קייטרינג טבעוני/צמחוני כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג טבעוני/צמחוני כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לאירוח אירוע, הקייטרינג הנכון יכול לעשות את כל ההבדל. להלן 7 טיפים לבחירת קייטרינג שיעזרו להפוך את האירוע שלכם להצלחה: 1. דעו את התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר קייטרינג, חשוב לדעת כמה אתם מוכנים להוציא. ברגע שיש לך תקציב בחשבון, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך. 2. שקול את רשימת האורחים שלך הגודל וההרכב של רשימת האורחים שלך ישחקו תפקיד גדול בבחירת קייטרינג. הקפד לשקול דברים כמו הגבלות תזונתיות וכל צרכים מיוחדים שיכולים להיות לאורחים שלך. 3. דע מה אתה רוצה האם יש לך חזון ספציפי לאירוע שלך? הקדישו זמן לעיון בתיקי קייטרינג ואפשרויות תפריטים כדי לקבל מושג מה זמין. 4. בקשו המלצות אם אתם מכירים מישהו שאירח אירוע דומה בעבר, בקשו את המלצותיו. אולי יש להם כמה תובנות נהדרות לשתף. 5. נפגש עם קייטרינג פוטנציאלי לאחר שצמצמת את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך, קבע פגישות כדי להכיר אותם

1. בצע את המחקר שלך כשזה מגיע למציאת קייטרינג, חשוב לעשות את תחקור ובקש המלצות. ברגע שיש לך כמה חברות קייטרינג בראש, הקפד לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים. 2. קבעו טעימות לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית שלכם, חשוב לקבוע טעימות עם הקייטרינג. זה ייתן לך הזדמנות לטעום את האוכל שלהם ולראות אם הוא מתאים לאירוע שלך. 3. קחו בחשבון את התקציב שלכם כאשר אתם בוחרים קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם ומה אתם מוכנים להוציא. הקפידו לקבל הצעת מחיר בכתב לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית. 4. שאל על הניסיון שלהם כאשר אתה נפגש עם קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על הניסיון שלו בקייטרינג לאירועים דומים. זה יעזור לך לקבל תחושה של היכולות שלהם ומה הם יכולים לעשות עבור האירוע שלך. 5. קבל חוזה לאחר שבחרת את הקייטרינג שלך, הקפד לקבל חוזה בכתב. זה יעזור להגן עליך במקרה שיש בעיות כלשהן עם האוכל

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים. היכולת להתמודד עם לחץ היא גם תכונה חשובה שיש בעסק הזה.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או להחליף מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לעשות זאת או לא. לארגן את האירוע שלך. תקציב הוא תמיד עניין עיקרי, אבל אתה צריך גם לחשוב על הפורמליות של האירוע, המטרה, מספר האורחים, המשאבים האישיים שלך וחווית התכנון שלך. אם יש לך תקציב גדול, קייטרינג בשירות מלא עשוי להיות אופציה טובה. עם זאת, אם יש לכם תקציב מצומצם, כדאי לכם לשקול להכין חלק מהאוכל בעצמכם. אם האירוע מאוד רשמי, קייטרינג עשוי להיות אפשרות טובה כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. אם האירוע מזדמן יותר, אולי תוכל לברוח מהכנת אוכל בעצמך. גם מספר האורחים הוא שיקול חשוב. אם אתה מצפה למספר גדול של אורחים, אולי עדיף לארגן את האירוע. אם אתם מצפים רק לכמה אורחים, אולי תוכלו להתחמק מהכנת האוכל בעצמכם. לבסוף, עליך לשקול את המשאבים האישיים שלך ואת רמת הניסיון שלך בתכנון אירועים. אם יש לך משאבים או ניסיון מוגבל, אולי עדיף לארגן את האירוע. זה יבטיח שהכל יטופל ושלא תצטרכו לדאוג לגבי הפרטים.

כקייטרינג לאירועים, תשומת לב לפרטים חשובה ביותר. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה ותשומת לב לפרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מה האסטרטגיה הטובה ביותר בקייטרינג בפעם הראשונה?

1. הכנה מראש: השלם כמה שיותר הכנות בלילה שלפני או מוקדם יותר ביום. זה יעזור לכם להיות מאורגנים ויעילים ביום האירוע. 2. ארגן את התפריט והסביבה שלך: תעדוף את היגיינת המזון וצור תפריט פרקטי. וודאו שהמטבח שלכם נקי ומסודר ושכל הציוד שלכם תקין. 3. הקשיבו לאורחים שלכם: היו קשובים לצרכים ולהעדפות של האורחים שלכם. זה יעזור לך ליצור תפריט שהם ייהנו ממנו. 4. היו נחמדים כמו האוכל שלכם: היו ידידותיים ומפרגנים לאורחים שלכם. הגישו אותם בחיוך ותוודאו שתהיה להם חוויה נהדרת.

1. זמינות – דבר ראשון, בדקו לוודא שהקייטרינג המועדף עליכם זמין לתאריך האירוע המיועד לכם. 2. סגנון שירות – לספירת האורחים ולסגנון האירוע שלך תהיה השפעה גדולה על סוג התמיכה בקייטרינג שאתה צריך. 3. המקום – ודאו שהקייטרינג מכיר את המקום שלכם ויכול לעבוד במסגרת המגבלות שלו. 4.תפריטים – בקשו לראות תפריטים לדוגמה וקבלו תחושה של סגנון ומגוון של הקייטרינג. 5.תקציב – היה ברור לגבי התקציב שלך מההתחלה ובקש אפשרויות בנקודות מחיר שונות.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

❶ סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון קייטרינג לאירוע הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. האם זה אירוע רשמי או לא רשמי? האם תהיה ארוחה לשבת או סתם מתאבנים ומשקאות? ידיעת התשובות לשאלות אלו תעזור לך לקבוע את סוג שירות הקייטרינג שאתה צריך. ❷ תקציב: התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני שתוכל להתחיל להשוות מחירים. קחו בחשבון שעלות הקייטרינג יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג האירוע, מספר המוזמנים ובחירות התפריט. ❸ צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לחשב את העלות בתקציב שלך. בנוסף, תצטרך להחליט איזה סוג שירות אתה רוצה שצוות המלצרים שלך יספק. האם אתה רוצה שהם פשוט יגישו אוכל ושתייה או שאתה רוצה שהם יהיו יותר אינטראקטיביים עם האורחים שלך?

ישנם ארבעה סוגים של קייטרינג, קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם להצלחה. קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להפוך את קבלת הפנים לחתונה שלכם להצלחה. עם קייטרינג לחתונה תוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו מאוכל טעים ומקישוטים יפים. קייטרינג לחברות מושלם לאירועים עסקיים, כנסים ומסיבות משרדיות. עם קייטרינג לחברות תוכלו להרשים את הלקוחות והעובדים שלכם עם אוכל טעים ושירות מקצועי. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות יום הולדת, ימי נישואין ואירועים מיוחדים אחרים. עם קייטרינג לאירועים חברתיים תוכלו להפוך את האירוע שלכם להצלחה עם אוכל טעים ופעילויות מהנות. קייטרינג זיכיון מושלם עבור אירועי ספורט, פסטיבלים ואירועי חוצות אחרים. עם קייטרינג זיכיון, אתה יכול לספק לאורחים שלך אוכל ושתייה טעימים בזמן שהם נהנים מהאירוע.

אילו שאלות אתה שואל קייטרינג

1. כמה זמן הם בעסק? 2. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 3. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 4. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 5. האם יש עלות להתקנה והורדה? 6. מה המדיניות שלהם לגבי ביטולים? 7. מהי מדיניות ההפקדות שלהם? 8. האם יש עמלות נוספות? 9. מה כלול במחיר? 10. יש להם ביטוח? 11. מה המדיניות שלהם לגבי שעות נוספות? 12. האם יש להם רישיון אלכוהול? 13. האם הם מוכנים לעבוד עם התקציב שלך? 14. מהן ההתמחויות שלהם? 15. יש להם הדגמה או טעימות? 16. מהו מבנה התמחור שלהם? 17. האם הם מציעים הנחות? 18. מהי מינימום ההזמנה? 19. מהו זמן האספקה? 20. מה דמי המשלוח? 21. אילו אמצעי תשלום הם מקבלים? 22. מה חיי המדף של האוכל שלהם? 23. איך הם מתמודדים עם אלרגיות למזון? 24. מהי מדיניות בזבוז המזון שלהם?

איזה קייטרינג אתה צריך לאירוע שלך? ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קייטרינג בחוץ, לכן חשוב לבחור את המתאים לאירוע שלכם. אם אתם עורכים אירוע ארגוני, תזדקקו לסוג קייטרינג אחר מאשר אם אתם עורכים חתונה או אירוע חברתי. להלן רשימה של שירותי קייטרינג שונים שיעזרו לכם לבחור את השירות הנכון: 1) פונקציות תאגידיות: אם אתם מארחים אירוע חברה, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל ושתייה למספר רב של אנשים. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מתחתנים, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל ושתייה לאורחים שלכם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מארחים אירוע חברתי, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל ושתייה לאורחים שלכם. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מארחים אירוע שבו יימכר אוכל, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל לאורחים שלכם. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתם מארחים אירוע שבו יהיו משאיות אוכל, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל לאורחים שלכם. 6) קייטרינג למסעדות

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר?

בבחירת שירות קייטרינג חשוב לקחת בחשבון את איכות האוכל, חוות הדעת של הלקוחות, עלות השירות, חווית הקייטרינג וכל צרכים מיוחדים. גורמים אלו יעזרו לכם לבחור את שירות הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מסעדה: האוכל – כמובן, אתם רוצים לוודא שהאוכל טוב! הנוחות והאווירה – חשוב להרגיש בנוח ורגוע במסעדה. השירות – אתה רוצה להיות מסוגל ליהנות מהארוחה שלך מבלי לדאוג לשירות גרוע. המחירים – אתם לא רוצים להוציא יותר ממה שצריך, אבל גם אתם רוצים לוודא שאיכות האוכל שווה את המחיר. המלצות – יכול להיות מועיל לשאול בסביבה ולראות אם למישהו יש המלצות טובות למסעדות באזור.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

כשבוחרים קייטרינג לחתונה או אירוע אחר, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם יטפלו בכל ההיבטים של שירות האוכל, כולל צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. בחרו חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם למהנה ופשוט.

עם זאת, אם לצוות הקייטרינג אין כישורי שירות לקוחות טובים, הכל יהיה לשווא. שירות קייטרינג מעולה סובב גם סביב שירות לקוחות טוב – יכולת לדבר עם האורחים באדיבות ויישום מיומנויות יחסי אנוש הנדרשות. זה כולל קבלת פני האורחים כשהם מגיעים, מתן מענה לצרכיהם ושליחתם בחיוך.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא מונח רחב המתייחס להיבטים השונים של ניהול עסק קייטרינג. בעוד שהאחריות של מנהלי הקייטרינג יכולה להשתנות בהתאם לגודל והיקף פעולתם, ישנן ארבע פונקציות ליבה המשותפות לכל מנהלי הקייטרינג: תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה וכולל הגדרת יעדים ויעדים עבור העסק, כמו גם פיתוח אסטרטגיות להשגת יעדים אלו. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה וכרוך בהצבת המערכות והמבנים הדרושים לתמיכה בפעילות העסקית. זה כולל הכל, החל מפיתוח תפריטים והעסקת צוות ועד רכישת אספקה וניהול כספים. התפקיד השלישי של ניהול הסעדה הוא הנחייה, הכוללת פיקוח והובלה של הצוות על מנת לוודא שהם מבצעים את תפקידו בהתאם למטרות ויעדיו של עסק ההסעדה. ההנחיה כרוכה גם בטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות, וכן בתזמור לוגיסטיקת אירועים. הפונקציה האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה היא בקרה, הכוללת מעקב אחר הפעילות העסקית על מנת לוודא שהיא מתנהלת בצורה חלקה ויעילה. זה כולל מעקב אחר מכירות והכנסות, כמו גם הוצאות ורווחים. שליטה כרוכה גם בשמירה על תקני איכות והבטחה שתקנות בריאות ובטיחות מבוצעות.

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו בשל גורמים רבים ושונים שמשתלבים. שמירה על ארגון ועל כל החלקים הנעים חיוניים להצלחה. אתגרים נפוצים שעולים כוללים: -תחלופת עובדים: זהו אתגר עצום בתעשיית האירוח. עליך להיות מסוגל להכשיר צוות חדש במהירות וביעילות. -שעות ארוכות: קייטרינג יכולה להיות עבודה מאוד תובענית, הדורשת שעות ארוכות. הקפד לדאוג לעצמך ולקחת הפסקות כאשר אתה יכול. -הדרכת לקוחות: לקוחות רבים עשויים שלא להכיר את תהליך הקייטרינג. חשוב להקדיש את הזמן כדי לעבור עליהם הכל ולענות על כל שאלה שיש להם. -בזבוז מזון: כשמזון עולה כל כך הרבה, חשוב למזער בזבוז עד כמה שניתן. יישום בקרת מנות נכונה ושימוש בכל פריטי המזון יכולים לעזור בכך.

מהי תוכנית אסטרטגית בקייטרינג

אם אתה שוקל לפתוח עסק קייטרינג, חשוב לעשות שיעורי בית ולפתח תוכנית עסקית מוצקה. הבן את ההיבטים הייחודיים של ההזדמנות שלך וקבע את הפרמטרים של קנה מידה, סוג, מיקום וניהול. חקור מגמות שוק ותחרות מקומית כדי להעריך את כדאיות המיזם החדש שלך. עם תוכנית מחושבת היטב, אתה תהיה בדרך להצלחת קייטרינג!

מנהל/מנהל קייטרינג טוב צריך להיות בעל מגוון רחב של כישורים כדי להצליח. הם צריכים להיות מסוגלים לעצב תפריטים, לנהל תקציבים בצורה יעילה ולתקשר היטב גם עם הצוות וגם עם הלקוחות. מיומנויות אלו חיוניות על מנת לנהל עסק קייטרינג מצליח.

מסקנה

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלכם. להלן שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון: 1. ודא שהקייטרינג זמין בתאריך שבחרת. 2. קבלו תחושה של סגנון ואפשרויות התפריט של הקייטרינג. 3. שאלו על הניסיון והאישורים של הקייטרינג. 4. שאל לגבי אפשרויות התמחור והתשלום. 5. קבל חוזה בכתב. 6. לדון בכל צרכים או הגבלות תזונתיות מיוחדות. 7. בקש הפניות והמשך איתן.

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג. הקפד לבקש הפניות, להסתכל על ביקורות מקוונות, ולקבל תחושה של הצעות התפריט והסגנון שלהם. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, הקפד לקבוע טעימות כדי שתוכל להרגיש את האוכל שלהם. ולבסוף, הקפד לשאול לגבי התמחור שלהם ולהשוות אותו לתקציב שלך. עם הטיפים האלה בחשבון, אתה בטוח שתמצא את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן