קייטרינג בכפר סבא כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בכפר סבא כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג היא החלטה גדולה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון כדי לוודא שאתה בוחר נכון. להלן 7 קריטריונים שיעזרו לך: 1. מחיר 2. תפריט 3. מיקום 4. ביקורות 5. שירותים 6. מקומות לינה 7. תזמון

ישנם שבעה קריטריונים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך : 1. בחירת תפריט: ודא שהקייטרינג יכול לספק את סוגי המזון הספציפיים שאתה רוצה. 2.מוניטין: קראו ביקורות ובקשו הפניות כדי לקבל מושג על המוניטין של הקייטרינג. 3. תמחור: קבל הערכה מפורטת כדי להבטיח שהקייטרינג עומד בתקציב שלך. 4.ניסיון: בחרו בקייטרינג בעל ניסיון בהנחיית אירועים דומים לשלך. 5. צוות: שאל על צוות הקייטרינג כדי להבטיח שהם מקצועיים ומסבירי פנים. 6. שירות: גלה אילו שירותים מציע הקייטרינג ואם הם יוכלו לענות על הצרכים שלך. 7. רישוי וביטוח: אשר כי הקייטרינג מורשה ומבוטח במקרה של תאונות או נזקים כלשהם.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להחזיק בכמה תכונות מפתח כדי להצליח. ראשית, עליהם להיות מסוגלים לשים לב לפרטים על מנת ליצור את האירוע המושלם. שנית, חברת קייטרינג חייבת להיות מאורגנת היטב על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום האירוע. לבסוף, קייטרינג טובים חייבים להיות בעלי כישורי תקשורת מצוינים על מנת ליצור קשר עם לקוחות וספקים.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. התקציב הוא תמיד שיקול מרכזי – אספקת אוכל באירוע עולה כסף, בין אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. חשוב לחשוב גם על רשמיות האירוע ומטרתו – מפגש מזדמן יותר עשוי לא להצדיק את אותה רמת קייטרינג כמו אירוע עסקי רשמי, למשל. מספר האורחים שאתה מצפה ישחק תפקיד גם בהחלטת הקייטרינג – יותר אנשים פירושם צורך יותר מזון, ואולי תקציב גבוה יותר. לבסוף, תסתכל על המשאבים האישיים והניסיון שלך בתכנון אירועים – אם אינך בטוח ביכולתך לספק תפוצה נהדרת, אולי כדאי להשאיר זאת לאנשי המקצוע.

מה המיקוד שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כאשר אתם מתכננים אירוע, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת שירות קייטרינג. לשירות הקייטרינג שתבחרו תהיה השפעה רבה על ההצלחה הכוללת של האירוע שלכם, לכן חשוב להקדיש זמן לבחירה בקפידה. להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג: 1. איכות המזון. בראש סדר העדיפויות שלך בבחירת שירות קייטרינג צריכה להיות איכות המזון. הקפד לבקש דוגמאות לפני קבלת החלטה סופית. 2. חוות דעת של לקוחות. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה אמרו לקוחות אחרים על שירות הקייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מקוונות ולדבר עם אנשים שאתה מכיר שהשתמשו בשירות לפני קבלת החלטה סופית. 3. עלות השירות. שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, אז הקפידו לקבל כמה הצעות מחיר לפני קבלת החלטה סופית. הקפידו לקחת בחשבון את איכות האוכל ורמת השירות בהשוואת מחירים. 4. חווית קייטרינג. כאשר אתם בוחרים בשירות קייטרינג, תרצו להיות בטוחים שיש להם ניסיון בקייטרינג מסוג האירוע שאתם מתכננים. הקפד לשאול על הניסיון שלהם ולקבל הפניות. 5. צרכים מיוחדים. אם אתה

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית להבטחת אירוע מוצלח.

מה הכי חשוב לקייטרינג?

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

SWOT הוא כלי רב עוצמה לעסקים לשימוש כאשר שוקלים את מיקומם בשוק. זה מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. על ידי לקיחת צעד אחורה והסתכלות על כל ההיבטים של העסק שלהם, הם יכולים להבין טוב יותר היכן הם עומדים ביחס לתחרות שלהם ומה הם יכולים לעשות כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם.>

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות! ריכזנו עבורכם רשימה של שירותי קייטרינג שונים כדי להקל עליכם לבחור את סוג השירות שאתם צריכים לאירוע שלכם. מאירועים ארגוניים למקומות חתונות ועד קייטרינג לאירועים חברתיים, דאגנו לכם. לא בטוח מה אתה צריך? אין בעיה! צוות המומחים שלנו יכול לעזור לך לבחור את שירות הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה, אך חמשת החשובים ביותר הם כנראה האוכל, הנוחות והאווירה, השירות, המחירים , והמלצות. האוכל הוא, כמובן, הגורם החשוב ביותר. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל טוב שתהנו ממנו. גם הנוחות והאווירה של המסעדה חשובים. אתם רוצים לוודא שיהיה לכם נוח במסעדה ושהאווירה היא כזו שתיהנו ממנה. גם השירות של המסעדה חשוב. אתה רוצה לוודא שהצוות ידידותי ועוזר ושהוא ידאג לך במהלך הארוחה. מחירי המסעדה הם גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהמסעדה משתלמת ושאתה מקבל תמורה טובה לכספך. לבסוף, המלצות מחברים או משפחה יכולות להיות גם גורם מועיל בבחירת מסעדה. אם אתם מכירים מישהו שהיה במסעדה מסוימת ונהנה ממנה, אז סביר להניח שגם אתם תיהנו ממנה.

איך בוחרים קייטרינג לפונקציה

כשמחפשים קייטרינג, זה חשוב לקחת בחשבון גורמים שונים על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר. כמה תכונות שחשוב לחפש בקייטרינג טוב כוללות תקשורת יעילה, ארגון וניסיון, כמו גם שירות לקוחות וגמישות מעולים. כדאי גם לקרוא חוות דעת של לקוחות כדי לקבל מושג טוב יותר על איכות שירות הקייטרינג.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלכם. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. אם אתם עורכים אירוע רשמי, תרצו לבחור בקייטרינג המתמחה באירועים רשמיים. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא התקציב שלך. זהו גורם חשוב בבחירת קייטרינג. תרצו למצוא קייטרינג שעומד בתקציב שלכם. הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון הוא האם תזדקק לצוות המלצרים לאירוע שלך או לא. זה יעזור לך לקבוע את רמת השירות שאתה צריך מהקייטרינג שלך.

מהם הדברים השונים שיש לבדוק לפני קיום קייטרינג?

1. הגדר ציפיות ריאליסטיות לתקציב שלך 2. מזנון לא תמיד זול יותר 3. יש אופציה לילדים 4. יש אפשרות צמחונית ממלאת 5. הגישו פחות אוכל בזמן הקוקטיילים שלכם 6. הימנע ממאכלים שהם לא. לא בעונה 7. שקול להגיש חטיף עד מאוחר 8. אל תזמין יותר מדי קינוח 9. בחר תפריט שאתה אוהב באופן אישי 10. יש תוכנית ב' למזג אוויר גרוע

בעת בחירת קייטרינג לחתונה או לאירוע שלכם, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו להכל, החל מהקמה ועד ניקיון, כולל עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בהיבטים שונים של האירוע שלכם עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. בחרו חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם למהנה ופשוט.

מהם עקרונות הקייטרינג

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון והכוונה של פעילות עסק קייטרינג. הוא כולל פיתוח תפריטים, בחירת הצוות והכשרתם, פיקוח על הכנת האוכל ותיאום מתן השירות. הצלחתו של עסק קייטרינג תלויה ביכולתו של מנהל הקייטרינג לנהל בצורה יעילה ואפקטיבית את ההיבטים השונים של העסק. על מנת לעשות זאת, על המנהל להיות מודע לעקרונות ולתפקידי ניהול הסעדה. עקרונות ניהול הקייטרינג כוללים תכנון תפריט, הכנת מזון, בחירת הצוות והכשרתם, ומתן שירות. תכנון התפריט כרוך בפיתוח תפריטים המושכים את הלקוחות ועונים על צרכיהם. הכנת האוכל כוללת בחירת מרכיבים, בישול נכון של האוכל והצגת האוכל. בחירת הצוות והכשרתם כוללים בחירת עובדים הבקיאים בעסקי הקייטרינג ובעלי הכישורים הדרושים לביצוע תפקידם. מתן השירות כולל תיאום פעילויות כמו הקמת קו ההגשה, הגשת האוכל וניקיון לאחר האירוע. הפונקציות של ניהול הקייטרינג כוללות תכנון תפריט, הכנת מזון, בחירת צוות והדרכה, ומתן שירות. תכנון התפריט כרוך בפיתוח תפריטים המושכים את הלקוחות ועונים על צרכיהם. הכנת האוכל כוללת את המבחר

קייטרינג יכול לעשות הבדל גדול בחתונות, אירועי חברה ומפגשים חברתיים אחרים. בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים ואת התקציב שלכם. קייטרינג לחתונה יכול להיות יקר, אבל זה שווה את זה כדי להפוך את היום למיוחד במיוחד. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ועובדים, וקייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף נופך של מעמד לכל מסיבה. קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים בתקציב נמוך. לא משנה איזה סוג אירוע אתם מארחים, ישנה אפשרות קייטרינג שתתאים לצרכים שלכם.

מהן החובות והאחריות של קייטרינג?

קייטרינג אחראי להרבה יותר מסתם בישול אוכל. התפקידים שלהם כוללים גם פיתוח תפריט, תיאום אירועים, לוחות זמנים להכנת מזון ואפילו שיווק העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים. בנוסף, עליהם גם להקים ציוד להגשת מזון ולשמירה על הטמפרטורה שלו. עם כל האחריות הזו, אין זה פלא שקייטרינגים הם מאנשי המקצוע המבוקשים ביותר בתעשיית המזון.

להפוך לקייטרינג לאירועים מוצלח דורשת תשומת לב לפרטים, מיקוד לקוח, יצירתיות, גמישות וניסיון . תכונות אלו יעזרו לכם להתבלט מהמתחרים ולהפוך את האירועים שלכם להצלחה. שימו לב לצרכים של הלקוחות שלכם והקפידו לעבור את הציפיות שלהם. היו גמישים בהיצע התפריט שלכם והיו מוכנים לנסות דברים חדשים. יש תשוקה למה שאתה עושה ולטפח מוניטין של מצוינות. עם עבודה קשה ומסירות, אתה יכול להפוך לקייטרינג הרצוי לאירועים באזור שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

מתי אתה שוכר קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את יכולתו לשרת. הגשת אוכל היא אומנות ולקייטרינג שלכם צריך להיות צוות של אנשי מקצוע שיודעים לשרת את האורחים ולהציע מטעמים. הקפד לשאול על צוות המשרתים שלהם ועל הניסיון שלהם כדי להבטיח שהאירוע שלך יטופל בצורה מקצועית וחלקה.

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות חשובות שכדאי לשאול את הקייטרינג על מנת להבטיח ש האוכל עומד בסטנדרטים שלך. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? מה אתה היית ממליץ? חשוב לברר באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג, ועל מה הוא ימליץ לאירוע שלכם. אתה רוצה לוודא שהקייטרינג מסוגל לספק את סוג האוכל שאתה מחפש. איך אתה מציג את האוכל? המצגת חשובה לא פחות מהאוכל עצמו. אתם רוצים לוודא שהאוכל יוצג בצורה מושכת ושתשקף היטב את האירוע שלכם. מה העלות המשוערת? כמובן, תרצו לדעת כמה יעלה הקייטרינג. דאגו לקבל הערכה מפורטת מהקייטרינג על מנת שתוכלו לתקצב בהתאם. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? חשוב לדעת איך הקייטרינג יתמודד עם כל בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים. אתה לא רוצה שהאורחים שלך יישארו רעבים או לא מרוצים. האם אתה נותן דגימה מהתפריט? זה תמיד

מסקנה

* תקציב * רשימת אורחים * מיקום האירוע * העדפות מזון * הגבלות תזונתיות * השכרת ציוד * צוות

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירת קייטרינג לאירוע שלכם. להלן שבעה קריטריונים מרכזיים: 1. עלות: הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר והשוואת מחירים. 2. גמישות: האם הקייטרינג מציע מגוון אפשרויות תפריט לבחירה? 3. ניסיון: כמה זמן חברת הקייטרינג קיימת? 4. ביקורות: הקפידו לקרוא ביקורות מקוונות מלקוחות קודמים. 5. מיקום: האם הקייטרינג ממוקם בסמוך למקום האירוע שלכם? 6. צוות: האם לקייטרינג יש מספיק צוות כדי להכיל את האירוע שלכם? 7. ביטוח: יש לוודא שהקייטרינג מבוטח כהלכה. על ידי בחינת שבעת הקריטריונים הללו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם לאירוע הקרוב שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן