קייטרינג בעכו כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בעכו כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתה תוהה איך לבחור קייטרינג, אתה לא לבד. עם כל כך הרבה קייטרינג בחוץ, זה יכול להיות קשה לצמצם את האפשרויות שלך. להלן שבעה קריטריונים שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג: 1. מחיר: מה התקציב שלך? 2. תפריט: איזה סוג אוכל אתה רוצה שיוגש? 3. מיקום: היכן יתקיים האירוע? 4. ציוד: האם לקייטרינג יש את הציוד הדרוש? 5. צוות: כמה אנשי צוות יהיה צורך? 6. ניסיון: כמה מנוסה הקייטרינג? 7. הפניות: האם לקייטרינג יש הפניות טובות?

1. מה התקציב שלך? 2. מה האירוע? 3. מהי רשימת האורחים שלך? 4. מהו התפריט? 5. מהם הצרכים התזונתיים המיוחדים שלך? 6. מהו המקום? 7. מהו ציר הזמן?

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ברור שהתקציב הוא גדול – קייטרינג יכול להיות יקר! תרצה גם לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך ועל מטרתו. אם מדובר במפגש מזדמן, ייתכן שלא תזדקק לקייטרינג. אבל אם זה רומן יותר רשמי, אולי זה שווה את ההשקעה. גם מספר האורחים שאתה מצפה ישחק תפקיד – ככל שיותר אנשים, כך תצטרך יותר אוכל. ולבסוף, תרצה לשקול את המשאבים האישיים שלך. אם אתה קצר בזמן או שאין לך ניסיון רב בתכנון אירועים, קייטרינג יכול להיות עזרה עצומה.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים היא חיוני עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים כדי להפיק אירוע באיכות גבוהה.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוח וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים לשימוש כדי לקבל סקירה רחבה של מיקומם בשוק. זה יכול לעזור להם לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. על ידי הבנת כל הגורמים הללו, עסקים יכולים לקבל החלטות טובות יותר לגבי איך להתקדם.

יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שאתה צריך. התקציב שלך הוא גם גורם חשוב. אתה צריך לשקול לכמה אנשים אתה מצפה ואיזה סוג של אוכל ושתייה תרצה להגיש. לבסוף, אתה צריך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים או שירותים אחרים. עם כל הגורמים הללו בחשבון, אתה יכול להתחיל לתכנן את האירוע שלך ולבחור את הקייטרינג המושלם.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

1) פונקציות ארגוניות: אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג לפונקציה ארגונית, תרצו לשקול חברת קייטרינג המתמחה באירועי חברה. חברת קייטרינג מסוג זה תוכל לספק לכם את האוכל והשירות הדרושים לכם בכדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג למקום חתונה, תרצו לשקול חברת קייטרינג המתמחה בקבלת פנים לחתונה. חברת קייטרינג מסוג זה תוכל לספק לכם את האוכל והשירות הדרושים לכם בכדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע חברתי, תרצו לשקול חברת קייטרינג המתמחה באירועי חברה. חברת קייטרינג מסוג זה תוכל לספק לכם את האוכל והשירות הדרושים לכם בכדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג למפגש זיכיון, תרצו לשקול חברת קייטרינג המתמחה באירועי זיכיון. חברת קייטרינג מסוג זה תוכל לספק לכם את האוכל והשירות הדרושים לכם בכדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג

1. קבעו תמיד טעימות לפני שכירת חברת קייטרינג. זה ייתן לך הזדמנות לטעום את האוכל שלהם ולראות אם הוא מתאים לאירוע שלך. 2. בדקו אזכורים וסקירות לפני שכירת חברת קייטרינג. ודא שיש להם מוניטין טוב ושאחרים היו מרוצים מהשירותים שלהם. 3. היכרות עם מקום היא יתרון בבחירת חברת קייטרינג. אם הם מכירים את המקום, הם יוכלו לתכנן ולבצע טוב יותר את האירוע שלכם. 4. חפשו גמישות בבחירת חברת קייטרינג. אתה רוצה חברה שמוכנה לעבוד איתך כדי להתאים את השירותים שלה לצרכים הספציפיים שלך. 5. קחו בחשבון את המצב הספציפי שלכם בבחירת חברת קייטרינג. ודאו שהם מתאימים לסוג האירוע שאתם מארחים. 6. בקשו לראות אישורים לפני שכירת חברת קייטרינג. זה יבטיח שיש להם את הניסיון והכישורים הדרושים כדי לספק שירות טוב. 7. לכו עם הבטן שלכם בבחירת חברת קייטרינג. אם משהו מרגיש לא טוב, כנראה שזה לא מתאים.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה

אם אתם מחפשים מסעדה חדשה לנסות, ישנם מספר גורמים שאולי תרצו לעשות קחו בחשבון: 1. האוכל, כמובן! הקפד לקרוא ביקורות או לבקש המלצות מחברים כדי להבטיח שתהנה מהמטבח. 2. נוחות ואווירה. אתם רוצים להיות מסוגלים להירגע וליהנות מהארוחה שלכם, אז דאגו שהמסעדה תהיה נוחה ובעלת אווירה נעימה. 3. השירות. שירות טוב יכול להפוך או לשבור חווית אוכל, אז הקפד לקרוא ביקורות או לשאול על הצוות לפני שאתה מבקר. 4. מחירים. ודא שהמסעדה משתלמת עבור התקציב שלך. 5. המלצות. שאל חברים או משפחה להמלצות שלהם לפני בחירת מסעדה חדשה.

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או אירוע אחר, חשוב לוודא שהם מציעים שירות מלא. זה כולל צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהם הגורמים לקייטרינג?

קייטרינג הוא שירות חשוב לאירועים ואירועים רבים. כדי להבטיח חווית קייטרינג מוצלחת, יש לזכור כמה גורמים חשובים: דרישות תזונתיות: חשוב להיות מודעים לדרישות התזונתיות של כל המשתתפים על מנת לתת מענה ראוי לצרכיהם. שירות לקוחות: קייטרינג עוסק במתן שירות לקוחות טוב. המשמעות היא להיות קשובים לצרכי האורחים ולהיענות לכל בקשה. מזג אוויר: תמיד היו מוכנים לכל תנאי מזג אוויר שעלולים להשפיע על האירוע או על האוכל. היגיינה: שמירה על סטנדרטים היגיינה טובים חיונית בתעשיית ההסעדה. היצע: ודא שיש מספיק אוכל ושתייה כדי לספק את האירוע.

כאשר מתכננים אירוע עם קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי להצליח. 1. מי ברשימת האורחים שלך? חשוב לדעת מי ישתתף כדי שתוכל לתת מענה לצרכיו. 2. הבן את בחירת המטבח של האורחים שלך. הציעו מספר תפריטים חלופיים כך שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא ייהנה ממנו. 3. קחו בחשבון צרכים תזונתיים מיוחדים. לכו טריים, לכו למקומיים ושקלו אפשרויות אורגניות כדי לוודא שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל. 4. תכננו מראש. ודא שיש לך ציר זמן ותקציב כדי שהכל יתנהל בצורה חלקה. 5. הזמינו איש מקצוע. מצא קייטרינג מנוסה ויכול לספק את איכות האוכל והשירות שאתה מצפה לו. 6. קבעו טעימות. זוהי דרך מצוינת לדגום את האוכל ולוודא שהוא עונה על הציפיות שלך. 7. תתארגן. הכינו את כל הברווזים שלכם ברצף לפני היום הגדול כדי שהכל יתנהל ללא תקלות. 8. הפוך את זה לאישי. הוסף נגיעות מיוחדות משלך לאירוע כדי להפוך אותו לכזה שזכור. 9. אל תשכח את הפרטים. דברים קטנים כמו עריכת שולחן ומוזיקה יכולים

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

קייטרינג לחתונה: כולנו יודעים שקייטרינג לחתונה יכול לעשות הבדל גדול באותו יום מיוחד. הקפידו לבחור קייטרינג שיענה על הצרכים שלכם ויעלה על הציפיות שלכם. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי הוא דרך מצוינת להראות לעובדים וללקוחות שלך שאכפת לך מהחוויה שלהם. בחרו בקייטרינג שיכול לספק אפשרויות בריאות וטעימות שישמחו את כולם. קייטרינג לאירועים חברתיים: כשאתם עורכים אירוע חברתי, אתם רוצים לוודא שהאורחים שלכם אוכלים היטב ומרוצים. בחרו בקייטרינג שיכול לספק מגוון אפשרויות אוכל שיכילו את כל האורחים שלכם. קייטרינג זיכיון: קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם רוצים לספק אוכל אבל לא רוצים לשבור את הכיס. בחר קייטרינג שיכול לספק אפשרויות זולות וטעימות שישמחו את האורחים שלך.

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

מהו שירות קייטרינג טוב?

עם זאת, אם הקייטרינג לא יודע איך לדבר עם האורחים ולגרום להם להרגיש בנוח, כל שירות הקייטרינג יהיה לחינם. שירות קייטרינג מעולה סובב סביב שירות לקוחות טוב. המשמעות היא יכולת לדבר עם האורחים באדיבות וליישם את מיומנויות יחסי האנוש הדרושים האפשריות.

המודל העסקי של 3C Analysis הוא מסגרת שמציעה שעסק צריך להתמקד בשלושה גורמי מפתח להצלחה: חברה, לקוח, ותחרות. מודל זה מדגיש את החשיבות של הבנת הקשרים בין שלושת הגורמים הללו על מנת ליצור עסק מצליח. גורם החברה כרוך בהבנת העסק שלך והיכולות שלו. זה כולל את החוזקות והחולשות שלך, כמו גם את התרבות והערכים של החברה שלך. גורם הלקוח כרוך בהבנת שוק היעד שלך והצרכים והרצונות שלהם. גורם התחרות כרוך בהבנת המתחרים שלך והאסטרטגיות שלהם. על ידי הבנת שלושת הגורמים הללו והיחסים ביניהם, אתה יכול ליצור יתרון תחרותי לעסק שלך. ניתן להשתמש במודל זה כדי לעזור לך לקבל החלטות אסטרטגיות לגבי העסק שלך, כגון אילו מוצרים להציע, כיצד לתמחר אותם וכיצד לשווק אותם.

מהן החולשות של קייטרינג

קייטרינג הוא ענף ייחודי ומאתגר שמגיע עם מערך מכשולים משלו. הנה כמה אתגרים נפוצים איתם מתמודדים קייטרינג, וכיצד להתגבר עליהם: 1. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. חשוב שתהיה שליטה טובה בפן העסקי של הקייטרינג, כולל כספים, שיווק ותכנון אירועים. 2. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר עצום בתוך תעשיית האירוח. חשוב שיהיה צוות מוצק במקום, ולהכשיר את אנשי הצוות החדשים בצורה יסודית. 3. שעות ארוכות: קייטרינג יכול להיות עבודה תובענית, עם שעות ארוכות ולילות מאוחרים. חשוב להיות מאורגן היטב ולקיים מערכת תמיכה טובה. 4. הדרכת לקוחות: אתגר נוסף העומד בפני עסקים בתחום הקייטרינג הוא הדרכת לקוחות כיצד להשתמש במוצרים ובשירותים שלהם. ניתן להתגבר על כך על ידי מתן הוראות ברורות ודיאגרמות, ועל ידי מתן תמיכת לקוחות. 5. בזבוז מזון: בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בתעשיית ההסעדה. חשוב להיות יעילים בהכנת האוכל שלך, ולהיות מערכות לטיפול בשאריות.

היתרונות בקייטרינג הוא שאתה יודע בדיוק כמה אנשים מגיעים ומה הם אוכלים. זה מאפשר לך לתכנן ולהתכונן בהתאם. חוזק נוסף הוא שבדרך כלל אתה מקבל תשלום מלא לפני שהאירוע מתרחש. החוזק של מסעדות הוא היכולת להציע בחירה. זה מאפשר ללקוחות למצוא מנה שהם ייהנו וגורם להם לחזור. חוזק נוסף הוא שלמסעדות בדרך כלל יש תקורה נמוכה יותר מאשר לעסקים בתחום הקייטרינג, מה שמאפשר להן להיות רווחיות יותר.

עיוות

1. מה התקציב שלך? 2. מה הגודל הצפוי של האירוע שלכם? 3. מהו מיקום האירוע? 4. מה מטרת האירוע או הנושא? 5. מהו התפריט או המטבח המועדפים? 6. האם יש לך הגבלות תזונתיות או אלרגיות למזון? 7. מהו סגנון השירות המועדף?

לאחר ששקלתם את כל שבעת הקריטריונים הללו, אתם תהיו כבר בדרך לבחור קייטרינג המושלם לאירוע שלכם!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן