קייטרינג פרווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג פרווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, ואחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת הקייטרינג המתאים. עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. להלן 10 טיפים פנימיים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע הבא שלכם: 1. בראש ובראשונה, עליכם לזהות את הצרכים שלכם. איזה סוג אירוע אתם מארחים? כמה אנשים ישתתפו? מה התקציב שלך? ברגע שיש לך מושג ברור לגבי הצרכים שלך, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך. 2. קבל המלצות מחברים, משפחה ועסקים אחרים בענף שלך. אם מישהו שאתה סומך עליו חווה חוויה נהדרת עם קייטרינג, סביר להניח שהוא יתאים גם לך. 3. דאגו לבקר במתקן הקייטרינג. זה ייתן לך מושג טוב על הקיבולת והיכולות שלהם. 4. בקשו הפניות ובדקו אותן. קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל לספק לך רשימה של לקוחות מרוצים. 5. שימו לב לפרטים. כיצד מטפל הקייטרינג בתכנון תפריט, הגבלות תזונתיות ובקשות מיוחדות אחרות? 6. עשה

יש הרבה שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלך. להלן 10 עצות פנימיות שיעזרו לך לבחור את הקייטרינג המתאים לצרכים שלך: 1. קבע את התקציב שלך. זהו הצעד הראשון והחשוב ביותר. לדעת כמה אתה מוכן להוציא תעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע את סוג המזון וכמה תצטרך. 3. קחו בחשבון את המקום. חברת הקייטרינג שתבחרו צריכה להכיר את המקום ולהיות מסוגלת לעבוד במסגרת המגבלות שלה. 4. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. זה מגן עליך במקרה שמשהו ישתבש. 5. בקש הפניות. כל קייטרינג בעל מוניטין אמור להיות מסוגל לספק לך הפניות מלקוחות קודמים. 6. לדגום את האוכל. זו הדרך הטובה ביותר לראות אם הקייטרינג יכול לעמוד בציפיות שלכם. 7. לדון בהגבלות תזונתיות. הקייטרינג אמור להיות מסוגל להתאים לכל מגבלות התזונה שעשויות להיות לאורחים שלך. 8. להבין את החוזה. הקפד לקרוא ולהבין את החוזה לפני חתימה על משהו. 9. קבל הכל בכתב. זה כולל את התפריט,

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת ליצור אירוע בלתי נשכח עבור הלקוחות שלו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם חברים אחרים בצוות הקייטרינג כמו גם עם הלקוחות שלהם. אהבה לאוכל ולאנשים חיונית בתעשייה הזו, כמו גם היכולת להתמודד עם לחץ.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. התקציב הוא תמיד הדאגה העיקרית, והקייטרינג יכול להיות יקר. עם זאת, זה עשוי להיות שווה את העלות אם אתם מארחים אירוע רשמי או מספר רב של אורחים. אם יש לך משאבים אישיים מוגבלים או ניסיון מועט בתכנון אירועים, קייטרינג יכול להיות גם אופציה טובה.

מה הכי חשוב לקייטרינג

יש צורך להיות אדיב, טקט ודיפלומטי, כפי שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

תשומת לב לפרטים היא קריטית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים כדי להפיק אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

איך בוחרים קייטרינג?

קייטרינג טוב הוא אחד שמסוגל לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר. הם צריכים גם להיות מסוגלים לבצע את השירות בזמן. יתר על כן, קייטרינג טוב צריך להיות מסוגל לנהל צוות גדול ולהשאיר את הלקוח מרוצה. לבסוף, קייטרינג טוב צריך לציית לתקנות בטיחות המזון.

האוכל הוא כמובן הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. אתם רוצים לוודא שהאוכל איכותי ושתהנו ממנו. גם הנוחות והאווירה של המסעדה חשובים. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה והאווירה נעימה. השירות הוא גם גורם חשוב. אתה רוצה לוודא שהשירות טוב ושהצוות ידידותי. המחירים הם גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהמחירים סבירים ושאתה מקבל תמורה טובה לכספך. לבסוף, המלצות יכולות להיות גם גורם מועיל לשקול. אם יש לך חבר או בן משפחה שאכל במסעדה מסוימת ונהנה ממנה, אז סביר להניח שגם אתה תהנה.

מהם 7 ה-Ps של לשווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק היא מסגרת פופולרית הכוללת מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. תמהיל שיווק הוא המונח המשמש לתיאור השילוב של אלמנטים אלו. ניתן להשתמש במרכיבים של 7 P's של שיווק כדי לפתח אסטרטגיית שיווק יעילה עבור כל מוצר או שירות.

הקפד לקרוא ביקורות על שירותי קייטרינג פוטנציאליים לפני קבלת החלטה סופית – תוך שימת לב לאיכות של האוכל ורמת השירות ללקוחות. חשוב גם לקבל תחושה של חווית הקייטרינג שלהם, שכן זה ייתן לך אינדיקציה טובה לגבי היכולת שלהם להתמודד עם האירוע שלך. כמובן, עלות היא תמיד גורם שיש לקחת בחשבון – אבל אל תתנו לזה להיות הגורם המכריע היחיד. באופן כללי, אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו בכל הנוגע לקייטרינג, ולכן חשוב למצוא שירות שמאזן נכון בין איכות למחיר. לבסוף, אל תשכחו לחשוב על כל צרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. אם למישהו יש הגבלות תזונתיות, ודא ששירות הקייטרינג מסוגל להכיל אותן.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

1) פונקציות תאגידיות: שירותי קייטרינג אלו מושלמים לאירועי חברה, מכיוון שהם מספקים טעימים וטעימים. אפשרויות מזון בריא לעובדים וללקוחות כאחד. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים קייטרינג למקום החתונה שלכם, אל תחפשו רחוק יותר! קייטרינג אלה יספקו את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את היום הגדול שלך למושלם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג אלו ידאגו שהאירוע שלכם יהיה אחד שכדאי לזכור. 4) איסוף זיכיון: קייטרינג אלה מושלמים לאירועים גדולים שבהם יהיו הרבה אנשים. הם מציעים מגוון אפשרויות מזון כדי לשמור על מרוצים של כולם. 5) קייטרינג פוד טראק: לחוויית קייטרינג ייחודית, אין לחפש רחוק יותר מאשר קייטרינג משאית אוכל! קייטרינג אלה מביאים אליכם את האוכל הטעים שלהם, כך שתוכלו ליהנות ממנו בנוחות של הבית או המשרד שלכם. 6) קייטרינג למסעדות: אם אתם מחפשים קייטרינג שיוכל לספק ארוחת ישיבה לאירוע שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מקייטרינג במסעדה. קייטרינג אלה יעבדו איתך כדי ליצור תפריט שיפרה את בלוטות הטעם של האורחים שלך.

❶ סוג האירוע ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. בין אם אתם עורכים קייטרינג לחתונה, אירוע חברה או מסיבה פרטית, תצטרכו להתאים את התפריט והשירותים שלכם כך שיתאימו לאירוע. ❷ תקציב התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפידו לקבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג על מנת שתוכלו להשוות מחירים ושירותים. ❸ צוות המתנה ושירות האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לחשב זאת בתקציב שלך ולוודא שהקייטרינג שתבחר יכול לספק את כוח האדם הדרוש.

מה הם 7 פונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הינו ענף רחב ומגוון המספק שירותי מזון ומשקאות למגוון אירועים. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג, אך כולם נותנים מענה לצרכי לקוחותיהם בצורה מקצועית ויעילה. שבעת הפונקציות העיקריות של הקייטרינג הן: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות.

הקייטרינג שתבחר לחתונה שלך צריך להגיע עם שירות מלא. זה אומר צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהם הדברים השונים שצריך לבדוק לפני קיום קייטרינג

כשבאים לבחור חברת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור . בראש ובראשונה, היו מציאותיים לגבי התקציב שלכם. מזנון אולי נראה כמו עסקה טובה, אבל זה לא תמיד האפשרות הזולה ביותר. שנית, ודא שיש אפשרות לילדים. אתה לא רוצה להשאיר אותם בחוץ! שלישית, יש אפשרות צמחונית ממלאת זמינה. לא כולם אוכלים בשר, אחרי הכל. רביעית, הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. אנשים ישתו, לא יאכלו. חמישית, הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. הם יהיו יקרים יותר ואולי לא יהיו טעימים. שישית, שקול להגיש חטיף בשעת לילה מאוחרת. האורחים שלך יעריכו את זה! לבסוף, אל תזמינו יותר מדי קינוחים. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שאנשים יעזבו בתחושת בחילה מאכילת יותר מדי סוכר.

קייטרינג הוא חלק חשוב מאוד בכל אירוע, ויש כמה סוגים שונים שיש לקחת בחשבון. קייטרינג לחתונה הוא אולי המוכר ביותר, אבל קייטרינג תאגידי, חברתי וזכיון כולם חשובים בדרכים שלהם. לכל סוג קייטרינג יש אתגרים ושיקולים ייחודיים משלו ולכן חשוב לבחור נכון לאירוע שלכם. עם תכנון וביצוע קפדניים, קייטרינג יכול להפוך כל אירוע להצלחה!

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ארבעת הפונקציות של ניהול קייטרינג הן תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה על מנת להבטיח שעסק הקייטרינג יתנהל בצורה חלקה ויעילה. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. זה כרוך ביצירת חזון לעסק והצבת יעדים. זה כולל גם החלטה אילו פריטי תפריט יוגשו, כיצד הם יוכנו ואיזה נקודות מחיר לקבוע. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. זה כרוך ביצירת מערכת להכנת מזון, ניהול צוות, והבטחת שכל הציוד תקין. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. מדובר בפיקוח על הצוות, בהקפדה על הכנה והגשה של האוכל בהתאם לתכנית, ושהלקוחות מרוצים. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. זה כרוך במעקב אחר כל ההיבטים של העסק, פתרון בעיות וביצוע התאמות לפי הצורך.

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן יעדי הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים בלחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

מוצר: מוצר המזון חייב להיות רצוי לשוק היעד. זה חייב להיות מוצר באיכות גבוהה העונה על הצרכים והרצונות של שוק היעד. מקום: מוצר המזון חייב להיות זמין במקומות הנכונים שבהם שוק היעד עושה קניות. זה צריך להיות קל למצוא ולרכוש את המוצר. מחיר: יש לתמחר נכון את מוצר המזון. זה צריך להיות סביר לשוק היעד, אבל עדיין לספק תמורה טובה לכסף. קידום מכירות: יש לקדם את מוצר המזון בצורה נכונה. יש להשתמש בתמהיל הנכון של טכניקות קידום כדי להגיע לשוק היעד ולשכנע אותם לרכוש את המוצר.

מסקנה

1. מצאו קייטרינג בעל ניסיון רב בענף. 2. ודאו שהקייטרינג מסוגל לספק את האוכל והשירותים שאתם צריכים. 3. קבל הפניות מחברים ובני משפחה. 4. השוו מחירים מקייטרינגים שונים. 5. ודאו שלקייטרינג יש מוניטין טוב. 6. בקרו במתקן של הקייטרינג כדי לראות את המטבח ואת פינות האוכל שלו. 7. בקשו מהקייטרינג רשימה של הפניות. 8. יש לוודא שהקייטרינג מבוטח ומורשה. 9. קבל חוזה בכתב. 10. בצע נסיון עם הקייטרינג לפני שאתה מקבל החלטה סופית.

1. בעת בחירת קייטרינג, הקפד לבקש הפניות מחברים או משפחה. 2. הקפידו לקרוא ביקורות באינטרנט לפני קבלת ההחלטה. 3. קבעו טעימות עם הקייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. 4. קבל הערכה בכתב של עלות שירותי הקייטרינג. 5. שאל באילו סוגי מזון הקייטרינג מתמחה. 6. גלה איזה סוג שירות מספק הקייטרינג. 7. קבעו מהי מדיניות הביטולים של הקייטרינג. 8. שאלו לגבי ביטוח החבות של הקייטרינג. 9. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 10. קבל הכל בכתב לפני העסקת הקייטרינג.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן