בכל מקרה, בין אם מדובר במפגש קטן או במסיבה גרנדיוזית, הייתם רוצים שהאוכל יהיה לא פחות ממושלם. כאן נכנסת לתמונה חברת קייטרינג טובה. היא יכולה לטפל בכל העניינים הקשורים לאוכל כדי שתוכלו להתמקד באירוע שלכם. להלן 7 טיפים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר.
1. ודא שחברת הקייטרינג היא בעלת מוניטין ובעלת רקורד טוב. 2. בקשו הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בחברת הקייטרינג. 3. קבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות כדי להשוות מחירים. 4. הקפידו לשאול על המנות המיוחדות של חברת הקייטרינג והאם הן יכולות להתאים לצרכים תזונתיים מיוחדים שיש לכם. 5. ודאו שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת. 6. בקשו לראות תמונות של עבודות קודמות של חברת הקייטרינג. 7. וודאו שאתם מבינים את המדיניות והנהלים של חברת הקייטרינג לפני חתימת חוזה.
מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?
קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת ליצור אירוע מוצלח. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וספקים אחרים כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ ולעבוד היטב תחת לחץ.
יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם כדאי לארגן את האירוע שלכם. תקציב הוא תמיד שיקול מרכזי. אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. גם לפורמליות של האירוע יש תפקיד בהחלטת הקייטרינג. אירוע רשמי יותר ידרוש ככל הנראה שירותי קייטרינג מקצועיים יותר. חשוב לקחת בחשבון גם את מטרת האירוע. פגישה עסקית, למשל, תצריך קייטרינג מסוג אחר מאשר קבלת פנים לחתונה. מספר האורחים הוא גורם מפתח נוסף. אם אתם מצפים למספר רב של אנשים, ייתכן שיהיה זה פרקטי יותר לארגן את האירוע. חשוב לקחת בחשבון גם משאבים אישיים. אם יש לך את הזמן והאנרגיה להכין את כל האוכל בעצמך, אז אולי לא תצטרך לשכור חברת קייטרינג. עם זאת, אם חסר לכם זמן או אנרגיה, אז אולי שווה את ההשקעה לשכור חברת קייטרינג. לבסוף, עליך לשקול גם את הניסיון שלך בתכנון. אם מעולם לא תכננתם אירוע גדול לפני כן, אולי כדאי לשכור חברת קייטרינג שתעזור לטפל בפרטים.
מה עליי לחפש בשירות קייטרינג
הבחירה בחברת קייטרינג צריכה להיות מבוסס על מספר גורמים, לרבות ניסיון, הצעות ושירותים, תמחור ותשלום, זמינות, מיקום ופרטי יצירת קשר, בטיחות מזון והיגיינה ומוניטין. ניסיון חשוב בבחירת חברת קייטרינג, שכן אתה רוצה לוודא שיש לה את הכישורים והידע הדרושים כדי לספק את האירוע שלך. ההצעות והשירותים משתנים מחברה לחברה, לכן חשוב להשוות בין מה שמוצע כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. תמחור ותשלום הם שיקול חשוב נוסף, שכן תצטרכו לתקצב את עלות הקייטרינג. גם הזמינות חשובה, מכיוון שתצטרכו לוודא שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך האירוע שלכם. מיקום ופרטי התקשרות חשובים כדי שתוכל ליצור קשר עם חברת הקייטרינג בקלות אם תצטרך. בטיחות מזון והיגיינה הם מעל הכל, לכן וודאו שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב בתחום זה. לבסוף, חשוב לקחת בחשבון רישיון עסק וביטוח מכיוון שהם מספקים שקט נפשי שחברת הקייטרינג היא לגיטימית ומבוטחת.
אם אתה נלהב מאוכל ומתן מנות איכותיות ללקוחות שלך, אז עסק הקייטרינג שלך בטוח שתהיה הצלחה! אנשים יכולים לדעת מתי ארוחה מוכנה באהבה, והמגע הנוסף הזה של טיפול בטוח יגרום לאוכל שלך לטעום עוד יותר. אז וודאו שהלקוחות שלכם יוכלו לטעום את התשוקה שלכם בכל מנה שאתם מגישים!
מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?
קייטרינג לחתונה הוא היבט חשוב מאוד בכל חתונה ויכול להשפיע רבות על היום הכולל. ישנם מספר סוגים שונים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון חתונה, כולל קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יש יתרונות משלו והוא יכול לעזור להפוך את יום החתונה למיוחד עוד יותר.
SWOT הוא ראשי תיבות של חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. זהו כלי שבו עסקים משתמשים כדי להתקרב ולהסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. מדובר על יותר מסתם העלות של קבלת רישיון אלכוהול; זה על כל היבט של המסעדה שלך. החוזקות של המסעדה שלך עשויות לכלול את מיקומה, התפריט שלה או שירות הלקוחות שלה. החולשות שלו עשויות לכלול את עלויות התקורה הגבוהות שלה, היעדר שיווק או גודלו הקטן. הזדמנויות למסעדה שלך עשויות לכלול מגמה גוברת של תזונה בריאה, בניין משרדים חדש שעולה בקרבת מקום, או שינוי בשכר המינימום המקומי. איומים על המסעדה שלך עשויים לכלול מתחרה חדש שנפתח במורד הרחוב, מיתון או ירידה בתנועת הרגליים באזור שלך. על ידי לקיחת צעד אחורה והסתכלות על העסק שלך מבעד לעדשת ה-SWOT, אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר של היכן אתה עומד ביחס למתחרים ומה עליך לעשות כדי להישאר בחזית.
מהם 7 סוגי הקייטרינג?
1) פונקציות תאגידיות: קייטרינג מסוג זה מושלם לאירועים גדולים כגון פיקניקים של החברה, מסיבות חג וטקסי פרסים. השירותים כוללים בדרך כלל מגוון אפשרויות מזון, כמו גם שירות משקאות ועריכת שולחן. 2) מקומות לחתונה: שירותי קייטרינג לחתונות הם לרוב מקיפים יותר מאלה לסוגים אחרים של אירועים. בנוסף לאוכל ושתייה, חברות קייטרינג רבות יכולות לספק שירותי תכנון אירועים, קישוט ובידור. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: סוג זה של קייטרינג מושלם למסיבות, מקלחות ומפגשים חברתיים אחרים. השירותים כוללים בדרך כלל מגוון אפשרויות מזון, כמו גם ערכות שולחן וקישוטים. 4) איסוף זיכיונות: קייטרינג מסוג זה מושלם לאירועים שבהם המשתתפים יקנו אוכל מדוכני זיכיונות. השירותים כוללים בדרך כלל תיאום אפשרויות מזון עם דוכני הזיכיון, כמו גם ערכות שולחן וקישוטים. 5) קייטרינג פוד טראק: קייטרינג מסוג זה מושלם לאירועים שבהם המשתתפים יאכלו ממשאיות אוכל. השירותים כוללים בדרך כלל תיאום אפשרויות מזון עם משאיות האוכל, כמו גם ערכות שולחן וקישוטים. 6) קייטרינג במסעדה: סוג זה של קייטרינג מושלם לאירועים שבהם המשתתפים יאכלו ממסעדה. השירותים כוללים בדרך כלל תיאום אוכל
אם אתה מחפש שירות קייטרינג, יש כמה דברים שתרצה לזכור. בראש ובראשונה, תרצו לוודא שבשירות הקייטרינג יש אוכל טוב. כדאי גם לשקול דברים כמו חוות דעת של לקוחות, עלות השירות והניסיון של חברת הקייטרינג. בנוסף, תרצה לחשוב על כל הצרכים המיוחדים שיש לך. על ידי שמירה על כל הגורמים הללו בחשבון, תהיו בטוחים שתבחרו את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.
מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג
ארגון הוא המפתח בכל עסק, אבל במיוחד בקייטרינג שבו תזמון ותיאום הם קריטיים. קיום מערכת למעקב אחר הזמנות, תשלומים, תכנון תפריט ותזמון צוות יעזור לך להימנע מטעויות יקרות. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם בעסקי הקייטרינג. מעורבות עם קבוצות סחר ולשכות מסחר מקומיות יכולה לעזור לך לפגוש לקוחות פוטנציאליים ולהוציא את שמך. שימוש בנתונים כדי להניע את ההחלטות העסקיות שלך הוא דרך חכמה לפעול. עקוב אחר דברים כמו אילו סוגי אירועים מזמינים איתך, אילו פריטי תפריט הם הפופולריים ביותר, ואילו הנחות או מבצעים מביאים את העסק הרב ביותר. מידע זה יעזור לך לקבל החלטות אסטרטגיות לגבי היכן למקד את המאמצים שלך. שיווק בעל השפעה חיונית להצלחת קייטרינג. השקיעו בבטחונות איכותיים וודאו שהאתר שלכם ופלטפורמות המדיה החברתיות שלכם מעודכנים. תכנן קמפיינים שיווקיים ממוקדים ומדוד את יעילותם כדי שתוכל להתאים את האסטרטגיה שלך לפי הצורך. לבסוף, התמקדו באוכל שיבדל אתכם מהמתחרים. בין אם מדובר במנות גורמה, מטבח פיוז'ן ייחודי או אפשרויות ידידותיות לאלרגיה, מצאו נישה והפכו אותה לשלך.
חמשת הסוגים של פריסות מטבחים מסחריים הם פריסת האחסון, פריסת עמדת הכביסה, הכנת האוכל פריסה, פריסת תחנת הבישול ופריסת השירות. פריסת האחסון היא הפריסה החשובה ביותר, שכן היא אחראית על ארגון כל המזון והאספקה במטבח. פריסת עמדת הכביסה אחראית על ארגון הכיור, המדיח ואזור ההכנה. מערך הכנת האוכל אחראי על ארגון גוש החיתוך, שולחן ההכנה והכיריים. מערך תחנת הבישול אחראי על ארגון התנור, הטיגון והגריל. מערך השירות אחראי על ארגון הדלפק, הקופה ופינת הישיבה.
מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם של כאשר שוכרים קייטרינג?
ישנם כמה שיקולים מרכזיים בבחירת קייטרינג לאירוע: סוג האירוע, התקציב והאם יהיה צורך בצוות המלצרים או לא. חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע כי הוא יכתיב את סוג האוכל והשירות המתאימים. לדוגמה, ארוחת ערב רשמית לשבת תדרוש קייטרינג שונה מאשר מזנון סתמי יותר. תקציב הוא גם שיקול חשוב, שכן קייטרינג יכול להיות אחת ההוצאות הגדולות ביותר לאירוע. חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות כדי לראות מה זמין במסגרת התקציב שלך. לבסוף, תצטרכו להחליט אם אתם צריכים צוות מלצרים לאירוע שלכם. אם יש לך רומן סתמי יותר, ייתכן שלא יהיה צורך בצוות המלצרים. עם זאת, עבור אירוע רשמי יותר, אולי שווה את ההוצאה הנוספת להחזיק שרתים שיעזרו לשמור על פעילות חלקה.
1) קייטרינג חוויתי: אחד הדברים הגדולים ביותר שיצאו בשנה שעברה היה הידיעה ש אנשים רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם. הם רוצים לראות, להריח ולטעום את האוכל שלהם לפני שהם אוכלים אותו. 2) אפשרויות בריאות: עם העלייה בפופולריות של בריאות ואיכות חיים, אין זה מפתיע שהקייטרינג עוקב אחריהם. אנשים מחפשים אפשרויות קלות יותר ובריאות יותר שעדיין טעימות. 3) מטבח ניאו-נורדי: טרנד זה עוסק כולו בטעמים נקיים ופשוטים שנותנים למרכיבים לזרוח. תחשוב על אוכל בסגנון סקנדינבי עם טוויסט מודרני. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: קייטרינג הופכים ליותר ויותר דומים לאירועים, והאורחים רוצים להיות מסוגלים לחלוק את החוויה שלהם עם החברים והעוקבים שלהם. 5) אכילה משורש לגבעול: זהו טרנד שכולו קיימות ושימוש בכל חלק מהמרכיבים. 6) פטריות צ'אגה: מזון העל הזה הופך ליותר ויותר פופולרי ככל שאנשים לומדים על היתרונות הבריאותיים הרבים שלו. 7) שולחנות מרעה: חלפו הימים של ארוחות ישיבה בנות שלוש מנות. אנשים רוצים להיות מסוגלים להסתובב ולהתערבב, ושולחנות מרעה הם הדרך המושלמת ל
מהם 3 מפתחות להצלחה
ישנם שלושה מפתחות להצלחה בקריירה: תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. תקשורת היא המפתח בכל קריירה. אתה צריך להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם המעסיקים, העובדים והלקוחות שלך. ביטחון עצמי הוא גם המפתח. אתה צריך להיות בטוח ביכולות שלך ובקבלת ההחלטות שלך. גם האופי חשוב. אתה צריך להיות אדם בעל יושרה ואופי.
כעסק קייטרינג, אתה צריך לוודא שיש לך אסטרטגיית שיווק מוצקה כדי למשוך לקוחות חדשים ולהצמיח את העסק שלך. להלן 15 רעיונות שיווקיים בעלי השפעה גבוהה שכדאי לקחת בחשבון: 1) קבל אתר מעולה – וודא שהאתר שלך מקצועי ואטרקטיבי, ושהוא כולל את כל המידע החשוב על העסק שלך (מיקום, פרטי יצירת קשר, שירותים המוצעים וכו'). . 2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך לשימוש סלולרי – כשיותר ויותר אנשים משתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם כדי לגשת לאינטרנט, חשוב לוודא שהאתר שלך מותאם לנייד. 3) שלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך – אם אתה רוצה להקל על הלקוחות לרכוש את שירותי הקייטרינג שלך באינטרנט, אז שלבו פונקציונליות של מסחר אלקטרוני באתר האינטרנט שלך. 4) פתחו את הפוטנציאל לשיווק דיגיטלי – ישנן טכניקות שיווק דיגיטלי רבות בהן תוכלו להשתמש כדי לקדם את עסק הקייטרינג שלכם, אז ודאו שאתם בוחנים את כל האפשרויות ומוצאים את אלו שמתאימות לכם ביותר. 5) השתמש בהמלצות ובביקורות – הצג ביקורות חיוביות ועדויות מלקוחות מרוצים באתר שלך ובערוצי המדיה החברתית כדי לעזור לבנות אמון וביטחון בעסק שלך. 6) צלם תמונות מקצועיות – תמונות באיכות גבוהה
מה החוזק של עסקי קייטרינג?
בקייטרינג, אתה בדרך כלל יודע כמה אנשים מגיעים ומה הם אוכלים, וזה יכול להיות יתרון. עם זאת, לא תמיד תקבל תשלום מלא לפני התרחשות האירוע. בעסקי המסעדנות יש לך את היכולת להציע בחירה, מה שיכול להיות כוח.
בשירות מסוג זה, האורחים נכנסים לפינת האוכל ומתיישבים. לאחר שהתיישבו, מלצר ייקח את ההזמנה שלהם וישרת אותם. שירות מסוג זה נפוץ במסעדות. שירות בסיוע: כאן האורחים נכנסים לפינת האוכל, אוספים את הצלחות שלהם, הולכים לדלפקי המזנון ועוזרים לעצמם. שירות מסוג זה נפוץ במזנונים ובקפיטריות. שירות עצמי: בשירות מסוג זה, האורחים משרתים את עצמם. סוג זה של שירות נפוץ במסעדות מזון מהיר ובחנויות מכולת. שירות נקודת יחיד: שירות מסוג זה הוא כאשר יש רק אדם אחד שאחראי על קבלת הזמנות האורחים והגשה. שירות מסוג זה נפוץ במסעדות עם גישה לדרך. שירות מיוחד: שירות מסוג זה הוא כאשר לאורחים יש דרישות ספציפיות שצריך לעמוד בהן. שירות מסוג זה נפוץ בבתי מלון ובבתי חולים.
מהם 11 סוגי שירותי המזון
ישנם מגוון של סגנונות שירות מזון שניתן להשתמש בהם במסגרות שונות. שירות כסף הוא סגנון שירות רשמי המשמש בדרך כלל במסעדות מסעדות גורמה. שירות אמריקאי הוא סגנון שירות סתמי יותר המקובל במסעדות ובבתי קפה. שירות מזנון הוא סגנון שירות שבו אוכל מונח על שולחן מזנון כדי שהאורחים יגישו לעצמם. שירות צרפתי הוא סגנון שירות רשמי שבו האוכל מצופה ומוגש לאורחים על ידי צוות המלצרים. שירות רוסי הוא סגנון שירות רשמי שבו האוכל מוגש בסגנון משפחתי על מגש גדול. שירות Gueridon הוא סגנון שירות שבו אוכל מוכן ומוגש טרי לשולחן. שירות מגשים הוא סגנון שירות שבו אוכל מוגש על מגשים לאורחים. שירות עצמי הוא סגנון שירות שבו האורחים משרתים את עצמם.
הפלח המסחרי של תעשיית הקייטרינג כולל עסקים כמו מסעדות, בתי קפה וקייטרינג. המגזר הלא מסחרי כולל עסקים כמו בתי חולים, בתי ספר ובתי כלא. המגזר הצבאי כולל עסקים כמו הכוחות המזוינים וארגונים ממשלתיים אחרים.
מילים אחרונות
הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע שלכם: 1. הגדירו את התקציב שלכם ועמדו בו 2. דעו את ספירת האורחים שלכם ואיזה סוג אירוע אתם מארחים 3. קחו בחשבון את היצע התפריט של חברת הקייטרינג ואם הם יכולים להתאים לצרכים התזונתיים שלכם 4. ביררו לגבי כוח האדם של החברה והאם הם יוכלו לספק את הצוות הדרוש לאירוע שלכם 5. שאל על מדיניות ההשכרה של החברה והאם היא מציעה הנחות כלשהן 6. ודא שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת 7. קרא ביקורות מקוונות על חברת הקייטרינג
אם אתה מחפש שירותי קייטרינג, אלה שבעה טיפים יעזרו לך לבחור את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. ראשית, שקול את סוג האירוע שאתה מארח ואת גודל רשימת האורחים שלך. לאחר מכן, קבל המלצות מחברים או מבני משפחה שהשתמשו בשירותי קייטרינג בעבר. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, קרא ביקורות מקוונות וצור קשר עם כל חברה כדי לקבל הצעת מחיר. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט, דמי משלוח והתקנה, וכל חיובים נוספים אחרים. עם קצת מחקר, תוכל למצוא את חברת הקייטרינג המושלמת לאירוע שלך.