קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג יוקרתי כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג לחתונה שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם קצת מחקר ותכנון, זה יכול להיות משב רוח! הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג ליום הגדול שלך: 1. דע את התקציב שלך. זה כנראה הגורם החשוב ביותר בבחירת קייטרינג. קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים וראה מה מתאים לתקציב שלך. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע כמה אוכל תצטרך ואיזה סוג תפריט תרצה. 3. האם יש לך הגבלות תזונתיות? הקפד ליידע את הקייטרינג שלך על אלרגיות או העדפות מזון שעשויות להיות לאורחים שלך. 4. איזו אווירה אתה מחפש? רשמי או מזדמן? אינטימי או גדול? הקייטרינג שלכם אמור להיות מסוגל לעזור לכם ליצור את האווירה המושלמת לחתונה שלכם. 5. מחפשים קייטרינג בשירות מלא או סתם אוכל? חלק מהקייטרינגים יספקו הכל, ממצעים ועד שרתים ועד כלי אוכל, בעוד שאחרים רק יספקו את האוכל. הקפד לשאול על כל השירותים שהקייטרינג שלך מציע כדי שתוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

בהנחה שאתה מחפש טיפים כיצד לבחור קייטרינג לחתונה: 1. התחל בבדיקת התקציב שלך וקבלת הצעות מחיר מכמה קייטרינגים בטווח המחירים שלך. 2. בקשו הפניות מחברים או משפחה שנישאו לאחרונה. 3. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, היפגש איתם באופן אישי כדי לקבל תחושה של האישיות והאוכל שלהם. 4. בקשו לראות תמונות של חתונות קודמות שהם ערכו, ואם אפשר, תדגמו את האוכל שלהם. 5. קבל הכל בכתב, כולל התפריט, המחיר, תאריך ושעת האירוע. 6. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 7. תירגעו ותהנו מיום חתונתכם בידיעה שהאוכל יטופל!

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ולפי מפרט הלקוח. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל בצורה יעילה ובזמן. כישורי תקשורת טובים חיוניים על מנת להיות מסוגלים לעבוד עם הלקוח כדי להבין את הצרכים והציפיות שלו. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל תשוקה לאוכל ולאנשים כדי להצליח בענף זה.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול כדי לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות מה יתאים ביותר לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאל כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לשאול כיצד יטופלו בקשות של הרגע האחרון, כמו גם מגבלות תזונתיות שאולי צריך להיענות. לבסוף, בדוק אם הקייטרינג מסוגל לספק דגימה מהתפריט כדי שתוכל לקבל מושג למה לצפות. זכור שעשויים להיות חיובים נוספים עבור חלק מהשירותים הללו, אז הקפד לשאול על כך מראש.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

תשומת לב לפרטים היא קריטית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים כדי להפיק אירוע באיכות גבוהה.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

❶ סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יקבע את סוג האוכל והשתייה שתצטרכו לספק, כמו גם את רמת השירות הנדרשת. ❷ תקציב: התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לשקול את עלות האוכל, השתייה, הציוד והצוות, כמו גם כל עלויות אחרות הנלוות. ❸ צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לחשב זאת בתקציב שלך ולשקול את סוג השירות שהם יספקו.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. לכן חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתוכלו לסמוך עליה שתספק אוכל ושירותים איכותיים. ישנם ארבעה סוגי קייטרינג עיקריים: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. לכל סוג קייטרינג אתגרים ויתרונות ייחודיים משלו. קייטרינג לחתונה הוא אולי סוג הקייטרינג המאתגר ביותר. יש כל כך הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון, מהתפריט ועד להגדרות הטבלה. אבל אם תמצא חברת קייטרינג טובה, היא תגרום ליום החתונה שלך להתנהל בצורה חלקה וללא מתח. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. חשוב לבחור בחברת קייטרינג שמבינה בעולם התאגידים ויכולה לספק מגוון אפשרויות תפריט שיתאימו לתקציב שלכם. קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו ביצירת אווירה כיפית וחגיגית. בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או מסיבת פרישה, תרצו לבחור בחברת קייטרינג שתוכל לספק אוכל ושתייה טעימים, וגם אווירה כיפית וחגיגית. קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם אתה רוצה לספק אוכל ושתייה, אבל אתה לא רוצה להתמודד עם הטרחה של בישול

האם קייטרינג מספק כלי שולחן?

אם אתם מתכננים אירוע, מומלץ לשקול להשתמש בשירות קייטרינג המציע השכרת צלחות וכלי מטבח. בדרך זו, לא תצטרכו לדאוג לגבי הרמת אצבע! מעבר להוספת נגיעות מרכז שולחן ותפאורה משלך, שירות הקייטרינג ידאג לכל השאר.

1. איזה ניסיון היה לך בתחום האירוח? עבדתי בתעשיית האירוח למעלה מ-10 שנים בתפקידים שונים. יש לי ניסיון בעבודה במצבי לחץ גבוה ובהתמודדות עם לחץ בעבודה. אני בטוח ביכולתי להתמודד עם לקוחות ואורחים קשים. 2. איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? אני מסוגל להישאר רגוע ואסוף במצבי לחץ גבוה ופיתחתי אסטרטגיות יעילות להתמודדות עם לחץ בעבודה. אני מסוגל ללהטט במספר משימות ולתעדף ביעילות. 3. איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו? הייתי מקשיב לחששות הלקוח או האורח ופועל לפתרון הבעיה כמיטב יכולתי. הייתי נשאר רגוע ומקצועי בכל עת.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שלך לשאול טבח פוטנציאלי חדש

כטבח ליין, אתה תהיה אחראי על הכנת וציפוי האוכל. הנה כמה שאלות שיעזרו לך להציג את היצירתיות והכישורים שלך: אילו מנות מציגות את היצירתיות שלך? איזה סוג של הכשרה פורמלית יש לך בכל הנוגע להכנת וציפוי אוכל? איך היית מתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה? איך אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה?

קייטרינג יכול להיות נקודת תורפה מכיוון שרוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים מראש כשהגימור והציפוי מתבצעים במקום. זה יכול להוביל לחוסר עקביות באיכות האוכל והשירות.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב?

להחזיק קייטרינג המספק שירות מלא חשוב להקל על הדברים. כך, לא תצטרכו לדאוג שחברות שונות יטפלו בהיבטים שונים של הקייטרינג, מה שעלול לגרום לכאוס. במקום זאת, תוכלו להתמקד בבחירת קייטרינג שיהפוך את המסיבה למהנה ופשוטה.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון ובקרה על הפעילות של עסק קייטרינג. התפקידים העיקריים של ניהול הסעדה הם תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. על מנהל הקייטרינג לתכנן את סוג האוכל שיוגש, את כמות האוכל להכנה, את הציוד והאספקה הדרושים ואת הצוות הנדרש. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. על מנהל הקייטרינג לארגן את עסק הקייטרינג באופן שיאפשר לו להתנהל בצורה חלקה ויעילה. זה כולל הקמת מערכת לקבלת והכנת הזמנות, הדרכת צוות ומעקב אחר המלאי. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. על מנהל הקייטרינג לכוון את הצוות באופן שיבטיח את הכנת והגשת ההזמנות בצורה נכונה ובזמן. זה כולל מתן הנחיות ברורות, מעקב אחר התקדמות ההזמנות וטיפול בכל בעיה שעלולה להתעורר. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. על מנהל הקייטרינג לשלוט בתקציב ולוודא שעסק הקייטרינג לא יוציא יתר על המידה. עליהם גם לפקח על איכות המזון והשירות, ולנקוט בפעולות מתקנות במידת הצורך.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו, במיוחד כאשר הוא מגיע להנהלה ותחלופת עובדים. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו. ניהול: אחד האתגרים הגדולים בקייטרינג הוא ניהול. חשוב שיהיה צוות ניהול טוב במקום כדי שהדברים ימשיכו לפעול בצורה חלקה. צוות הנהלה טוב יוכל לטפל בתפעול השוטף של העסק, כמו גם בכל תחלופת צוות או בעיות לקוחות שעלולות לצוץ. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא עוד אתגר גדול בענף ההסעדה. זה נובע מאופיו של ענף האירוח, שבו עובדים לרוב עוברים להזדמנויות אחרות. חשוב שתהיה תוכנית הכשרה טובה על מנת שניתן יהיה לקדם עובדים חדשים במהירות. בנוסף, חשוב לנהל מערכת יחסים טובה עם העובדים שלך כדי שירגישו מוערכים ומוערכים. שעות ארוכות: אתגר נוסף שעמו מתמודדים עסקי קייטרינג הוא השעות הארוכות. קייטרינג הוא לרוב פעולה 24/7, מה שיכול להיות מאתגר עבור העובדים. חשוב להקפיד על לוח זמנים טוב כדי שלעובדים יהיה קצת זמן לעצמם. בנוסף, חשוב להציע גמול שעות נוספות או חופשה במקום שעות נוספות, כך ש

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים ומפגשים. ישנן שבע פונקציות מפתח החיוניות להסעדה, שהן: תכנון, תפעול, ארגון, ניהול אירועים, ציוד, יישום ובקרה. כל אחת מהפונקציות הללו ממלאת תפקיד קריטי בהבטחת ששירותי קייטרינג יסופקו בהצלחה.

אילו גורמים על קייטרינג לקחת בחשבון בתקציב שלהם?

קייטרינג צריכים לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים בעת תכנון תקציב העסק שלהם. אולי הכי חשוב, הם צריכים לקחת בחשבון את עלות הציוד והצוות. ללא הדברים החיוניים הללו, אי אפשר יהיה לנהל עסק קייטרינג. יתר על כן, יש לקחת בחשבון גם את עלות המזון. אחרי הכל, האוכל הוא המרכיב המרכזי בכל שירות קייטרינג. על ידי שמירה על גורמי מפתח אלה בחשבון, קייטרינג יכול להבטיח טוב יותר שהעסק שלהם מצליח ורווחי.

ארבעת הגורמים שיכולים להשפיע באופן דרמטי על מי אתה שוכר הם כמות מאגר המועמדים שלך, האיכות של מאגר המועמדים שלך , הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. כמות: אם יש לך מספר רב של מועמדים לבחירה, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר במי אתה שוכר. איכות: אם יש לך מאגר קטן יותר של מועמדים באיכות גבוהה, ייתכן שתצטרך להתפשר על חלק מהסטנדרטים שלך לעבודה. דחיפות: אם אתה צריך למלא תפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד שאינו הבחירה הראשונה שלך. השקעה: אם המשרה דורשת הכשרה או ניסיון רב, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר בגיוס החדש.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

הקייטרינג אחראי על ההכנה וההגשה אוכל באירועים. התפקידים האופייניים להם כוללים הקמת פינת האוכל, הגשת אוכל לאורחים וניקיון לאחר האירוע. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם על הכנת בטיחות המזון לפני ובמהלך אירועים.

לא משנה באיזה אירוע, התקציב הוא תמיד הגורם החשוב ביותר כאשר הם קובעים אם לארגן אירוע. בהתאם לפורמליות של האירוע ומטרתו, מספר המוזמנים יכול לשחק תפקיד גם בהחלטה האם קייטרינג הוא האפשרות הטובה ביותר. אם יש לך את המשאבים האישיים והניסיון לתכנן ולבצע בהצלחה אירוע קייטרינג, אז התשובה עשויה להיות כן. עם זאת, אם אינך בטוח לגבי אחד מהגורמים הללו, אולי עדיף לטעות בזהירות ולשכור חברת קייטרינג מקצועית.

מסקנה

לפני שתחליט על קייטרינג, תרצה לעשות את תחקור ובקש המלצות. ברגע שיש לך כמה קייטרינג פוטנציאלי בחשבון, עליך לקבוע טעימות עם כל אחד מהם כדי לעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. כאשר טועמים את האוכל, שימו לב לא רק לטעם אלא גם למצגת. בנוסף, תרצו לוודא שהקייטרינג מסוגל לעמוד בכל הגבלות התזונה שעשויות להיות לאורחים שלכם. לאחר שמצאתם קייטרינג שאתם אוהבים, הקפידו להעביר הכל בכתב כדי שלא יהיו הפתעות ביום הגדול שלכם.

דרך טובה להתחיל לחקור קייטרינג פוטנציאליים היא לבקש המלצות מחברים ו משפחה שאירחה חתונות בעבר. ברגע שיש לך כמה שמות, התחל לקרוא ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה טובה יותר של החוזקות והחולשות של כל קייטרינג. כשתהיה מוכן להתחיל לפנות לקייטרינג, הקפד להחזיק רשימה של שאלות שתעזור לך להשוות כל אחת מהן. כמה גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כוללים תמחור, אפשרויות תפריט, הגבלות תזונתיות, והיכולת של הקייטרינג להתאים לצרכים הספציפיים של החתונה שלכם. עם קצת מחקר, אתה אמור להיות מסוגל למצוא קייטרינג שיעזור להפוך את יום החתונה שלך להצלחה!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן