קייטרינג למפעלים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג למפעלים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בעת תכנון אירוע, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת קייטרינג. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו, כולל סוג האירוע, התקציב והצרכים התזונתיים הספציפיים. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. קבעו את סוג האירוע שאתם מתכננים. זה יעזור לך לצמצם את החיפוש אחר קייטרינג. למשל, אם אתם מתכננים חתונה רשמית, תרצו לחפש קייטרינג שמתמחה בחתונות. 2. שקול את התקציב שלך. שירותי קייטרינג יכולים לנוע במחירים, לכן חשוב למצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלכם. קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 3. חשבו על כל צרכים תזונתיים מיוחדים שיכולים להיות לאורחים שלכם. אם יש לכם אורחים עם אלרגיות למזון או מגבלות תזונתיות אחרות, הקפידו למצוא קייטרינג שיכול להתאים לצרכים שלהם. 4. בקשו המלצות. אם אתם מכירים מישהו שאירח לאחרונה אירוע דומה, בקשו את עצתו לגבי בחירת קייטרינג. אולי יש להם כמה המלצות מצוינות בשבילך. 5. בצע את המחקר שלך. ברגע שאתה

הצעד הראשון הוא להרכיב רשימה של קייטרינג פוטנציאלי. לאחר קבלת הרשימה שלך, פנה לכל אחד ובקש הצעת מחיר. הקפד לשאול גם על המדיניות, הנהלים ואפשרויות התפריט שלהם. ברגע שיש לך את כל המידע הזה, תוכל להתחיל לצמצם את הרשימה שלך. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האם הקייטרינג מסוגל לעמוד בכל הגבלות תזונתיות או אלרגיות שעשויות להיות לאורחים שלכם. כדאי גם לשאול על המדיניות שלהם לגבי בזבוז מזון והאם הם מסוגלים לספק אפשרויות ידידותיות לסביבה או בר קיימא. בסופו של דבר, ההחלטה באיזה קייטרינג לבחור לאירוע שלכם צריכה להסתכם בשילוב של מחיר, אפשרויות תפריט ולוגיסטיקה. הקפד לשאול הרבה שאלות ולעשות את המחקר שלך כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם אחרים כדי לתאם את כל ההיבטים של האירוע. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחצים על מנת לשמור על התנהגות רגועה ומקצועית.

בבואכם לבחור שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי כדי להבטיח שתעשה את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. בראש ובראשונה, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מספק מזון באיכות גבוהה. אחרי הכל, אוכל טוב חיוני לכל אירוע מוצלח! בנוסף, מומלץ לקרוא חוות דעת של לקוחות על שירותי קייטרינג באזור שלך כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על החוויה שלהם. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות השירות – תרצו לוודא שהוא במסגרת התקציב שלכם. לבסוף, כדאי לקחת בחשבון גם את הניסיון של שירות הקייטרינג והאם הם מסוגלים להתאים לצרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם או לא. על ידי שמירה על גורמים אלו בחשבון, תהיו בטוחים שתבחרו את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע הבא שלכם!

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כאשר אתם שוקלים קייטרינג לאירועים, ישנן מספר שאלות מפתח שאתם צריך לשאול על מנת להבטיח שהאוכל עומד בסטנדרטים שלך. ראשית, ביררו לגבי המנות המיוחדות של הקייטרינג ומה הם ממליצים לאירוע שלכם. חשוב גם לברר כיצד יוצג האוכל, שכן זה יכול להשפיע על המראה הכללי של האירוע שלכם. יתר על כן, הקפידו לקבל הערכת עלויות כדי שתוכלו לתקצב בהתאם. בנוסף, חשוב לשאול כיצד הקייטרינג יתמודד עם כל בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים של האורחים. לבסוף, אשרו שהקייטרינג מציע דגימה מהתפריט כדי שתוכלו לטעום את האוכל לפני שמתחייבים אליו. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

תשומת לב לפרטים חשובה ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים גדלים, הם הופכים מורכבים יותר. זכירה והקפדה על פרטים מסוימים יפיקו אירוע קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים על מנת להבטיח את הצלחתו. ראשית, חשוב להתייחס לסוג האירוע בו אתם עורכים. זה יעזור לקבוע את הטון והתחושה הכללית של האירוע, כמו גם את סוג האוכל והשתייה שיוגשו. שנית, התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לקחת בחשבון את כל העלויות הכרוכות באירוע, כולל אוכל, שתייה, צוות ועלויות שכירות. לבסוף, אם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים, הקפד לתכנן בהתאם. על ידי התחשבות בכל ההיבטים המרכזיים הללו, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יהיה מוצלח!

תקשורת טובה וכישורי אנשים נחוצים כדי לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. להיות אדיב, טקט ודיפלומטי חיוני גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

איך מראיינים קייטרינג?

לקייטרינג תפקיד חשוב במתן שירותי מזון ושתייה באירועים, מסיבות ומפגשים אחרים. לעתים קרובות הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מתכנני אירועים כדי להבטיח שכל צורכי המזון והמשקאות ייענו. כשאתם מראיינים קייטרינג פוטנציאליים, הקפידו לשאול על ניסיונם בתחום האירוח, יכולתם להתמודד עם מצבי לחץ גבוה וגישתם להתמודדות עם לחץ בעבודה. בנוסף, גלה כיצד הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. על ידי שאילת שאלות אלו, תוכל לזהות את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

כאשר שוכרים קייטרינג, יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור. ראשית, אתם רוצים קייטרינג שיענה לצרכים שלכם ויגלה עניין אישי באירוע שלכם. שנית, אתה רוצה קייטרינג בעל ניסיון בטיפול בסוג האירוע הספציפי שלך. שלישית, אתה רוצה קייטרינג גמיש בכל הנוגע לאפשרויות התפריט. רביעית, אתה רוצה קייטרינג שמוכן לספק טעימות. ולבסוף, אתה רוצה קייטרינג שמכיר את המקום שלך. זכור את הדברים האלה כשאתה שוכר קייטרינג ובטוח שיהיה לך אירוע מוצלח!

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

להקל על עצמך ביום חתונתך זה חשוב, ואחד הדרך לעשות זאת היא על ידי בחירת קייטרינג המספק שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהקמת השולחנות והכיסאות ועד לניקיון לאחר מכן. זה יכול להיות הרבה עבודה לנסות לתאם חברות שונות כדי להתמודד עם כל המשימות השונות האלה, כך שיש חברה אחת שיכולה לעשות את הכל תעשה את החיים שלך הרבה יותר קלים. בנוסף, זה יהפוך את המסיבה שלכם למהנה ונינוחה יותר אם לא תצטרכו לדאוג לכל דבר אחר שקורה.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד, וזו הסיבה שחשוב לבחור נכון סוג קייטרינג לצרכים שלך. קייטרינג לחתונה, למשל, הוא סוג מאוד ספציפי של קייטרינג שדורש תשומת לב רבה לפרטים. קייטרינג לחברות הוא עוד סוג פופולרי של קייטרינג שיכול לשמש לאירועים עסקיים, מסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למפגשים כמו מקלחת לתינוקות, מקלחות כלה ומסיבות יום הולדת. ולבסוף, קייטרינג זיכיון אידיאלי לאירועים כמו פסטיבלים, ירידים וקרנבלים שבהם נמכר אוכל.

האם הקייטרינג כולל מנות?

שירותי הקייטרינג הטובים ביותר יהפכו את האירוע שלכם ללא טרחה על ידי אספקת כל מה שאתם צריכים, מצלחות וכלי מטבח וכלה במרכזים ותפאורה. בדרך זו, אתה יכול להירגע וליהנות מהמסיבה שלך מבלי שתצטרך לדאוג לגבי הקמה או ניקיון.

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג לשלושה מגזרים – מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי מורכב מעסקים כמו מסעדות, בתי מלון, בתי קפה וכן הלאה המספקים שירותי קייטרינג ללקוחותיהם. המגזר הלא מסחרי כולל עסקים כמו חברות לניהול אירועים, חברות קייטרינג וכדומה המספקים שירותי קייטרינג ללקוחותיהם לאירועים ואירועים. המגזר הצבאי מורכב מקייטרינג המספק שירותי מזון לכוחות המזוינים.

מה הקייטרינג חייב לעשות כדי להבטיח את הצלחתו של אירוע קייטרינג

שירות לקוחות טוב הוא המפתח להצלחה עבור כל חברת קייטרינג. על ידי מתן שירות אדיב, מתחשב ומתחשב, תוכלו להבטיח שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים ומרוצים. זה, בתורו, יכול להוביל להמלצות חיוביות מפה לאוזן, שיכולות לעזור לעסק שלך לצמוח.

קייטרינג יכול להיות נקודת תורפה עבור מסעדות מסוימות מכיוון שהן לא תמיד מצוידות היטב להתמודד עם הדרישות של הַסעָדָה. לעתים קרובות, רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים נעשים מראש, כאשר הגימור והציפוי נעשים במקום. זה יכול להוביל לבעיות באיכות המזון ובטריותו.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב הוא כנראה הגדול ביותר – אספקת אוכל באירוע עשויה לעלות ביוקר, בין אם אתה מכין הכל בעצמך ובין אם יש לך קייטרינג בשירות מלא. רשמיות היא גורם נוסף שכדאי לחשוב עליו – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג שיכין והגשת אוכל, בעוד שעניין סתמי יותר יכול להיות מטופל בקלות על ידי המארחים עצמם. גם מטרת האירוע חשובה – כנס עסקי, למשל, ידרוש קייטרינג כדי ליצור אווירה מקצועית, בעוד שמפגש קטן עם חברים אולי לא צריך את אותה רמת שירות. לבסוף, שקול את המשאבים האישיים שלך – האם יש לך זמן ואנרגיה להכין אוכל לקבוצה גדולה של אנשים? אם לא, אולי כדאי לשכור קייטרינג שידאג להכל.

תעשיית הקייטרינג היא מאתגרת להיות בה, עם חלקים נעים רבים ושונים שכולם צריכים להתאחד כדי ליצור תעשיית מוצלחת מִקרֶה. הנה כמה מהאתגרים הנפוצים ביותר שיכולים להתעורר, וכיצד להתגבר עליהם: ניהול: שמירה על הכל מאורגן ופועל בצורה חלקה יכולה להיות אתגר בפני עצמו. קיום צוות ניהול טוב הוא חיוני כדי לשמור על המסלול. מחזור עובדים: למרבה הצער, תחלופה היא מציאות בענף האירוח. כדי להילחם בזה, נסה לבנות צוות טוב של צוות ליבה שאתה יכול לסמוך עליו, ותהיה לך תוכנית הכשרה מוצקה עבור עובדים חדשים. שעות ארוכות: קייטרינג יכול להיות עבודה תובענית, הדורשת לרוב שעות ארוכות. הקפד לדאוג לצוות שלך על ידי מתן הפסקות, ארוחות ותגמול ראוי. הדרכת לקוחות: חינוך הלקוחות שלך על שירותי הקייטרינג, פריטי התפריט והתהליך שלך חשוב להבטחת אירוע מוצלח. הקפד להעביר בצורה ברורה את הציפיות והדרישות שלך. ארגון: שמירה על סדר היא המפתח לכל עסק מצליח, אבל זה יכול להיות חשוב במיוחד בקייטרינג שבו יש הרבה חלקים נעים. מערכת טובה תעזור לשמור על פעילות חלקה. בזבוז מזון: פסולת מזון היא תופעה שכיחה

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

כמו שאומרים, "אתה שוכר את מי שאתה." במידה מסוימת, זה נכון – הערכים, החוויות וההטיות שלנו משפיעים למי אנחנו נמשכים ולמי אנחנו בוחרים בסופו של דבר להעסיק. אבל יש גם גורמים מדידים יותר שיכולים להשפיע באופן דרמטי על מי שאתה שוכר. הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הללו בעת ביצוע העסקה הבאה שלך: 1. כמות מאגר המועמדים שלך 2. איכות מאגר המועמדים שלך 3. דחיפות למילוי התפקיד 4. השקעה נדרשת עבור העסקה החדשה כל אחד מהגורמים הללו ישחק תפקיד בקביעת סוג המועמד שתעסיק בסופו של דבר. על ידי הקדשת זמן לשקול כל גורם, תוכל לקבל החלטה מושכלת יותר ולהעסיק את המועמד הטוב ביותר לתפקיד.

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש בעת קביעת מיקומם בשוק. על ידי ניתוח החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיות לשיפור סיכויי ההצלחה שלהם.

מילים אחרונות

גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע הוא סוג האוכל יוגש. לדוגמה, אם האירוע הוא מסיבת ארוחת ערב רשמית, אז חשוב לבחור קייטרינג המתמחה באוכל משובח. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מספר האורחים שישתתפו באירוע. הקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק מספיק אוכל לכל האורחים. בנוסף, הקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק מגוון אפשרויות מזון כדי להתאים לכל צרכים תזונתיים מיוחדים שיכולים להיות לאורחים.

בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע, התקציב והתקציב. התפריט. חשוב גם לקרוא ביקורות ולבקש הפניות. הקייטרינג אמור להיות מסוגל לספק רשימה של לקוחות קודמים. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, עליך לקבוע טעימות. זה יעזור לכם להחליט אם הקייטרינג מתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן