קייטרינג בקריית ארבע כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקריית ארבע כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך ישנם מספר קריטריונים מרכזיים שתוכלו לשקול כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם. הנה 7 דברים שכדאי לחשוב עליהם בבחירת קייטרינג: 1. האוכל. כמובן, תרצו לוודא שהקייטרינג יכול לספק את סוג האוכל שאתם מחפשים. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט ואם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. 2. העלות. קבל כמה הצעות מחיר מקייטרינגים שונים כדי לקבל מושג לגבי התמחור. הקפד לשאול על כל חיובים נוספים, כגון למשלוח או הגדרה. 3. הלוגיסטיקה. האם הקייטרינג יכול לספק את כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם, החל מצלחות וכלים ועד שרתים וברמנים? ודא שאתה מבין מה כלול בשירותים שלהם. 4. הביקורות. ראה מה אנשים אחרים אמרו על האוכל והשירות של הקייטרינג. שאל או קרא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג למה לצפות. 5. לוח הזמנים. ודא שהקייטרינג זמין עבור התאריך והשעה של האירוע שלך. הקפד לשאול על לוח הזמנים של ההזמנות שלהם וכל התנגשויות פוטנציאליות.

1. ודא שהקייטרינג זמין בדייט שלך. 2. בקשו הפניות ובדקו ביקורות באינטרנט. 3. יש לוודא שהקייטרינג מבוטח. 4. קבלו הערכה מפורטת. 5. שאלו על הניסיון של הקייטרינג. 6. ודא שהקייטרינג מוכן להתאים אישית את התפריט שלך. 7. בקשו דוגמית מהאוכל של הקייטרינג.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח אירוע מוצלח. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר בצורה יעילה עם לקוחות וצוות, וכן להתמודד עם כל לחץ שעלול לעלות ביום האירוע. אהבה לאנשים ולאוכל חיונית גם על מנת לוודא שכולם יהנו מחוויית הקייטרינג.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם. תקציב הוא תמיד עניין מרכזי – קייטרינג יכול להיות יקר וחשוב לוודא שהוא מתאים לתקציב הכולל שלך לאירוע. פורמליות היא שיקול מרכזי נוסף – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר יכול להיות מנוהל בקלות עם אוכל שהוכן על ידי המארחים. גם מטרת האירוע חשובה- אם מדובר באירוע עסקי, למשל, ייתכן שיהיה חשוב לעשות רושם טוב על ידי הזמנת קייטרינג. מספר האורחים הוא שיקול נוסף- מספר גדול של אורחים עלול להיות קשה להכיל ללא עזרה מקצועית. לבסוף, יש לקחת בחשבון משאבים אישיים וניסיון בתכנון. אם אין לך הרבה זמן או ניסיון בתכנון אירועים, אולי כדאי לשכור קייטרינג שידאג לאוכל.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כשאתה מחפש שירות קייטרינג, חשוב לזכור את חמשת הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג. הקפידו לחקור את חברת הקייטרינג ביסודיות ולקרוא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות האוכל שלהם. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה יש ללקוחות אחרים לומר על שירות הקייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מקוונות ולדבר עם אנשים שהשתמשו בשירות הקייטרינג בעבר כדי לקבל מושג על החוויה שלהם. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם בבחירת ספק. קבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות והשווה מחירים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. 4. ניסיון בקייטרינג: כאשר אתם מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. שאל על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירועים דומים וודא שהם מכירים את המקום שלך. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם או למישהו מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו ליידע את שירות הקייטרינג מראש. הם צריכים להיות מסוגלים להתאים לצרכים שלך ולוודא שלכולם יש

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירות מזון ומשקאות באירוע או באירוע. ישנן 7 פונקציות עיקריות של הקייטרינג שיש לקחת בחשבון על מנת לספק שירות זה בהצלחה: 1. תכנון: זהו השלב הראשוני של הקייטרינג בו האירוע או הפונקציה מתוכננים ומאורגנים. זה כולל החלטה על התפריט, רשימת האורחים, התקציב ופרטים חשובים נוספים. 2. תפעול – ביצוע משימות: שלב זה כולל הפעלת התכניות וביצוע כל המשימות הנדרשות לקיום האירוע. זה כולל הכנת אוכל, בישול, הקמה, שירות וניקיון. 3. ארגון האירוע: שלב זה כרוך בהקפדה על כך שכל מרכיבי האירוע מאורגנים ומתקיימים. זה כולל את רשימת האורחים, מקומות ישיבה, קישוטים ובידור. 4. ציוד: שלב זה כולל הקפדה על כך שכל הציוד הדרוש נמצא במקומו ומתפקד כראוי. זה כולל כלי בישול, כלי הגשה וכלי שולחן. 5. יישום: שלב זה כולל הפעלת כל התוכניות וההכנות וביצוע האירוע או הפונקציה. זה כולל הגשת האוכל והמשקאות, אינטראקציה עם אורחים וניקיון לאחר מכן. 6. בקרה: שלב זה כולל מעקב ובקרה על כל

מה הכי חשוב לקייטרינג?

תמיד חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע אותם לבצע שינויים באירוע או בתפריט שלהם. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים על מנת לבנות קשר טוב עם לקוחות ולהבטיח שהאירוע שלהם יצליח.

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים להשתמש בהם כדי לקבל תמונה גדולה של עמדת החברה. זה יכול לעזור לך לזהות את החוזקות והחולשות שלך, כמו גם את כל ההזדמנויות או האיומים שעשויים להיות שם בחוץ. זכור שחשוב להסתכל על הסביבה המסחרית הגדולה יותר בעת ביצוע ניתוח SWOT – זה לא קשור רק לעסק האישי שלך.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

1) פונקציות תאגידיות: קייטרינג מקצועי המתמקד באספקת מזון לאירועי חברה, כגון כנסים של החברה, מסיבות חג וארוחות צהריים עסקיות. 2) אולמות לחתונה: קייטרינג המתמחים בחתונות ואירועים נלווים, כגון מסיבות אירוסין וכלה. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: לכל סוגי אירועי החברה, החל ממסיבות יום הולדת וסיום לימודים ועד למסיבות קוקטייל ותינוקות. 4) איסוף זיכיון: קייטרינג המספק מזון לאירועים גדולים, כמו פסטיבלים וירידים. 5) קייטרינג פוד טראק: אפשרות קייטרינג נייד לאירועים מכל הסוגים, החל ממסיבות יום הולדת ועד לאירועים ארגוניים. 6) קייטרינג למסעדות: שירותי קייטרינג הניתנים על ידי מסעדות, בין אם זו ארוחה רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר.

הגורם הראשון והחשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת מסעדה הוא האוכל. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל שאתם נהנים ממנו ושהוא באיכות טובה. הגורם השני שיש לקחת בחשבון הוא נוחות ואווירה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תהיה נוחה ובעלת אווירה שאתם נהנים ממנה. הגורם השלישי שיש לקחת בחשבון הוא שירות. אתם רוצים לוודא שבמסעדה שתבחרו יש צוות ידידותי ועוזר. הגורם הרביעי שיש לקחת בחשבון הוא המחירים. אתם רוצים לוודא שלמסעדה שתבחרו יש מחירים סבירים. הגורם החמישי והאחרון שיש לקחת בחשבון הוא המלצות. אתה רוצה לוודא שלמסעדה שאתה בוחר יש ביקורות טובות מלקוחות אחרים.

איך אני בוחר קייטרינג לפונקציה

קייטרינג טוב צריך להיות קל לתקשר איתו ויוכל להגיב לשאלות שלך וחששות בזמן. הם גם צריכים להיות מאורגנים היטב ובעלי ניסיון בענף הקייטרינג כדי שיוכלו לספק לך את השירות הטוב ביותר. גמישות היא גם מפתח, שכן קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל להתאים את עצמו לצרכים ולדרישות שלך. לבסוף, ביקורות של לקוחות יכולות להיות דרך מצוינת לאמוד אם קייטרינג טוב או לא.

1. סוג האירוע יכתיב את סוג הקייטרינג שתזדקק לו. אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע רשמי, תצטרכו להיות רשמיים יותר עם הקייטרינג שלכם. אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע לא רשמי, תהיה לכם יותר גמישות. 2. התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. אתה צריך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג ואז למצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלך. 3. צוות המלצרים והשירות יכולים להיות חלק חשוב בקייטרינג. אם אתם עורכים אירוע גדול, סביר להניח שתזדקקו לצוות המלצרים שיעזור להגיש אוכל ומשקאות. אם אתם עורכים אירוע קטן, ייתכן שתוכל להסתדר בלי צוות המלצרים.

מהם הדברים השונים שיש לבדוק לפני שיש הַסעָדָה?

כשאתה בוחר את הקייטרינג שלך, חשוב לזכור כמה דברים על מנת להבטיח שאתה מקבל את מה שאתה רוצה וצריך במסגרת התקציב שלך. ראשית, הגדר ציפיות ריאליות למה שאתה יכול להרשות לעצמך. מזנון לא תמיד הוא האפשרות הזולה יותר, אז הקפידו להשוות מחירים. חשוב גם שתהיה אופציה לילדים, כמו גם אופציה צמחונית ממלאת. בנוסף, תרצו להימנע מלהגיש יותר מדי אוכל בזמן הקוקטיילים שלכם, ובמקום זאת להתמקד באיכות על פני כמות. לבסוף, הקפידו לקחת בחשבון מאכלים העונה, מכיוון שהם יהיו נוחים יותר וטריים יותר.

כשמדובר בבחירת קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו לצוות, לנקות, לערוך שולחן ולשירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בכל אחד מהדברים הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחר חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה כדי להקל על עצמך.

מהם עקרונות הקייטרינג

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון והכוונה של פעולות של שירות מזון מוֹסָד. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא להבטיח שהמזון יהיה באיכות הגבוהה ביותר ובטוח לצריכה. על מנת להשיג זאת, על מנהלי קייטרינג להיות בעלי הבנה מעמיקה של העקרונות והתפקודים של ניהול קייטרינג.

קייטרינג לחתונה: אמנם כולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אבל אנחנו יכולים גם להסכים שלקייטרינג יש השפעה עצומה באותו יום מיוחד. האוכל שתגישו ייזכר על ידי האורחים שלכם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. קייטרינג לחתונה יכול להיות כל דבר, מהגשת מתאבנים פשוטים ועד לארוחת ישיבה משובחת. הכל תלוי בתקציב שלך ובסגנון החתונה שלך. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל המוגש צריך להיות באיכות הגבוהה ביותר, והמצגת צריכה להיות ללא דופי. זה לא הזמן לחתוך פינות! קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות, מקלחות ואירועים מיוחדים אחרים. רמת הפורמליות תשתנה בהתאם לאירוע, אך האוכל תמיד צריך להיות טעים ובשפע. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם התקציב הוא עניין. זה בדרך כלל פחות יקר מסוגי קייטרינג אחרים, והאוכל בדרך כלל עדיין די טוב.

מהן החובות והאחריות של קייטרינג?

קייטרינג אחראים למגוון רחב של מטלות הקשורות לשירות מזון. הם חייבים להיות מסוגלים לפתח תפריטים וחבילות שירות, לתאם אספקת ארוחות, לנהל לוחות זמנים לאירועים ולוחות זמנים להכנת מזון, להקים ציוד להגשת אוכל ולשמור על הטמפרטורה שלו, לקנות מרכיבים, לבשל אוכל ולפרסם את העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים. קייטרינג חייב להיות מאורגן מאוד ויכול לבצע ריבוי משימות כדי לנהל בהצלחה את כל ההיבטים של העסק שלהם.

אם אתה רוצה להיות קייטרינג מצליח לאירועים, אתה צריך להיות ממוקד בפרטים, ממוקד לקוח, יצירתי, גמיש ומנוסה. אלו הן כמה מהתכונות החשובות ביותר שאתה צריך להיות. שימו לב לפרטים וודאו שאתם תמיד שמים את הלקוח במקום הראשון. היו יצירתיים בגישתכם לקייטרינג והיו גמישים בשירותיכם. ניסיון חיוני גם בתחום זה. ודא שיש לך ניסיון רב לפני שאתה מנסה לארגן אירוע.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

בעת בחירת קייטרינג , חשוב לקחת בחשבון את יכולתם להגיש אוכל. לקייטרינג טוב יהיה צוות של אנשי מקצוע שיודעים את אומנות הגשת האורחים והצעת מטעמים. זה יבטיח שהאורחים שלכם יטופלו היטב ושיזכו לחוויה חיובית.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

עיוות

1. עלות: הקפד להשוות הצעות מחיר ממספר קייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. 2. זמינות: ודא שהקייטרינג שתבחר זמין בתאריכים שבהם אתה צריך. 3. מוניטין: קרא ביקורות מקוונות או בקש המלצות מחברים או משפחה כדי ללמוד על המוניטין של הקייטרינג. 4. תפריט: בקשו לראות תפריט לדוגמה וודאו שהוא כולל פריטים שאתם והאורחים שלכם תהנו מהם. 5. גמישות: בחרו בקייטרינג שמוכן לעבוד איתכם על מנת ליצור תפריט מותאם אישית או לבצע התאמות לאורחים בעלי צרכים תזונתיים מיוחדים. 6. שירות: יש לברר לגבי רמת השירות שמציע הקייטרינג והאם הם יהיו זמינים לעזור בהקמה, ניקיון או הגשה במהלך האירוע. 7. מיקום: שקול את מיקומו של הקייטרינג ביחס למקום האירוע שלך כדי לקבוע אם יהיו דמי משלוח או נסיעה נוספים.

ישנם 7 גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך: תקציב , תפריט, מגבלות תזונתיות, מקום, אורחים, מסגרת זמן ולוגיסטיקה. אם תקדישו זמן לשקול כל אחד מהגורמים הללו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן