קייטרינג לשבת בר מצווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לשבת בר מצווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

לפני שאתה בוחר קייטרינג, חשוב לשאול את השאלות הנכונות. להלן 10 שאלות שכדאי לשאול לפני קבלת ההחלטה הסופית: 1. מהן דמי הקייטרינג שלך? 2. מה כלול בדמי הקייטרינג שלך? 3. האם יש לך דרישת מינימום להזמנה? 4. מהי מדיניות הביטולים שלך? 5. מה דמי המשלוח? 6. מהי דמי ההתקנה? 7. מהי עמלת הפירוק? 8. אילו אמצעי תשלום אתה מקבל? 9. האם אתה נושא ביטוח? 10. האם יש לך הפניות?

1. אילו שירותים אתם מציעים? 2. מהי העלות הממוצעת שלך לאדם? 3. מהו המספר המינימלי של אורחים שתספקו? 4. מהו המספר המקסימלי של אורחים שתוכלו לספק? 5. אילו אפשרויות תפריט יש לך? 6. האם אתה יכול להכיל הגבלות תזונתיות או אלרגיות? 7. יש לך ביטוח? 8. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים? 9. מה המדיניות שלך לגבי חיובי שעות נוספות? 10. האם יש לך מבצעים או הנחות זמין כרגע?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כאשר שוקלים לשכור קייטרינג לאירוע, חשוב לשאול כמה שאלות מרכזיות כדי להבטיח שהאוכל יהיה ברמה ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה. כמה שאלות חשובות שכדאי לשאול כוללות: -איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? -מה אתה היית ממליץ? -איך אתה מציג את האוכל? -מהי העלות המשוערת? -איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? -האם אתה מספק דגימה מהתפריט? -האם יש חיובים נוספים? שאילת שאלות אלו תעזור לתת לך מושג טוב יותר למה לצפות מחברת הקייטרינג ותעזור להבטיח שהאירוע שלך יצליח.

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על הניסיון שלו. בתעשיית האירוח. חשוב לגלות כיצד הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה. אתה גם רוצה לדעת איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו. שאילת שאלות אלו תעזור לך להבין טוב יותר האם הקייטרינג מתאים או לא מתאים לאירוע שלך.

איך אתה יכול לומר לקייטרינג טוב

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ב על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים כדי לתאם את כל ההיבטים השונים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ כדי שהכל יפעל בצורה חלקה גם כשהדברים נעשים קדחתניים.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי כאשר עובדים עם לקוחות בתעשיית הקייטרינג. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא גורם חשוב אחד, שכן קייטרינג יכול להיות די יקר. הפורמליות של האירוע היא שיקול נוסף – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג על מנת לשמור על רמת תחכום מסוימת. גם מטרת האירוע חשובה – אם האירוע נועד להיות רגוע וקז'ואלי יותר, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. מספר המוזמנים הוא שיקול נוסף – מפגש קטן אולי לא זקוק לשירותי קייטרינג, אך סביר להניח שאירוע גדול יותר ידרוש אותם. לבסוף, יש לקחת בחשבון את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לך את הזמן והמשאבים לתכנן ולהכין את כל האוכל בעצמך, ייתכן שלא תצטרך לשכור קייטרינג. עם זאת, אם אתם קצרים בזמן או לא בטוחים ביכולות שלכם לתכנן ולבצע אירוע מוצלח, אולי כדאי לשכור שירות קייטרינג מקצועי.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר לקייטרינג לאירועים. זה חשוב במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג?

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף הקייטרינג 3. מהן החוזקות והחולשות שלך 4. איך אתה עובד תחת לחץ 5. איך אתה עובד בתוך צוות 6. איך עושים אתה מטפל בלקוחות קשים 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך

כשאתה מראיין טבח בשורה, חשוב לשאול שאלות שיאפשרו לך לאמוד את היצירתיות והיכולת שלו לחשוב על הרגליים. שאלת מנות ספציפיות המציגות את היצירתיות שלהן תיתן לך מושג טוב על המגוון והיכולות שלהן. יתר על כן, בירור על הכשרתם הפורמלית ייתן לך מושג על מסירותם למלאכה. חשוב גם לשאול על הצד הפרקטי של בישול קו, כמו איך הם מבטיחים שהתחנה שלהם מצוידת היטב בזמנים עמוסים. זה ייתן לך מושג על הכישורים הארגוניים והיכולת שלהם לחשוב קדימה. על ידי שאילת שילוב של שאלות תיאורטיות ומעשיות, תקבל תמונה מעוגלת היטב של היכולות של הטבח הקו.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג

1. סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג הוא סוג האירוע שאתם מארחים. מארחים חתונה, אירוע חברה או מסיבה פרטית? לכל סוג אירוע יהיו צרכי קייטרינג שונים. 2. תקציב: התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. עליך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני שתתחיל בחיפוש. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלך. 3. צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך. בנוסף, אתה צריך להחליט מהי רמת השירות שאתה צריך. האם אתה רוצה שיוגשו לאורחים שלך ארוחות בסגנון מזנון או בציפוי? אלו הם פרטים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג.

1. ספר לי על עצמך: זוהי אחת משאלות הראיון הנפוצות ביותר, ויכול להיות קשה לדעת כיצד לענות עליה. הדרך הטובה ביותר לגשת אליו היא לתת סקירה קצרה של חייך המקצועיים והאישיים, טיימס, תוך התמקדות בהיבטים הרלוונטיים ביותר למשרה אליה אתה מגיש מועמדות. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? שוב, זו שאלה נפוצה, ואתה צריך להכין תשובה חזקה. הדרך הטובה ביותר לגשת אליו היא להתמקד במיומנויות ובניסיון הייחודיים שלך שהופכים אותך למועמד הטוב ביותר לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? זו ההזדמנות שלך להראות שעשית את המחקר שלך על החברה ושאתה באמת מעוניין בתפקיד. הקפד לתת דוגמאות ספציפיות למה שאתה אוהב בחברה ומה אתה מאמין שאתה יכול לתרום לה. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? שאלה זו נותנת לך הזדמנות לדבר על חוויות העבר שלך וכיצד הן עזרו לך לפתח את הכישורים והידע הדרושים לך לעבודה שאליה אתה מגיש מועמדות. 5. למה אתה

מהן 10 השאלות המובילות לראיונות שף?

מתי החלטת להיות שף? החלטתי להיות שף כשהייתי בקולג'. למדתי תזונה ומאוד נהניתי לבשל, אז חשבתי שזו תהיה בחירה מצוינת בקריירה. מהי מנת החתימה שלך? מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? מנת החתימה שלי היא המתכון של אמא שלי לפשטידת עוף. זו מנה שגדלתי עליה והיא תמיד הייתה אחת האהובות עלי להכין. המנה הפחות אהובה עלי להכנה היא כל דבר עם דגים. אני לא מעריץ גדול של פירות ים, אז זה פשוט לא משהו שאני נהנה ממנו. איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? פילוסופיית הבישול הכללית שלי פשוטה: אוכל טוב צריך להיעשות עם מרכיבים טריים ויש להכין אותו בזהירות. ציינו את שלושת כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם? שלושת כלי המטבח שאני לא יכולה בלעדיהם הם הסכין שלי, קרש החיתוך שלי וקערת הערבוב שלי. למה אתה שוקל תפקיד חדש? אני שוקל תפקיד חדש כי אני מחפש אתגר חדש. אני רוצה למצוא תפקיד שיאפשר לי לצמוח כשף ולפתח באמת את הכישורים שלי.

7 P's של שיווק הם מסגרת ידועה לחשיבה על אסטרטגיות שיווק. הם: 1. מוצר: מה אתה מוכר? 2. מחיר: כמה זה יעלה? 3. קידום: איך תודיע לאנשים על המוצר שלך? 4. מקום: איפה אנשים יוכלו לקנות את המוצר שלך? 5. אנשים: מי יהיה מעורב במכירה או שימוש במוצר שלך? 6. תהליך: איך המוצר שלך ייוצר או יסופק? 7. ראיות פיזיות: מה אנשים יראו או יחוו כשהם מקיימים אינטראקציה עם המוצר שלכם? חשיבה על כל אחד מהמרכיבים הללו יכולה לעזור לך לפתח אסטרטגיה שיווקית מעוגלת יותר.

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב

הקייטרינג שתבחר לחתונה צריך להגיע עם שירות מלא. כלומר צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: חתונה, חברה, אירוע חברתי וזיכיון. כל סוג של קייטרינג מציע יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד הרבה יותר. קייטרינג לחתונה הוא סוג הקייטרינג הפופולרי ביותר, ולא בכדי. קייטרינג לחתונה יכול להפוך את היום הגדול שלכם למיוחד עוד יותר, עם אוכל טעים ומצגת יפה. קייטרינג לחברות מושלם לארוחות צהריים עסקיות, כנסים ואירועי חברה אחרים. קייטרינג לחברות יכול לעזור להפוך את האירוע שלכם למקצועי ומוצלח יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות, מקלחות ואירועים מיוחדים אחרים. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול לעזור להפוך את האירוע שלכם למהנה ובלתי נשכח יותר. קייטרינג זיכיון מושלם לאירועי ספורט, פסטיבלים ומפגשים גדולים אחרים. קייטרינג בזיכיון יכול לעזור להפוך את האירוע שלכם לנוח ומהנה יותר.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירות מזון ומשקאות באירוע או במקום. ישנן 7 פונקציות עיקריות של הקייטרינג הכוללות: 1. תכנון – זהו השלב הראשוני של הקייטרינג שבו על הקייטרינג להבין את דרישות האירוע, מספר האורחים, התקציב וכל צרכים תזונתיים מיוחדים. 2. תפעול – ביצוע משימות – זה השלב בו הקייטרינג צריך לקבוע ציר זמן ולהקצות משימות כדי להבטיח אירוע חלק ויעיל. 3. ארגון האירוע – שלב זה כולל תיאום עם ספקים אחרים, עיצוב חלל האירוע והקמת שירות המזון והמשקאות. 4. ציוד – על הקייטרינג להחזיק בציוד הדרוש לביצוע נכון של האירוע. זה עשוי לכלול פריטים כגון: שולחנות, כיסאות, מצעים, כלי חרסינה, כלי זכוכית, כלי מטבח וכלי הגשה. 5. יישום – זהו השלב בו מתרחש האירוע בפועל. הקייטרינג צריך לוודא שכל שירות המזון והמשקאות מבוצע ללא דופי. 6. בקרה – שלב אחרון זה של הקייטרינג כולל ניקיון לאחר האירוע, חיוב ובדיקת האירוע כדי לראות אילו שיפורים ניתן לבצע עבור אירועים עתידיים. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות –

בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך, יש לזכור כמה גורמים מרכזיים. ראשית, כדאי לשקול את סגנון האירוע. האם זה רומן רשמי או מפגש מזדמן יותר? זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. לאחר מכן, תרצה לחשוב על האורחים שלך. מאיזה אוכל הם ייהנו? שוב, זה יעזור לך למקד את החיפוש שלך. התמחויות הן שיקול חשוב נוסף. האם לקייטרינג יש ניסיון עם סוג האירוע שאתם מתכננים? האם יש להם התמחות שתתאים בצורה מושלמת לאירוע שלכם? מתקני המטבח באתר הם גם משהו שצריך לזכור. חלק מהקייטרינגים יצטרכו להשתמש במטבח שלכם, בעוד שאחרים יביאו משלהם. זה משהו שתצטרך לשקול בהתבסס על מיקום האירוע והמתקנים שלך. מבחני טעם הם דרך מצוינת לדגום אוכל של קייטרינג ולקבל מושג על הסגנון שלו. רוב הקייטרינגים ישמחו לספק דוגמית מהאוכל שלהם. לבסוף, תרצה לקבל הפניות מלקוחות קודמים. זו הדרך הטובה ביותר לקבל תחושה לגבי עבודתו של קייטרינג ולראות אם הם

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול קייטרינג הוא תהליך התכנון , ארגון, הכוונה ושליטה במשאבים של חברת קייטרינג. המטרה הסופית של ניהול קייטרינג היא לספק ללקוחות אוכל ושירות מעולה במחיר סביר. לרוב חברות הקייטרינג יש מנהל קייטרינג שאחראי על הפיקוח על התפעול השוטף של העסק. מנהל הקייטרינג עובד בדרך כלל בשיתוף פעולה הדוק עם השף הראשי על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן לפי מפרט הלקוח. כמו כן, הם עובדים עם רכז האירוע על מנת לוודא ששירות הקייטרינג מוקם ומבוצע כהלכה ביום האירוע. מנהל הקייטרינג אחראי על רווחיות חברת הקייטרינג. לשם כך, עליהם לשלוט בקפידה בעלויות תוך מתן מזון ושירות איכותיים. ארבעת התפקידים העיקריים של ניהול הסעדה הם תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תהליך של הגדרת יעדים ויצירת מפת דרכים להשגת יעדים אלו. ארגון הוא תהליך איסוף המשאבים הדרושים לביצוע התוכנית. הכוונה היא תהליך של הובלה וניהול של האנשים שפועלים לביצוע התוכנית. בקרה היא תהליך של מעקב אחר ההתקדמות וביצוע התאמות בתוכנית לפי הצורך.

כשמדובר בבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים שכדאי לזכור על מנת להבטיח שתבחרו בצורה הטובה ביותר לאירוע שלך. בראש ובראשונה, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מסוגל לספק מזון באיכות גבוהה. זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, שכן אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל באירוע שלכם. ביקורות של לקוחות יכולות להיות מועילות גם בקביעה האם כדאי לשקול שירות קייטרינג או לא. קריאת מה שהיה לאחרים לומר על הניסיון שלהם עם חברת קייטרינג מסוימת יכולה לתת לך מושג טוב למה לצפות. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות שירות הקייטרינג. תרצה לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות על מנת למצוא את העסקה הטובה ביותר. הניסיון של חברת הקייטרינג הוא גם משהו שתרצו לקחת בחשבון. הקפד לשאול כמה זמן הם בעסק ואיזה סוג של אירועים הם מארגנים בדרך כלל. זה יעזור לך לאמוד את רמת הניסיון והמומחיות שלהם. לבסוף, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מסוגל להתאים לכל צרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. זה כולל הגבלות תזונתיות, אלרגיות וכו'. על ידי נטילת כל הגורמים הללו

מסקנה

1. מהן ההתמחויות שלך? 2. האם יש לך הגבלות תזונתיות? 3. מה התקציב שלך? 4. מהו סגנון השירות המועדף עליך? 5. מה התפריט המועדף עליך? 6. מה הם עמלות שירות הפקק/בר שלך? 7. מה דמי המשלוח שלך? 8. מה התשלום שלך לשעות נוספות? 9. מה אחוז התשר שלך? 10. מהי מדיניות ההפקדות שלך?

1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. מהן ההתמחויות שלך? 3. האם יש לך הגבלות תזונתיות? 4. כמה זה יעלה? 5. האם תגמול כלול? 6. יש לך ביטוח? 7. מהי מדיניות הביטולים שלך? 8. מהו המספר המינימלי של אורחים שתספקו? 9. מהו המספר המקסימלי של אורחים שתוכלו לספק? 10. מתי תדרוש ספירת אורחים סופית? קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע. שאילת השאלות הנכונות תבטיח שתבחר קייטרינג מנוסה, בעל פריטי תפריט נכונים, והוא מסוגל להתאים לאירוע שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן