיב שהם משתמשים בהם ולקבוע כיצד הוא יתרום לפרופיל הטעמים הכולל של המנה. זו הסיבה שחשוב לשפים לטעום את האוכל שלהם בזמן שהם מבשלים אותו, כדי שיוכלו לבצע את כל ההתאמות הנדרשות. על ידי טעימת מי הפסטה, הרוטב והמרכיבים האישיים, שפים יכולים לקבל תחושה טובה של הטעם של המנה בכללותה ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות לתיבול.
איך שופטים טעימת אוכל?
כשמדובר בהערכת איכות מנה, השיטה המעשית ביותר היא להעריך את מאפייני המזון כפי שהם נתפסים על ידי חמשת החושים. זה כולל מראה, ארומה, טעם, מרקם ועקביות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה יכול לקבל תחושה טובה אם מנה היא באיכות טובה או לא.
כשזה מגיע לקייטרינג, איכות האוכל היא תמיד הגורם החשוב ביותר. אחרי הכל, אם האוכל לא טוב, אנשים לא הולכים לחזור. להבטיח שכל מנה עשויה באהבה ובטיפול היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהאוכל שלך יהיה באיכות הגבוהה ביותר. כשאנשים יוכלו לטעום את התשוקה באוכל שלך, הם בטוח יחזרו לעוד.
מה הכי חשוב לקייטרינג
חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות , שכן זה עשוי להיות נחוץ כדי לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירועים מוצלחים.
תעשיית הקייטרינג מתמודדת עם אתגרים רבים, כשהנפוץ ביותר הוא ניהול, תחלופת עובדים, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות וארגון. בזבוז מזון הוא גם אתגר עצום בתעשיית האירוח. כדי להתגבר על אתגרים אלו, ניהול יעיל הוא המפתח. תקשורת ותכנון חיוניים גם לשמירה על פעילות תקינה של עסק הקייטרינג.
מהי החולשה של הקייטרינג?
בקייטרינג, נדיר שאנחנו עובדים במקום מאובזר כמו מטבח מסעדה. סביר להניח שרוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים מראש כשהגימור והציפוי נעשים במקום. זו יכולה להיות חולשה כי זה יכול להיות קשה להגיע לאותה רמת איכות כמו מטבח מסעדה. חולשה פוטנציאלית נוספת היא שקייטרינג יכול להיות סביבה מאוד תובענית ומהירה, שיכולה להיות מאתגרת לעמוד בקצב.
ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים, וקייטרינג בזיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר. קייטרינג לחתונה יכול להיות דרך מצוינת להפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת יותר. קייטרינג לחברות יכול להפוך את האירוע העסקי הבא שלכם למקצועי יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף נופך של אלגנטיות למסיבה הבאה שלכם. קייטרינג בזיכיון יכול להפוך את המשחק או האירוע הבא שלך למהנה יותר.
מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג
7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת עם סיכוי גבוה יותר להצליח.
ישנם מגוון גורמים המשפיעים על בחירת המזון. טעם, מרקם ומראה הם חלק מהגורמים החשובים ביותר. כלכלה, חוויות אוכל מוקדמות, הרגלים, תרבות, גיאוגרפיה, פרסום וגורמים חברתיים משחקים כולם תפקיד בעיצוב בחירות המזון.
מסקנה
לפני שאתם חותמים על חוזה עם קייטרינג, הקפידו לבקש אפשרויות לתפריט ולדגום את האוכל. זה יעזור לך לקבוע אם הקייטרינג מתאים לאירוע שלך.
הדרך הטובה ביותר לבחור קייטרינג כאשר אינך יכול לטעום את האוכל תחילה היא לקבל המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בו. שירותים לפני. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, אתה צריך לבקש מהם הפניות ולבדוק ביקורות מקוונות. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, עליך לקבוע פגישה עם הקייטרינגים כדי לדון בתפריט שלך ולקבל תחושה לגבי האישיות והסגנון העסקי שלהם.