קייטרינג לברית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לברית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אתם מתכננים אירוע גדול ואתם רוצים שהכל יהיה מושלם. האוכל הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר באירוע שלכם, לכן עליכם לוודא שאתם מוצאים את הקייטרינג המתאים. אבל מה אתה צריך לשאול את הקייטרינג שלך לפני שאתה שוכר אותם? הנה כמה שאלות כדי להתחיל:

1. מהו המספר המקסימלי של אורחים שאתה יכול להכיל? 2. מהי העלות הממוצעת לאדם? 3. מה כלול במחיר? 4. מהי מדיניות הביטולים שלך? 5. כמה זמן מראש אני צריך להזמין את השירותים שלך? 6. האם יש לך רשימת ספקים מועדפים? 7. מהו מספר האורחים המינימלי הנדרש? 8. האם אתם מציעים הנחות למסיבות גדולות? 9. מהו הפיקדון הנדרש להזמנת השירותים שלך? 10. מתי מגיע התשלום הסופי?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

בכל הנוגע לקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח שהאוכל עומד בקנה אחד ושהמחיר סביר. כמה שאלות מפתח שכדאי לשאול כוללות: -איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? -מה אתה היית ממליץ? -איך אתה מציג את האוכל? -מהי העלות המשוערת? -איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? -האם אתה מספק דגימה מהתפריט? -האם יש חיובים נוספים?

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לקיים את האירוע שלכם סיפקה. התקציב שלך הוא גורם חשוב אחד – אספקת אוכל באירוע עשויה לעלות ביוקר, בין אם אתה מכין הכל בעצמך ובין אם יש לך קייטרינג בשירות מלא. הפורמליות של האירוע שלכם היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שירותי קייטרינג מקצועיים. גם מטרת האירוע שלכם חשובה – אם אתם מארחים אירוע עסקי, אולי כדאי שתדאגו לו כדי ליצור אווירה מקצועית יותר. מספר האורחים שאתה מצפה לו הוא שיקול נוסף – אם אתה מצפה לכמות גדולה של אנשים, אולי עדיף לארגן את האירוע שלך. לבסוף, חשבו על המשאבים האישיים ועל ניסיון התכנון שלכם – אם אין לכם הרבה זמן או ניסיון בתכנון אירועים, אולי כדאי לשכור חברת קייטרינג.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימו לב לפרטים, כמו גם את היכולת לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. והכי חשוב, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

איך מראיינים קייטרינג?

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנה לגבי הניסיון והיכולות שלו בתעשיית האירוח. להלן כמה שאלות מוצעות לשאול: – איזה ניסיון היה לך בתחום האירוח? – איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? – איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו? – מה דעתך על תכנון התפריט והכנת האוכל? – מה לדעתך ההיבט החשוב ביותר בקייטרינג? – יש לך ניסיון בתכנון אירועים? – מה לדעתך הכישורים הדרושים לקייטרינג מצליח?

ישנם כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, תקציב, והאם תצטרך לחכות או לא צוות. חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה ויצליח.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג?

שמי ____________ ואני מעוניין בקריירה בתחום הקייטרינג. המטרות שלי הן להיות מנהל קייטרינג או רכז אירועים. אני עובד מאוד מאורגן ויעיל, ואני עובד היטב תחת לחץ. יש לי כישורי שירות לקוחות מצוינים ועובד טוב בצוות. אני מסוגל להתמודד עם לקוחות ואתגרים קשים. אני אמין ועובד קשה.

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: חתונה, חברה, אירוע חברתי וזיכיון. למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. זה יכול להיות ההבדל בין אירוע בינוני לאירוע מדהים לחלוטין. כך גם לגבי קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. לכל אחד מסוגי הקייטרינג הללו יש יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד עוד יותר.

מהו החלק המאתגר ביותר בלהיות קייטרינג

ענף הקייטרינג מציב אתגרים רבים בפני בעלי עסקים ומנהלים. נושאים נפוצים כוללים תחלופת עובדים, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. כדי להתגבר על האתגרים הללו, חשוב שיהיה צוות ניהול חזק במקום. צוות זה צריך להיות מסוגל לתקשר בבירור ציפיות ולהאציל משימות. ניתן למזער את תחלופת העובדים על ידי השקעה בתוכניות הכשרה ושימור עובדים. ניתן להפחית שעות ארוכות על ידי תזמון הפסקות ותכנון זמנים עמוסים. הדרכה ללקוחות יכולה להתבצע על ידי מתן הנחיות ברורות ושימוש במשוב לקוחות כדי לשפר את החוויה. לבסוף, ניתן להפחית את בזבוז המזון על ידי תכנון קפדני ובקרת מנות. על ידי ביצוע טיפים אלה, עסקי קייטרינג יכולים להתגבר על אתגרים נפוצים ולהצליח.

כל סוג של שירות קייטרינג מציע יתרונות שונים שיכולים להפוך את האירוע שלך למהנה יותר. בחירת שירות הקייטרינג המתאים יכולה להוות את ההבדל בין אירוע מוצלח לכזה שנופל. להלן סקירה קצרה של כל סוג של שירות קייטרינג כדי לעזור לך לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור האירוע שלך: 1) פונקציות תאגידיות: שירותי קייטרינג אלה מיועדים בדרך כלל לאירועים עסקיים, כגון כנסים, מסיבות משרדיות ומפגשים עסקיים אחרים. לעתים קרובות הם מציעים מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה, כמו גם צוות מקצועי כדי להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שיוכל להתמודד עם כל הפרטים של החתונה שלכם, אז מקום לחתונה הוא אופציה טובה. בדרך כלל הם מציעים חבילה שלמה הכוללת אוכל, שתייה, תפאורה ושירותים אחרים כדי להפוך את היום הגדול שלך למושלם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: שירותי קייטרינג לאירועים חברתיים הם אידיאליים למסיבות, מקלחות ואירועים מיוחדים אחרים. לרוב יש להם מבחר רחב של אפשרויות תפריט ולעיתים קרובות הם יכולים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג מזדמנת למפגש קטן, אז דוכן זיכיונות עשוי להיות אפשרות טובה. סטנדים אלה מציעים בדרך כלל

מהם האתגרים של קייטרינג?

1) אילוצי תקציב: אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני תעשיית ההסעדה כיום הוא אילוצי תקציב. עם עליית העלויות והמרווחים בלחץ, עסקים מתקשים יותר ויותר להסתדר. אחת הדרכים להתגבר על האתגר הזה היא להיות יצירתי עם התמחור שלך. לדוגמה, הצע הנחות עבור הזמנות בכמות גדולה או הזמנות מחוץ לשיא. לחלופין, תוכל לבדוק דרכים לצמצם עלויות מבלי להתפשר על האיכות. 2) דיאטות מיוחדות: אתגר נוסף העומד בפני עסקי קייטרינג הוא המספר ההולך וגדל של דיאטות מיוחדות. בין אם זה נובע מאלרגיות, אמונות דתיות או בחירה אישית, יותר ויותר אנשים מבקשים דרישות תזונתיות ספציפיות. אחת הדרכים להתמודד עם האתגר הזה היא לוודא שיש לך הבנה טובה של סוגי הדיאטות השונות בחוץ. כך אתה יכול להיות בטוח שתענה על הצרכים של כולם. בנוסף, חשוב שיהיו כמה אפשרויות זמינות כדי שהאורחים יוכלו לבחור מה הם רוצים לאכול. 3) שטח: החלל יכול להיות אתגר גדול בכל הנוגע לקייטרינג. בין אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע קטן או לאירוע גדול, עליכם לוודא שיש לכם מספיק מקום כדי להכיל את כולם.

כדי להצליח בעסקי הקייטרינג, חשוב להציע אוכל טעים העונה על הצרכים וההעדפות של שוק היעד שלך. יתר על כן, שירות לקוחות יוצא מן הכלל חיוני על מנת לבנות מערכת יחסים חזקה עם הלקוחות. בנוסף, חשוב לשמור על מראה מקצועי ולשמור על סביבה נקייה ותברואתית. התמחור צריך להיות תחרותי על מנת למשוך לקוחות, אך אין להקריב רווחים בתהליך. לבסוף, מיומנויות ניהול מצוינות נחוצות על מנת לנהל עסק קייטרינג מצליח.

מהן הכישורים בקייטרינג

תפקיד עוזר קייטרינג יכול להיות יצירתי ומאתגר כאחד. אתה תהיה אחראי על תכנון התפריט, ביצוע הנחיות בנושא תזונה ואכילה בריאה, תיאום הכנסה יומית, הכנת ארוחות, ניטור וניהול אספקה במסגרת תקציב, פיתוח קשרים עם ספקי מזון והבטחת עמידה במדיניות הבריאות והבטיחות. תפקיד זה יכול להיות מתגמל במיוחד וגם תובעני, לכן חשוב שתהיה מאורגן ובעל כישורי אנשים מצוינים.

קייטרינג הוא איש מקצוע שמעצב, מכין ומגיש תפריטים לאירועים מיוחדים. קייטרינג הוא בחירה פופולרית עבור חתונות, נשפי צדקה, בראנץ' לחגים, ארוחות צהריים משרדיות וכל אירוע אחר שבו אנשים מתאספים לאכול.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על פעילותו של עסק הסעדה. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא מתן שירות לקוחות מעולה תוך מקסום רווחים. ניהול הסעדה טוב מצריך תכנון קפדני על מנת להבטיח שכל היבטי האירוע יטופלו. זה כולל יצירת תפריט, סידור שירות מזון ומשקאות, ווידוא שכל הלוגיסטיקה מטופחת. ארגון הוא תפקיד חשוב נוסף של ניהול קייטרינג. זה כרוך בתיאום העבודה של כל המחלקות השונות בחברה, כגון המטבח, צוות המלצרים והמכירות. הכוונה היא התפקיד השלישי של ניהול הסעדה, והוא כרוך בפיקוח על הצוות ווידוא שהם ממלאים את אחריותו כראוי. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. זה כרוך במעקב אחר התקדמות האירוע ולוודא שהכל מתנהל בצורה חלקה. זה כרוך גם לוודא שהתקציב מתקיים ושאין עלויות בלתי צפויות.

1. מתי החלטת להיות שף? החלטתי להיות שף כשהייתי בקולג'. למדתי ביולוגיה והבנתי שאני לא רוצה להיות רופא. עברתי לתכנית קולינרית ואהבתי את זה. 2. מהי מנת החתימה שלך? מנת החתימה שלי היא המתכון של אמא שלי לפשטידת עוף. זה מועדף משפחתי. 3. מה המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? אני מאוד נהנה להכין ארוחות בריאות ומזינות. אני משתדלת לוודא שכל מנה שאני מכינה תהיה משהו שהייתי גאה להגיש למשפחה ולחברים שלי. 4. איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? אני מאמין שבישול צריך להיות חוויה מהנה. אני שואף ליצור מנות טעימות ומושכות חזותית. 5. ציינו את שלושת כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם? אני בהחלט צריך סכין טובה, קרש חיתוך וסט של סירים ומחבתות. 6. למה אתה שוקל תפקיד חדש? אני שוקל תפקיד חדש כי אני מחפש אתגר. אני רוצה להיות מסוגל להשתמש ביצירתיות שלי כדי לפתח פריטי תפריט חדשים

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיון

1. ספר לי על עצמך 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? 6. מהו החוזק הגדול ביותר שלך? 7. מהי החולשה הגדולה ביותר שלך? 8. מהן השאיפות שלך בקריירה? 9. מה מניע אותך? 10. אילו אתגרים התמודדת עם הקריירה שלך?

שאלות ותשובות 101 1. מה אתה יודע על העסק שלנו? 2. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 3. מהן החוזקות המקצועיות שלך? 4. מהן החולשות המקצועיות שלך? 5. מה ההישג הכי גדול שלך בקריירה? 6. עם איזה קונפליקט או אתגר התמודדת במקום העבודה, וכיצד התמודדת איתו? 7. ספר לי על תקופה שבה היית צריך ללכת מעל ומעבר למילוי החובה. 8. מהו המצב הקשה ביותר שאי פעם התמודדת איתו ואיך התגברת עליו? 9. תאר תקופה שבה היית צריך לעבוד עם לקוח קשה או עמית לעבודה. 10. ספר לי על תקופה שבה עשית טעות בעבודה וכיצד טיפלת בה.

מילים אחרונות

1. כמה עולה שירות הקייטרינג שלך? 2. מה כלול בשירות הקייטרינג שלך? 3. מה הם תנאי התשלום שלך? 4. מהי מדיניות הביטולים שלך? 5. מהי מדיניות המזון שלך? 6. מהי מדיניות האלכוהול שלך? 7. מהן גדלי ההגשה שלך? 8. מהי מדיניות הגדרת השולחן שלך? 9. מהי מדיניות רשימת האורחים שלך? 10. אילו אירועים נוספים אתם מארגנים?

קייטרינגים הם חלק חשוב מכל אירוע, וישנן מספר שאלות מרכזיות שכדאי לשאול אותם לפני העסקתם. ודא שאתה שואל על הניסיון שלהם, באיזה סוג של אוכל הם מתמחים, וכיצד הם יעבדו איתך כדי להבטיח שהאירוע שלך יצליח. עם הקייטרינג המתאים, האירוע שלכם יהיה אחד לזכור!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן