קייטרינג לאירועים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לאירועים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך. להלן חמישה דברים שכדאי לקחת בחשבון: 1. התפריט של הקייטרינג. וודאו שלקייטרינג יש תפריט העונה על הצרכים שלכם. 2. המוניטין של הקייטרינג. שאל בסביבה וראה מה אחרים אמרו על הקייטרינג. 3. מחיר הקייטרינג. קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים כדי לראות מי מציע את התמורה הטובה ביותר. 4. גמישות הקייטרינג. בדוק אם הקייטרינג מוכן לבצע שינויים בתפריט או בפריסת האירוע. 5. נכונות הקייטרינג לעבוד איתך. ודאו שקל לעבוד איתו עם הקייטרינג והוא מוכן להקשיב לרעיונות שלכם.

-הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג הוא העלות. תצטרך לקבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג כדי למצוא אחד שעומד בתקציב שלך. -הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא התפריט. תרצו לוודא שהקייטרינג יכול לספק את סוג האוכל שאתם רוצים. -הדבר השלישי שיש לקחת בחשבון הוא החוויה. תרצו לוודא כי לקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג בסוג האירוע שאתם עורכים. -הדבר הרביעי שיש לקחת בחשבון הוא הפניות. תרצה לבקש מהקייטרינג הפניות מלקוחות קודמים. -הדבר החמישי שיש לקחת בחשבון הוא הביטוח. תרצו לוודא שלקייטרינג יש ביטוח למקרה שמשהו ישתבש.

מהן התכונות של קייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וחברים אחרים בצוות הקייטרינג. אהבה לאנשים ולאוכל חיונית גם היא, כמו גם היכולת להתמודד עם לחץ.

כאשר אתם מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: החשוב ביותר הגורם שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג הוא איכות המזון. הקפד לבקש דוגמאות או לטעום את האוכל בעצמך לפני קבלת החלטה. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה אמרו לקוחות אחרים על שירות הקייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מקוונות או לבקש המלצות מחברים או משפחה. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. הקפד לשאול לגבי עמלות או חיובים נסתרים שעלולים להתווסף. 4. חווית קייטרינג: כאשר מחפשים שירות קייטרינג, הקפידו לשאול על הניסיון שלהם. ודאו שיש להם ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם או למישהו מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו ליידע את שירות הקייטרינג מראש. בדרך זו, הם יכולים לוודא שיש להם את האוכל המתאים בהישג יד.

מה הכי חשוב לקייטרינג

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

כשמדובר בבחירת חברת קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור. ניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים וודאו שלחברת הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים. הצעות ושירותים הם גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. ודאו שאתם מבינים אילו שירותים חברת הקייטרינג מציעה וכי התמחור שלהם מתאים לתקציב שלכם. זמינות היא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. ודאו שחברת הקייטרינג שתבחרו זמינה בתאריך האירוע שלכם. חשוב לקחת בחשבון גם את המיקום ואת פרטי ההתקשרות. ודאו שחברת הקייטרינג שתבחרו ממוקמת בסמוך למקום האירוע שלכם ושיש לכם את פרטי ההתקשרות שלה למקרה שתצטרכו ליצור איתם קשר. בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. ודאו שלחברת הקייטרינג שתבחרו יש מוניטין טוב בתחום בטיחות המזון ושהמטבח שלה נקי ומתאים לקוד. לבסוף, ודאו שלחברת הקייטרינג שתבחרו יש רישיון עסק וביטוח בתוקף. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש במהלך האירוע.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב?

חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק שירות מלא לחתונה שלכם. זה יקל עליך הרבה ויעזור למנוע כל כאוס. הקפד לשאול על עריכת שולחן ושירות בר בעת בחירת הקייטרינג שלך. בחירת אפשרות קייטרינג מהנה ופשוטה תעזור להפוך את המסיבה שלכם להצלחה!

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ברור שהתקציב הוא גדול – קייטרינג יכול להיות יקר! תרצה גם לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך ועל מטרתו. אם זה מפגש מזדמן יותר, אולי תוכל להתחמק מהכנת אוכל בעצמך. אבל אם זה אירוע רשמי יותר, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה יותר. גם מספר האורחים שאתם מצפים להם ישחק תפקיד – ככל שיותר אנשים, כך יהיה קשה יותר לבשל לכולם. ולבסוף, תרצה לשקול את המשאבים האישיים שלך. יש לך זמן ואנרגיה לבשל לקבוצה גדולה של אנשים? אם לא, קייטרינג עשוי להיות הדרך ללכת.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תצטרך להחליט איזה סוג אירוע אתה מארח. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית בישיבה, או מזנון נינוח יותר? זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. לאחר מכן, תצטרך לחשוב על התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יהיה גורם מרכזי בקביעה באיזה קייטרינג תבחר בסופו של דבר. לבסוף, תצטרך להחליט אם תזדקק לשירות נוסף מהקייטרינג, כגון צוות המלצרים או ברמנים. אם כן, הקפד לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך. על ידי התחשבות בגורמים אלו, תוכל לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

חשוב לזכור שקייטרינג הוא לא רק האוכל. קייטרינג מצליח חייב גם לספק שירות לקוחות מעולה. זה אומר להיות מקצועי, מאורגן ויעיל, כמו גם להיות ידידותי ומסביר פנים ללקוחות שלך. על ידי מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה, תבטיח שעסק הקייטרינג שלך יהיה מוצלח ורווחי.

מהם 7 P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק א. מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תוכנית שיווקית מקיפה שתעזור לך להגיע לקהל היעד שלך ולהשיג את המטרות השיווקיות שלך.

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד מתהליך תכנון החתונה. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל שאתם והאורחים שלכם תהנו ממנו. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון החתונה. קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון הם כולם אפשרויות נהדרות ליום הגדול שלך. קייטרינג לחברות יכול להיות אופציה מצוינת למי שמחפש רומן רשמי יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למי שרוצה לערוך אירוע נינוח יותר. קייטרינג זיכיון הוא אפשרות מצוינת למי שמחפש לחסוך כסף בתקציב הקייטרינג שלהם.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא שירות חשוב לכל סוגי האירועים, בין אם מדובר במפגש קטן ובין אם מדובר באירוע גדול. ישנם 7 פונקציות חיוניות של קייטרינג שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע: 1. תכנון: זהו השלב החשוב ביותר בקייטרינג וכולל יצירת תכנית אירוע מפורטת, תוך התחשבות בכל המרכיבים של שירות הקייטרינג. 2. תפעול – ביצוע משימות: לאחר שתכנית האירוע מונחת, על צוות הקייטרינג לבצע את כל המשימות ללא דופי ביום האירוע. 3. ארגון האירוע: חלק מהאחריות של צוות קייטרינג הוא לארגן את חלל האירוע ולדאוג שהכל יהיה במקומו המתאים. 4. ציוד: קייטרינג דורש הרבה ציוד מיוחד, ממכשירי בישול ועד כלי הגשה. חשוב שלצוות הקייטרינג תהיה גישה לכל הציוד הדרוש. 5. יישום: על צוות הקייטרינג להיות מסוגל ליישם את תכנית האירוע ולתת את השירות כפי שהובטח. 6. בקרה: במהלך האירוע על צוות הקייטרינג להיות מסוגל לשלוט בכל היבטי השירות, מאיכות המזון ועד לשביעות רצון הלקוחות. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: קייטרינג הוא ענף מוסדר וזה חשוב

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, חשוב על סגנון האירוע. איזו אווירה אתה מנסה ליצור? שנית, קחו בחשבון את האורחים שלכם. מאיזה אוכל הם ייהנו? שלישית, שאלו על ההתמחויות של שירות הקייטרינג. האם יש להם ניסיון עם סוג האירוע שאתה מתכנן? רביעית, בררו האם לשירות הקייטרינג יש מטבח במקום. זה יבטיח שהאוכל טרי ואיכותי. חמישית, בקשו לטעום לבדוק את האוכל. זה ייתן לך מושג למה לצפות ביום האירוע שלך. שישית, בדוק את הפניות של שירות הקייטרינג. ודא שהם אמינים ובעלי מוניטין טוב. שביעית, שאלו על נוהלי הקיימות של שירות הקייטרינג. האם הם משתמשים בחומרי גלם מקומיים ואורגניים? האם הם מחויבים לצמצם את הפסולת? שמינית, גלה אילו חלופות לקייטרינג מסורתי מציע השירות. לדוגמה, האם הם מציעים אפשרויות טבעוניות או ללא גלוטן? תשיעית, שאל על כל שירות אחר ששירות הקייטרינג מציע. למשל, האם הם מציעים שירותי תכנון אירועים? על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכל לבחור את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

פריסת מטבח מסחרי חייבת להיות מתוכננת כך שתתאים לזרימת העבודה היעילה של המטבח צוות. ישנם חמישה סוגים נפוצים של פריסות מטבח מסחרי: 1. הפריסה הליניארית או הישרה היא סוג הפריסה הנפוץ ביותר. הוא כולל קו ארוך וישר של ציוד, המאפשר זרימת עבודה יעילה. 2. פריסת האזור דומה לפריסה הליניארית, אך הציוד מקובץ לאזורים שונים. זה מאפשר זרימת עבודה יעילה יותר ומבטל שלבים מבוזבזים. 3. הפריסה בצורת U היא פריסה פופולרית למטבחים קטנים יותר. הוא מנצל את כל שלושת קירות המטבח ומאפשר זרימת עבודה יעילה. 4. הפריסה בצורת L היא פריסה פופולרית נוספת עבור מטבחים קטנים יותר. זה גם מנצל את כל שלושת הקירות של המטבח, אבל בתצורה שונה. פריסה זו משמשת בדרך כלל במטבחים עם אי. 5. פריסת המטבח היא הפריסה היעילה ביותר עבור מטבחים קטנים. הוא משתמש בשני קירות מקבילים של ציוד ומאפשר זרימת עבודה יעילה מאוד.

SWOT הוא כלי טוב עבור עסקי מסעדות לשימוש על מנת לקבל תצוגה רחבה של היכן הם עומדים ביחס למתחרים. זה יכול לעזור להם לזהות תחומים שבהם עשוי להיות להם יתרון או חיסרון ולתכנן בהתאם. הדבר העיקרי שיש לזכור עם SWOT הוא שזהו רק כלי אחד בארגז הכלים – זה לא הכל והסוף של תכנון עסקי.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג?

1. ספר לנו על עצמך: מכיוון שזו אחת משאלות ראיון הקייטרינג הנפוצות ביותר, עליך להיות מוכן שתהיה לך תשובה מצוינת מוכנה. ספר על הניסיון שלך בתעשייה, התשוקה שלך לאוכל ושירות לקוחות, ולמה אתה מאמין שתהווה תוספת נהדרת לצוות הקייטרינג. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלת ראיון קייטרינג זו נועדה לראות אם אתה מתכנן להישאר לטווח ארוך. שוחח על הרצון שלך ללמוד ולצמוח בתוך החברה, לקיחת אחריות נוספת לאורך זמן, וכיצד אתה מקווה להיות חלק מהצוות במשך שנים רבות. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זו עוד שאלת ראיון קלאסית, וכדאי שתתכונן אליה. הדגש את החוזקות שלך הרלוונטיות לענף ההסעדה, כגון כישורי הארגון שלך, תשומת לב לפרטים ויכולת עבודה תחת לחץ. לגבי החולשות שלך, בחר את אלה שאתה עובד על שיפור, כגון כישורי ניהול הזמן שלך או יכולות דיבור בפני קהל. 4. איך עובדים תחת לחץ? שאלת קייטרינג זו נועדה לראות איך אתה מתמודד כשדברים מלחיצים. דברו על איך

האוכל הוא, כמובן, הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל טוב שתהנו ממנו. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הנוחות והאווירה של המסעדה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה ובעלת אווירה שאתם נהנים ממנה. השירות הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שלמסעדה יש צוות ידידותי ומועיל. המחירים הם גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא שהמסעדה משתלמת ושהמחירים הוגנים. לבסוף, מומלץ לשקול גם המלצות מחברים או בני משפחה. אם מישהו שאתה מכיר חווה חוויה טובה במסעדה מסוימת, אולי כדאי לשקול זאת.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

כאשר אתם מתכננים אירוע, זה חשוב כדי לבחור את שירות הקייטרינג המתאים לצרכים שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קייטרינג זמינים, אז ריכזנו רשימה שתעזור לך לקבל את ההחלטה שלך. 1) פונקציות ארגוניות: אם אתם מתכננים אירוע חברה, תזדקקו לשירות קייטרינג מקצועי ויכול לספק מגוון אפשרויות תפריט. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מתכננים חתונה, תזדקקו לשירות קייטרינג שיכול לספק מגוון אפשרויות תפריט ויכול להתאים לדרישות הספציפיות שלכם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מתכננים אירוע חברתי, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק מגוון אפשרויות תפריט ויכול להתאים לדרישות הספציפיות שלכם. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מתכננים מפגש שבו אוכל יימכר, תזדקקו לשירות קייטרינג שיכול לספק מגוון אפשרויות תפריט ויכול להתאים לדרישות הספציפיות שלכם. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתם מתכננים אירוע שבו תיהיה פוד טראק, תזדקקו לשירות קייטרינג שיכול לספק מגוון אפשרויות תפריט ויכול להתאים לדרישות הספציפיות שלכם. 6) קייטרינג למסעדות: אם אתם מתכננים אירוע שבו מסעדה ת

תכנון תפריט טוב מחייב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: עלות המזון והיעדים התקציביים של פעולת שירותי המזון; יכולת ייצור, לרבות ציוד וכוח אדם זמין; סוג שירות ומערכת משלוח מזון; זמינות מזון; והפילוסופיה של הפעילות העסקית ושירות המזון.

מסקנה

1. איזה סוג אירוע אתם מארחים? 2. מה התקציב שלך? 3. מהי רשימת האורחים שלך? 4. מהן ההגבלות התזונתיות שלך? 5. מהו המקום?

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע או מסיבה. לפניכם חמישה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג: 1. סוג האירוע או המסיבה שאתם מארחים. 2. מספר האורחים שאתה מצפה לו. 3. התקציב שיש לכם לקייטרינג. 4. אפשרויות התפריט שמציע הקייטרינג. 5.המוניטין של הקייטרינג.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן