קייטרינג מוסדי כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג מוסדי כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

זוהי החלטה חשובה שיכולה לעשות או לשבור את האירוע שלך. להלן 10 טיפים מובילים לבחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. התחל בהכנת רשימה של אירועי החובה שלך. 2. קבע את התקציב ואת טווח המחירים האידיאלי שלך. 3. חקר קייטרינג מקומי וקרא ביקורות מקוונות. 4. בקש רשימה של פריטי תפריט מוצעים. 5. שקול כל הגבלות תזונתיות או בקשות מיוחדות. 6. בקשו תמונות של אירועי עבר שהם ערכו. 7. קבעו טעימות עם אפשרויות הקייטרינג המובילות שלכם. 8. קבלו הערכה וחוזה בכתב. 9. העבר את החזון שלך ואת פרטי האירוע. 10. סמכו על האינטואיציה שלכם ובחרו בקייטרינג שאתם מרגישים בו הכי טוב.

1. חפשו קייטרינג עם ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. 2. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 3. קבל הפניות מהקייטרינג ובדוק אותן. 4. ודאו שהקייטרינג זמין בתאריך ובשעה של האירוע שלכם. 5. קבלו חוזה בכתב מהקייטרינג. 6. בררו מה כלול במחיר שירותי הקייטרינג. 7. שאלו את הקייטרינג לגבי אפשרויות התפריט שלהם והאם הם יכולים להתאים לצרכים תזונתיים מיוחדים. 8. שאל את הקייטרינג לגבי דמי השירות שלו והאם כלול תגמול. 9. קבלו ציר זמן מהקייטרינג מתי יקימו, יגישו וינוקו לאחר האירוע. 10. וודא שאתה מרגיש בנוח עם הקייטרינג ושהוא מבין את החזון שלך לאירוע.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל ההיבטים של האירוע יטופלו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וספקים אחרים כדי לוודא שהכל מתנהל בצורה חלקה. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ ולעבוד היטב תחת לחץ.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות צלחת. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים חיונית עבור קייטרינג לאירועים, במיוחד ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. ציון פרטים ספציפיים מייצר אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר בסך הכל.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך. התקציב הוא תמיד הדאגה העיקרית, והקייטרינג יכול להיות יקר. עם זאת, זה עשוי להיות שווה את העלות אם אתם מארחים אירוע רשמי או מספר רב של אורחים. אם יש לך משאבים אישיים מוגבלים או חוסר ניסיון בתכנון אירועים, קייטרינג יכול להיות פתרון מועיל.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שאתה צריך. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. הקפידו לקבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים ואיזה סוג שירות אתה צריך. עם הדברים האלה בחשבון, תוכל למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבטיח שהאירוע שלך יצליח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח?

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב?

חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק שירות מלא לחתונה או למסיבה שלכם. זה אומר שהם צריכים להיות מסוגלים לספק צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. בחרו חברת קייטרינג שאתם יודעים שיהיה כיף ופשוט לעבוד איתה.

הקייטרינג כולל את כל האלמנטים הלוגיסטיים והמעשיים הנדרשים להגשת אוכל ושתייה באירוע. זו יכולה להיות פעולה מורכבת ורגישה הדורשת תכנון, ארגון וביצוע קפדניים. 7 פונקציות המפתח של הקייטרינג הן: 1. תכנון: תכנון קפדני חיוני כדי להבטיח שכל ההיבטים של פעולת הקייטרינג יתנהלו בצורה חלקה. זה כולל התחשבות במקום, היכולות, סוג האירוע, התפריט וכל דרישות מיוחדות. 2. פעולות – ביצוע משימות: פעולות הקייטרינג צריכות להיות מבוצעות היטב על מנת לספק אירוע מוצלח. זה כולל משימות כמו הכנת אוכל, בישול, הגשה ופינוי. 3. ארגון האירוע: יהיה צורך לארגן מנהל קייטרינג על מנת לתאם את כל היבטי פעולת הקייטרינג. זה כולל קשר עם ספקי אירועים אחרים, כגון חנויות פרחים, מעצבים ובדרנים. 4. ציוד: קייטרינג דורש מגוון ציוד מיוחד, כגון תנורים, מדיחי כלים מסחריים וכלי זכוכית. מנהל קייטרינג יצטרך לוודא שהציוד הזה תקין ושהוא נמצא בשימוש בטוח. 5. יישום: מנהל קייטרינג יהיה אחראי לשים את כל התכנון וההכנה

מה הם 7 P's של שיווק עסק קייטרינג

7P's של שיווק היא אסטרטגיה שיווקית ידועה הכוללת 7 חשובים אלמנטים של שיווק. 7 האלמנטים הללו הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. כל העסקים צריכים לקחת בחשבון את 7 האלמנטים הללו בעת תכנון האסטרטגיה השיווקית שלהם.

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד בתהליך תכנון החתונה. לאוכל והשתייה שתגישו בחתונה שלכם תהיה השפעה גדולה על החוויה הכוללת של האורחים שלכם. חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתוכלו לסמוך עליה שתספק את האוכל והשירות לה אתם מצפים. ישנם מספר סוגים שונים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון החתונה. קייטרינג לחברות הוא אופציה מצוינת לאירועים עסקיים, שכן הוא יכול להיות דרך מקצועית וחסכונית מאוד להאכיל קבוצה גדולה של אנשים. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות ולאירועים מיוחדים אחרים. קייטרינג זיכיון הוא אופציה טובה לאירועים שבהם יהיו הרבה אנשים מסתובבים, כמו פסטיבלים וירידים.

מהם השלושה פונקציות קייטרינג בסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על אספקת שירותי מזון ומשקאות. זה כרוך בתיאום של משאבים ושימוש במשאבים כדי לספק שירותים אלה. התפקידים העיקריים של ניהול ההסעדה הם להבטיח ששירותי מזון ומשקאות ניתנים בהתאם לתפריט המתוכנן, להנחות ולבקר את פעילות אנשי המסעדה, ולדאוג לעמידה בתקני איכות המזון והמשקאות. ניהול הסעדה כולל גם שימוש יעיל במשאבים כדי למזער עלויות ולמקסם רווחים. מנהלי קייטרינג צריכים להיות בקיאים בעקרונות הכלכלה והפיננסים כדי לקבל החלטות נכונות לגבי הקצאת משאבים.

תפקידי הקייטרינג הם לרהט את אזור שירות המזון בשולחנות וכיסאות, לפרוס מפות שולחן , כלים וסכו"ם, מקשטים את אזור שירות המזון ומציגים את הסועדים למקומותיהם.

מה ההתמקדות שלכם בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג: 1 איכות המזון: זה הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מספק אוכל טוב שהאורחים שלכם ייהנו ממנו. 2. חוות דעת של לקוחות: תמיד כדאי לקרוא ביקורות מלקוחות אחרים לפני שבוחרים בשירות קייטרינג. זה ייתן לך מושג למה לצפות מבחינת שירות ואיכות האוכל. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, ולכן חשוב למצוא אחד שמתאים לתקציב שלכם. 4. חווית קייטרינג: כדאי לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, ודא ששירות הקייטרינג שתבחר יכול להתאים לצרכים אלה.

ישנם שירותי קייטרינג רבים זמינים כדי להתאים לצרכים של כל אירוע. השירותים נעים מאירועים ארגוניים למקומות חתונות, קייטרינג לאירועים חברתיים, איסוף זיכיונות, קייטרינג משאיות אוכל וקייטרינג במסעדות. חשוב לבחור את שירות הקייטרינג הנכון כדי להבטיח אירוע מוצלח.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה הוא האוכל. חשוב לוודא שהאוכל איכותי ושיהיה מהנה לאכילה. הגורם השני שיש לקחת בחשבון הוא הנוחות והאווירה של המסעדה. חשוב לוודא שהמסעדה נוחה ושתהיה בה אווירה נעימה. הגורם השלישי שיש לקחת בחשבון הוא השירות. חשוב לוודא שהשירות טוב ושהצוות ידידותי וקשוב. הגורם הרביעי שיש לקחת בחשבון הוא המחירים. חשוב לוודא שהמחירים סבירים ושהתמורה טובה. הגורם החמישי שיש לקחת בחשבון הוא המלצות. חשוב לוודא שהמסעדה מומלצת על ידי אחרים כדי שתוכלו להיות בטוחים שזו בחירה טובה.

1. התחל בהצגת עצמך ותן סקירה קצרה של יעדי הקריירה שלך בקייטרינג תַעֲשִׂיָה. 2. דברו על החוזקות והחולשות שלכם, וכיצד אתם עובדים תחת לחץ ובצוות. 3. תאר כיצד אתה מתמודד עם לקוחות קשים ומדוע עזבת את העבודה האחרונה שלך. 4. סיים באמירה מדוע אתה חושב שתתאים מאוד לחברת קייטרינג זו.

מהם האתגרים שעומדים בפניהם קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא תעשייה מאתגרת לשמצה, עם שעות ארוכות, תחלופת צוות היא אתגר עצום בתעשיית האירוח תחלופת צוות גבוהה, ולחץ מתמיד לספק מזון ושירות ברמה הגבוהה ביותר. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו ולהפוך את עסק הקייטרינג שלך להצלחה. 1. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. חשוב שיהיה לך חזון ואסטרטגיה ברורים עבור עסק הקייטרינג שלך, ולהעביר זאת לצוות שלך. קיום צוות ניהול חזק יעזור לשמור על פעילות חלקה, גם כשהדברים מתקשים. 2. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים גבוהה בענף ההסעדה, בשל אופי העבודה. חשוב לקיים תהליך הכשרה וחניכה טובים עבור הצוות החדש, כדי שיוכלו לצאת לדרך. תקשורת ומשוב קבועים יסייעו גם לשמור על מוטיבציה ומעורבות של הצוות. 3. שעות ארוכות: קייטרינג יכול להיות עבודה מאוד תובענית, עם שעות ארוכות ומשמרות לא סדירות. חשוב לוודא שהצוות שלכם נח היטב ויש לו מספיק זמן לקחת הפסקות. תכנון טוב וניהול זמן יעיל יסייעו להפיק את המרב מהשעות העומדות לרשותכם. 4. הדרכה:

לארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה גדולה על סוג האדם שבסופו של דבר אתה שוכר. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר ולשכור את האדם הטוב ביותר לתפקיד. אם אתם ממהרים למלא את התפקיד, אולי תצטרכו להקריב איכות בשביל המהירות. ואם התפקיד דורש הכשרה או השקעה רבה, תצטרך להיות בטוח שהאדם שאתה שוכר מתאים לחברה ולעבודה. שקול את כל הגורמים הללו בעת קבלת העסקה הבאה שלך.

מילים אחרונות

1. הקפד להעביר את החזון שלך לאירוע עם הקייטרינג. 2. בקשו הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. 3. מחקר קייטרינג באינטרנט וקרא ביקורות מלקוחות קודמים. 4. תזמן ייעוץ עם קייטרינג פוטנציאלי כדי לקבל תחושה של אפשרויות התפריט והתמחור שלהם. 5. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 6. שאלו על הניסיון של הקייטרינג באירועים דומים לשלך. 7. בררו איזה סוג שירות מספק הקייטרינג והאם הם יוכלו להיענות לבקשות מיוחדות. 8. קבל הערכה מפורטת מהקייטרינג הכוללת את כל העמלות, המיסים והמענקים. 9. ודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלך ושיש לו תוכנית גיבוי לכל מקרה של נסיבות בלתי צפויות. 10. חתמו על חוזה עם הקייטרינג שמתאר את כל הציפיות שלכם מהאירוע.

1. בין אם אתם מארחים מפגש קטן או אירוע גדול, בחירת הקייטרינג המתאים היא צעד חשוב להבטחת ההצלחה של האירוע שלך. 2. הנה עשרה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע הבא שלכם: 1. דעו את התקציב שלכם. זהו השלב הראשון והחשוב ביותר בבחירת קייטרינג. אתה צריך לדעת כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני שאתה מתחיל בחיפוש. 2. הכר את רשימת האורחים. מספר האורחים שאתם מצפים להם יעזור לכם לקבוע את גודל והיקף שירותי הקייטרינג שאתם צריכים. 3. דע את המקום שלך. הגודל והפריסה של מקום האירוע שלכם ישפיעו על סוג שירותי הקייטרינג שאתם צריכים. 4. הכירו את התפריט שלכם. בחרו תפריט שימשוך את האורחים שלכם ושיתאים לתקציב שלכם. 5. דע את צרכי התזונה של האורחים שלך. הקפידו לתת מענה לכל הצרכים התזונתיים המיוחדים של האורחים שלכם. 6. הכר את ציר הזמן שלך. שירותי קייטרינג יש להזמין מראש, לכן הקפידו לאפשר מספיק זמן כדי למצוא את הקייטרינג המתאים ולאשר את פרטי האירוע שלכם. 7. בצע את המחקר שלך. בקשו המלצות מ

תוכן עניינים

דילוג לתוכן