קייטרינג ביוקנעם כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ביוקנעם כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

10 שאלות שכדאי לשאול לפני שבוחרים קייטרינג? 1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. האם יש לך הכשרה רשמית כלשהי? 3. איזה סוג של אירועים אתה עורך בדרך כלל? 4. כמה אורחים אתה יכול להכיל? 5. איך הבחירה בתפריט שלך? 6. האם אתה מסוגל להכיל מגבלות תזונתיות? 7. איזה סגנון הגשה אתם מציעים? 8. מה כלול בחבילת הקייטרינג שלכם? 9. מה רדיוס המשלוח שלך? 10. מה המחיר שלך לאדם?

1. איזה סוג של אירועים אתם עורכים? 2. איך תהליך הקייטרינג שלך? 3. מהן אפשרויות התפריט שלך? 4. מהן אפשרויות התמחור שלך? 5. האם יש לך מבצעים או הנחות זמינים כרגע? 6. מהי מינימום ההזמנה הנדרשת? 7. מה דמי המשלוח? 8. מהי מדיניות הביטולים? 9. מהו הפיקדון הנדרש? 10. מתי מגיע התשלום הסופי?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שכדאי תמיד לשאול על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות מה יתאים ביותר לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאל כיצד יוצג האוכל והעלות המשוערת. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יתמודד עם כל בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, שאל אם יש דגימה מהתפריט זמין ואם יש חיובים נוספים. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יצליח!

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי הניסיון והכישורים שלו בתעשיית האירוח . הנה כמה דוגמאות לשאלות שאתה יכול לשאול: -איזה ניסיון יש לך בתעשיית האירוח? -איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? -איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו? -מה הניסיון שלך עם תכנון ותיאום אירועים? -האם יש לך הכשרה או ניסיון קולינרי? -איזה ניסיון הגשה וברמנים יש לך? -עד כמה אתה מכיר סוגים שונים של מאכלים? -עד כמה אתה מתמודד עם שינויים או בקשות של הרגע האחרון? -מהי המדיניות שלך לגבי מענקים? -איך מתמודדים עם הגבלות תזונתיות או אלרגיות? -מה הניסיון שלך עם קייטרינג לאירועים מיוחדים, כמו חתונות או אירועי חברה? -מהי מדיניות הביטולים שלך? -באיזה שיטות אתה משתמש כדי לשמור על מזון טרי ובטוח במהלך ההובלה והשירות? -איך מבטיחים שכל פריטי המזון והשתייה מסומנים ומוצגים כראוי? -מהי המדיניות שלך לגבי ניקיון ופירוק לאחר אירוע? -האם אתה

איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר עם אחרים בצורה יעילה. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כאשר עובדים עם לקוחות בתעשיית הקייטרינג. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע: 1. סוג האירוע. האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? 2. התקציב. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? 3. צוות המלצרים והשירות. האם תזדקק לשרתים או שהאורחים יעזרו לעצמם? 4. התפריט. איזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש? 5. מסגרת הזמן. מתי צריך את שירותי הקייטרינג? 6. המיקום. היכן יתקיים האירוע? קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד. זכור את הגורמים הללו בעת תכנון האירוע הבא שלך!

כשאתה מראיין לתפקיד טבח בשורה, היה מוכן לדון ביצירתיות שלך במטבח, כמו גם בכל הכשרה רשמית שיש לך בהכנת מזון ובציפוי. בנוסף, תוכל להסביר את ההבדל בין שיטות בישול כגון צלייה ובישול, וכיצד אתה שומר על התחנה שלך מצוידת ומאורגנת היטב גם בזמנים עמוסים.

מהן 10 טובות שאלות ותשובות לראיון?

ספר לי על עצמך: זוהי שאלת ראיון נפוצה שנועדה לעזור למראיין להכיר אותך טוב יותר. חשוב להיות מוכנים לענות על שאלה זו, שכן היא תיתן את הטון להמשך הראיון. הקפד להימנע מלהישמע מתוכנן מדי, מכיוון שזה ייראה לא כנה. במקום זאת, התמקדו בדיבור בכנות ובפתיחות על מי שאתם ומה מניע אתכם. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד?: שאלה זו נועדה לבחון את הביטחון העצמי והיכולת שלך למכור את עצמך. חשוב להיות מוכנים לענות על שאלה זו, מכיוון שזו תהיה אחת הרושם הראשוני שתעשה על המראיין. הקפד להיראות בטוח, אבל לא יהיר. גבה את הטענות שלך בדוגמאות ספציפיות של הכישורים וההצלחות שלך. למה אתה רוצה את העבודה הזו?: שאלה זו נועדה לאמוד את העניין שלך בתפקיד ובחברה. חשוב להיות מוכן לענות על שאלה זו, מכיוון שהיא תראה למראיין שחשבת מדוע אתה מגיש מועמדות למשרה זו ומדוע תתאים לך. הקפד להישמע נלהב ולהדגיש היבטים ספציפיים של העבודה שמושכים אותך. כיצד התכוננה החוויה שלך

ראיונות יכולים להיות מרתיע, אבל הם לא חייבים להיות! שליטה בכמה שאלות מפתח יכולה לעשות את כל ההבדל. 1. איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים? שאלה זו נועדה לאמוד את המטרות והשאיפות שלך לטווח ארוך. חשוב שתהיה לך תשובה מחושבת היטב שתמחיש את המחויבות שלך לחברה ולצמיחה שלה. 2. מהן החוזקות/חולשות שלך? שאלה זו היא הזדמנות להציג את המודעות העצמית והיושר שלך. הקפד להתמקד בנקודות החוזק שלך, ולנסח את החולשות שלך כתחומי התפתחות. 3. למה כדאי לי להעסיק אותך? זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך! הדגישו את המיומנויות והניסיון הייחודיים שלכם, והסבירו כיצד תהיו נכס לחברה. 4. ספר לי על עצמך/ניסיון העבודה שלך זוהי שאלה נפוצה של שוברת קרח. שמור את התשובה שלך תמציתית והתמקד בחוויה הרלוונטית ביותר שלך. 5. למה אתה רוצה את העבודה הזו? תשובתך לשאלה זו צריכה להוכיח את העניין האמיתי שלך בתפקיד ובחברה. הקפד לעשות את המחקר שלך מראש כדי שתוכל לדבר מדוע החברה'

מהן 3 שאלות הראיונות הנפוצות

אני אדם בעל מוטיבציה גבוהה עם עניין רב בעבודה עבור חברה שמסורה לה עובדים ומתן להם הזדמנויות לצמיחה. יש לי רקע חינוכי מוצק, לאחר שרכשתי תואר מאוניברסיטה ידועה, ואני להוט לנצל את הכישורים והידע שלי במסגרת מקצועית.

1. ספר לנו על עצמך: שתף את הסיפור שלך, כולל התנסויות עבודה וחינוכיות רלוונטיות, כמו גם מה הניע אותך להמשיך בקריירה בקייטרינג. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך?

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או מסיבה, חשוב לוודא שהם מציעים שירות מלא. זה אומר שהם צריכים לכלול צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בכל אחד מהדברים הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחר חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה כדי להקל על תהליך תכנון האירוע שלך.

מוצר: האם העסק שלך מוכר, זה יכול להיות מוצר פיזי, שירות או חוויה. מחיר: סכום הכסף שהלקוחות מחליפים עבור המוצר או השירות. קידום: כל סוג של תקשורת שיווקית המשמשת להעלאת המודעות וליצירת עניין במוצר או בשירות. מקום: היכן המוצר או השירות זמין לרכישה. זה יכול להיות מקוון, בחנות פיזית או שניהם. אנשים: האנשים המעורבים במכירה, יצירה ושימוש במוצר או בשירות. תהליך: התהליך שעוברים לקוחות כאשר הם מקיימים אינטראקציה עם המוצר או השירות שלך. הוכחה פיזית: כל מרכיב מוחש התומכים או סותרים את תפיסות הלקוח לגבי המוצר או השירות שלך. זה יכול לכלול אריזה, שילוט, עיצוב וכו'.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני בחירת קייטרינג

בחירת שירות קייטרינג היא החלטה חשובה בעת תכנון האירוע שלך. ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון, ביניהם סגנון האירוע, מספר האורחים והמנות המיוחדות של שירות הקייטרינג. בנוסף, חשוב לוודא שלשירות הקייטרינג יש מטבח במקום כדי שתוכלו לטעום את האוכל לפני האירוע. לבסוף, עליך לבקש הפניות מלקוחות עבר כדי להבטיח שאתה בוחר בשירות קייטרינג מכובד ואמין. גם קיימות היא שיקול חשוב, לכן הקפידו לשאול על המדיניות הסביבתית של שירות הקייטרינג. לבסוף, ייתכן שתרצה לבחון חלופות לקייטרינג מסורתי, כגון משאיות אוכל או ארוחות בסגנון משפחתי.

קייטרינג יכול לעשות הבדל גדול בכל אירוע, אבל במיוחד בחתונה. עם כל כך הרבה על הפרק, חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות שאתה והאורחים מצפים ומגיעים להם. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון החתונה: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את החתונה שלכם למיוחדת עוד יותר. קייטרינג לחתונה הוא סוג הקייטרינג הפופולרי ביותר, ולא בכדי. קייטרינג לחתונה מנוסים באספקת אוכל ושירות מהשורה הראשונה באחד הימים החשובים בחייכם. הם יעבדו איתך כדי ליצור תפריט שיתאים לסגנון ולתקציב שלך, וידאגו שהכל יהיה מושלם ביום הגדול שלך. קייטרינג לחברות הוא אופציה מצוינת לחתונות שמתקיימות במקום חברה או לזוגות שיש להם הרבה אורחים עסקיים. קייטרינג ארגוני רגיל לעבוד עם קבוצות גדולות ויוכלו להיענות לכל בקשה תזונתית מיוחדת שיש לאורחים שלכם. הם גם יוכלו לספק צוות מחכים ושירותים אחרים שיגרמו לחתונה שלכם להתנהל בצורה חלקה. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא

מהם ששת הגורמים העיקריים של מבצע הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, חשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שהוא מתאים לתקציב האירוע הכולל שלך. שנית, שקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם זה עניין רשמי יותר, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. שלישית, חשבו על מטרת האירוע שלכם. אם המטרה היא בילוי מהנה ורגוע, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. רביעית, שקול את מספר האורחים שיהיו לך. אם אתה מצפה למספר גדול של אורחים, קייטרינג עשוי להיות אפשרות טובה כדי לוודא שכולם יאכילו. חמישית, חשבו על המשאבים האישיים שלכם. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להקדיש לתכנון האירוע, קייטרינג עשוי להיות פתרון טוב. לבסוף, שקול את הניסיון שלך עם תכנון אירועים. אם זו הפעם הראשונה שלך שמתכננת אירוע, קייטרינג עשוי לעזור להקל מעט על התהליך.

בעת העסקת העובד הבא שלך, חשוב לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, כמו גם את דחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. מאגר מועמדים גדול ומוכשר נותן לך יותר מרחב פעולה סלקטיבי, בעוד שמאגר קטן יותר עשוי לדרוש ממך להתפשר על כמה כישורים. אם אתה ממהר למלא תפקיד, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר בגיוס החדש כדי לקדם אותם במהירות. בסופו של דבר, הגיוס הטוב ביותר הוא כזה שמתאים גם לחברה וגם לתפקיד.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים חשובים להפליא עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לזכור ולתת לב לפרטים מסוימים. זה מייצר אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

שלום! אם אתה זקוק לקייטרינג לאירוע קרוב, אנא עיין בהצעה שלנו למטה. התפריט שלנו כולל מגוון פריטים לבחירה, הכל במחיר סביר. התנאים והמדיניות שלנו כלולים גם כדי שתדע למה לצפות מאיתנו. תודה על הזמן שהקדשת ואנו מקווים לשמוע ממך בקרוב!

Warp Up

1. איזו חווית קייטרינג יש לקייטרינג? 2. איזה סוג של אפשרויות תפריט מציע הקייטרינג? 3. כמה גובה הקייטרינג לצלחת? 4. האם הקייטרינג מציע הנחות? 5. מהי מדיניות הקייטרינג בתשלום שעות נוספות? 6. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא תגמול? 7. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא בזבוז מזון? 8. מהי מדיניות הקייטרינג בצריכת אלכוהול? 9. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא עישון? 10. האם לקייטרינג יש ביטוח אחריות?

1. מה הניסיון שלך בקייטרינג? 2. מהי ההתמחות שלך? 3. מה כלול בשירותי הקייטרינג שלך? 4. איך קובעים תמחור? 5. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים או שינויים? 6. איך מתמודדים עם הגבלות תזונתיות או אלרגיות? 7. מהו סגנון ההגשה שלך? 8. איזה סוג של צוות המלצרים אתה מספק? 9. מהי מדיניות הניקיון שלך? 10. יש לך ביטוח? בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך אם תשאלו את השאלות הנכונות, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה. הקפידו לשאול על חווית קייטרינג, מנות מיוחדות, מה כלול בחבילת הקייטרינג וכיצד נקבע התמחור. כמו כן, חשוב לשאול על מדיניות הקייטרינג לגבי ביטולים או שינויים, אופן הטיפול בהגבלות תזונתיות ואיזה סגנון הגשה מוצע. לבסוף, הקפידו לשאול על מדיניות הניקיון של הקייטרינג והאם יש לו ביטוח או אין.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן