קייטרינג בחריש כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בחריש כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לאירוע שלכם, יש כמה דברים שתרצו לזכור כדי להבטיח שתבחרו נכון. להלן 10 טיפים מובילים שיעזרו לך לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך: 1. דע את התקציב שלך. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולהימנע מבזבוז זמן בהתחשב בקייטרינג מחוץ לטווח המחירים שלך. 2. דע את מספר האורחים המשוער שיהיו לך. זה יעזור לקייטרינג לתת לך הצעת מחיר מדויקת ולהבטיח שיש לו מספיק אוכל כדי לספק את האירוע שלך. 3. יש לך מושג על סוג האוכל שאתה רוצה להגיש. זה יעזור לקייטרינג להבין את החזון שלך לאירוע ולהבטיח שהם יכולים לעמוד בציפיות שלך. 4. בקשו המלצות. דבר עם חברים, משפחה ועמיתים שהשתמשו בעבר בקייטרינג ובדוק אם יש להם המלצות טובות. 5. בצע את המחקר שלך. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, הקדישו את הזמן לקרוא ביקורות ולעשות מחקר כדי ללמוד עליהם יותר. 6. בקשו טעימות. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, שאל את הקייטרינג שאתה שוקל אם אתה

1. הגדר את המטרה והסגנון של האירוע שלך. זה יעזור לך להעביר את החזון שלך לקייטרינג פוטנציאלי ולצמצם את האפשרויות שלך. 2. ערכו תקציב ועמדו בו. המחירים של קייטרינג יכולים להשתנות מאוד, כך שידיעה כמה אתה מוכן להוציא מראש תחסוך ממך הלם מדבקה מאוחר יותר. 3. שקול את רשימת האורחים שלך. כמה אנשים ישתתפו, והאם יש לך צרכים או בקשות תזונתיות מיוחדות? 4. בצע את המחקר שלך. קרא ביקורות מקוונות, בקש המלצות מחברים והשווה הצעות מחיר ממספר קייטרינג. 5. תזמן טעימות. זו הדרך הטובה ביותר לקבל תחושה של אוכל ושירות של קייטרינג. 6. שאל על תוספות. קייטרינג רבים מציעים שירותים נוספים כמו השכרות, בידור ותפאורה. 7. קבל הכל בכתב. לאחר שהחלטתם על קייטרינג, הקפידו לחתום על חוזה המפרט את כל פרטי האירוע שלכם. 8. בצע הפקדה. רוב הקייטרינגים דורשים פיקדון כדי להבטיח את התאריך שלכם, אז היו מוכנים לשלם זאת מראש. 9. תקשר בצורה ברורה. שמור את קווי התקשורת פתוחים עם

שלך איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים על מנת ליצור מנות ואירועים מושלמים. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר עם אחרים ביעילות ולהיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, היכולת להתמודד עם לחץ חיונית על מנת לנהל את עסק הקייטרינג הקדחתני לעתים קרובות.

תקשורת טובה וכישורי אנשים הם המפתח להיות קייטרינג מצליח. אתה צריך להיות מסוגל לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות, וחשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. בניית קהל לקוחות טוב היא גם חשובה, וקייטרינג לאירוע מוצלח דורש מיומנויות תכנון וארגון טובות.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים היא קריטית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לזכור ולזכור את כל הפרטים. ההקפדה הזו על הפרטים הקטנים מייצרת אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב הוא תמיד הדאגה העיקרית, ואספקת מזון באירוע עשויה לעלות ביוקר בין אם אתה מכין הכל בעצמך ובין אם יש לך קייטרינג בשירות מלא. חשוב לקחת בחשבון גם את הפורמליות של האירוע ומטרתו. אם אתם מארחים אירוע גדול, ייתכן שאין לכם את המשאבים האישיים לספק מזון מתאים לכל האורחים שלכם. ולבסוף, יש לקחת בחשבון את הניסיון שלכם בתכנון – אם אתם לא רגילים לתאם אירוע, אולי עדיף להשאיר את הקייטרינג לאנשי המקצוע.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת קבלת העסקה קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים על מנת להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה. ראשית, תצטרך לשקול את סוג האירוע שאתה עורך. זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של אפשרויות מזון ושתייה להציע. לאחר מכן, יהיה עליך ליצור תקציב. זה יבטיח שלא תבזבז יותר מדי על הקייטרינג. לבסוף, תצטרך להחליט אם תזדקק לצוות המלצרים לאירוע שלך. זה יעזור לך לתכנן בהתאם. על ידי שמירה על היבטים מרכזיים אלה, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יצליח!

1. האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? 2. כמה זמן הם בעסק? 3. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 4. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 5. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 6. האם יש עלות להתקנה והורדה? 7. מהי מדיניות הקייטרינג בתשלום שעות נוספות? 8. האם הטבה כלולה בחשבון? 9. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי ביטולים? 10. האם לקייטרינג יש ביטוח? 11. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא תחליפים? 12. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי הגבלות תזונתיות? 13. מהי מדיניות הקייטרינג בבקשות מיוחדות? 14. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי שינויים בתפריט? 15. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי דמי שירות? 16. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא מיסים? 17. מהי מדיניות התשלומים של הקייטרינג? 18. מהי מדיניות המשלוחים של הקייטרינג? 19.

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

כשאתם בוחרים קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מאיוש ועד ניקיון ועד לעריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בכל אחד מהמרכיבים הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחר חברת קייטרינג שתעשה לך את החיים קלים ותעזור לך ליהנות מהיום המיוחד שלך.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירות מזון ומשקאות באירוע או באירוע. ישנן 7 פונקציות מרכזיות העוסקות בקייטרינג, שהן: 1. תכנון – זה כולל הבנת דרישות האירוע, תכנון תקציב ותפריט 2. תפעול – ביצוע משימות – הקפדה על תדרוך של כל צוות הקייטרינג על תפקידיהם ואחריותם. שהאירוע יתנהל בצורה חלקה 3. ארגון האירוע – עבודה עם מתכנן או רכז האירוע על מנת להבטיח שכל הפרטים יטופלו 4. ציוד – הקפדה על כך שכל ציוד הקייטרינג תקין ושיש מספיק לאירוע 5 ביצוע – ביצוע תוכנית האירוע ווידוא שהכל יעבור לפי לוח הזמנים 6. בקרה – שמירה על סקירה כללית של האירוע כדי להבטיח שהכל מתנהל בצורה חלקה ולזהות בעיות אפשריות 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות – מודעות כל דרישות משפטיות או ביטוחיות שעשויות להיות רלוונטיות לאירוע

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם הבסיס אבן היסוד של כל אסטרטגיית שיווק. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התמקדות בתחומי מפתח אלו, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת שתעזור להם להשיג את התוצאות הרצויות.

קייטרינג לחתונה מתייחס לאוכל ושתייה הניתנים בקבלת פנים או במסיבה. זה יכול להינתן על ידי החתן והכלה, משפחותיהם, או חברת קייטרינג מקצועית. קייטרינג לחתונה יכול להיות פשוט מאוד, עם כמה מתאבנים ומשקאות, או שהוא יכול להיות ארוחה מורכבת מרובת מנות. קייטרינג לחברות הוא מזון ושתייה הניתנים לאירועי חברה, כגון פגישות עסקיות, כנסים וימי הדרכה. הוא מסופק בדרך כלל על ידי חברות קייטרינג מקצועיות, ויכול להיות כל דבר, החל מקפה וביסקוויט פשוט ועד לארוחה מלאה בת שלוש מנות. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא אוכל ושתייה הניתנים לאירועים חברתיים, כגון ימי הולדת, ימי נישואין ומסיבות אירוסין. ניתן לספק אותו על ידי המארחים עצמם, או על ידי חברת קייטרינג מקצועית. קייטרינג זיכיון הוא אוכל ושתייה הניתנים באירועים בהם יש דמי כניסה, כגון אירועי ספורט, קונצרטים ופסטיבלים. הוא מסופק בדרך כלל על ידי קיוסקים או דוכנים, והוא בדרך כלל מזון מהיר כגון המבורגרים, נקניקיות וצ'יפס.

מהם שלושת היסוד פונקציות קייטרינג?

צוות ניהול הקייטרינג אחראי על ביצוע פונקציות הקייטרינג בתוך ארגון. הם מתכננים תפריטים, מזמינים אספקה, מפקחים על הכנת מזון ושירות, ומקיימים קשר עם לקוחות. פונקציית הבקרה מבטיחה שתפעול הקייטרינג יתנהל בצורה חלקה ובתקציב, בעוד שפונקציית ההכוונה מבטיחה שהצוות מאומן ומלא מוטיבציה.

קייטרינג אחראי לספק מזון ושתייה לאורחים באירוע. עליהם להקים את פינת האוכל, להגיש אוכל ושתייה ולנקות לאחר מכן. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם על יצירת תפריטים בהתאם להעדפות ולצרכים התזונתיים של הלקוח.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים שכדאי לך לשמור בראש. בראש ובראשונה, אתה רוצה לוודא שאיכות המזון עומדת בקנה אחד. בדיקת ביקורות של לקוחות יכולה לתת לך מושג טוב למה לצפות. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את עלות השירות ואת הניסיון של חברת הקייטרינג. לבסוף, אם יש לך צרכים מיוחדים כלשהם, הקפד לתקשר עם אלה עם שירות הקייטרינג.

שירותי קייטרינג זמינים לכל סוגי האירועים. אתה יכול לבחור את סוג שירות הקייטרינג שאתה צריך עבור האירוע שלך.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

כאשר בוחרים מסעדה לאכול בה, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים: 1. האוכל – כמובן, אתם רוצים לוודא שהאוכל טוב! 2. נוחות ואווירה – רוצים שיהיה לכם נוח בזמן שאתם אוכלים, והאווירה במסעדה צריכה להיות נעימה. 3. השירות – הצוות צריך להיות קשוב ומפרגן. 4. מחירים – רוצים לוודא שהמחירים סבירים. 5. המלצות – תמיד מועיל לקבל המלצות מחברים או משפחה.

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן יעדי הקריירה שלך בענף הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך?

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

הקייטרינג הוא תעשייה מאתגרת להיות בה בשל הצורך המתמיד בארגון ובשירות לקוחות. סוגיה נפוצה איתה מתמודדים עסקי קייטרינג היא תחלופת עובדים גבוהה. זה יכול להיות בעייתי במיוחד אם העסק שלך צריך כל הזמן להכשיר עובדים חדשים. כדי להתגבר על זה, חשוב שתהיה תוכנית אימונים מוצקה. בנוסף, נסה להיות גמיש ככל האפשר עם לוחות הזמנים של העובדים שלך. פעמים רבות נדרשות שעות ארוכות בענף ההסעדה, לכן חשוב להיות מבינים. לבסוף, בזבוז מזון הוא אתגר נוסף שעמו מתמודדים עסקי קייטרינג. כדי להילחם בזה, הקפידו על מערכת למדידה ומעקב אחר פסולת מזון. זה יעזור לך לבצע את ההתאמות הנדרשות למתכונים ולתכנון התפריט שלך.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה נדרש עבור העובד החדש.

מילים אחרונות

1. עשה שיעורי בית לפני שתתחיל ליצור קשר עם קייטרינג, הקדיש זמן לחקור את האפשרויות שלך. קרא ביקורות מקוונות, בקש מחברים להמלצות, וצמצם את הבחירות שלך לכמה חברות שנראות כמתאימים. 2. דעו את התקציב שלכם קייטרינג יכול להשתנות מאוד מבחינת המחיר, לכן חשוב להקפיד על תקציב לפני שאתם מתחילים לדבר עם ספקים פוטנציאליים. ברגע שאתה יודע כמה אתה מוכן להוציא, אתה יכול לחסל כל קייטרינג שנמצא מחוץ לטווח המחירים שלך. 3. קחו בחשבון את האורחים שלכם חשבו על סוג האירוע שאתם מארחים ועל האורחים שתזמינו. אם אתם מתכננים רומן רשמי, תרצו לבחור בקייטרינג שמציע פריטי תפריט יוקרתיים ומצגת אלגנטית. לאירוע רגוע יותר, קייטרינג מזדמן עשוי להתאים יותר. 4. קבלו טעימות לפני שאתם מתחייבים לקייטרינג, הקפידו לקבוע טעימות כדי שתוכלו לטעום את האוכל שלו. זה ייתן לך מושג טוב אם הסגנון והמטבח שלהם מתאימים לאירוע שלך או לא. 5. שאל על ניסיון

על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה. 1. שקול את התקציב שלך. 2. קבעו את סוג האירוע שאתם מארחים. 3. קחו בחשבון את מספר האורחים שיהיו לכם. 4. בחרו בקייטרינג עם ניסיון. 5. בקשו הפניות. 6. לטעום את האוכל. 7. קבלו חוזה. 8. עיין בחוזה. 9. תקשר את הצרכים שלך. 10. מעקב.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן