קייטרינג לאירועים קטנים בבית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לאירועים קטנים בבית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בין אם אתם מתכננים מפגש קטן בבית או אירוע רשמי גדול, מציאת שירות הקייטרינג המתאים יכולה להיות אתגר. יש לזכור כמה דברים בבחירת קייטרינג כדי להבטיח שתמצא התאמה טובה לאירוע שלך. להלן 5 גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג: 1. גודל וסוג האירוע – לשירותי קייטרינג יהיו יכולות שונות בהתאם לגודל וסוג האירוע אותו אתם מתכננים. הקפידו לבחור שירות קייטרינג המסוגל להתאים לצרכי האירוע הספציפיים שלכם. 2. העדפות אוכל – איזה סוג אוכל אתם רוצים שיוגש באירוע שלכם? הקפידו לשאול על אפשרויות האוכל של שירות הקייטרינג והאם הם מסוגלים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. 3. תקציב – שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות מחירים כדי למצוא שירות קייטרינג המתאים לתקציב שלכם. 4. מיקום – אם אתם מתכננים אירוע במקום מסוים, הקפידו לבדוק האם שירות הקייטרינג מסוגל לספק לאותו מיקום. לחלק משירותי קייטרינג עשויים להיות דמי משלוח, אז הקפידו לשאול גם על כך. 5. הפניות – בקשו הפניות משירות הקייטרינג והקפידו על

1. עלות שירות הקייטרינג. 2. איכות האוכל. 3. המוניטין של שירות הקייטרינג. 4. יכולתו של שירות הקייטרינג לענות על הצרכים הספציפיים שלכם. 5. מיקום שירות הקייטרינג.

מהם הגורמים לקייטרינג?

ענף ההסעדה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של תעשיית האירוח. ישנם כמה גורמים שמשחקים בהפיכת עסק קייטרינג למצליח. דרישות תזונתיות: שמירה על הדרישות התזונתיות של כל המשתתפים היא היבט חשוב בקייטרינג. זה כולל מודע לכל אלרגיות או מגבלות דתיות. שירות לקוחות: קייטרינג הוא רק לתת ללקוח את מה שהוא רוצה. משמעות הדבר היא להיות קשובים והיענות לכל הבקשות. חשבו על מזג האוויר: אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע בחוץ, הקפידו על תוכנית גיבוי למקרה של מזג אוויר גרוע. היגיינה היא מעל הכל: בתעשיית המזון, היגיינה היא תמיד בראש סדר העדיפויות. המשמעות היא לוודא שכל המשטחים והכלים נקיים ומחוטאים. אספקה: ודא שיש לך מספיק אוכל ושתייה כדי לספק את כל האורחים שלך. אף אחד לא רוצה להישאר רעב או צמא באירוע!

בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: ניסיון: חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים והאם חברת הקייטרינג בעל ניסיון באירוע מסוג זה. הצעות ושירותים: הקפידו לבדוק את ההצעות והשירותים של חברת הקייטרינג כדי לוודא שהם מתאימים לאירוע שלכם. תמחור ותשלום: הקפד לסקור את אפשרויות התמחור והתשלום כדי להבטיח שהן זולות ונוחות עבורך. זמינות: הקפידו לבדוק את זמינות חברת הקייטרינג כדי לוודא שהיא יכולה להכיל את האירוע שלכם. מיקום ופרטי יצירת קשר: הקפידו לעיין במיקום ופרטי ההתקשרות של חברת הקייטרינג כדי לוודא שהם נוחים עבורכם. בטיחות מזון והיגיינה: הקפידו לעיין במדיניות בטיחות המזון וההיגיינה של חברת הקייטרינג כדי לוודא שהם עומדים בסטנדרטים שלכם. מוניטין וניסיון: הקפידו לחקור את המוניטין והניסיון של חברת הקייטרינג כדי לוודא שמדובר בחברה בעלת מוניטין ואמינה. רישיון עסק וביטוח: הקפידו לבדוק שלחברת הקייטרינג יש רישיון עסק וביטוח בתוקף.

אילו גורמים יש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על סגנון שירות המזון

איכות המזון המוגש על ידי חברת קייטרינג היא בעל חשיבות עליונה. אתה רוצה לוודא שהאוכל טרי, טעים ומסוגל להכיל את כל הגבלות התזונה שיש לאורחים שלך. קריאת חוות דעת של לקוחות יכולה לתת לך מושג טוב למה לצפות מחברת קייטרינג. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את עלות השירות ואת הניסיון של החברה במתן שירות לצרכים מיוחדים.

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן כהלכה ולפי מפרט הלקוח. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך כדי יכולת לתקשר היטב עם אחרים. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגל להתמודד עם הלחץ שמגיע עם אירועי קייטרינג.

מהם הדברים או הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת עסק קייטרינג?

1. הכינו אוכל טעים: זה מובן מאליו! אם האוכל שלך לא טעים, לא תקבל לקוחות חוזרים. 2. הקפידו על שירות לקוחות מעולה: חידדו את היכולת שלכם לארגן אירועים ולשמור על לבוש מקצועי. 3. הקפידו על סביבה סניטרית: הדבר חיוני בעסקי הקייטרינג. 4. הצע תמחור תחרותי: שמור על רווחים גבוהים מבלי לוותר על השירות. 5. פתח מיומנויות ניהול מצוינות: זה יעזור לך לנהל את העסק שלך בצורה חלקה ויעילה.

בניית קשרים טובים עם לקוחות היא חיונית לכל עסק קייטרינג. חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם לבצע שינויים בהזמנות שלהם. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים על מנת לבנות בסיס לקוחות טוב ולספק אירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת לספק מזון לאירוע, אבל יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה. התקציב הוא הגורם החשוב ביותר – קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שיש לך את התקציב לכסות אותו. חשוב לקחת בחשבון גם את הפורמליות והמטרה של האירוע. אם אתם עורכים אירוע רשמי, אולי עדיף ללכת עם קייטרינג כדי שהכל יטופל. אם אתם עורכים אירוע מזדמן יותר, אולי תוכלו להתחמק מלהכין אוכל בעצמכם. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את מספר האורחים – ככל שיהיו לכם יותר אורחים, הקייטרינג יהיה יקר יותר. משאבים אישיים וניסיון בתכנון הם גם גורמים חשובים. אם יש לך ניסיון בתכנון אירועים וקייטרינג, אז אולי עדיף לך לעשות זאת בעצמך. אחרת, אולי עדיף לשכור חברת קייטרינג מקצועית.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על בחירת המזון שלנו. גורמים ביולוגיים כמו רעב, תיאבון וטעם יכולים לשחק תפקיד במה שאנו אוכלים. גורמים כלכליים כמו עלות, הכנסה וזמינות יכולים גם הם להשפיע על בחירת המזון שלנו. גורמים פיזיים כמו גישה, השכלה, מיומנויות וזמן יכולים גם לקבוע מה אנחנו אוכלים. גורמים חברתיים כמו תרבות, משפחה, עמיתים ודפוסי ארוחות יכולים גם הם למלא תפקיד בבחירת המזון שלנו.

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

מטבח מסחרי מכיל בדרך כלל חמישה אזורי מפתח: אחסון, כביסה, הכנת אוכל, בישול והגשה. כל אזור משרת מטרה מסוימת ועליו להיות מתוכנן ליעילות מיטבית. הנה סקירה קצרה של כל אזור: 1. אחסון: כאן יישמרו כל המרכיבים, הכלים והאספקה שלך. חשוב שיהיה מספיק מקום אחסון כדי למנוע עומס ובלבול במטבח. 2. עמדת כביסה: כאן ינוקו כלים וכלים מלוכלכים. חשוב שיהיה אזור ייעודי לכביסה כדי לשמור על שאר המטבח נקי ותברואתי. 3. הכנת אוכל: כאן תכינו אוכל לבישול. חשוב שיהיה מספיק מקום דלפק ואחסון עבור כל האספקה שלך. 4. עמדת בישול: כאן בעצם תבשלו את האוכל. חשוב להצטייד בסוג הציוד המתאים לצרכיך ובמקום עבודה מתאים. 5. הגשה: כאן יצופה האוכל ויוגש. חשוב שתהיה זרימת עבודה חלקה מהמטבח לאזור ההגשה כדי למנוע עיכובים.

SWOT הוא כלי שימושי מאוד לעסקים, במיוחד לעסקים קטנים, לשימוש כדי להעריך את מיקומם בסביבה המסחרית הגדולה יותר שלהם. על ידי הסתכלות על נקודות החוזק, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לזהות אזורים שבהם הם עשויים להיות פגיעים ולנקוט צעדים כדי להגן על עצמם. בנוסף, SWOT יכול לעזור לעסקים לזהות אזורים שבהם הם עשויים להיות מסוגלים לנצל את החוזקות שלהם או לנצל הזדמנויות.

מהם 3 קריטיים דברים שכדאי לשים לב אליהם כשמזמינים קייטרינג?

סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון הקייטרינג שלך הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו ארוחת ערב רשמית בישיבה, מזנון או משהו סתמי יותר? ידיעת התשובה לשאלה זו תעזור לכם לקבוע את התפריט ורמת השירות המתאימה לאירוע שלכם. תקציב: התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לשקול את כל העלויות הפוטנציאליות, כולל מזון, עבודה, השכרות וכל שירותים נוספים שאתה עשוי להזדקק לו. לאחר שתבין את התקציב שלך, תוכל להתחיל לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לחשב זאת בתקציב שלך ולתת מענה בהתאם. אם אתם מתכננים אירוע מזדמן יותר, ייתכן שלא תזדקקו כלל לצוות המלצרים. זכור שרמת השירות שאתה מספק יכולה להפוך או לשבור את האירוע שלך, אז הקפד לתכנן בהתאם.

מהם חמשת הגורמים העיקריים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה? 1. איכות האוכל. כמובן, אתה רוצה לוודא שאתה הולך ליהנות מהאוכל שאתה אוכל. ערכו מחקר על התפריט ותוודאו שהוא מתאים לכם. 2. הנוחות והאווירה של המסעדה. אתה רוצה להיות נוח בזמן שאתה נהנה מהארוחה שלך. ודא שלמסעדה יש אווירה טובה ואווירה. 3. השירות. שירות טוב יכול להכין או לשבור ארוחה. ודא שצוות המלצרים קשוב ועוזר. 4. המחירים. כשאתם בוחרים מסעדה, אתם רוצים לוודא שהיא משתלמת. השווה מחירים בין מסעדות שונות כדי למצוא אחת שמתאימה לתקציב שלך. 5. המלצות. בקשו מהמשפחה והחברים המלצות על המסעדות האהובות עליהם. הם יכולים לעזור לך לצמצם את הבחירות שלך ולמצוא את המקום המושלם עבורך.

מהם 7 הקריטריונים לבחירת מזון

ישנם גורמים רבים המנחים את בחירת המזון, כולל העדפת טעם, תכונות חושיות, עלות, זמינות , נוחות, איפוק קוגניטיבי והיכרות תרבותית. אם לפרק את זה, העדפת טעם היא כנראה הגורם החשוב ביותר, מכיוון שאנשים בדרך כלל בוחרים במזונות שהם נהנים לאכול. עם זאת, גורמים אחרים כגון עלות ונוחות יכולים לשחק תפקיד גם בבחירת המזון – לדוגמה, מישהו יכול לבחור באפשרות זולה יותר אם היא נוחה יותר. ריסון קוגניטיבי יכול גם לבוא לידי ביטוי, מכיוון שאנשים עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לבחור אפשרויות בריאות יותר אם הם מודעים להשלכות של התמכרות יתר. לבסוף, היכרות תרבותית יכולה גם להשפיע על בחירת המזון, שכן אנשים מעדיפים לעתים קרובות מזונות מוכרים על פני מזונות לא מוכרים.

החושים שלנו מסוגלים לזהות היבטים שונים של איכות המזון. ניתן לחלק אותם באופן כללי לשלוש קטגוריות: גורמי מראה, גורמי מרקם וגורמי טעם. גורמי מראה כוללים גורמים כמו צבע, צורה וגודל. מרקם מתייחס לתכונות הפיזיקליות של המזון, כמו מידת הפריכות או הרך שלו. והטעם מקיף את הטעם, הריח ותחושת הפה הכללית של האוכל. כל אחת מהקטגוריות הללו יכולה לתת לנו מידע חשוב על האוכל שאנו אוכלים. לדוגמה, אם מראהו של מזון אינו מעורר תיאבון, סביר להניח שלא נהנה לאכול אותו. באופן דומה, אם למזון יש מרקם לא נעים, ייתכן שלא נרצה לאכול אותו. ואם מאכל לא טעים, כנראה שגם אנחנו לא נרצה לאכול אותו. לפיכך, על ידי התחשבות בכל הגורמים השונים הללו, נוכל לקבל מושג טוב יותר על האיכות הכוללת של האוכל שאנו אוכלים.

מדוע אתה בוחר בשירותי קייטרינג?

האוכל שאתה מציג לאורחים שלך יכול להכין או לשבור את האירוע שלך, ומכאן שהשקעה בחברת קייטרינג היא הדרך הטובה ביותר לצאת. שכירת חברת קייטרינג מנוסה לא רק תחסוך לכם זמן אלא גם תוריד עול עצום מהכתפיים שלכם על ידי מתן אוכל טעים ושירות איכותי.

כאשר אתם מתכננים חתונה, חשוב לבחור בקייטרינג ש יכול לתת שירות מלא. זה כולל צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

שבעת ה-P's של השיווק מתייחסים אליהם שבעת המרכיבים המהווים תמהיל שיווקי שלם. הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. תמהיל שיווקי מעוגל יעשה שימוש בכל שבעת האלמנטים בצורה יעילה כדי להגיע לשוק היעד. יש לתת את הדעת על כל אלמנט על מנת להפיק את המרב ממאמצי השיווק.

קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להפוך את היום המיוחד שלכם למיוחד עוד יותר. האוכל שתגישו יהווה חלק גדול מהזיכרונות שיהיו לאורחים שלכם מהיום, לכן כדאי לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את סוג האוכל והשירות שאתם רוצים. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להראות ללקוחות ולעובדים שלך שאכפת לך משביעות הרצון שלהם. קייטרינג טוב יוכל לספק אוכל בריא וטעים שיהפוך את הפגישות והאירועים העסקיים שלכם למוצלחים יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מושלמת להפוך כל אירוע למהנה ובלתי נשכח יותר. בין אם אתם עורכים קייטרינג למסיבה, מקלחת או ארוחת ערב חזרות לחתונה, קייטרינג טוב יוכל לעזור לכם לבחור את התפריט המושלם ולספק את השירות הטוב ביותר. קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם רוצים לספק אוכל לכמות גדולה של אנשים מבלי להוציא הרבה כסף. קייטרינג בזכיון יכול להיות דרך מצוינת להאכיל קהל באירוע ספורט, קונצרט או כל סוג אחר של אירוע שבו יש צורך באוכל.

מסקנה

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג כדי להבטיח לך את החוויה הטובה ביותר האפשרית. להלן חמישה גורמים שכדאי לזכור: 1. תקציב: חשוב שיהיה לך מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני שאתה מחפש ספק. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולהימנע מהוצאות יתר. 2. סוג האירוע: סוג האירוע שאתם עורכים ישפיע על סוג שירות הקייטרינג שאתם צריכים. למשל, אירוע רשמי ידרוש תפריט ורמת שירות שונה מאשר מפגש מזדמן. 3. ספירת אורחים: דאגו לספק לשירות הקייטרינג שלכם אומדן מדויק של כמה אורחים ישתתפו באירוע שלכם. זה יבטיח שיהיה מספיק אוכל לכולם. 4. הגבלות תזונתיות: הקפידו ליידע את שירות הקייטרינג שלכם אם למישהו מהאורחים שלכם יש הגבלות תזונתיות. כך הם יכולים להכין אפשרויות תפריט מתאימות. 5. מיקום: גם מיקום האירוע שלכם ישחק תפקיד בבחירת שירות קייטרינג. לדוגמה, לאירוע בחוץ תהיה לוגיסטיקה שונה מזו של אירוע מקורה.

ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג. ראשית, עליכם לוודא כי לקייטרינג יש מוניטין טוב. שנית, עליכם לוודא שהקייטרינג מסוגל לענות על הצרכים הספציפיים שלכם. שלישית, עליך לוודא שהקייטרינג משתלם. רביעית, עליכם לוודא שהקייטרינג מסוגל לספק לכם אוכל באיכות טובה. לבסוף, עליכם לוודא שהקייטרינג מסוגל לספק לכם שירות לקוחות טוב.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן