קייטרינג לבר מצווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לבר מצווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא בחירת הקייטרינג המתאים. להלן 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם: 1. קבעו את התקציב שלכם. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת קייטרינג. קבל כמה הצעות מחיר מקייטרינג שונים ומצא אחד שמתאים לתקציב שלך. 2. בחר סגנון. האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון יותר סתמי? הקפד להעביר את החזון שלך לקייטרינג. 3. שקול את רשימת האורחים. כמה אנשים ישתתפו באירוע שלכם? ודא שהקייטרינג יכול להכיל את מספר האורחים הצפוי שלך. 4. מבחן טעם. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, הקפד לטעום את האוכל! זה יעזור לך לסיים את ההחלטה שלך. 5. קבל הפניות. בקשו מהקייטרינג הפניות מלקוחות קודמים. זה ייתן לך מושג על רמת השירות שלהם. 6. שאל על לוגיסטיקה. גלה כיצד הקייטרינג יוביל ויקבע את האוכל באירוע שלך. 7. שאל לגבי הצוות. האם הקייטרינג יספק צוות

1. תסתכל על ביקורות. כאשר אתה שוקל קייטרינג, הקפד לעיין בביקורות באינטרנט. זה ייתן לך מושג על איכות האוכל והשירות שלהם. 2. ודא שהם זמינים. הקפד לבדוק את זמינות הקייטרינג לתאריך האירוע שלך לפני שאתה מקבל החלטות כלשהן. 3. קבלו טעימה. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, קבל טעימה מהאוכל של כל קייטרינג. זה יעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך. 4. שקול את התקציב שלך. בעת בחירת קייטרינג, הקפד לקחת בחשבון את התקציב שלך. אתה לא רוצה לבזבז יותר מדי על החלק הזה של האירוע שלך. 5. שקול את רשימת האורחים שלך. בעת בחירת קייטרינג, הקפד לזכור את רשימת האורחים שלך. תצטרך לוודא שהם יכולים להכיל את מספר האנשים שאתה מזמין. 6. החליטו על התפריט. לאחר שבחרתם קייטרינג, תצטרכו להחליט על התפריט. הקפד לדון באפשרויות שלך עם הקייטרינג ולוודא שהם יכולים להכיל כל

מיוחד איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים. חברת קייטרינג צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. על הקייטרינג להיות מסוגל לתקשר עם הלקוח ועם הצוות. צריכה להיות להם אהבה לאנשים ולאוכל. הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

תמיד חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם לבצע שינויים בהזמנות שלהם. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים בבניית בסיס לקוחות וקייטרינג באירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

אירוח אירוע יכול להיות הרבה עבודה, ואחד מהגדולים ההחלטות שתצטרכו לקבל הן האם לארגן את האירוע או לא. ישנם מספר גורמים שתרצו לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה: 1. תקציב – אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. תצטרך לשקול כמה אתה מוכן להוציא על אוכל לפני שאתה מקבל החלטה. 2. פורמליות באירוע – אירוע רשמי יותר ידרוש ככל הנראה קייטרינג על מנת לשמור על רמת תחכום מסוימת. עם זאת, אם אתם מארחים מפגש מזדמן יותר, ייתכן שתוכלו לברוח מהכנת האוכל בעצמכם. 3. מטרת האירוע – מטרת האירוע שלכם תשחק גם אם כדאי לכם לשרת או לא. אם מדובר באירוע עסקי, למשל, סביר להניח שתרצו לעשות קייטרינג כדי שתוכלו להרשים לקוחות או שותפים פוטנציאליים. 4. מספר האורחים – מספר האורחים שאתה מצפה יהיה גם גורם שיש לקחת בחשבון. אם יש לכם רק כמה אנשים, ייתכן שיהיה קל יותר לניהול (וזול יותר) להכין אוכל בעצמכם. אבל אם אתה מצפה ל

גדול תשומת לב לפרטים היא חיונית לחלוטין עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לזכור ולזכור את כל הפרטים. זה מייצר אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם כאשר שוכרים קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים. סוג האירוע יכתיב את סוג האוכל והשירותים הדרושים. לדוגמה, אירוע רשמי ידרוש קייטרינג יוקרתי יותר מאשר אירוע מזדמן. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על מזון ושירותים. יש לקחת בחשבון גם את צוות ההמתנה והשירות. האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, כמה אנשים תצטרכו? אלו הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון האירוע שלך.

כאשר אתה מחפש קייטרינג לחתונה, חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר. להלן 40 שאלות לשאול את הקייטרינג לחתונה שלך: 1. האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? 2. כמה זמן הם בעסק? 3. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 4. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 5. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 6. האם יש עלות להתקנה והורדה? 7. מה כלול במחיר? 8. האם ישנן עלויות נוספות? 9. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא מענקים? 10. האם לקייטרינג יש ביטוח אחריות? 11. האם יש להם אפשרויות תפריט מיוחדות? 12. האם הם יכולים להתאים להגבלות תזונתיות? 13. מה המדיניות שלהם לגבי אלרגיות למזון? 14. האם הם יכולים לספק טעימות? 15. מה המדיניות שלהם לגבי שינויים בתפריט? 16. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא אלכוהול? 17. האם הם יכולים לספק ברמנים? 18. האם יש

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה או למסיבה, תמיד עדיף ללכת עם חברה שמציעה שירות מלא. כך, לא תצטרכו לדאוג לתיאום ספקים שונים לשירותים שונים – הקייטרינג ידאג להכל, מהקמה ועד ניקיון. בנוסף, שמירה על הכל על ידי חברה אחת תהפוך את כל התהליך להרבה יותר פשוט ופחות מלחיץ עבורכם.

קייטרינג הוא שירות מקצועי המספק שירות מזון ומשקאות באירועים. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה על מנת להבטיח ששירותי קייטרינג מסופקים ביעילות וביעילות.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם הגורמים המרכזיים שעסקים חייבים לקחת בחשבון בעת תכנון ו ביצוע פעילות השיווק שלהם. הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לתת את הדעת על כל אחד מהגורמים הללו על מנת ליצור תמהיל שיווקי מוצלח.

יש לזכור כמה דברים בבחירת שירות קייטרינג לאירוע הבא שלכם: 1. איכות המזון – זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. אתם רוצים לוודא שהאוכל טעים ואורחים שלכם ייהנו ממנו. 2. חוות דעת של לקוחות – עיין בביקורות מקוונות על שירותי קייטרינג באזור שלך כדי לקבל מושג מה אחרים חושבים על האוכל והשירות. 3. עלות השירות – cateri

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

1) פונקציות ארגוניות: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג לאירוע ארגוני, תרצו לשקול חברה המתמחה באירוע מסוג זה. חברות קייטרינג רבות מציעות חבילות לחברות הכוללות הכל משירות מזון ומשקאות ועד לתכנון ותיאום אירועים. 2) מקומות לחתונה: כשמדובר בחתונות, בחירת המקום היא קריטית. תרצו לבחור בחברת קייטרינג שמכירה את מקום החתונה שבחרתם ויכולה לספק את השירותים הדרושים לכם על מנת להפוך את היום המיוחד שלכם למושלם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מתכננים אירוע חברתי, כמו מסיבת יום הולדת, חגיגת יום נישואין או מסיבת חג, תרצו לבחור בחברת קייטרינג המציעה אפשרויות תפריט יצירתיות וטעימות. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מתכננים מפגש שבו יוגש אוכל, כמו אירוע ספורט או קונצרט, תרצו לבחור בחברת קייטרינג המתמחה בקייטרינג בזיכיון. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג ייחודית, מומלץ לשקול משאית אוכל. משאיות אוכל מציעות מגוון אפשרויות תפריט ויכולות להיות אופציה מצוינת לאירוע מזדמן. 6) קייטרינג למסעדות: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד בתהליך תכנון החתונה. חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. קייטרינג לחתונה יכול להיות יקר מאוד, ולכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים. גם קייטרינג לחברות חשוב מאוד. חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. קייטרינג לחברות יכול להיות יקר מאוד, לכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים. גם קייטרינג לאירועים חברתיים חשוב מאוד. חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. קייטרינג לאירועים חברתיים עלול להיות יקר מאוד, ולכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים. גם קייטרינג בזיכיון חשוב מאוד. חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. קייטרינג בזכיון יכול להיות יקר מאוד, ולכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים.

מהן אחריות הקייטרינג

תפקידי הקייטרינג עשויים להשתנות בהתאם לגודל וסוג האירוע המוגש, אך לרוב כוללים תפאורה להעלות את אזור שירות האוכל, לקשט, להראות לסועדים למקומותיהם ולהגיש אוכל.

קייטרינג אחראים על מגוון משימות, כולן קשורות לאספקת מזון לאירועים. הם חייבים להיות מסוגלים לפתח תפריטים העונים על צרכי הלקוחות שלהם, לתאם משלוח ארוחות, לנהל לוחות זמנים לאירועים, להקים ציוד להגשת אוכל ולשמור על טמפרטורת המזון. הם גם צריכים להיות מסוגלים לקנות מרכיבים, לבשל אוכל ולפרסם את העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני שהם בוחרים קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלכם. סגנון האירוע, כמות המוזמנים, סוג האוכל הרצוי, האם תרצו מטבח במקום, האם תרצו מבחן טעימה ונהלי הקיימות של חברת הקייטרינג הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. אתה גם רוצה לוודא שלחברת הקייטרינג יש הפניות טובות. לבסוף, זה תמיד רעיון טוב לזכור כמה חלופות לקייטרינג מסורתי למקרה שלאורחים שלך יש צרכים תזונתיים מיוחדים או שאתה רוצה לערבב קצת את העניינים.

כשזה מגיע לקייטרינג, יש כמה שאלות מפתח שסביר להניח שתישאלו במהלך ראיון. להלן 10 מהשאלות הנפוצות ביותר לראיונות קייטרינג וכיצד לענות עליהן: 1. ספר לנו על עצמך: זוהי שאלה נפוצה של שוברת קרח המאפשרת לך להציג את עצמך ולתת סקירה קצרה של הניסיון שלך ומטרות הקריירה שלך. שמרו על תשובתכם תמציתית והתמקדו בכישורים הרלוונטיים ביותר עבור עבודת הקייטרינג. 2. מהן יעדי הקריירה שלך בענף הקייטרינג?: שתף את היעדים ארוכי הטווח שלך לקריירה שלך בקייטרינג. זה יראה שאתה מחויב לענף ויש לך תוכנית לעתיד שלך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך?: בכל הנוגע לחוזקות שלך, התמקד בתכונות שיגרמו לך להצליח בעבודת קייטרינג, כמו להיות מאורגן, ממוקד פרטים ויכולת לעבוד היטב תחת לחץ. באשר לחולשות שלך, היו כנים אך גם ציינו כיצד אתם פועלים לשיפור בתחום זה. 4. איך אתה עובד תחת לחץ?: שתף דוגמה לתקופה שבה היית צריך לעבוד תחת לחץ בקייטרינג, כמו במהלך אירוע עמוס או עומס בחגים. תאר כיצד הצלחת להישאר רגועה ולשמור על רמת איכות גבוהה ב

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

תעשיית הקייטרינג מציג אתגרים רבים להנהלה, לצוות, ללקוחות ולבזבוז מזון. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא תחלופת הצוות. חשוב שתהיה תוכנית הכשרה מוצקה כדי לעזור לאנשי צוות חדשים להסתגל לקצב המהיר ולדרישות של תעשיית ההסעדה. לקוחות יכולים להיות מאתגרים, במיוחד קבוצות גדולות. תוכנית וציר זמן מאורגנות היטב היא חיונית כדי להבטיח שהאוכל יוגש טרי ובזמן. לבסוף, בזבוז מזון הוא אתגר מתמיד בקייטרינג. תכנון תפריט ובקרת מנות חשובים כדי לסייע בהפחתת בעיה זו.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על אספקת שירותי מזון ומשקאות באירועים. מנהלי קייטרינג עובדים עם לקוחות כדי לקבוע את הצרכים והתקציב שלהם, ולאחר מכן לפתח וליישם תוכנית לספק את השירות הרצוי. הם גם עובדים עם ספקים כדי לרכוש אספקה ושירותים, ועם צוות אירועים כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

התעוות

1. התחל את החיפוש שלך אחר קייטרינג על ידי בקשת המלצות מחברים, משפחה ו מתכנני אירועים שאירחו אירועים דומים בעבר. 2. ערכו רשימה של קייטרינג שעומדים בדרישות הבסיסיות שלכם, כמו להיות זמינים בתאריך האירוע שלכם ויכולת להכיל את ספירת האורחים החזויה שלכם. 3. בקשו הצעות מחיר מכל אחד מהקייטרינגים ברשימה שלכם, והשוו את המחירים כדי למצוא אחד שמתאים לתקציב שלכם. 4. לאחר שצמצמת את רשימת הקייטרינג שלך, קרא ביקורות מקוונות ובדוק עם Better Business Bureau כדי לוודא שאין תלונות גדולות נגד אף אחת מהחברות. 5. קבעו טעימות עם כל אחד מהקייטרינגים שאתם שוקלים כדי שתוכלו לחוות את האוכל שלהם ממקור ראשון. 6. שאל כל קייטרינג לגבי המדיניות שלו בנושאים כמו חיובים על שעות נוספות, שינויים בתפריט וביטולים. 7. ודאו שהקייטרינג שתבחרו הוא בעל רישיון מתאים ומבוטח. 8. קבל הכל בכתב, כולל התפריט, המחיר והתנאים וההגבלות. 9. שלמו עבור האירוע שלכם במלואו לפני התאריך כדי שלא תופתעו עם עמלות נסתרות. 10.tip

אם תעקבו אחר 10 הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתבחרו את הקייטרינג המתאים לאירוע הבא שלכם! 1. דע את התקציב שלך. 2. דע את ספירת האורחים שלך. 3. דע את פרטי האירוע שלך. 4. בצע את המחקר שלך. 5. בקשו הפניות. 6. בקש טעימה. 7. לברר לגבי מקומות לינה. 8. קבל הכל בכתב. 9. שאלו לגבי ביטוח. 10. סמוך על הבטן שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן