קייטרינג בראש פינה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בראש פינה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אירוע הוא האוכל. בחירת הקייטרינג המתאים היא קריטית להצלחת האירוע שלכם, וזו יכולה להיות החלטה קשה עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ. להלן 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע הבא שלכם: 1. שיהיה לכם חזון ברור לאירוע שלכם. איזו אווירה אתה מנסה ליצור? מה הטון הכללי של האירוע שלכם? 2. דע את התקציב שלך. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולמנוע הפתעות בהמשך. 3. בצע את המחקר שלך. בקשו המלצות מחברים ובני משפחה, קראו ביקורות מקוונות והסתכלו באתר האינטרנט של הקייטרינג ובמדיה החברתית כדי לקבל תחושה של הסגנון שלהם. 4. קבעו טעימות. זו הדרך הטובה ביותר לראות אם הקייטרינג יכול לעמוד בציפיות שלך ולקיים את הבטחותיו. 5. שאלו על הניסיון שלהם. ודא שלקייטרינג יש ניסיון עם סוג האירוע שאתה מתכנן. 6. קבלו חוזה. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש ויפרט את תחומי האחריות של הקייטרינג. 7. שאל על

1. תכנן מראש והתחל את החיפוש שלך מוקדם. הקייטרינגים הטובים ביותר מזמינים במהירות, אז חשוב להתחיל את החיפוש ברגע שיש לך תאריך לאירוע בחשבון. 2. דע את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות אחת ההוצאות הגדולות ביותר של אירוח אירוע, ולכן חשוב להקפיד על תקציב לפני שמתחילים בחיפוש. 3. קבלו המלצות. שאל חברים, בני משפחה ומתכנני אירועים אחרים לגבי ההמלצות שלהם. 4. קרא ביקורות. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, קרא ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה של המוניטין שלהם. 5. בקש הצעת מחיר. לאחר שצמצמת את האפשרויות, צור קשר עם הקייטרינגים שבהם אתה מעוניין ובקש הצעת מחיר. 6. שאלו על התפריט שלהם. כאשר אתה שוקל קייטרינג, הקפד לשאול על אפשרויות התפריט שלהם והאם הם מסוגלים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. 7. שאל לגבי כוח אדם. גלה אם הקייטרינג יספק שרתים וברמנים, או אם תצטרך לשכור משלך. 8. שאלו לגבי השכרות. חלק מהקייטרינגים כוללים השכרות (

איך תדעו לקייטרינג טוב?

לקייטרינג טוב חייב להיות יכולת לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן ומוצג כראוי. הם חייבים גם להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר ביעילות הן עם הלקוחות והן עם הצוות. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה הן לאנשים והן לאוכל כדי להצליח בכך שדה.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. תקשורת טובה וכישורי אנשים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוח. קייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. התקציב הוא תמיד גורם חשוב- אספקת מזון אירוע עולה כסף, regar בין אם אתה מכין כל מעדן בעצמך או עם קייטרינג בשירות מלא. הפורמליות של האירוע היא גם משהו שיש לקחת בחשבון – מפגש מזדמן יותר עשוי לא להצדיק את הוצאות הקייטרינג, בעוד שאירוע רשמי יותר עשוי להפיק תועלת מהטאץ' הנוסף של קייטרינג מקצועי. חשוב לקחת בחשבון גם את מטרת האירוע – אם המטרה היא לגייס כסף, ייתכן שקייטרינג אינו השימוש הטוב ביותר בכספים. מספר האורחים הוא גורם חשוב נוסף – ככל שיותר אורחים, כך תזדקקו ליותר אוכל, וקייטרינג יכול לעזור להבטיח שיהיה מספיק לכולם. משאבים אישיים וניסיון בתכנון הם גם גורמים שיש לקחת בחשבון – אם יש לך זמן ואנרגיה לתכנן ולהוציא לפועל תפריט בעצמך, ייתכן שלא תצטרך לשכור קייטרינג. עם זאת, אם חסר לך זמן או משאבים, קייטרינג יכול להיות אופציה מצוינת.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. זה חשוב במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולמצוא קייטרינג שמתמחה בסוג האירוע שאתם עורכים. שיקול חשוב נוסף הוא התקציב שלך. אתה רוצה לוודא שאתה מוצא קייטרינג שמתאים לתקציב שלך ויכול לספק את סוג האוכל והשירות שאתה מחפש. לבסוף, עליכם לשקול האם אתם זקוקים לצוות המלצרים לאירוע שלכם או לא. אם אתם עורכים אירוע מזדמן יותר, ייתכן שלא תזדקקו לצוות המלצרים, אבל אם אתם עורכים אירוע רשמי יותר, סביר להניח שתזדקקו לפחות לצוות המלצרים שיעזור להגיש אוכל ושתייה. על ידי בחינת גורמי מפתח אלו, תוכל לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

1. האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? 2. כמה זמן הם בעסק? 3. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 4. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 5. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 6. האם יש עלות להתקנה והורדה? 7. האם לקייטרינג יש ביטוח אחריות? 8. מהי מדיניות הביטולים של הקייטרינג? 9. מה כלול במחיר? 10. האם יש חיובים נוספים? 11. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי הגבלות תזונתיות? 12. האם הקייטרינג יכול לספק תפריט לדוגמה? 13. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא אלכוהול? 14. האם הקייטרינג יכול לספק אסמכתאות? 15. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא טיפים? 16. אילו אמצעי תשלום מקבל הקייטרינג? 17. מתי מגיע התשלום הסופי? 18. מהי מדיניות הקייטרינג בתשלום שעות נוספות? 19

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

בכל הנוגע לבחירת קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב לבחור בחברה שמציעה שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מצוות עובדים ועד ניקיון ועד עריכת שולחן ושירות בר. בחירה בחברות שונות לטיפול בהיבטים שונים של קייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. במקום זאת, בחר בחברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה.

קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע, החל ממפגשים קטנים ועד לחגיגות בקנה מידה גדול. ללא צוות קייטרינג, אירועים רבים פשוט לא יכלו להתקיים. לצוותי קייטרינג יש בדרך כלל מגוון רחב של תחומי אחריות, אותם ניתן לחלק לשבע פונקציות מרכזיות: 1. תכנון פעולת קייטרינג מוצלחת דורשת תכנון קפדני. יש לקחת בחשבון מראש הכל מהתפריט ועד לציוד הנדרש. 2. תפעול – ביצוע משימות לאחר תכנון האירוע, באחריות צוות הקייטרינג לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום. זה כולל הכנת והגשת מזון, הקמה ופינוי של ציוד וטיפול בכל פנייה או בקשה של לקוחות. 3. ארגון האירוע במקרים רבים צוות הקייטרינג יהיה אחראי גם על ארגון האירוע עצמו. זה כולל הזמנת מקום במקום, ארגון הובלה וטיפול בכל נושא לוגיסטי אחר. 4. צוותי קייטרינג ציוד אחראים על כל הציוד הנדרש להכנה והגשת אוכל באירוע. זה כולל הכל, מתנורים ומקררים ועד כלי שולחן וכלי בישול. 5. יישום לאחר סיום האירוע, זה באחריות צוות הקייטרינג

מהם 7 P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות . הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק יעילה יותר שתעזור להם להגיע לשוק היעד שלהם בצורה יעילה יותר.

1. איכות המזון – הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג היא איכות האוכל. אתה רוצה לוודא שהאוכל טרי ויהיה טעים. 2. ביקורות לקוחות – גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חוות דעת של לקוחות. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר בשירות קייטרינג שיש לו ביקורות חיוביות. 3. עלות השירות – גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות שירות הקייטרינג. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר שירות שהוא במסגרת התקציב שלך. 4. חווית קייטרינג – גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חווית הקייטרינג. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר שירות שיש לו ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתה מתכנן. 5. צרכים מיוחדים – גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא צרכים מיוחדים. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר בשירות קייטרינג שיכול להתאים לכל צרכים תזונתיים מיוחדים שיש לך או לאורחים שלך.

מה הם 7 סוגי קייטרינג?

בחירת שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם חשובה להבטחת הצלחת האירוע. ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג, כגון סוג האירוע, מספר האורחים, התקציב וסוג האוכל. 1) פונקציות ארגוניות: בבחירת שירות קייטרינג לאירוע ארגוני, חשוב לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בקייטרינג לאירועי חברה. חברת הקייטרינג צריכה להיות מסוגלת לספק תפריט שהוא גם תאגידי וגם טעים. 2) מקומות לחתונה: בבחירת שירות קייטרינג לחתונה, חשוב לבחור בחברה מנוסה בקייטרינג לחתונות. חברת הקייטרינג צריכה להיות מסוגלת לספק תפריט גם מתאים לחתונה וגם טעים. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: בבחירת שירות קייטרינג לאירוע חברה, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון בקייטרינג לאירועי חברה. חברת הקייטרינג צריכה להיות מסוגלת לספק תפריט שהוא גם חברתי-אירוע מתאים וגם טעים. 4) איסוף זיכיון: בבחירת שירות קייטרינג לכינוס זיכיון, חשוב לבחור בחברה מנוסה בקייטרינג למפגשי זיכיון. חברת הקייטרינג צריכה להיות מסוגלת לספק

1. קייטרינג לחתונה: אמנם כולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אבל אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע עצום באותו יום מיוחד. 2. קייטרינג לעסקים: בין אם אתם מארחים ארוחת בוקר עסקית, צהריים או ערב, קייטרינג ארגוני יכול לעשות רושם גדול על האורחים שלכם. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם אתם מארחים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או יום נישואין מיוחד, קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להפוך את האירוע שלכם לאחד שזכור. 4. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזיכיון הוא אופציה מצוינת למי שמחפש לספק אוכל במקום, כגון אירוע ספורט או קונצרט.

מהן אחריות הקייטרינג

תפקידי הקייטרינג משתנים בהתאם לסוג הקייטרינג. אירוע מסודר. עם זאת, בדרך כלל, התפקידים כוללים הקמת אזור שירות המזון, ריהוט שלו בשולחנות וכיסאות, פריסת מפות, כלים וסכו"ם, קישוט אזור שירות האוכל והצגה של סועדים למקומותיהם.

קייטרינג אחראים להרבה יותר מסתם בישול אוכל. הם גם צריכים לפתח תפריטים, לתאם משלוח ארוחות, לנהל לוחות זמנים לאירועים, להקים ציוד, לקנות מרכיבים ולפרסם את העסק שלהם. זה יכול להיות הרבה לטפל, אבל קייטרינג בדרך כלל מאוד מאורגן וטובים בריבוי משימות.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני שהם בוחרים קייטרינג?

ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, כדאי לחשוב על סגנון האירוע ואיזה סוג אוכל יתאים. שנית, תצטרך לשקול כמה אורחים יהיו לך ואיזה סוג של התמחויות הם עשויים להתעניין. שלישית, תצטרך לוודא שלשירות הקייטרינג יש מטבח באתר כדי שיוכלו להכין את האוכל טָרִי. רביעית, תמיד כדאי לטעום לבחון את האוכל לפני שאתם מקבלים החלטה סופית. חמישית, הקפידו לקבל הפניות משירות הקייטרינג כדי שתוכלו להיות בטוחים שהן אמינות. שישית, קיימות היא שיקול חשוב בימינו, אז נסו למצוא שירות קייטרינג שמשתמש בשיטות בר-קיימא. שביעית, אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, ישנן אלטרנטיבות רבות לשירותי קייטרינג מסורתיים בחוץ. שמינית, אל תשכח לקחת בחשבון כל פריט נוסף שאתה עשוי להזדקק לו, כגון כלי שולחן או מצעים. ותשיעי, הקפידו לקבל הכל בכתב כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך.

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן מטרות הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך?

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות מאתגר לניהול, עם הרבה בעיות נפוצות שצצות. חלק מהבעיות הנפוצות ביותר כוללות תחלופת צוות, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. תחלופת עובדים היא נושא גדול בתעשיית האירוח, והיא עלולה להיות מאתגרת במיוחד בענף ההסעדה. כדי להילחם בזה, חשוב שיהיה צוות ניהול טוב במקום שיכול לעזור לשמור על מוטיבציה של הצוות ועל המסלול. בנוסף, חשוב להשקיע בהכשרה לאנשי צוות חדשים כדי שיוכלו לצאת לדרך. שעות ארוכות הן נושא שכיח נוסף בענף ההסעדה. כדי להתגבר על זה, חשוב שיהיה צוות מאורגן היטב שיוכל לעבוד יחד כדי לבצע את העבודה ביעילות. בנוסף, חשוב לוודא שהלקוחות מודעים לפוטנציאל של שעות ארוכות כדי שיוכלו לתכנן בהתאם. הדרכת לקוחות יכולה להיות אתגר, במיוחד אם הם לא מכירים את ענף ההסעדה. חשוב להתאזר בסבלנות ולהקדיש זמן כדי להסביר את הדברים בצורה ברורה. בנוסף, חשוב שיהיה צוות שירות לקוחות טוב במקום כדי שהאורחים יוכלו להרגיש שמטפלים בהם. ארגון הוא המפתח בתעשיית ההסעדה. כדי למנוע בעיות נפוצות, חשוב

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על מתן שירותי מזון ומשקאות באירועים ואירועים. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא להבטיח שכל האורחים יקבלו את האיכות הגבוהה ביותר של שירותי מזון ומשקאות. תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול ארגון הוא התפקיד השני של הניהול והוא עוסק בהשגת כל המשאבים הדרושים כדי להיות מסוגלים לקיים אירוע או פונקציה. זה כולל הבטחה שיש מספיק אוכל ושתייה, כמו גם את כל הציוד הדרוש להכנתו ולהגשתו. הנחייה היא התפקיד השלישי של ההנהלה והיא עוסקת במתן פקודות והנחיות לעובדים בצוות ההסעדה. חשוב שכל הפקודות יינתנו בצורה ברורה ותמציתית כדי למנוע בלבול. בקרה היא הפונקציה האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של הניהול והיא עוסקת לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה. זה כולל לוודא שאוכל ושתייה יוגשו בזמן ושכל האורחים מרוצים מהשירות.

מילים אחרונות

1. בצע את המחקר שלך לפני שתחליט על קייטרינג, הקפד לעשות את המחקר שלך ולשאול בסביבה לקבלת המלצות. לאחר שתהיה לך רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, הקדיש את הזמן כדי לקרוא ביקורות מקוונות ולבדוק את האתרים שלהם. זה ייתן לכם תחושה טובה של רמת המקצועיות ואיכות האוכל שלהם. 2. בקשו הפניות אם אתם מכירים מישהו שהשתמש לאחרונה בקייטרינג לאירוע, הקפידו לבקש הפניות. זוהי דרך מצוינת לקבל מידע ממקור ראשון על איכות האוכל והשירות. 3. הגדירו תקציב לפני הפגישה עם קייטרינג פוטנציאלי, חשוב להגדיר תקציב עבור מנת האוכל והמשקאות באירוע שלכם. זה יעזור לצמצם את האפשרויות שלך ולהבטיח שלא תבזבז יותר מדי. 4. תזמן טעימות אחת הדרכים הטובות ביותר לאמוד את איכותו של קייטרינג היא לקבוע טעימות. זה ייתן לך הזדמנות לנסות כמה מהמנות שלהם ולראות אם הם עומדים בציפיות שלך. 5. שקול את הניסיון שלהם בעת בחירת קייטרינג, הקפד לברר על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירועים דומים.

על ידי ביצוע עשרת העצות האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר קייטרינג שיתאים לצרכים שלך ויהפוך את אירוע מוצלח. תכנון אירוע יכול להיות מלחיץ, אך עם מעט מחקר ותכנון קפדני, ניתן למצוא חברת קייטרינג שתהפוך את התהליך לפשוט.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן