קייטרינג בבית שאן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בבית שאן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

מתכננים אירוע? תנו לאנשי המקצוע בקייטרינג גורמה לעזור לכם בכל צרכי הקייטרינג שלכם! אנו נעבוד איתך כדי ליצור תפריט שבטוח ישמח את כל האורחים שלך. אנו מבינים שאין שני אירועים זהים, ולכן אנו מציעים מגוון שירותי קייטרינג שיתאימו לצרכים הספציפיים שלך. מחתונות ועד לאירועים ארגוניים, יש לנו את הניסיון והמומחיות כדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה.

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע. ראשית, תצטרכו להחליט באיזה סוג אירוע מדובר. זה יעזור לקבוע את סגנון הקייטרינג המתאים ביותר. לדוגמה, מסיבת ארוחת ערב רשמית תדרוש קייטרינג מסוג אחר מאשר ברביקיו מזדמן בחצר האחורית. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, ולכן חשוב שיהיה לך מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא. ברגע שיש לך תקציב בחשבון, אתה יכול להתחיל לחקור קייטרינג שונים ולקבל הצעות מחיר. חשוב גם לחשוב על גודל האירוע. קייטרינג יצטרך לדעת כמה אנשים יגיעו כדי לתת לך הצעת מחיר מדויקת. אם האירוע גדול, ייתכן שתצטרכו למצוא קייטרינג המתמחה באירועים גדולים. לבסוף, תרצו לקרוא ביקורות ולבקש המלצות מחברים או משפחה. זוהי דרך מצוינת לקבל מושג אילו קייטרינגים הם הטובים ביותר באזור שלך. עם קצת מחקר, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר בצורה יעילה עם חברים אחרים בצוות הקייטרינג, כמו גם עם הלקוחות, על מנת לוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ, מכיוון שלעתים קרובות יש שינויים או בקשות של הרגע האחרון שצריך להיענות.

כאשר אתה מחפש שירות קייטרינג, יש כמה דברים שתעשה רוצה לזכור. בראש ובראשונה, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו הוא כזה שמציע אוכל באיכות גבוהה. זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, מכיוון שאתה רוצה שהאורחים שלך יוכלו ליהנות מהאוכל שאתה מספק. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חוות דעת הלקוחות על שירות הקייטרינג. תרצו לקרוא אותם כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על האוכל והשירות. זה יכול לתת לך מושג טוב אם שירות הקייטרינג שווה את הזמן והכסף שלך. עלות השירות היא גם משהו שצריך לזכור. תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו הוא כזה שמשתלם עבורכם. אין טעם להוציא הרבה כסף על שירות שאינך יכול לעמוד בו. גם חווית הקייטרינג היא משהו שצריך לזכור. תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו הוא כזה שיש לו ניסיון רב. זה יבטיח שהם יוכלו לספק לך את השירות הטוב ביותר האפשרי. לבסוף, תרצו לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. לדוגמא

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. מהי ההזמנה המינימלית שלך?

תשומת לב לפרטים חשובה ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חיוני לזכור ולהקפיד על פרטים מסוימים על מנת להפיק אירוע קייטרינג איכותי.

מה הכי חשוב לקייטרינג?

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יש את מערך האתגרים וההזדמנויות הייחודי לו. קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל ועד השירות, הכל חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר. קייטרינג מסוג זה דורש הרבה תיאום ותשומת לב לפרטים. קייטרינג לחברות עוסק במתן אוכל ושירות מעולה ללקוחות עסקיים. בין אם מדובר בארוחת צהריים בעבודה או במסיבת חברה, קייטרינג לחברות חייב להיות מקצועי ואמין. קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק במתן אוכל ושירות נהדר לאורחים באירועים כמו מסיבות יום הולדת, מסיבות יום נישואין ומקלחת לתינוקות. קייטרינג מסוג זה דורש הרבה יצירתיות וגמישות. קייטרינג בזיכיון עוסק במתן שירותי מזון ומשקאות באצטדיוני ספורט, אולמות קונצרטים ובתי קולנוע. קייטרינג מסוג זה דורש הרבה ניסיון ומומחיות.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

בעת תכנון אירוע, יש כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת חברת הקייטרינג. כדי לעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך, הנה שלושה גורמים חשובים שכדאי לזכור: 1. סוג האירוע ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו מסיבת ארוחת ערב רשמית, מנגל חיצוני רגוע, או משהו באמצע? הכרת האווירה אליה אתם הולכים תעזור לכם לבחור חברת קייטרינג שתוכל לספק את רמת השירות והאוכל המתאימה. 2. תקציב התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על מזון ומשקאות, כמו גם על כל שירות אחר כגון צוות מלצרים או השכרות. ברגע שיש לך תקציב בראש, תוכל להתחיל לרשום חברות קייטרינג שנכנסות לטווח המחירים שלך. 3. צוות המתנה ושירות האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לחשב זאת בתקציב שלך ולבחור בחברת קייטרינג שתוכל לספק את המספר המתאים של אנשי צוות. בנוסף, תרצה להבטיח שחברת הקייטרינג שתבחר תוכל לספק את ה

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב, רשמיות של האירוע, מטרה, מספר האורחים, משאבים אישיים וחווית תכנון הם כולם דברים שחשוב לחשוב עליהם. לצורכי תקצוב, חשוב לקחת בחשבון כמה יעלה האוכל, כמו גם את עלות העסקת הצוות או השירות. אם האירוע הוא רשמי, מומלץ לשקול אם הקייטרינג מתאים או לא. לאירועים עם מספר רב של אורחים, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר על מנת להבטיח שכולם יאכלו. אם יש לך את המשאבים האישיים להכין אוכל לאירוע, אולי כדאי שתשקול לעשות זאת בעצמך. עם זאת, אם אין לכם ניסיון בקייטרינג או בתכנון אירועים, אולי עדיף להשאיר זאת לאנשי המקצוע. בסופו של דבר, חשוב לשקול את כל הגורמים על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם.

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או לכל אירוע , חשוב למצוא אחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו לכל הפרטים, מההגדרה ועד הניקיון, וכל מה שביניהם. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחרו חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה, ושתהפוך את תהליך תכנון האירוע שלכם לפשוט קל.

תעשיית הקייטרינג היא ענף חשוב מאוד. זה מספק מזון ושירותים לאנשים שמשתתפים באירועים. יש הרבה דברים שונים שנכנסים להיות קייטרינג. אתה צריך להיות מסוגל לבשל היטב, אתה צריך להיות מסוגל לתכנן מראש, וצריך להיות מסוגל להתמודד עם לחץ.

האם קייטרינג כולל מנות?

אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שידאג להכל, השכרת צלחות וכלי מטבח היא אופציה מצוינת. שירותי קייטרינג רבים כוללים זאת בתמחור שלהם, כך שתוכלו פשוט להופיע וליהנות מהאירוע שלכם.

בעת תכנון תפריט, חשוב לקחת בחשבון עקרונות של איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. זה כולל דברים כמו בחירת מאכלים בצבעים, מרקמים וטעמים שונים, כמו גם פריטים בעלי צורות וגדלים שונים. כמו כן, חשוב לחשוב על הציוד והכוח אדם העומדים לרשותו לייצור והגשת המזון. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תפריט שיהיה מהנה ומשביע לכולם.

מה הקייטרינג חייב לעשות כדי להבטיח את הצלחתו של אירוע קייטרינג

שירות לקוחות טוב חשוב לכל עסק , אבל במיוחד עבור חברות קייטרינג. אחרי הכל, הלקוחות הם אלה שיעשו או ישברו את העסק שלך. לכן חשוב להיות אדיבים, מתחשבים ומתחשבים בהתנהלות מולם. זכרו, לקוח מרוצה הוא לקוח מרוצה; הוא או היא יכולים לתת את ההמלצה הטובה ביותר, שיכולה לעזור לחברת הקייטרינג שלך להפוך להצלחה.

קייטרינג נתפס לעתים קרובות כאופציה חלשה יותר בהשוואה למסעדות, מכיוון שרוב הקייטרינגים לא עובדים במטבחים כאלה. מאובזר כמטבח מסעדה. עם זאת, קייטרינג יכול להיות למעשה אופציה חזקה מאוד למי שמחפש אפשרות לשירות אוכל. קייטרינג מבצעים לרוב את רוב ההכנות וחלק מהבישולים המוקדמים מראש, מה שיכול לחסוך הרבה זמן וטרחה במקום. בנוסף, ניתן לבצע גימור וציפוי באתר, מה שאומר שניתן להגיש את האוכל טרי וחם.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג כרוך בהרבה פונקציות על מנת לנהל אירוע מוצלח. הפונקציות החשובות ביותר הן תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא הפונקציה החשובה ביותר מכיוון שהוא נותן את הטון והחזון לאירוע כולו. ללא תכנית מתאימה, יהיה קשה לבצע את האירוע בהצלחה. ארגון הוא הפונקציה החשובה הבאה מכיוון שהוא כרוך בחיבור כל החלקים הדרושים כדי לגרום לאירוע לקרות. זה כולל הזמנת המקום, הסדרת קייטרינג והזמנת הבילוי. בימוי הוא התפקיד השלישי והוא כולל פיקוח על האירוע ביום של. זה כולל לוודא שהכל יתנהל כשורה ושהאורחים יהיו מרוצים. בקרה היא הפונקציה האחרונה והיא כרוכה לוודא שהאירוע יישאר במסגרת התקציב ושכל האורחים יעברו דין וחשבון.

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו, במיוחד כשמדובר בהנהלה ותחלופת עובדים. חשוב להיות בעניינים כדי שהעסק ימשיך לפעול בצורה חלקה. להלן כמה אתגרים נפוצים שעולים בקייטרינג וכיצד להתגבר עליהם: 1. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. חשוב להיות מסוגל להתמודד עם כל מה שמתלווה להיות אחראי. 2. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר ענק בתעשיית האירוח. חשוב למצוא דרכים לשמור על העובדים שלך מאושרים ומוטיבציה. 3. שעות ארוכות: הדרכת לקוחות ועובדים יכולה לקחת הרבה זמן. חשוב להיות מאורגן ויעיל עם הזמן שלך. 4. בזבוז מזון: בזבוז מזון הוא נושא שכיח בקייטרינג. חשוב להיות מודע לגודל המנות שלך ולהשתמש בשאריות במידת האפשר.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT הוא כלי חשוב לעסקים להשתמש בהם לניתוח מעמדם בשוק. על ידי הסתכלות על החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לזהות תחומים שבהם הם יכולים להשתפר ולבצע שינויים בפעילותם. חשוב לעסקים להתעדכן בתנאי השוק המשתנים ולהתאים את התוכניות שלהם בהתאם כדי להישאר תחרותיים.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית למתן שירותי קייטרינג בהצלחה.

מילים אחרונות

לפני בחירת קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לבצע את המחקר ולשאול את השאלות הנכונות. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון: 1. מה התקציב שלך? 2. איזה סוג אירוע אתם מארחים? 3. מהי רשימת האורחים? 4. מהן העדפות האוכל שלך? 5. מהו סגנון הקייטרינג שאתה מחפש? 6. מהו המקום? 7. מהן ציר הזמן והציפיות שלך לאירוע? 8. מהן הבקשות המיוחדות או ההגבלות התזונתיות שלך? לאחר שקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו להתחיל בחיפוש אחר הקייטרינג המושלם. בקש המלצות מחברים, משפחה ועסקים וקרא ביקורות מקוונות. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, תזמן ייעוץ עם הקייטרינגים כדי לקבל מושג טוב יותר על השירותים והתמחור שלהם. הקפד לבקש דוגמאות מהעבודות שלהם ולקבל חוזה כתוב לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.

הדרך הטובה ביותר לבחור קייטרינג לאירוע היא לבקש הפניות מחברים או משפחה. דרך מצוינת נוספת למצוא קייטרינג היא לקרוא ביקורות מקוונות. לאחר שמצאת כמה קייטרינג שאתה מעוניין בהם, כדאי להיפגש איתם באופן אישי כדי לקבל תחושה טובה יותר של האישיות שלהם וכיצד הם עושים עסקים. כמו כן, חשוב להצטייד בקייטרינג בעל ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן