אוכל למסיבת רווקות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

אוכל למסיבת רווקות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המתאים היא חלק קריטי בתכנון כל אירוע. הקייטרינג שתבחרו יהיה אחראי על אספקת האוכל והשתייה לאורחים שלכם, לכן חשוב לבחור בקייטרינג שתוכלו לסמוך עליו שיספק אוכל ושירות טובים. יש כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש באירוע שלכם. הקייטרינג שתבחרו אמור להיות מסוגל לספק את סוג המזון הרצוי. שנית, כדאי לקחת בחשבון את גודל האירוע שלכם ואת מספר האורחים שאתם מצפים לו. הקייטרינג שתבחר אמור להיות מסוגל להכיל את מספר האורחים שיש לך. לבסוף, עליך לבקש הפניות מהקייטרינג שאתה שוקל. כדאי לבקש הפניות מלקוחות קודמים שהשתמשו בקייטרינג כדי לקבל מושג על החוויה שלהם.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור את הקייטרינג הטוב ביותר עבור הצרכים שלך: 1. קבע את התקציב שלך. זהו שלב ראשון וחשוב במציאת הקייטרינג המתאים. לדעת כמה אתה מוכן להוציא תעזור לצמצם את הבחירות שלך. 2. החליטו על סגנון האוכל שאתם רוצים. האם תרצו ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון נינוח יותר? הכרת סגנון האוכל שאתה רוצה תעזור לך למצוא קייטרינג שמתמחים בסוג זה של מטבח. 3. קחו בחשבון את גודל האירוע שלכם. ודא שהקייטרינג שתבחר יכול להכיל את מספר האורחים שיהיו לך. 4. בקשו המלצות. שוחח עם חברים, משפחה ועסקים אחרים באזור שלך כדי לראות אם יש להם המלצות לקייטרינג. 5. בקש הצעות. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, פנה לקייטרינג ובקש הצעה. מסמך זה צריך לפרט את השירותים שהם יספקו, את העלות, וכל פרט חשוב אחר. 6. השוו הצעות. הקפד להשוות את ההצעות זו לצד זו כדי לוודא שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר

כיצד תוכל לדעת לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, על מנת להבטיח שכל ההיבטים של האירוע יטופלו. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וחברים אחרים בצוות הקייטרינג. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ, מכיוון שלעתים קרובות הם צריכים לעבוד תחת מועדים צפופים.

יש כמה דברים שכדאי לזכור כשאתה בוחר שירות קייטרינג לאירוע הבא שלך. בראש ובראשונה, תרצו לוודא שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב באספקת מזון איכותי. אתה יכול לבדוק ביקורות מקוונות של לקוחות כדי לקבל מושג על מה שאנשים אחרים חוו. שנית, תצטרך לשקול את העלות של שירותי הקייטרינג. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. שלישית, תרצו לוודא שלחברת הקייטרינג יש ניסיון בטיפול באירועים מיוחדים. אם יש לכם צרכים ספציפיים, הקפידו לדון בהם עם חברת הקייטרינג מראש. לבסוף, קחו בחשבון את כל הדרישות התזונתיות המיוחדות שיש לאורחים שלכם. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהאורחים שלך יישארו רעבים כי שירות הקייטרינג לא היה מסוגל לספק את הצרכים שלהם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, ישנן כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול כדי להבטיח אירוע מוצלח. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? מה אתה היית ממליץ? איך אתה מציג את האוכל? מה העלות המשוערת? איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? האם אתה נותן דגימה מהתפריט? האם יש חיובים נוספים? על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלך!

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשאתה עובד כקייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים. סוג האירוע יכתיב את סוג האוכל והשירות הנדרשים. לדוגמה, אירוע רשמי ידרוש תפריט ושירות מתוחכמים יותר מאשר אירוע מזדמן. התקציב שלך הוא גורם חשוב בהחלטה באיזה סוג קייטרינג להשתמש. אם יש לך תקציב מוגבל, ייתכן שתצטרך להשתמש בשירות קייטרינג זול יותר או להקריב קצת מבחינת התפריט או השירות. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים לאירוע שלך. אם כן, תצטרך להביא בחשבון את עלות העסקתם בתקציב שלך.

קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע, ויש ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג לבחירה: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות. , קייטרינג לאירועים חברתיים, וקייטרינג בזיכיון. קייטרינג לחתונה הוא אולי הסוג החשוב ביותר של קייטרינג, שכן הוא יכול לעשות או לשבור קבלת פנים. חשוב לבחור בקייטרינג המנוסה בטיפול בחתונות, שיוכל לספק מגוון אפשרויות תפריט לרצות את כל האורחים. קייטרינג לחברות חיוני לאירועים עסקיים, כנסים ואירועים רשמיים אחרים. האוכל חייב להיות טעים ובשפע, והקייטרינג צריך להיות מסוגל לעמוד בכל הגבלות תזונתיות. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות, מקלחות ומפגשים לא פורמליים אחרים. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק מגוון אפשרויות אוכל שיתאימו לכל הטעמים. קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועי ספורט, פסטיבלים ומפגשים חיצוניים אחרים. האוכל חייב להיות קל לאכילה ולהובלה, והקייטרינג צריך להיות מסוגל להתאים לכל צרכים תזונתיים מיוחדים.

איך מראיינים קייטרינג?

כקייטרינג, אתה תהיה אחראי לספק שירות מזון ומשקאות ללקוחות שלך ולאורחים שלהם. חשוב להיות בעל ניסיון בתעשיית האירוח על מנת להצליח בתפקיד זה. אתה אמור להיות מסוגל להתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולהתמודד עם לחץ בעבודה. אתה צריך גם להיות מסוגל להתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו.

הקייטרינג שתבחר לחתונה שלך צריך להיות חברה בשירות מלא. זה אומר שהם יטפלו בהכל מהצוות, הניקיון, עריכת השולחן ושירות הבר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

היכולת לשרת היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. לקייטרינג צריך להיות צוות של אנשי מקצוע שיודעים את אומנות הגשת האורחים והצעת מעדנים.

אם אתם מחפשים אירוע ללא טרחה, שקול להשתמש בשירות קייטרינג המציע השכרת צלחות וכלי מטבח. בדרך זו, לא תצטרך לדאוג לגבי הגדרה או ניקיון לאחר מכן. פשוט שבו אחורה ותהנו מהמסיבה שלכם!

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

כאשר מתכננים תפריט, חשוב לקחת בחשבון מגוון גורמים כדי להבטיח ארוחה מעוגלת ומהנה. האיזון הוא המפתח, הן מבחינת סוגי המזונות המוצעים והן מבחינת האיכות התזונתית הכללית של הארוחה. גם האסתטיקה חשובה, שכן סביר להניח שהסועדים יימשכו יותר לארוחה שנראית מושכת. לבסוף, הגיוון חשוב על מנת להשאיר את הסועדים מתעניינים ומעורבים. זה כולל הצעת מגוון של צבעים, מרקמים, טעמים וצורות וגדלים של מזון. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגיש את התפריט הם גם שיקולים חשובים בתכנון התפריט.

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות מאתגרת לניהול, אך ישנם כמה אתגרים נפוצים שניתן להתגבר עליהם באמצעות האסטרטגיות הנכונות במקום. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא תחלופת עובדים, שכן יכול להיות קשה למצוא ולשמר עובדים טובים. אתגר נוסף הוא השעות הארוכות, שכן לעיתים קרובות עסקי קייטרינג צריכים להיות פתוחים מוקדם ולסגור מאוחר. הדרכת לקוחות יכולה להיות גם אתגר, מכיוון שהם אולי לא מכירים את המוצרים והשירותים המוצעים. לבסוף, בזבוז מזון הוא נושא נפוץ בקייטרינג, מכיוון שלעתים קרובות מדובר בהכנת מזון רבה. עם זאת, יש דרכים להפחית את בזבוז המזון ולהפיק את המרב מכל ארוחה.

מהי החולשה של קייטרינג

אחד האתגרים העיקריים בקייטרינג הוא עבודה עם ציוד באיכות נמוכה יותר ממה שנמצא בדרך כלל בקייטרינג מטבח מסעדה. זה יכול להקשות על הכנה נכונה ובישול מזון, כמו גם להפוך את זה למאתגר יותר להשיג את התוצאות הרצויות בעת ציפוי האוכל. בנוסף, קייטרינג דורש לעתים קרובות יותר תיאום וארגון על מנת להבטיח שהכל יסתיים בזמן ובהתאם למפרט הלקוח.

יש יתרונות וחסרונות לאירוע שלך. זה באמת תלוי בתקציב שלך, בפורמליות של האירוע שלך ובמשאבים האישיים שלך. הנה כמה גורמים שיש לקחת בחשבון: תקציב: שירותי קייטרינג יכולים להיות יקרים. אם אתם בתקציב מצומצם, אולי כדאי לכם לשקול להכין את האוכל בעצמכם. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שימוש בשירות קייטרינג על מנת לספק רמה גבוהה יותר של תחכום. מטרת האירוע: אם אתם מארחים אירוע גדול, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג על מנת לספק מספיק אוכל לכל האורחים שלכם. מספר אורחים: ייתכן שאירוע קטן עם פחות מ-50 אורחים לא יזדקק לשירותי קייטרינג. משאבים אישיים: אם יש לך את הזמן והמשאבים להכין את האוכל בעצמך, ייתכן שלא תצטרך להשתמש בשירות קייטרינג. ניסיון בתכנון: אם יש לך ניסיון בתכנון וביצוע אירועים, ייתכן שתהיה מצויד יותר להתמודד עם הכנת האוכל בעצמך.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה כדי להבטיח שאירוע הקייטרינג יהיה מוצלח.

הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הבאים בעת העסקת העובד הבא שלך: 1. כמות מאגר המועמדים שלך: ככל שתצטרך לבחור מהם יותר מועמדים , כך גדל הסיכוי שתמצא את ההתאמה המתאימה לתפקיד שלך. 2. איכות מאגר המועמדים שלך: ככל שאיכות המועמדים שלך תהיה טובה יותר, כך גדל הסיכוי שתמצא את ההתאמה המתאימה לתפקידך. 3. דחיפות למילוי התפקיד: ככל שהצורך שלך למלא את התפקיד דחוף יותר, כך גדל הסיכוי שתקבלי החלטה נמהרת שבהמשך אולי תתחרט עליה. 4. השקעה נדרשת עבור הגיוס החדש: ככל שתשקיע יותר בגיוס החדש, כך חשוב יותר למצוא את ההתאמה המתאימה לתפקיד שלך.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים. קייטרינג לאירועים הוא סוג של קייטרינג מיוחד הכולל מתן שירות מזון ומשקאות באירועים מיוחדים כגון חתונות, מסיבות, כנסים וכנסים. פונקציית התכנון של ניהול הקייטרינג אחראית על קביעת תקציב הקייטרינג, התפריטים ולוח הזמנים של השירות. הפונקציה המארגנת אחראית על גיוס והכשרת עובדים, הזמנת אספקה ותיאום עבודת המחלקות השונות. פונקציית ההנחיה אחראית לפקח על עבודת צוות הקייטרינג, לדאוג שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ופתרון כל בעיה שעלולה להתעורר. פונקציית הבקרה אחראית על מעקב אחר ביצועי צוות הקייטרינג, הערכת שביעות רצון הלקוחות ונקיטת פעולות מתקנות בעת הצורך.

קייטרינג אחראים על הכנת והגשת מזון באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הקמת פינות אוכל, הגשת אוכל לאורחים וניקיון לאחר האירוע.

מילים אחרונות

בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך, אפשרויות התפריט והרמה של השירות המוצע. כמו כן, חשוב לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מאחרים שהשתמשו בקייטרינג בעבר.

כאשר בוחרים קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש באירוע שלכם. לאחר מכן, עליך לקבוע את התקציב שלך. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה רוצה וכמה אתה מוכן להוציא, אתה יכול להתחיל לחקור קייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מקוונות ולבקש הפניות מחברים או משפחה. נפגש עם כמה קייטרינג שונים כדי לקבל תחושה של האישיות והשירותים שלהם. לאחר שמצאתם את ההתאמה הנכונה, תוכלו להירגע וליהנות מהאירוע שלכם בידיעה שהאוכל יטופל!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן