קייטרינג בבני ברק כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בבני ברק כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בין אם אתם מתכננים חתונה, אירוע עסקי או מסיבת יום הולדת מיוחדת, האוכל שתגישו יהווה חלק גדול מהצלחת האירוע. בחירת הקייטרינג המתאים היא חיונית כדי לוודא שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל ויהיו בסך הכל חוויה חיובית. להלן 10 עצות פנימיות שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. התחל ביצירת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי. בקשו המלצות מחברים, משפחה ועסקים אחרים באזורכם. חקור כל קייטרינג באינטרנט וקרא ביקורות מלקוחות קודמים. 2. קחו בחשבון תקציב לפני שאתם מתחילים להיפגש עם קייטרינג פוטנציאלי. היה ברור לגבי התקציב שלך ושאל אם הם מסוגלים לעבוד במסגרת התקציב שלך. 3. קבעו טעימות עם כל אחד מהקייטרינגים ברשימה שלכם. זה ייתן לך הזדמנות לנסות את האוכל שלהם ולהרגיש את השירות שלהם. 4. שאלו על הניסיון שלהם בקייטרינג באירועים דומים לשלך. ודא שיש להם ניסיון עם סוג האירוע שאתה מתכנן ומספר האורחים שאתה מצפה לו. 5. גלו מה כלול בחבילת הקייטרינג שלהם. חלק מהקייטרינגים יכללו הכל, החל ממנות ו

1. שוחח עם מספר קייטרינג לפני קבלת החלטה. 2. קבל הפניות מחברים או משפחה. 3. ודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלך. 4. בקשו מהקייטרינג תפריטים לדוגמה. 5. בירור לגבי מדיניות הקייטרינג בנושא אלרגיות למזון והגבלות תזונתיות. 6. שאלו על הניסיון של הקייטרינג בקייטרינג לאירועים דומים. 7. בררו איזה סוג שירות מציע הקייטרינג. 8. קבלו רשימת הפניות מהקייטרינג. 9. קבלו חוזה בכתב מהקייטרינג. 10. קרא ביקורות מקוונות על הקייטרינג.

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל כדי לוודא שהוא פועל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר עם אחרים על מנת לוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי לוודא שכולם יהנו מהאירוע.

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. התקציב שלך הוא ללא ספק גורם גדול, שכן קייטרינג יכול להיות די יקר. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הפורמליות של האירוע שלכם. אם מדובר באירוע רשמי, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב כדי שתוכלו להתמקד באירוח ולא לדאוג לגבי האוכל. מטרת האירוע שלכם היא גם משהו שצריך לחשוב עליו. אם מדובר באירוע עסקי, למשל, אולי תרצו לעשות קייטרינג כדי שתוכלו לעשות רושם טוב על לקוחות או שותפים פוטנציאליים. מספר האורחים שאתה מצפה לו הוא גם פקטור, שכן קייטרינג יכול להיות חסכוני יותר מאשר בישול לקבוצה גדולה בעצמך. משאבים אישיים הם גם משהו שצריך לקחת בחשבון. אם אין לכם זמן או כוח לבשל לקבוצה גדולה, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. לבסוף, חשבו על חווית התכנון שלכם. אם מעולם לא תכננת אירוע לפני כן, קייטרינג יכול להוריד הרבה מהלחץ מהתהליך.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי בזמן העבודה כקייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. כישורי תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. במיוחד כשהאירועים הולכים וגדלים, הדברים נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

איך בוחרים קייטרינג?

קייטרינג איכותי הוא בעל יכולת הסתגלות לספק כל תפריט המבוקש על ידי הלקוח תוך שמירה על תקני האיכות הגבוהים ביותר. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לבצע את שירות הקייטרינג בזמן וביעילות. יתר על כן, קייטרינג איכותי אמור להיות מסוגל לנהל צוות גדול של עובדים בצורה חלקה ולהשאיר את הלקוח מאושר לאורך כל האירוע. לבסוף, הקייטרינג חייב לעמוד בכל תקנות בטיחות המזון.

להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה: 1. האוכל: כמובן, האוכל הוא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. מִסעָדָה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל טוב שתהנו ממנו. 2. נוחות ואווירה: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא נוחות ואווירה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תהיה נוחה ובעלת אווירה נעימה. 3. השירות: השירות הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא שבמסעדה שתבחרו יש צוות ידידותי וקשוב. 4. מחירים: המחירים הם גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהמסעדה שתבחר היא במחיר סביר. 5. המלצות: המלצות מחברים או משפחה יכולות להיות גם גורם מועיל שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק היא גישה מקיפה לשיווק הלוקחת בחשבון את כל ההיבטים של תמהיל השיווק. מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות הם כולם מרכיבים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. על ידי נקיטת גישה הוליסטית לשיווק, עסקים יכולים להבטיח שהם מגיעים ביעילות לשוק היעד שלהם ויוצרים חווית לקוח חיובית.

כאשר אתם מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג הוא איכות המזון. הקפידו לטעום את האוכל לפני קבלת החלטה. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. קרא ביקורות מקוונות ושאל חברים ובני משפחה להמלצות. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, ולכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם בעת קבלת ההחלטה. 4. חווית קייטרינג: הקפידו לבחור בשירות קייטרינג בעל ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך או לכל אחד מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו לבחור שירות קייטרינג שיוכל להתאים לצרכים אלו.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

1) פונקציות תאגידיות: אם אתה מחפש קייטרינג לאירוע ארגוני, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. אתה יכול לבחור בחברת קייטרינג בשירות מלא שתדאג לכל הצרכים שלך, או שאתה יכול לבחור אפשרות פשוטה יותר כמו משאית אוכל או שירות קייטרינג למסעדות. 2) מקומות לחתונה: כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, יש הרבה מקומות יפים לבחירה. אתה יכול לבחור אולם אירועים קלאסי, או שאתה יכול ללכת על אפשרות ייחודית יותר כגון משאית אוכל או שירות קייטרינג למסעדה. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מתכננים אירוע חברתי, ישנן אפשרויות קייטרינג רבות לבחירה. אתה יכול לבחור בחברת קייטרינג בשירות מלא שתדאג לכל הצרכים שלך, או שאתה יכול לבחור אפשרות פשוטה יותר כמו משאית אוכל או שירות קייטרינג למסעדות. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם מתכננים כינוס זיכיונות, ישנן אפשרויות קייטרינג רבות לבחירה. אתה יכול לבחור בחברת קייטרינג בשירות מלא שתדאג לכל הצרכים שלך, או שאתה יכול לבחור אפשרות פשוטה יותר כמו משאית אוכל או שירות קייטרינג למסעדות. 5) אוכל

ישנם מספר דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלכם: 1. סוג האירוע ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתם מארגנים. האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת, או מזנון פחות רשמי? האם יהיו ריקודים או בידור אחר? ידיעת התשובות לשאלות אלו תעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. 2. תקציב התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפידו לדעת מה התקציב שלכם לפני הפגישה עם קייטרינג פוטנציאלי, כדי שתוכלו לוודא לבחור אחד שמתאים לאירוע שלכם. 3. צוות המתנה ושירות האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפידו לדון בכך עם הקייטרינג שלכם מראש, כדי שיוכל לספק את הצוות המתאים לאירוע שלכם.

מה הם 7 פונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של תכנון, הכנה ואספקת מזון ומשקאות לאירוע. מדובר בשירות שניתן לספק עבור חתונות, אירועי חברה, מסיבות פרטיות ועוד. שבעת הפונקציות של הקייטרינג הן כדלקמן: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות

הקייטרינג שתבחרו כי החתונה שלך צריכה לבוא עם שירות מלא, כלומר צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהם הדברים השונים שיש לבדוק לפני קיום קייטרינג

1. בראש ובראשונה, עליכם להגדיר תקציב ריאלי עבור שירותי הקייטרינג שלכם. זכור כי שירות בסגנון מזנון הוא לא תמיד האפשרות הזולה ביותר. 2. חשוב שתהיה אופציה לילדים. קייטרינג רבים מציעים אפשרויות ידידותיות לילדים, כגון קו מזנון נפרד או מנות קטנות יותר. 3. אופציה צמחונית ממלאת היא חובה. אנשים רבים מעדיפים לא לאכול בשר, ולכן חשוב שתהיה אפשרות צמחונית דשנה. 4. בשעת הקוקטייל שלכם, הגישו פחות אוכל. זה יעזור למנוע מהאורחים שלך לאכול יותר מדי וגם יחסוך לך כסף. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. אוכל עונתי טרי יותר ולעתים קרובות זול יותר מאשר אפשרויות מחוץ לעונה. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. זוהי דרך מצוינת לשמור על מרוצים של האורחים שלך וגם תחסוך לך כסף בעלויות האוכל. 7. בהזמנת קינוח, אל תגזימו. כמה ממתקים פשוטים יספיקו. 8. דאגו לקבל חוזה מהקייטרינג שלכם. זה יעזור להגן עליך במקרה שמשהו ישתבש. 9. בקש הפניות מהקייטרינג שלך.

1. קייטרינג לחתונה: זהו אולי סוג הקייטרינג החשוב ביותר מכיוון שהוא יכול ליצור או לשבור קבלת פנים לחתונה. הקפידו להזמין קייטרינג שיש לו ניסיון בחתונות ויכול לעבוד עם התקציב שלכם. 2. קייטרינג לחברות: אם אתה אחראי על אירועי חברה, אז אתה יודע כמה חשוב להרשים את הלקוחות והעמיתים לעבודה. העסקת קייטרינג המתמחה בקייטרינג לחברות תבטיח שהאירוע שלכם יצליח. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: החל ממסיבות יום הולדת ועד מקלחת לתינוקות, ישנם אירועי חברה רבים הדורשים קייטרינג. הקפידו לבחור קייטרינג בעל ניסיון בסוג האירוע שאתם מארחים. 4. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג מסוג זה נראה לרוב באירועי ספורט, ירידים ופסטיבלים. אם אתה אחראי על דוכני זיכיון, אז אתה יודע כמה חשוב שיהיו מגוון אפשרויות מזון זמינות.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על פעילותו של עסק הסעדה. המטרה העיקרית של ניהול הסעדה היא מתן שירות איכותי ויעיל ללקוחות. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. מנהלי קייטרינג חייבים לתכנן את התפריט, התקציב, הצוות והציוד הדרושים לניהול עסק קייטרינג. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. על מנהלי הסעדה לארגן את העסק בצורה יעילה ואפקטיבית. זה כולל יצירת מדיניות ונהלים, תזמון צוות והזמנת אספקה. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. על מנהלי הסעדה לכוון את הצוות למתן שירות איכותי ללקוחות. זה כולל הכשרת צוות, הגדרת יעדים ומעקב אחר ביצועים. שליטה היא הפונקציה האחרונה של ניהול קייטרינג. מנהלי הסעדה חייבים לשלוט על הכספים, התפעול ואיכות העסק. זה כולל קביעת מחירים, מעקב אחר מכירות והבטחת בטיחות המזון.

1. ספר לנו על עצמך: זו הזדמנות לתת למראיין סקירה קצרה של הרקע והניסיון שלך בתעשיית ההסעדה. שמור את התשובה שלך תמציתית וממוקדת בכישורים ובהישגים הרלוונטיים ביותר שלך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלה זו מאפשרת לך להפגין את המוטיבציה והמחויבות שלך לענף ההסעדה. שתף את השאיפות שלך לקריירה שלך, ומה אתה מקווה להשיג בטווח הארוך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? שאלה זו נותנת לך הזדמנות להציג את המודעות העצמית והכנות שלך. שתף כמה מהחוזקות העיקריות שלך שרלוונטיות לתעשיית הקייטרינג, כמו גם חולשות שאתה פועל לשיפור. 4. איך עובדים תחת לחץ? שאלה זו מעריכה את יכולתך להתמודד עם האופי המהיר ולעתים קרובות התובעני של הקייטרינג. תן דוגמה לתקופה שבה היית צריך לעבוד תחת לחץ, ואיך התמודדת במצב. 5. איך עובדים בתוך צוות? קייטרינג הוא לעתים קרובות מאמץ צוות, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב עם אחרים. תן דוגמה לתקופה שבה היית צריך לעבוד כ

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

ארבעת ה-P של תמהיל השיווק של מוצרי מזון הם מוצר, מקום, מחיר וקידום מכירות. המוצר כולל עיצוב ואריזה של מוצר המזון. מקום כולל הפצה ולוגיסטיקה של קבלת מוצר המזון ללקוח. המחיר כרוך בקביעת המחיר עבור מוצר המזון. קידום כרוך בשיווק ופרסום של מוצר המזון.

מסקנה

1. בצע את המחקר שלך 2. בקש המלצות 3. בקש טעימות 4. קבל רשימת הפניות 5. שאל על הניסיון שלהם 6. קבל הצעת מחיר מפורטת 7. שאל על המדיניות שלהם 8. שאל על מגבלות תזונתיות 9. גלה על משלוח והתקנה 10. קבל חוזה

1. כשאתה בוחר קייטרינג, בקש תמיד הפניות מחברים או משפחה. זוהי הדרך הטובה ביותר לקבל חוות דעת כנה על איכות האוכל והשירות. 2. בעת מפגש עם קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על הניסיון שלהם בקייטרינג חתונות או אירועים גדולים אחרים. אתה רוצה להיות בטוח שהם עומדים במשימה של טיפול באירוע שלך. 3. קבל תמיד חוזה כתוב המתאר את התמחור, התפריט ופרטים חשובים נוספים. זה יעזור למנוע הפתעות בהמשך הדרך. 4. הקפידו לשאול על מדיניות הקייטרינג בנושאים כמו שירות אלכוהול, אלרגיות למזון והגבלות תזונתיות. אתה רוצה להיות בטוח שהם יכולים להכיל את האורחים שלך. 5. בקשו לראות תמונות של אירועים קודמים שהם ערכו. זה ייתן לך מושג טוב על הסגנון שלהם ולמה לצפות. 6. ודאו שברור לכם מה כלול במחיר. חלק מהקייטרינגים גובים תשלום עבור דברים כמו מצעים, שרתים וציוד להשכרה. 7. הקפידו לשאול על מדיניות הקייטרינג בנושא מענקים. אתם לא רוצים להיתקע עם שטר גדול בסוף הלילה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן