קייטרינג ביבנה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ביבנה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת חברת קייטרינג טובה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם מעולם לא השתמשת בה בעבר. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על התהליך. ראשית, כדאי לבקש המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בחברת קייטרינג. ברגע שיש לך כמה אפשרויות, עליך לחקור כל חברה באינטרנט כדי לראות מה אחרים אומרים על החוויות שלהם. כדאי לבקר גם באתר האינטרנט של חברת הקייטרינג כדי להתרשם מהסגנון והתפריט שלהם. לבסוף, כדאי להיפגש עם חברת הקייטרינג כדי לדון באירוע הספציפי שלך ולראות אם הם מתאימים. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר חברת קייטרינג טובה לאירוע הבא שלך.

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת חברת קייטרינג. ראשית, תרצו לוודא שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב. שאל מסביב להמלצות מחברים או משפחה, או חפש ביקורות מקוונות. שנית, תרצו לוודא שלחברת הקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג מסוג האירוע שאתם מתכננים. בקשו הפניות או חפשו דוגמאות לעבודותיהם באינטרנט. לבסוף, תרצו לקבל תחושה של הסגנון והאישיות של חברת הקייטרינג כדי לוודא שהם מתאימים לאירוע שלכם. בקשו תפריט לדוגמה או סיור במתקן שלהם.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. ניסיון: חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים ועל צרכי הקייטרינג הספציפיים שיש לכם. בחרו בחברה בעלת ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים. 2. הצעות ושירותים: ודאו שהחברה שתבחרו מציעה את השירותים שאתם צריכים ושהמחירים שלהם עומדים בתקציב שלכם. 3. זמינות: בדקו שהחברה פנויה בתאריך האירוע שלכם ושיש לה יכולת לתת מענה לכמות האורחים שהזמנתם. 4. מיקום ופרטי התקשרות: בחרו חברה הממוקמת בצורה נוחה וקל ליצירת קשר. 5. בטיחות מזון והיגיינה: ודאו שלחברת הקייטרינג שתבחרו יש מוניטין טוב בתחום בטיחות המזון והיגיינה. 6. רישיון עסק וביטוח: בחרו חברה בעלת רישיון ומבוטח כהלכה.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, כמו גם יכולת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתקיים בצורה חלקה. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות הן עם הלקוח והן עם האורחים. תשוקה לאוכל ולאנשים היא גם חיונית, כמו גם היכולת להתמודד עם לחץ.

מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בהקמת עסק קייטרינג

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים אם יש או לא האירוע שלך סיפק. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לשקול קייטרינג על מנת להפוך אותו למיוחד יותר. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, אולי תרצו לדאוג לו כך שהאורחים שלכם יוכלו להתמקד ברשת ולא לדאוג לאוכל. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה. אם אתה מצפה להרבה אנשים, אולי יהיה קל יותר לארגן את האירוע כך שלא תצטרך לבשל לכולם. חמישית, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או אנרגיה להקדיש לתכנון והכנת אוכל, אולי עדיף לארגן את האירוע. לבסוף, אתה צריך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, אולי עדיף לארגן את האירוע כך שלא תצטרכו לדאוג לכל דבר.

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון . נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים על מנת להבטיח את הצלחתו. ראשית, תצטרכו להחליט על סוג האירוע בו אתם מארגנים. זה יעזור לקבוע את התקציב שתזדקק לו כמו גם את סוג צוות המלצרים והשירות הנדרשים. חשוב שתהיה הבנה ברורה של התקציב שלך לפני שתתקדם עם כל פרטי תכנון אחרים. ברגע שיש לכם תקציב בחשבון, תוכלו להתחיל לבחון אפשרויות קייטרינג שונות שיתאימו גם לאירוע שלכם וגם לתקציב שלכם. זה המקום שבו עבודה עם חברת קייטרינג מקצועית יכולה להיות מועילה ביותר. הם יוכלו לספק לך מגוון אפשרויות שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך.

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך. החוזקות עשויות לכלול מיקום מצוין, בסיס לקוחות חזק או צוות מוכשר. החולשות עשויות לכלול שטח קטן, עלויות תקורה גבוהות או חוסר שיווק. ההזדמנויות עשויות לכלול טרנד חדש באוכל, קהל שבוי או ביקורת חיובית. האיומים עשויים לכלול מתחרה חדש, שינוי בכלכלה או אסון טבע. הבנת ה-SWOT שלך יכולה לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר לגבי העסק שלך, ויכולה גם לעזור לך לזהות הזדמנויות ואיומים שאולי לא שקלת בעבר.

מה האם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה: 1) האוכל – כמובן, הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה הוא האוכל. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל שתהנו ממנו. 2) נוחות ואווירה – גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הנוחות והאווירה של המסעדה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה ובעלת אווירה שאתם נהנים ממנה. 3) השירות – השירות במסעדה יכול להוות גורם עשה או שבירה. אתם רוצים לוודא שבמסעדה שתבחרו יש שירות ידידותי ויעיל. 4) מחירים – ברור שאתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תהיה משתלמת. אתה לא רוצה להוציא יותר מדי על ארוחה, אבל אתה גם לא רוצה להקריב איכות. 5) המלצות – לבסוף, תמיד כדאי לקבל המלצות מחברים או משפחה בעת בחירת מסעדה. אולי יש להם כמה הצעות נהדרות שלא היית חושב עליהן אחרת.

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים שכדאי לזכור. ראשית, איכות המזון חשובה ביותר. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מסוגל לספק אוכל טוב ואיכותי. שנית, ביקורות של לקוחות הן דרך מצוינת לקבל מושג מה אנשים אחרים חושבים על שירות הקייטרינג שאתה שוקל. זה תמיד רעיון טוב לקרוא כמה ביקורות לפני קבלת החלטה. שלישית, עלות השירות היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו הוא זול. רביעית, גם חווית הקייטרינג היא משהו שצריך לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מנוסה ובעל מוניטין טוב. לבסוף, אם יש לך צרכים מיוחדים כלשהם, תרצה לוודא ששירות הקייטרינג שאתה בוחר מסוגל לספק את הצרכים הללו.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הם הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח ושיווק מוצר או שירות. הם: מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. מוצר: המוצר חייב להיות מסוגל לענות על הצרכים והרצונות של שוק היעד. מחיר: יש לקבוע את המחיר ברמה המשתלמת לשוק היעד ותייצר רמת רווח רצויה לחברה. קידום מכירות: על הקידום להיות מתוכנן להגיע לשוק היעד ועליו להיות יעיל בתקשורת התכונות והיתרונות העיקריים של המוצר. מקום: המוצר חייב להיות זמין במקום הנכון, בזמן הנכון ובכמות הנכונה. אנשים: על החברה להחזיק את האנשים הנכונים כדי לפתח, לייצר ולשווק את המוצר. תהליך: על החברה להחזיק בתהליך מוגדר היטב לפיתוח, ייצור ושיווק המוצר. הוכחות פיזיות: המוצר חייב להיות מגובה בראיות פיזיות שהוא באיכות גבוהה ושהוא יפעל כפי שפורסם.

ככל שתעשיית הקייטרינג הופכת תחרותית יותר ויותר, חשוב לייחד את חברת הקייטרינג שלך. מהמנוחה. להלן חמש אסטרטגיות לניהול מוצלח של חברת קייטרינג: 1) ארגון הוא המפתח. וודאו כי עסק הקייטרינג שלכם מאורגן היטב, על מנת שתוכלו לספק שירות יעיל ומקצועי. זה יעזור לך להתבלט מהמתחרים. 2) נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם. חשוב ליצור קשרים עם עסקים נוספים בענף ההסעדה, וכן להצטרף לאגודות מקצועיות. זה יכול לעזור לך לבנות מערכות יחסים ולשים לב לעסקי הקייטרינג שלך. 3) השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך. אסוף נתונים על הלקוחות שלך והעדפות הקייטרינג שלהם. מידע זה יכול לעזור לך להתאים את העסק שלך כך שיענה טוב יותר על הצרכים והרצונות שלו. 4) לחדד את השיווק המשפיע. שיווק הוא קריטי לכל עסק, אבל הוא חשוב במיוחד עבור חברות קייטרינג. השתמש בקמפיינים שיווקיים ממוקדים כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלך ולקדם את נקודות המכירה הייחודיות שלך. 5) התמקד באוכל שיבדל אותך. האוכל שלך צריך להיות השתקפות של המותג שלך ושל מה שמבדיל אותך מהמתחרים. התמקדו ביצירת מנות ייחודיות וטעימות שישאירו רושם מתמשך על הלקוחות שלכם.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג שכדאי לזכור בעת תכנון האירוע: חתונה, חברה, אירוע חברתי וקייטרינג זיכיון. כל סוג של קייטרינג דורש רמות שונות של ארגון, הכנה ושירות. קייטרינג לחתונה, במיוחד, יכול להיות מאוד מפורט וספציפי, ולכן חשוב לתקשר את החזון שלכם עם הקייטרינג שלכם בצורה ברורה. קייטרינג לחברות הוא בדרך כלל פחות רשמי, אם כי איכות המזון עדיין צריכה להיות גבוהה. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות מזדמן ומהנה יותר, תלוי בסוג האירוע. קייטרינג זיכיון הוא צורת הקייטרינג הפשוטה ביותר, הניתנת לרוב בסגנון מזנון. לא משנה באיזה סוג קייטרינג תבחרו, הקפידו לבחור קייטרינג בעל מוניטין שיוכל לספק את האוכל והשירות הרצוי.

ישנם שלושה סוגים שונים של קייטרינג: קייטרינג חזיתי, שפים קייטרינג וקייטרינג מנהלים. לכל סוג של קייטרינג יש מערך אחריות שונה, ולכולם תפקיד חיוני בהבטחת שהאירועים יתנהלו בצורה חלקה. קייטרינג חזיתי הם אלה שמקיימים אינטראקציה ישירה עם האורחים. הם אחראים להגשת מזון ומשקאות, ולדאוג שהאורחים יהיו מרוצים. שפים בקייטרינג אחראים להכין את האוכל מבעוד מועד, ולוודא שהוא מבושל כמו שצריך. מנהלי קייטרינג אחראים לארגן הכל ולוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לקבוצת אנשים, בדרך כלל ב- סביבה ציבורית כגון מלון, מסעדה או חלל אירועים. 7 הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון: על עסקי קייטרינג לתכנן את האירועים הקרובים תוך התחשבות במספר האורחים, סוג האירוע והתפריט הרצוי. 2. תפעול – ביצוע משימות: לאחר הזמנת האירוע, עסקי הקייטרינג חייבים לבצע את המשימות הנדרשות כדי להגשים את האירוע, כגון הכנת מזון, משלוח והקמה. 3. ארגון האירוע: עסקי קייטרינג חייבים להיות מיומנים בניהול אירועים, שכן לרוב הם אחראים על ארגון כל ההיבטים של חווית הקייטרינג, מתחילתו ועד סופו. 4. ציוד: על עסקי קייטרינג להחזיק בציוד המתאים לביצוע משימותיהם, כגון מטבחים מסחריים, מדיחי כלים וכלי הגשה. 5. יישום: עסקי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לבצע את תוכניותיהם ללא דופי ביום האירוע על מנת להעניק חוויה חיובית לאורחים שלהם. 6. בקרה: עסקי קייטרינג חייבים להחזיק במערכות ותהליכים לניהול האירועים, התפריט והתקציב שלהם. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות

קייטרינג יכול להיות חוויה מלחיצה, בין אם אתה קייטרינג לאירוע גדול או למפגש קטן. להלן שישה טיפים שיעזרו להפוך את חווית הקייטרינג שלכם להצלחה: 1. היכונו מראש: השלם כמה שיותר הכנות בלילה הקודם או מוקדם יותר ביום. זה יעזור להפחית את הלחץ ביום האירוע. 2. ארגן את התפריט והסביבה שלך: תעדוף את היגיינת המזון וודא שהמטבח שלך נקי ומאורגן. זה יעזור לך ליצור תפריט מעשי ולהימנע מכל אסונות של הרגע האחרון. 3. הקשיבו לאורחים שלכם: בררו מה האורחים שלכם אוהבים ומה לא, ועמדו על ההעדפות שלהם. זה יעזור להבטיח שכולם ייהנו מהאוכל. 4. צרו תפריט פרקטי: בחרו מאכלים שניתן להכין ולהגיש בקלות. זה יחסוך לכם זמן וטרחה ביום האירוע. 5. היו נחמדים כמו האוכל שלכם: היו מנומסים ומקצועיים עם האורחים שלכם. זה ייצור אווירה חיובית ויהפוך את חווית הקייטרינג שלך להצלחה.

מהם האתגרים בעסקי קייטרינג?

1) אילוצי תקציב: אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני תעשיית ההסעדה הוא אילוצי תקציב. עם עליית עלות המרכיבים ואספקה הכרחית אחרת, זה יכול להיות קשה לשמור על עלויות תוך מתן מזון ושירותים איכותיים. עם זאת, יש כמה דרכים להילחם בזה. האחד הוא להיות יעיל בעלויות המזון והעבודה שלך. אחר הוא להציע שירותים עם ערך מוסף כמו תכנון אירועים או השכרת מקום על מנת להביא הכנסה נוספת. 2) דיאטות מיוחדות: אתגר נוסף העומד בפני תעשיית הקייטרינג הוא הצורך המוגבר להכיל דיאטות מיוחדות. כשיותר ויותר אנשים עוקבים אחר דיאטות ספציפיות מסיבות בריאותיות או דתיות, זה יכול להיות קשה לתת מענה לצרכים של כולם. פתרון אחד הוא להציע מגוון אפשרויות תפריט כך שיהיה משהו לכולם. פתרון נוסף הוא לקבל מידע על מגבלות תזונתיות שונות וכיצד להתאים אותן. 3) שטח: אתגר נוסף שעומד בפני תעשיית הקייטרינג הוא הצורך בחלל הולם. עם העלייה בפופולריות של אירועים פרטיים, יכול להיות קשה למצוא מקומות זמינים וגם סבירים. פתרון אחד הוא להיות יצירתיים בשימוש בחלל, כגון שימוש בחללים חיצוניים או שיתוף פעולה עם עסקים אחרים כדי לשתף

למרבה הצער, בזבוז מזון הוא נושא שממשיך לעלות הן עבור עסקים והן עבור צרכנים. עבור קייטרינג, זה יכול להיות מאתגר ביותר לתכנן את כמות האוכל שאתה צריך לאירוע. זה יכול להיות אחד הדברים הגרועים בעולם, להופיע לאירוע ואין לו מספיק אוכל.

אילו שאלות אתה שואל קייטרינג

כאשר אתה מראיין את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך לחתונה, הקפד לשאול אותם את השאלות הבאות: -האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? -כמה זמן הם בעסק? -כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? -כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? -האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? -האם יש עלות להתקנה והורדה? שאלות נוספות שאולי תרצו לשאול כוללות: -האם הקייטרינג יכול לספק טעימות? -האם יש להם אסמכתאות? -מהי מדיניות הקייטרינג לגבי תחליפים או בקשות מיוחדות? -מה כלול במחיר (למשל מצעים, צלחות, כלים וכו')? -האם הקייטרינג מספק כוח אדם? -מהי מדיניות הקייטרינג בתשלום שעות נוספות? -מהי פוליסת ביטוח החבות של הקייטרינג? -מהם תנאי התשלום של הקייטרינג?

1. הכינו אוכל טעים: זה מובן מאליו! אם האוכל שלכם לא טוב, לא תצליחו בעסקי הקייטרינג. 2. הקפידו על שירות לקוחות מעולה: חידדו את היכולת שלכם לארגן אירועים ולשמח את הלקוחות שלכם. 3. שמרו על לבוש מקצועי: הקפידו על סביבה סניטרית והצעו מחירים תחרותיים. 4. שמור על רווחים גבוהים מבלי לוותר על שירות: פתח מיומנויות ניהול מעולות כדי לשמור על העסק שלך מצליח.

מילים אחרונות

1. הקפד לבצע את המחקר שלך בעת בחירת חברת קייטרינג. קרא ביקורות מקוונות ודבר עם אנשים שהשתמשו בשירותים שלהם בעבר. 2. קחו בחשבון תקציב כשאתם מתחילים לחפש חברת קייטרינג. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. 3. בקשו מחברת הקייטרינג הפניות. זה יאפשר לך לדבר עם לקוחות אחרים ולקבל מושג על החוויה שלהם. 4. הקפידו לתקשר את הצרכים שלכם בצורה ברורה לחברת הקייטרינג. זה יעזור להם להבין מה אתה מחפש ולהבטיח שהם יכולים לעמוד בציפיות שלך.

חברת קייטרינג טובה תהפוך את האירוע שלך למיוחד וללא מתח. השתמש בעצות אלה כדי לבחור חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלך להצלחה: -קבל המלצות מחברים, בני משפחה ומתכנני אירועים. -בחרו חברת קייטרינג בעלת ניסיון בסוג האירוע שאתם עורכים. -הקפידו לסייר במתקני חברת הקייטרינג ולהיפגש עם הצוות. -קבל חוזה המתאר את התפריט, השירותים והעלויות. -הקפד לשאול על צרכים ובקשות תזונתיות מיוחדות. על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול להיות בטוח לבחור חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלך להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן