קייטרינג בשרי לאירוע קטן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשרי לאירוע קטן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המתאים היא החלטה חשובה בעת תכנון אירוע. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כמו סוג האירוע, התקציב והמוניטין של חברת הקייטרינג. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: ראשית, החליטו איזה סוג אירוע אתם מתכננים. האם זה יהיה מפגש מזדמן או רומן רשמי? סוג האירוע יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג? קבל הצעות מחיר מכמה חברות לפני קבלת החלטה. לבסוף, חקרו את חברות הקייטרינג שאתם שוקלים. קרא ביקורות מקוונות ודבר עם חברים או משפחה שהשתמשו בשירותיהם. בחר חברה עם מוניטין טוב וביקורות חיוביות. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

יש כמה דברים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלך. ראשית, עליכם לקחת בחשבון את גודל האירוע שלכם ואת מספר האורחים שיהיו לכם. זה יעזור לך לקבוע את סוג שירותי הקייטרינג שאתה צריך. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך ואיזה סוג מזון תרצה להגיש. לבסוף, עליכם למצוא קייטרינג בעל ניסיון ובעל מוניטין טוב.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה וששום דבר לא יישאר בחוץ. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לארגן הכל כך שהוא יתנהל בצורה חלקה ביום האירוע. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים על מנת לתאם את כל ההיבטים השונים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל על מנת לוודא שכולם יהנו מהאירוע.

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, ישנן מספר שאלות מרכזיות שכדאי לשאול על מנת לקבל הבנה ממה שהקייטרינג יכול לספק. ראשית, בררו באיזה סוג של מזונות הם מתמחים ומה ההמלצות שלהם. חשוב גם לשאול כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. בנוסף, שאל כיצד יטופלו בקשות של הרגע האחרון או הגבלות תזונתיות. לבסוף, שאל אם יש דגימה מהתפריט זמין ואם יש חיובים נוספים. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, תוכל לקבל מושג טוב יותר למה לצפות מהקייטרינג והאם הם יתאימו לאירוע שלך או לא.

מה הכי חשוב לקייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג, להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי כדי לשכנע לקוחות לבצע החלפות או שינויים במנות. תקשורת טובה וכישורי אנשים הם גם המפתח לבניית בסיס לקוחות ולהבטחת הצלחתו של אירוע.

תשומת לב לפרטים חשובה ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חיוני לזכור ולהקפיד על פרטים מסוימים על מנת להפיק אירוע באיכות גבוהה.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. אם מדובר באירוע רשמי, תרצו לבחור בקייטרינג המנוסה בטיפול באירועים מסוג זה. אם מדובר באירוע מזדמן יותר, ייתכן שתהיה לך יותר גמישות בבחירת הקייטרינג שלך. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. תצטרכו להחליט כמה אתם מוכנים להוציא על שירותי קייטרינג. זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך ולמצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלך. לבסוף, תצטרך לשקול את סוג השירות שאתה צריך. אם אתם צריכים צוות מלצרים לאירוע שלכם, תצטרכו למצוא קייטרינג שמציע שירות מסוג זה. אם אתם עורכים אירוע לא רשמי יותר, ייתכן שלא תזדקק לשירות מסוג זה.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. לכן חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את סוג האוכל והשירות שאתה והאורחים מצפים לו. להלן ארבעה סוגי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל ועד השירות, הכל חייב להיות ללא רבב. לכן חשוב לבחור קייטרינג בעל ניסיון בקייטרינג חתונות. קייטרינג לעסקים: כשמדובר בקייטרינג ארגוני, ההתמקדות היא במתן אוכל ושירות מעולים לעובדים וללקוחות. בין אם מדובר בארוחת צהריים בעבודה או בארוחת ערב חשובה ללקוחות, הקייטרינג חייב להיות מסוגל לספק. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק במתן אוכל ושתייה טעימים למסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, בייבי מקלחת או מסיבת אירוסין, הקייטרינג חייב להיות מסוגל ליצור תפריט שישמח את כל האורחים. קייטרינג זכיון: קייטרינג זכיון עוסק כולו באספקת מזון ומשקאות באירועי ספורט, קונצרטים ואירועים גדולים אחרים. הקייטרינג חייב להיות מסוגל להתמודד עם ההמונים הגדולים ו

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא ללא ספק גורם גדול – קייטרינג יכול להיות יקר ואם אתה בתקציב מצומצם, ייתכן שהוא לא ישים. הפורמליות של האירוע שלך היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון. סביר להניח שאירוע רשמי יותר ידרוש קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר אולי לא. מטרת האירוע שלכם היא גורם חשוב נוסף – אם אתם מארחים פגישה עסקית או משהו שדורש הרבה נטוורקינג מקצועי, קייטרינג הוא כנראה רעיון טוב. אבל אם יש לך רק כמה חברים למסיבה, אתה כנראה יכול להתחמק עם אי קייטרינג. גם כמות האורחים שאתם מצפים להם רלוונטית – התכנסות קטנה כנראה יכולה להתנהל ללא קייטרינג, אבל סביר להניח שאירוע גדול יזדקק לכך. לבסוף, יש לקחת בחשבון את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לכם הרבה זמן ואנרגיה להקדיש לתכנון והכנת אוכל, אולי לא תצטרכו לשרת. אבל אם אתה קצר בזמן או שאין לך הרבה ניסיון במטבח, קייטרינג עשוי להיות ההימור הטוב ביותר שלך.

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח. למרות שעבודה כקייטרינג יכולה להיות מלחיצה, אתה אמור להיות מסוגל להתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולהתמודד עם לחץ בעבודה. היו מוכנים לדון כיצד הייתם מתמודדים עם לקוח קשה או עם אחד מאורחיו.

האם קייטרינג בדרך כלל מספק מנות

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לקחת בחשבון את שירותי הקייטרינג שיסופקו. שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח או עובדים עם צלחת וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור שלהם. מעבר לתוספת של מרכז השולחן ונגיעות עיצוב, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך להרים אצבע! זה יאפשר לך ליהנות מהאירוע שלך ולא צריך לדאוג לגבי ההתקנה או הניקיון.

קייטרינג הוא אתגר מכיוון שלעתים קרובות אנו עובדים בנסיבות פחות אידיאליות. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים נעשים מראש, מה שעלול להוביל לבעיות בגימור ובציפוי האוכל במקום. זו יכולה להוות בעיה מיוחדת בעת קייטרינג לאירועים גדולים.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה?

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו, עם שעות ארוכות, תחלופת צוות גבוהה וצורך להכשיר לקוחות כל הזמן על מוצרים ופריטי תפריט חדשים. עם זאת, יש דרכים להתגבר על האתגרים הללו ולגרום לעסק הקייטרינג שלך לשגשג. ניהול הוא המפתח לכל עסק קייטרינג מצליח. אתה צריך להיות בעל חזון ברור לעסק שלך, ויכולת להעביר את החזון הזה ביעילות לצוות שלך. אתה גם צריך להיות מסוגל לנהל את הזמן והמשאבים שלך היטב, כדי שהעסק שלך ימשיך לפעול בצורה חלקה. תחלופת הצוות היא אתגר עצום בתעשיית האירוח, והקייטרינג אינו יוצא מן הכלל. כדי להתגבר על זה, אתה צריך שתהיה לך תוכנית הכשרה חזקה, כדי שעובדים חדשים יוכלו לצאת לדרך. אתה גם צריך לוודא שאתה מציע משכורות והטבות תחרותיות, כדי שהעובדים שלך יישארו בסביבה. שעות ארוכות הן עובדת חיים בקייטרינג. כדי להתגבר על כך, עליכם לוודא שאתם יעילים בעבודתכם, ושאתם מנצלים את הזמן שלכם בחוכמה. אתה גם צריך לוודא שאתה דואג לעצמך, כדי שלא תישרף. הדרכת לקוחות יכולה להיות אתגר, אך היא חיונית להצלחת העסק שלך

שבעת הפונקציות של קייטרינג הן: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות .

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני בחירת קייטרינג

בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלכם, ישנם 9 גורמים חיוניים שיש לקחת בחשבון: 1. סגנון האירוע – איזה סוג אירוע אתם מארחים ? האם זה רומן רשמי או התכנסות נינוחה? סגנון האירוע שלכם יכתיב את סגנון הקייטרינג שאתם צריכים. 2. אורחים – כמה אנשים ישתתפו? האם יש לך דרישות תזונתיות מיוחדות? 3. התמחויות – האם לשירות הקייטרינג יש התמחויות? למשל, האם הם מתמחים בחתונות או באירועי חברה? 4. מטבח במקום – האם יש מטבח במקום? אם לא, תצטרך לשכור אחד. 5. מבחן טעם – הקפידו לטעום מהאוכל לפני שאתם מתחייבים לשירות קייטרינג. 6. הפניות – בדקו האם לשירות הקייטרינג יש אסמכתאות טובות. 7. קיימות – בחרו בשירות קייטרינג בר קיימא וידידותי לסביבה. 8. חלופות לקייטרינג מסורתי – אם אתם רוצים משהו שונה מקייטרינג מסורתי, חפשו שירות שמציע אלטרנטיבות. 9. פריטים נוספים – הקפידו לקחת בחשבון את כל הפריטים הנוספים שתזדקקו להם, כגון

הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריך להיות שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו לכל ההיבטים של שירות האוכל, כולל צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

הנהלת הקייטרינג אחראית על שירות המזון והמשקאות של אירוע. הם מתכננים, מארגנים, מכוונים ושולטים באירוע כדי להבטיח שכל צרכי המזון והמשקאות ייענו.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הבאים: כמות מאגר המועמדים שלך, איכות של מאגר המועמדים שלך, הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש. לכל אחד מהגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי שתחליטו בסופו של דבר להעסיק. כמות של מאגר המועמדים שלך: מאגר מועמדים גדול נותן לך אפשרויות רבות יותר לבחירה, אבל זה גם יכול לקחת זמן רב יותר לנפות את כל היישומים. איכות מאגר המועמדים שלך: מאגר מועמדים קטן יותר, אך איכותי, עשוי להיות אופציה טובה יותר ממאגר גדול של מועמדים באיכות מפוקפקת. דחיפות למילוי התפקיד: אם יש לך צורך דחוף למלא תפקיד, ייתכן שיהיה עליך לבצע גיוס מוקדם ממה שהיית רוצה כדי למנוע שיבושים בעסק. השקעה נדרשת עבור הגיוס החדש: תפקידים מסוימים עשויים לדרוש השקעה משמעותית מראש (למשל בהדרכה), בעוד שאחרים עשויים שלא. הקפד לקחת זאת בחשבון בעת הגיוס.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

התפקידים האופייניים שלו כוללים: הכנה ואחסון בטיחות מזון לפני ובמהלך אירועים הקמת כל השולחנות ושירות המזון אזורים עם כיסאות, מצעים וכלים הגשת אוכל לאורחים באירועים ניקיון ופירוק פינת האוכל על ידי פינוי כל כלי השולחן, המצעים, האשפה והריהוטפריטים נוספים•10 בדצמ׳ 2022

1. ספר לנו על עצמך שמי הוא ________ ואני מ________. אני בוגר ________ ואני עובד בענף הקייטרינג כבר ___________ שנים. אני כרגע ________ ב________. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? אני מחפש להמשיך לעבוד בענף הקייטרינג, ובסופו של דבר להיות מנהל קייטרינג או שף ראשי. אני גם רוצה שיהיה לי עסק קייטרינג משלי יום אחד. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? חלק מהיתרונות שלי כוללים את היצירתיות שלי, יכולות ריבוי משימות וכישורי האנשים שלי. אני גם מאוד מסודר ויעיל. לגבי חולשות, לפעמים קשה לי לעבוד בלחץ ואני יכול להיות קצת פרפקציוניסט. 4. איך עובדים בלחץ? אני משתדל להישאר רגוע ומרוכז כשעובדים תחת לחץ, ותמיד משתדל לתכנן מראש כדי שאוכל להיות הכי מוכן שאפשר. אני גם מבקש עזרה מחברי הצוות שלי בעת הצורך. 5. איך עובדים בתוך צוות? אני שחקן צוות ואני תמיד מנסה לכבד את חברי הצוות שלי. אני גם מוכן לקחת על עצמי את

מילים אחרונות

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תרצו לשקול את סוג האירוע שאתם מארחים. זה יעזור לך לצמצם את החיפוש שלך לקייטרינג שמתמחים בסוג המטבח או סגנון השירות שאתה מחפש. שנית, תרצה לקבל הערכה של כמה אנשים ישתתפו באירוע שלך כדי שתוכל לוודא שהקייטרינג שתבחר יכול להכיל את רשימת האורחים שלך. לבסוף, תרצה לקרוא ביקורות מקוונות ולבקש המלצות מחברים או בני משפחה כדי לקבל מושג אילו קייטרינגים הם הטובים ביותר באזור שלך.

קייטרינג הם חלק חשוב בכל אירוע. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. 1. שקול את התקציב שלך. 2. קבע את סגנון האוכל שאתה רוצה. 3. בקשו הפניות מחברים או משפחה. 4. קרא ביקורות באינטרנט. 5. נפגש עם הקייטרינג באופן אישי. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן