קייטרינג בסביון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בסביון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

להטוט בין מיליון פרטי חתונה יכול להיות מלחיץ, אבל בחירת הקייטרינג המתאים לא חייבת להיות. הנה שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג שיגרום ליום החתונה שלכם לזהור: 1. הכינו שיעורי בית זה כנראה הטיפ הכי חשוב. אל תבחרו רק את הקייטרינג הראשון שתמצאו בדפי זהב. בצע את המחקר שלך והסתכל על כמה שיותר קייטרינג. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, קבע פגישות עם כל אחד. 2. שקול את התקציב שלך זה עניין גדול. ודא שאתה יודע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג לפני שאתה מתחיל להיפגש עם קייטרינג שונים. כך, לא תתאהבו בקייטרינג שחורג בהרבה מהתקציב שלכם. 3. תסתכל על התפריט לאחר שנפגשת עם כמה קייטרינג, תסתכל על התפריטים שלהם. האם יש להם מגוון טוב של אפשרויות? האם הם יכולים להתאים לצרכים תזונתיים מיוחדים? האם פריטי התפריט נראים טריים וטעימים? 4. שאל על הצוות כאשר אתה שוקל קייטרינג, גלה על

1. חקור קייטרינג באזור שלך והשווה את התפריטים והמחירים שלהם. 2. קבעו טעימות עם אנשי הקייטרינג המובילים שלכם כדי לעזור לכם לצמצם את הבחירה שלכם. 3. ודא שהקייטרינג זמין בתאריך החתונה שלך ומסוגל להכיל את ספירת האורחים שלך. 4. בירור לגבי מדיניות הקייטרינג לגבי הגבלות ובקשות תזונתיות. 5. שאלו על הניסיון של הקייטרינג בחתונות והאם יש לו המלצות ליום הגדול שלכם. 6. קבל חוזה בכתב המפרט את כל פרטי שירות הקייטרינג שלך. 7. הקפידו להעביר את החזון שלכם וכל בקשה ספציפית לקייטרינג כדי שיוכלו להפוך את חלומות החתונה שלכם למציאות!

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים. חברת קייטרינג צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. קייטרינג טוב חייב גם להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם אחרים ולהיות בעל אהבה לאוכל. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ.

תמיד חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע אותם לבצע שינויים בהזמנות שלהם. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים על מנת לבנות יחסי עבודה טובים עם לקוחות ולערוך אירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם או לא לארגן את האירוע שלך. התקציב הוא תמיד פקטור – קייטרינג יכול להיות יקר ואם אתם בתקציב מצומצם, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. גם הפורמליות של האירוע שלכם היא משהו שצריך לקחת בחשבון – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר לא. גם מטרת האירוע שלכם חשובה – אם מדובר באירוע עסקי אולי צפוי קייטרינג, אבל אם מדובר במסיבה פרטית, אולי אין צורך בכך. מספר האורחים הוא גם פקטור – סביר להניח שמספר גדול יותר של אורחים ידרוש קייטרינג על מנת להבטיח שכולם יאכלו. לבסוף, יש לקחת בחשבון את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לך את הזמן והאנרגיה לתכנן ולהוציא לפועל תפריט בעצמך, אז אולי לא תצטרך לשכור קייטרינג. עם זאת, אם אתה קצר בזמן או לא בטוח ביכולת שלך לקיים אירוע מוצלח, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

תשומת לב לפרטים היא המפתח עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים כדי לייצר אירוע באיכות גבוהה יותר.

מה האסטרטגיה הטובה ביותר בקייטרינג בפעם הראשונה?

1. קייטרינג הוא הכל על הכנה. ככל שתוכלו לעשות יותר מראש, כך ייטב. 2. ארגן את התפריט והסביבה שלך. החליטו מה אתם רוצים להגיש וודאו שהמטבח שלכם נקי ומאורגן. 3. תעדוף את היגיינת המזון. זה חיוני בקייטרינג. ודא שכל האוכל שלך מוכן בצורה היגיינית ובטוחה. 4. הקשיבו לאורחים שלכם. לעתים קרובות תהיה להם מידע חשוב לגבי מה שהם היו רוצים לראות בתפריט. 5. צור תפריט פרקטי. אל תנסה להיות מפואר מדי. היצמדו למנות פשוטות וטעימות שישמחו את האורחים שלכם. 6. תהיה נחמד כמו האוכל שלך. קייטרינג עוסק במתן שירות מעולה כמו גם אוכל מעולה. היה ידידותי ועוזר לאורחים שלך והם יזכרו את הקייטרינג שלך בחיבה.

1. זמינות: ודא שהקייטרינג שבחרת זמין לתאריך האירוע שלך. 2. סגנון שירות: קחו בחשבון את מספר האורחים וסגנון האירוע שלכם בבחירת תמיכה בקייטרינג. 3. המקום: בחרו קייטרינג שמכיר את המקום שלכם. 4. תפריטים: בדקו מראש תפריטי קייטרינג כדי לוודא שהם עונים על הצרכים שלכם. 5. תקציב: קבע את תקציב הקייטרינג שלך מראש כדי למנוע הוצאות יתר.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים כדי לוודא שהכל יעבור בצורה חלקה. סוג האירוע הוא הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו – זה יקבע את סוג האוכל והשתייה שיוגשו וגם את האווירה הכללית. חשוב גם לקחת בחשבון את התקציב שלך ולוודא שאתה פועל במסגרת האמצעים שלך. בהתאם לגודל והיקף האירוע, ייתכן שיהיה עליך לקחת בחשבון גם צוות המלצרים ושירותים אחרים. על ידי שמירה על כל הדברים האלה בחשבון, אתה יכול להבטיח שהאירוע שלך יצליח.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה או אירוע מיוחד. למרבה המזל, יש כיום חברות קייטרינג רבות לבחירה, כל אחת עם ההתמחות שלה. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים שכדאי לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום הגדול של הזוג המאושר למיוחד במיוחד. מהאוכל ועד המצגת, הכל חייב להיות מושלם. למרבה המזל, יש כיום חברות קייטרינג לחתונה מנוסות רבות לבחירה. קייטרינג תאגידי: עסקים גדולים וקטנים מסתמכים לעתים קרובות על חברות קייטרינג ארגוניות כדי לספק מזון לתפקודי משרד, כנסים ואירועים אחרים. האוכל חייב להיות טעים ובשפע, אבל הוא צריך להתאים גם למגוון רחב של אורחים, כולל צמחונים ובעלי אלרגיות למזון. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, מסיבת פרישה או מפגש משפחתי, קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק רק בדאגה שהאורחים יהיו מאכילים ומאושרים. חברת הקייטרינג תעבוד יחד אתכם על מנת ליצור תפריט שכולם ייהנו ממנו. קייטרינג זיכיון: קייטרינג זיכיון נראה לעתים קרובות באירועי ספורט, קונצרטים ומפגשים גדולים אחרים בחוץ. המפתח כאן הוא לספק אוכל טוב במחיר סביר. נקניקיות, המבורגרים,

אילו שאלות אתה שואל קייטרינג

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי לחתונה שלך, הקפד לשאול את השאלות הבאות: האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותם? כמה זמן הם בעסק? כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? האם יש עלות עבור התקנה והסרה? שיקולים נוספים: באיזה סוג אירועים מתמחה הקייטרינג? האם לקייטרינג יש התמחויות או מנות מיוחדות? האם הקייטרינג יכול להתאים להגבלות תזונתיות מיוחדות? מהי מדיניות הקייטרינג בתשלום שעות נוספות? מהי מדיניות התשלומים של הקייטרינג? מהי מדיניות הביטולים של הקייטרינג? הקפד: קבל הצעת מחיר מפורטת בכתב קרא את האותיות הקטנות בקש הפניות לטעום את האוכל!

שירותי קייטרינג יכולים ליצור או לשבור אירוע. חשוב לבחור את שירות הקייטרינג המתאים על מנת להבטיח שהאורחים שלכם יהיו מאכילים ומרוצים. יש מגוון שירותי קייטרינג לבחירה, אז הקפידו לבחור את אחד המתאים ביותר לצרכי האירוע שלכם.

מה המיקוד שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר?

1. איכות המזון – זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג. האוכל חייב להיות באיכות גבוהה ולעמוד בציפיות שלך. 2. חוות דעת של לקוחות – קבלת ביקורות חיוביות של לקוחות היא דרך מצוינת לאמוד את האיכות של שירות קייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 3. עלות השירות – שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר. חשוב למצוא אחד שמתאים לתקציב שלך ועדיין לספק מזון איכותי. 4. חווית קייטרינג – תמיד כדאי לבחור בשירות קייטרינג עם ניסיון. כך אתה יכול להיות בטוח שהם יספקו חוויה נהדרת. 5. צרכים מיוחדים – אם יש לכם צרכים מיוחדים, כמו הגבלות תזונתיות, הקפידו ליידע את שירות הקייטרינג מראש. כך הם יכולים להיות בטוחים לספק את הצרכים שלך.

א-לה-קארט: תפריט א-לה-קארט הוא תפריט שבו הלקוחות יכולים להזמין כל מנה שהם רוצים, והם אינם מוגבלים לבחירה מתוך רשימה מוגדרת של כלי אוכל. תפריט מסוג זה נפוץ מאוד במסעדות יוקרה, שבהן כל מנה נעשית לפי הזמנה. סטטי: תפריט סטטי הוא תפריט שלא משתנה לעיתים קרובות. תפריט מסוג זה נפוץ במסעדות מזדמנות, בהן המנות פשוטות והמרכיבים קלים להשגה. קשה לשנות תפריטים סטטיים, ולכן הם אינם נפוצים במיוחד במסעדות משובחות. Du jour: תפריט du jour הוא תפריט שמשתנה כל יום. תפריט מסוג זה נפוץ במסעדות משובחות, בהן השף אוהב להתנסות במנות חדשות. תפריטי Du jour יכולים להיות קשים לשינוי, ולכן הם אינם נפוצים במיוחד במסעדות מזדמנות. מחזור: תפריט מחזור הוא תפריט שחוזר על עצמו לאחר פרק זמן מוגדר. סוג זה של תפריט נפוץ בקפיטריות של בתי ספר, בתי חולים ומקומות אחרים שבהם יש צורך להגיש מזון במהירות וביעילות. תפריטי מחזור יכולים להיות קשים לשינוי, ולכן הם אינם נפוצים במיוחד במסעדות משובחות. קבוע: תפריט קבוע הוא תפריט ש

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריך להיות קייטרינג בשירות מלא. זה אומר שהם יספקו צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה שלכם צריך להיות מהנה ופשוט.

עם זאת, כל אלה יהיו חסרי טעם אם הקייטרינג לא יודע איך להתמודד עם האורחים היטב. שירות קייטרינג נהדר סובב גם סביב שירות לקוחות טוב – יכולת לדבר עם האורחים באדיבות ויישום מיומנויות יחסי אנוש הנדרשות. בכך, עסקי הקייטרינג בוודאי יצליחו.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תכנון וביצוע של מגוון רחב של שירותי קייטרינג. ממפגשים אינטימיים קטנים ועד אירועים בקנה מידה גדול, מנהלי קייטרינג אחראים לפקח על כל ההיבטים של מבצע הקייטרינג. זה כולל הכל, מתכנון תפריט והכנת אוכל, לתיאום אירועים ושירות לקוחות. על מנת להצליח, מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לבצע בצורה חלקה את כל הפונקציות השונות של ניהול קייטרינג. תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול. זה כולל זיהוי שירותי הקייטרינג שיוצעו, קביעת יעדים ויעדים ופיתוח תקציב. ארגון הוא התפקיד השני של הניהול. מדובר ביצירת מבנה למבצע הקייטרינג, כולל איוש, תזמון והחלטה על אופן הכנת האוכל. בימוי הוא התפקיד השלישי של הניהול. זה כרוך בפיקוח על צוות הקייטרינג, מעקב אחר התקדמות תכנון האירוע והבטחת עמידה בכל ציפיות הלקוח. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת פונקציות הניהול. זה כולל הערכת תוצאות פעולת הקייטרינג, ביצוע התאמות לפי הצורך ונקיטת פעולות מתקנות במידת הצורך. מנהלי קייטרינג יעילים מסוגלים לבצע בהצלחה את כל הפונקציות השונות של ניהול הסעדה. בכך הם מסוגלים לספק ללקוחותיהם מגוון רחב של שירותי קייטרינג איכותיים

קייטרינג הוא ענף עתיר כוח אדם, מה שאומר שתחלופת הצוות יכולה להיות אתגר גדול. שעות ארוכות ושירות לקוחות אינטנסיבי עלולים להקשות על העובדים, לכן חשוב להשקיע בתוכניות הדרכה ופיתוח שיעזרו לחברי הצוות שלך לשגשג. ארגון הוא המפתח בקייטרינג – הלקוחות צריכים לקבל שירות מהיר ויעיל, ובזבוז מזון צריך להיות מינימלי. אסטרטגיה ברורה ותמציתית תעזור להבטיח שהעסק שלך יתנהל בצורה חלקה. ניתן להתגבר על אתגרים נפוצים בענף ההסעדה בעזרת תכנון קפדני ומחויבות למצוינות. על ידי השקעה בצוות שלך והבטחה שהפעילות שלך מאורגנת היטב, תוכל למקסם את ההצלחה במגזר מאתגר אך מתגמל זה.

מהי תוכנית אסטרטגית בקייטרינג

חברת קייטרינג חדשה יצטרך לעשות הרבה תכנון אסטרטגי כדי להצליח. ראשית, הם צריכים להבין את ההיבטים הייחודיים של ההזדמנות שלהם ולהשתמש בזה כדי לקבוע את הפרמטרים של קנה מידה, סוג, מיקום, והדרך הטובה ביותר לנהל. הם גם צריכים לחקור מגמות שוק ותחרות מקומית כדי שיוכלו להעריך את כדאיות המיזם החדש שלהם. עם תוכנית מוצקה, לחברת קייטרינג חדשה יש סיכוי הרבה יותר טוב להצליח.

SWOT היא דרך מצוינת לעסקים להתמודד עם מיקומם בסביבה המסחרית הגדולה יותר. הוא לוקח בחשבון את נקודות החוזק והחולשה של העסק, כמו גם את ההזדמנויות והאיומים הנשקפים מהמתחרים. מידע זה יכול לעזור לעסק לקבל החלטות מושכלות לגבי הדרך הטובה ביותר להגיע לשוק היעד שלו.

מסקנה

1. ערוך מחקר: חשוב שיהיה לך מושג לגבי סגנון הקייטרינג שאתה מחפש לפני שאתה מחפש להתחיל את החיפוש שלך. קרא ביקורות, התבונן בתמונות והשווה מחירים כדי לקבל תחושה של מה יש בחוץ. 2. בקשו המלצות: דברו עם חברים, משפחה ועמיתים שהזמינו לאחרונה קייטרינג לאירוע. אולי יש להם כמה תובנות נהדרות שלא שקלת. 3. קרא את האותיות הקטנות: לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, הקפד לקרוא בעיון את חוזה הקייטרינג. שימו לב לפרטים, כמו מדיניות ביטולים ואלרגיות למזון. 4. קבלו טעימה: במידת האפשר, הזמינו כמות קטנה של אוכל מהקייטרינג כדי לנסות לפני שאתם מתחייבים אליהם לאירוע שלכם. זה ייתן לך מושג טוב על איכות האוכל וסגנון ההכנה שלהם. 5. קחו בחשבון את התקציב שלכם: קייטרינג יכול להוות הוצאה לא מבוטלת ולכן חשוב להקפיד על תקציב כבר מההתחלה. קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים כדי למצוא אחד שמתאים לתקציב שלך. 6. תקשר את הצרכים שלך: היה ברור לגבי הצרכים והציפיות שלך עם הקייטרינג.

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור קייטרינג שיתאים לצרכים שלך. להלן שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים: 1. קבעו את התקציב שלכם. 2. בחרו בקייטרינג עם ניסיון. 3. ודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלך. 4. קבל הפניות. 5. שאלו לגבי אפשרויות התפריט של הקייטרינג. 6. שאל לגבי שירותים מיוחדים שהקייטרינג מציע. 7. נפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לדון באירוע שלך. על ידי ביצוע הטיפים הללו, תהיו בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן