קייטרינג לאירועים פרטיים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לאירועים פרטיים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מתכננים אירוע וזקוקים לחברת קייטרינג, יש כמה טיפים שימושיים שתוכלו לעקוב אחריהם כדי להבטיח שתבחרו באחד טוב. ראשית, חשוב לקבל המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בחברת קייטרינג. זוהי דרך מצוינת לקבל משוב ממקור ראשון על איכות האוכל והשירות. שנית, תרצו לקרוא ביקורות מקוונות של חברות קייטרינג באזורכם. זה ייתן לך תחושה טובה של מה אחרים חושבים על החברות שאתה שוקל. לבסוף, תרצו להיפגש עם חברת הקייטרינג באופן אישי כדי לדון בצרכי האירוע הספציפיים שלכם. פגישה זו תיתן לך הזדמנות טובה להכיר את הצוות ולהחליט אם הם מתאימים לאירוע שלך.

טיפים לבחירת קייטרינג הפניה: http://www.hrc.wisc.edu /node/3686 להלן טיפים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך: 1. צרו תקציב לצרכי הקייטרינג שלכם והקפידו לעמוד בו. 2. קבע את מספר האנשים שישתתפו באירוע שלך. זה יעזור לך לקבוע כמה מזון יהיה צורך. 3. דעו איזה סוג אירוע אתם מארחים. זה יעזור לצמצם את סוג חברות הקייטרינג שצריך לבדוק. 4. בקשו הפניות מחברים, משפחה או עמיתים לעבודה. ייתכן שהם השתמשו בעבר בחברת קייטרינג שהם היו מרוצים ממנה. 5. ברגע שיש לכם כמה חברות קייטרינג בראש, היפגשו איתם באופן אישי כדי לקבל תחושה לגבי העסק שלהם. הקפד לשאול הרבה שאלות ולהסתכל על תיק העבודות שלהם. 6. השוואת מחירים ושירותים בין חברות הקייטרינג. הקפידו לקבל הכל בכתב. 7. בצעו את הבחירה הסופית שלכם ותהנו מהאירוע שלכם!

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

כאשר בוחרים חברת קייטרינג, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים. ניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר, שכן אתם רוצים לבחור בחברת קייטרינג שיש לה ניסיון בהנחיית סוג האירוע שאתם מתכננים. הצעות ושירותים הם גורם חשוב נוסף, שכן אתם רוצים לוודא שלחברת הקייטרינג שתבחרו יש את השירותים וההצעות שאתם צריכים. תמחור ותשלום הם גם שיקולים חשובים, מכיוון שאתה רוצה לוודא שאתה מקבל תמורה טובה לכספך. זמינות היא גורם חשוב נוסף, שכן אתם רוצים לוודא שחברת הקייטרינג שתבחרו זמינה בתאריך האירוע שלכם. מיקום ופרטי התקשרות חשובים אף הם, שכן ברצונכם ליצור קשר בקלות עם חברת הקייטרינג אם יש לכם שאלות או חששות. לבסוף, בטיחות מזון והיגיינה הם גם שיקולים חשובים, שכן אתה רוצה לוודא שהמזון שמוגש לך בטוח לאכילה.

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל המרכיבים של האירוע מטופלים. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל ביעילות כדי לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם אחרים כדי לתאם את כל ההיבטים השונים של האירוע. לבסוף, אהבה לאנשים ואוכל חיונית לכל אחד בעסקי הקייטרינג, שכן הוא יתעסק בשניהם על בסיס קבוע. היכולת להתמודד עם לחץ היא גם מפתח, שכן אירועי קייטרינג יכולים לעיתים קרובות להיות מלחיצים.

מהו המפתח להצלחה בקייטרינג

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

כדי להצליח בעסקי הקייטרינג, חשוב להכין אוכל טעים שהלקוחות שלך ייהנו ממנו. בנוסף, שירות לקוחות מעולה הוא חיוני על מנת לשמור על לקוחותיך מרוצים. חשוב גם להיות מסוגל לארגן אירועים ביעילות ולשמור על חזות מקצועית. יתר על כן, חשוב לשמור על סביבה נקייה ותברואתית במטבח ובאזורי ההגשה שלך. לבסוף, הציעו תמחור תחרותי על מנת למשוך לקוחות חדשים ולהשאיר את הקיימים שלכם בחזרה. על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל לפתח עסק קייטרינג מצליח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

סוגי אירועים: 1. אירועים רשמיים: אלה כוללים חתונות, אירועי חברה ואירועים אחרים שבהם האורחים מצפים לרמת שירות גבוהה יותר. 2. אירועים מזדמנים: אלה כוללים מסיבות יום הולדת, ברביקיו ואירועים אחרים שבהם האורחים נוטים יותר להיות רגועים ולא רשמיים. תקציב: 1. אירועים רשמיים: לאירועים רשמיים, תצטרכו לתקצב מזון ושתייה באיכות גבוהה יותר, כמו גם לשכירת צוות למתן שירות ברמה גבוהה יותר. 2. אירועים מזדמנים: לאירועים מזדמנים, תוכלו לתקצב אוכל ושתייה באיכות נמוכה יותר, וייתכן שלא תצטרכו לשכור צוות כדי לספק שירות ברמה גבוהה יותר. צוות המלצרים והשירות: 1. אירועים רשמיים: לאירועים רשמיים, תצטרך להקציב תקציב להעסקת צוות המלצרים כדי לספק שירות ברמה גבוהה יותר. 2. אירועים מזדמנים: לאירועים מזדמנים, ייתכן שלא תצטרכו לשכור צוות המלצרים, מכיוון שהאורחים צפויים להיות יותר רגועים ובלתי רשמיים.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלכם. התקציב הוא תמיד שיקול מרכזי – קייטרינג יכול להיות יקר וחשוב לוודא שאתה יכול לעמוד בו. גם הפורמליות של האירוע שלכם חשובה – מפגש רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר עשוי שלא. גם מטרת האירוע שלכם היא פקטור – אם מדובר בפונקציה עסקית, למשל, ניתן לצפות לקייטרינג. גם מספר האורחים שאתה מצפה לו רלוונטי – מפגש גדול עשוי להיות קשה יותר לשרת את עצמך מאשר מפגש קטן יותר. לבסוף, יש לקחת בחשבון את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לכם זמן וכוח לתכנן ולבצע מבצע קייטרינג, אז לכו על זה! אבל אם לא, אולי עדיף להשאיר את זה לאנשי המקצוע.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

חמשת הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה הם: 1) איכות האוכל 2) הנוחות והאווירה של המסעדה 3) השירות 4) המחיר 5) המלצות

1 בבחירת שירות קייטרינג, הקפידו לקחת בחשבון את איכות המזון. זו העדיפות החשובה ביותר. 2. חוות דעת של לקוחות יכולות לעזור להחליט באיזה שירות קייטרינג להשתמש. 3. עלות השירות היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. 4. יש לוודא שלשירות הקייטרינג יש ניסיון במתן שירות לצרכים מיוחדים, במידת הצורך. 5. שאל אם שירות הקייטרינג יכול לספק הפניות מלקוחות מרוצים.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

זהו כלי חשוב מאוד לעסקים, במיוחד כאשר מתחילים את דרכו. זוהי דרך מצוינת לקבל תמונה גדולה של העסק שלך וכיצד הוא משתלב בשוק הגדול יותר. זה יכול לעזור לך לזהות את הנקודות החזקות והחולשות שלך, כמו גם הזדמנויות ואיומים. מידע זה חיוני לקבלת החלטות מושכלות לגבי האסטרטגיה העסקית שלך.

אין ספק שהקייטרינג הוא עסק תובעני – מניהול צוות ולוגיסטיקה ועד להתעדכן בטרנדים האחרונים, זה יכול להיות קשה להישאר בפסגה של הכל. אבל אל תדאג, אנחנו מכוסים אותך. להלן חמש אסטרטגיות לניהול מוצלח של חברת קייטרינג: 1. ארגון הוא המפתח. עסקי הקייטרינג עוסקים בארגון. ממעקב אחר הזמנות וניהול צוות ועד להבטיח שהאוכל מושלם, הכל צריך לפעול כמו שעון. על ידי ארגון, תוכל למנוע בעיות פוטנציאליות ולשמור על פעילות העסק שלך בצורה חלקה. 2. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם אם אתם עדיין לא, התחילו ליצור קשרים עם חברות קייטרינג אחרות והצטרפו לעמותות רלוונטיות. לא רק שזה יעזור לך להישאר מעודכן במגמות האחרונות בתעשייה, אלא שאתה עשוי גם למצוא הזדמנויות עסקיות חדשות וליצור קשרים חשובים. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך. נתונים הם כלי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי לשפר את כל ההיבטים של עסק הקייטרינג שלך. מהבנת שוק היעד שלך ועד למעקב אחר המכירות שלך, נתונים יכולים לעזור לך לקבל החלטות מושכלות ולהניע את העסק שלך קדימה. 4. לחדד את השיווק המשפיע שיווק חיוני לכל עסק קייטרינג, אבל זה

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק הם מסגרת חיונית לכל עסק המבקש לשווק את המוצרים או השירותים שלו. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי הבנה וניצול של כל אחד מהמרכיבים הללו, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מקיפה שתעזור להם להגיע לקהלי היעד שלהם ולהשיג את התוצאות הרצויות להם.

שלושת המפתחות להצלחה בקריירה הם תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. אתה צריך להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם אחרים, להיות בטוח ביכולות שלך ובעל אופי חזק כדי להצליח בקריירה שלך.

אילו תכונות מפתח לדעתך הן החשובות ביותר בעסקי הקייטרינג

מהצוות הכשרה, עיצוב שולחן, עיצוב טקסטיל, תכנון אירועים ופרסום עסקי, מרכיבי המפתח הללו צריכים להתאחד כדי שהעסק שלך יצליח או אפילו יהפוך פופולרי יותר בתעשיית הקייטרינג. עם זאת, הצלחה בסוג זה של עסקים לא ניתן להשיג עם אירוע יוצא מן הכלל אחד. אתה צריך צוות של צוות מסור ומיומן שיוכל לעבוד יחד כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלך. אתה גם צריך שתהיה לך תוכנית שיווקית מבוצעת היטב כדי להבטיח שהעסק שלך מקבל את החשיפה שהוא צריך כדי לשגשג.

חוזה הקייטרינג צריך לכלול תנאי חוזה סטנדרטיים, כולל: מידע חוזה בסיסי, תאריך סופי לכל שינוי, ביטוח, דרישות בריאות ובטיחות, מדיניות ביטולים והפרת חוזה.

מהו לדעתך האתגר הגדול ביותר בענף ההסעדה?

כעסק, אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת בזבוז מזון היא הבנה ברורה של כמה מזון הלקוחות או האורחים שלך צורכים בדרך כלל. כך תוכלו לתכנן את התפריט ואת כמויות הבישול בהתאם. אם בסופו של דבר נשארת אוכל, אפשרות נוספת היא לתרום אותו לבנק מזון מקומי או למטבח תמרוקים. כצרכן, אתה יכול לעזור להפחית בזבוז מזון על ידי תשומת לב לכמות המזון שאתה באמת צורך. בעת קניות במכולת, קנה רק מה שאתה יודע שתאכל והקפד להשתמש בשאריות לפני שהן מתקלות. אם בסופו של דבר יש לך עודף מזון, בדוק אם יש דרך לתרום אותו לפני שהוא הולך לפח. בזבוז מזון הוא נושא הולך וגובר עבור עסקים וצרכנים כאחד. על ידי תשומת לב לצריכת המזון שלנו, כולנו יכולים לעזור להפחית את כמות פסולת המזון המיוצרת מדי שנה.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות של עסק קייטרינג. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה וכולל פיתוח תוכנית עסקית קייטרינג. תכנית זו כוללת פיתוח תפריטים, קביעת מחירים, בחירת ספקים וקביעת אירועי קייטרינג. ההתארגנות כוללת פיתוח מבנה ארגוני לעסקי ההסעדה, חלוקת אחריות למשימות ופיתוח מערכות ונהלים. ההנחיה כוללת יצירה ויישום של אסטרטגיות שיווק ומכירה, פיקוח על צוות הקייטרינג ותיאום אירועי קייטרינג. בקרה כרוכה במעקב אחר פעילות עסק הקייטרינג, הערכת תוצאות ונקיטת פעולות מתקנות בעת הצורך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב בעל

תשומת לב לפרטים היא ללא ספק אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. במיוחד כשהאירועים הולכים וגדלים, הדברים נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

1. כדי לענות על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג, ספר לנו תחילה על עצמך. 2. תן סקירה של יעדי הקריירה שלך בענף הקייטרינג. 3. דנו בחוזקות ובחולשות שלכם. 4. דברו על איך אתם עובדים תחת לחץ. 5. תאר את החוויה שלך בעבודה בתוך צוות. 6. שתף כיצד אתה מתמודד עם לקוחות קשים. 7. לבסוף, הסבירו את המוטיבציה שלכם לעזוב את מקום העבודה האחרון שלכם.

מסקנה

אם אתם מתכננים אירוע, סביר להניח שתצטרכו לשכור חברת קייטרינג. זו יכולה להיות משימה לא פשוטה, שכן ישנן חברות קייטרינג רבות לבחירה. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת קייטרינג טובה: 1. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אירוע אתם מתכננים. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך, שכן חברות קייטרינג מסוימות מתמחות בסוגים מסוימים של אירועים. 2. לאחר שיודעים איזה סוג אירוע אתם מתכננים, כדאי להכין רשימה של חברות קייטרינג פוטנציאליות. אתה יכול למצוא חברות אלה על ידי חיפוש מקוון או בקשת המלצות מחברים או בני משפחה. 3. לאחר שתהיה לך רשימה של חברות קייטרינג פוטנציאליות, עליך לחקור כל אחת. קרא ביקורות מקוונות, השוו מחירים והסתכל באתר האינטרנט של כל חברה. זה יעזור לך לקבל מושג טוב יותר על מה שיש לכל חברה להציע. 4. לאחר שחקרתם חברות קייטרינג פוטנציאליות, כדאי לפנות לכל אחת כדי לקבל מידע נוסף. שאל על השירותים, המחירים והמדיניות שלהם. זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי איזו חברה לשכור. 5. לבסוף, אתה צריך לסמוך על הבטן שלך. אם חברה נראית כמו מתאימה לאירוע שלך, קדימה לשכור

כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצה לוודא שלחברה יש מוניטין טוב. אתה יכול לעשות זאת על ידי קריאת ביקורות מקוונות או שיחה עם אנשים שהשתמשו בחברה בעבר. שנית, תרצו לוודא שלחברה יש ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם עורכים. שלישית, תרצה לוודא שהחברה משתלמת. לבסוף, תרצה לוודא שהחברה יכולה לספק את השירותים שאתה צריך. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתבחרו חברת קייטרינג מעולה לאירוע הבא שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן