קייטרינג במעלות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג במעלות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשמגיע הזמן להתחיל לתכנן את החתונה שלכם, אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לעשות הוא לבחור קייטרינג. זו יכולה להיות משימה לא פשוטה, שכן ישנן חברות קייטרינג רבות לבחירה. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור! להלן מספר טיפים כיצד לבחור קייטרינג לחתונה: 1. ערכו רשימה של חפצי החובה שלכם. לפני שאתם מתחילים להסתכל על קייטרינג, שבו וערכו רשימה של הדברים שהכי חשובים לכם. האם אתה רוצה סוג מסוים של מטבח? מחפשים קייטרינג שיוכל לעמוד בהגבלות תזונתיות? צריכים קייטרינג שמוכן לנסוע למקום החתונה שלכם? ברגע שאתה יודע מה הם החובה שלך, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך. 2. בקשו המלצות. אם אתם מכירים זוגות נוספים שהתחתנו לאחרונה, בקשו מהם המלצות. אולי יש להם כמה תובנות נהדרות על קייטרינג שלעולם לא תמצא בעצמך. 3. קרא ביקורות. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, הקדש קצת זמן לקרוא ביקורות מקוונות. זו יכולה להיות דרך מצוינת לקבל רעיון

קייטרינג לחתונה כשזה מגיע לחתונות, הקייטרינג הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. אחרי הכל, האוכל הוא מה שהאורחים שלכם יזכרו הכי הרבה מהיום הגדול שלכם! להלן מספר טיפים כיצד לבחור קייטרינג לחתונה שיהפוך את יום החתונה שלכם להצלחה קולינרית: 1. החליטו על התקציב שלכם. זה כנראה הגורם החשוב ביותר בבחירת קייטרינג. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לקבל מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא לפני שתתחיל לחפש קייטרינג. 2. בחר תפריט. ברגע שאתה יודע כמה אתה מוכן להוציא, אתה יכול להתחיל להסתכל על תפריטי קייטרינג שונים. בבחירת תפריט, הקפידו לקחת בחשבון את טעמם של האורחים שלכם. אתה לא רוצה לגמור עם תפריט שאף אחד לא יאכל! 3. בקשו הפניות. לאחר שהחלטתם על תקציב ותפריט, השלב הבא הוא למצוא קייטרינג. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבקש הפניות מחברים או מבני משפחה שהתחתנו לאחרונה. 4. קבל הצעות מחיר. לאחר שמצאת כמה קייטרינג שאתה מעוניין

איך תדע לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן, לתקשר היטב עם אחרים, ולהיות בעל אהבה לאוכל ולאנשים. הם חייבים גם להיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שעליכם לשאול על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ראשית, בררו באילו סוגי מזונות מתמחה הקייטרינג וקבל המלצות. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל והעלות המשוערת. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יטפל בבקשות של הרגע האחרון או בהגבלות תזונתיות. לבסוף, שאל אם יש תפריט לדוגמה זמין ואם יש חיובים נוספים. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

כקייטרינג לאירועים, תשומת לב לפרטים חשובה ביותר . זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. על ידי זכירה וסימון של פרטים מסוימים, תוכלו להפיק אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

אמנם חשוב להיות מקצועי ויעיל במטבח, אבל חשוב גם להיות אדיב, טקט ודיפלומטי מול הלקוחות. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות ולקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כולל סוג האירוע, התקציב וצוות ההמתנה. סוג האירוע יכתיב את סגנון הקייטרינג, אשר בתורו ישפיע על התקציב. לדוגמה, ארוחת ערב רשמית לשבת תדרוש יותר צוות ואוכל יקר יותר מאשר מזנון מזדמן. התקציב הוא שיקול חשוב בתכנון כל אירוע, אך חשוב במיוחד בקייטרינג. יש הרבה עלויות הקשורות לקייטרינג, מהאוכל עצמו ועד לצוות ולציוד. תקצוב קפדני יבטיח שהאירוע יצליח. אם האירוע ידרוש כל סוג של צוות המלצרים, חשוב לקחת זאת בחשבון בתקציב. צוות המלצרים יכול להוסיף הרבה לעלות הכוללת של הקייטרינג, לכן חשוב לתכנן בהתאם.

לקייטרינג תפקיד חשוב בהפיכת כל אירוע למוצלח. חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג מהם תוכלו לבחור: 1. קייטרינג לחתונה קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד בהפיכת היום הגדול למיוחד. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות הטובים ביותר לחתונה. 2. קייטרינג תאגידי קייטרינג תאגידי הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ועובדים. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות הטובים ביותר לאירוע העסקי. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות הטובים ביותר לאירוע החברתי. 4. קייטרינג זיכיון קייטרינג זיכיון הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למשתלם. חשוב לבחור קייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות הטובים ביותר לאירוע הזיכיון.

האם קייטרינג מספקים כלי שולחן?

ישנם שירותי קייטרינג רבים המציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. זה אומר שלא תצטרכו לדאוג להרים אצבע באירוע שלכם! מעבר לתוספת של מרכז השולחן שלך ונגיעות עיצוב, שירות הקייטרינג ידאג לכל השאר.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול על הניסיון שלו בענף האירוח. אתה רוצה לדעת איך הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. חשוב גם לברר איך הם היו מתמודדים עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. על ידי שאילת שאלות אלו, תקבל מושג טוב יותר האם הקייטרינג מתאים לאירוע שלך או לא.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שלך לשאול טבח פוטנציאלי חדש

שאלות ראיון של Line Cook אילו מנות מציגות את היצירתיות שלך? איזה סוג של הכשרה פורמלית יש לך בכל הנוגע להכנת וציפוי אוכל? איך היית מתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה? איך אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה?

קייטרינג יכול להיות חולשה כי נדיר שהמטבח מאובזר כמו מטבח מסעדה. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים מתבצעים מראש עם גימור וציפוי במקום. זה יכול להוביל לבעיות עם איכות המזון וטריותו.

מה הקייטרינג חייב לעשות כדי להבטיח את הצלחתו של אירוע מסודר?

גודמן קייטרינג ברצוננו להודות לך על תמיכתך המתמשכת בחברת הקייטרינג שלנו. גודמן קייטרינג מחויבת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. נשמח למשוב שלך על איכות השירות שלנו. תודה, קייטרינג גודמן

חשוב מאוד לבחור קייטרינג שיוכל לספק שירות מלא לחתונה שלכם. זה אומר שהם צריכים להיות מסוגלים להתמודד עם הכל, החל מהצוות ועד הניקיון ועד לעריכת השולחן ושירות הבר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. כדאי גם לבחור בחברת קייטרינג שכיף וקל לעבוד איתה.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

ענף הקייטרינג קשה לפיצוח. ישנם אתגרים נפוצים רבים שעולים, כמו תחלופת עובדים, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. עם זאת, עם הניהול הנכון במקום, ניתן להתגבר על אתגרים אלו. על ידי צוות ניהול חזק בראש, אתה יכול לתת את הטון לשאר העסקים ולהבטיח שהדברים יתנהלו בצורה חלקה. בנוסף, תוכנית הכשרה טובה לאנשי צוות חדשים יכולה לעזור להפחית את התחלופה. לבסוף, להיות מאורגן ולהתעדכן בעניינים יכולים לעזור להימנע מכל מצב מלחיץ.

הפונקציות של ניהול קייטרינג הן תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול. התארגנות היא התארגנות היא התפקיד השני של הניהול. בימוי הוא התפקיד השלישי של הניהול. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת פונקציות הניהול.

מהן 7 פונקציות הקייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנם שבע פונקציות עיקריות של הקייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ולאורחים תהיה חוויה מהנה.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד, וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש. עם ארבעת הגורמים הללו בחשבון, תוכל לבחור את המועמד הטוב ביותר לתפקיד.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

החובות האופייניות שלו כוללות: הכנה ואחסון בטיחות מזון לפני ובמהלך אירועים הקמת כל השולחנות ואזורי שירות המזון עם כיסאות, מצעים וכלים הגשת אוכל לאורחים באירועים ניקיון ופירוק פינת האוכל על ידי פינוי כל כלי השולחן, המצעים, האשפה והרהיטים

כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, זה התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לשקול אם זה שווה את העלות או לא. שנית, היא הרשמיות של האירוע שלך. אם זה אירוע רשמי, קייטרינג עשוי להיות אפשרות טובה כדי לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה. שלישית, היא מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, אולי תרצו לערוך קייטרינג על מנת להרשים לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. רביעית, הוא מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם יש לכם מספר גדול של אורחים, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג על מנת לספק מספיק אוכל לכולם. חמישית, הם המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם זמן או כוח אדם להכין ולהגיש אוכל לאירוע גדול, קייטרינג עשוי להיות האופציה הטובה ביותר. לסיום, האם יש לך ניסיון בתכנון אירועים? אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים אירוע, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה כדי לוודא שהכל הולך לפי התוכנית.

מסקנה

בחירת קייטרינג לחתונה היא החלטה גדולה. יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת הבחירה. ראשית, החליטו איזה סגנון קייטרינג תרצו. רוצים ארוחה לשבת או מזנון? האם אתה מחפש משהו מזדמן או רשמי? לאחר מכן, חשוב על התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינג שונים כדי לראות מה הם גובים עבור שירותים דומים. אל תשכחו לשאול על הניסיון של הקייטרינג. וודאו שיש להם ניסיון בקייטרינג חתונות ובקשו הפניות. לבסוף, קחו את הזמן לטעום את האוכל. בקש מהקייטרינג לספק תפריט לדוגמה כדי שתוכל לנסות את האוכל שלו לפני שאתה מקבל החלטה.

אתה רוצה שיום החתונה שלך יהיה מושלם, לכן הבחירה בקייטרינג המתאים היא חיונית. על ידי ביצוע הטיפים הפשוטים האלה, אתה יכול להיות בטוח למצוא קייטרינג שיהפוך את יום החתונה שלך לאחד בלתי נשכח. ראשית, החליטו איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש בחתונה שלכם. האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון יותר סתמי? ברגע שאתה יודע את סוג האוכל שאתה רוצה, אתה יכול להתחיל לחפש קייטרינג שמתמחים בסוג זה של מטבח. לאחר מכן, תרצו להסתכל בתפריט של הקייטרינג ולראות אם הוא עונה על הצרכים שלכם. הקפד לשאול על מגבלות תזונתיות או אלרגיות שיכולות להיות לאורחים שלך. כמו כן, תרצה לוודא שהקייטרינג יכול להיענות לכל בקשות מיוחדות שיש לך. לבסוף, תרצו להציץ במחירון הקייטרינג. הקפידו לקבל כמה הצעות מחיר שונות כדי שתוכלו להשוות מחירים. לאחר שמצאתם קייטרינג שאתם מרוצים ממנו, הקפידו לחתום על חוזה כדי שהכל יהיה חקוק באבן. על ידי ביצוע הטיפים הפשוטים הללו, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את הקייטרינג המושלם לחתונה שלכם. פשוט קח את שלך

תוכן עניינים

דילוג לתוכן