קייטרינג ברעננה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ברעננה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

חברות קייטרינג מספקות שירותי מזון ומשקאות לאירועים מכל הסוגים והגדלים. בעת בחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את המוניטין, התמחור והשירותים המוצעים של החברה.

הצעד הראשון הוא לחשוב איזה סגנון קייטרינג אתה מחפש ואיזה סוג של מאכלים אתה' רוצה להגיש. ערכו רשימה של חברות קייטרינג פוטנציאליות וערכו מחקר על כל אחת מהן. תסתכל באתרים שלהם וקרא ביקורות מקוונות. לאחר מכן, צמצם את הרשימה שלך לכמה חברות שנראות כאילו הן עשויות להתאים. לאחר שבחרתם כמה חברות, פנו ובקשו הצעות. הקפידו לספק להם מידע רב ככל האפשר על האירוע שלכם, כולל התאריך, השעה, המיקום ומספר האורחים המשוער. לאחר מכן, הקדישו זמן מה להשוות בין ההצעות ולהחליט איזו חברה מתאימה ביותר לצרכים שלכם.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

הבחירה בחברת קייטרינג צריכה להתבסס על הגורמים המוזכרים להלן: 1. ניסיון: חשבו על סוג האירוע אליו אתם מתכננים. בחרו בחברת קייטרינג בעלת ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים. 2. הצעות ושירותים: הקפידו לבדוק אילו הצעות ושירותים יש לחברת הקייטרינג. חברות מסוימות עשויות להציע הנחות עבור אירועים או שירותים מסוימים. 3. תמחור ותשלום: השוואת מחירים בין חברות קייטרינג שונות. כמו כן, בדקו איזה סוג של אמצעי תשלום החברה מקבלת. 4. זמינות: בדקו את זמינות חברת הקייטרינג לתאריך האירוע שלכם. 5. מיקום ופרטי התקשרות: בחרו חברת קייטרינג שנמצאת בסמוך למקום האירוע שלכם. הקפידו לקבל את פרטי ההתקשרות של החברה למקרה שתצטרכו ליצור איתם קשר. 6. בטיחות מזון והיגיינה: הקפידו לבדוק את תקני הבטיחות וההיגיינה של חברת הקייטרינג. 7. מוניטין וניסיון: בחרו בחברת קייטרינג בעלת מוניטין וניסיון טוב בענף. 8. רישיון עסק וביטוח: יש לוודא שלחברת הקייטרינג יש רישיון עסק וביטוח בתוקף.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כראוי ושכל האורחים מרוצים מהארוחות שלהם. חברת קייטרינג צריכה להיות גם מסוגלת לארגן הכל על מנת לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר עם אחרים על מנת לתאם את כל ההיבטים השונים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל על מנת לוודא שכולם יהנו מהאירוע.

מה ההתמקדות שלכם בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כאשר אתם מחפשים שירות קייטרינג, זה חשוב לקחת בחשבון את איכות המזון שהם מספקים. תרצו לוודא שהאוכל טרי ושהוא יהיה טעים. כדאי גם לעיין בביקורות של לקוחות כדי לראות מה יש לאנשים אחרים לומר על שירות הקייטרינג. חשוב לקחת בחשבון גם את עלות השירות. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל תמורה טובה לכספך. חשוב לקחת בחשבון גם את חווית הקייטרינג. תרצו לוודא ששירות הקייטרינג מקצועי ושיש להם מוניטין טוב. לבסוף, עליך לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לך. לדוגמה, אם יש לך הגבלות תזונתיות, תרצה לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לצרכים שלך.

קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להפוך את האירוע שלך למהנה יותר עבור האורחים שלך. עם זאת, ישנם מספר גורמים שאתה צריך לזכור בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב: אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. הקפד לקחת בחשבון את עלות האוכל בעת תכנון התקציב שלך לאירוע. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג שיספק שירות ברמה גבוהה יותר. מצד שני, אירוע מזדמן יותר עשוי להיות בסדר גמור עם אוכל בסגנון פוטלוק. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלך תשחק גם תפקיד בהחלטה אם לשרת או לא. כנס עסקי, למשל, עשוי לדרוש קייטרינג על מנת לספק רמה מסוימת של מקצועיות. מסיבת יום הולדת, לעומת זאת, עשויה להיות מהנה באותה מידה עם אוכל ביתי. מספר האורחים: מספר האורחים שאתה מצפה יהיה גם גורם בהחלטה שלך. אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים, אולי עדיף להשאיר את הכנת האוכל לאנשי המקצוע. משאבים אישיים: האם יש לך זמן ואנרגיה ל

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד מיום החתונה. זה יכול לעשות או לשבור את האירוע. ישנם ארבעה סוגי קייטרינג המשמשים בדרך כלל לחתונות. הם קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים, קייטרינג זיכיון וקייטרינג לחתונה. לכל סוג קייטרינג יתרונות וחסרונות משלו. קייטרינג לחברות הוא לרוב האפשרות היקרה ביותר. עם זאת, זה יכול להיות המרשים ביותר. קייטרינג לחברות מסוגלים לרוב לספק רמת שירות גבוהה יותר ואפשרויות תפריט יצירתיות יותר. ייתכן שהם גם יוכלו לספק שירותים כגון תכנון ותיאום אירועים. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא אופציה טובה לחתונות קטנות יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים בדרך כלל זולים יותר מקייטרינג ארגוני. הם יכולים לספק מגע אישי יותר לאירוע ולעתים קרובות יש להם אפשרויות תפריט גמישות יותר. קייטרינג זיכיון הוא אופציה טובה לחתונות בתקציב נמוך. קייטרינג זכיון הם בדרך כלל זולים יותר מאשר סוגים אחרים של קייטרינג. אולי הם לא יוכלו לספק תפריט או שירותים רבים כל כך, אבל הם עדיין יכולים לספק רמה טובה של אוכל ושירות. קייטרינג לחתונה הוא סוג הקייטרינג הנפוץ ביותר. קייטרינג לחתונה בדרך כלל זול יותר מאשר סוגים אחרים של קייטרינג. הם

קייטרינג יכול להיות חלק חשוב מאוד בכל אירוע. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. הראשון הוא סוג האירוע. האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? סוג האירוע יכתיב את סוג האוכל והשירות שאתה צריך. התקציב שלך הוא גם שיקול מרכזי. הקפד לדון בתקציב שלך עם הקייטרינג כדי שיוכל לספק לך אפשרויות שמתאימות לתקציב שלך. לבסוף, תצטרך לשקול אם אתה צריך צוות מלצרים ואיזה סוג שירות אתה צריך. צוות המלצרים יכול לעזור מאוד לוודא שהאורחים שלך יטופלו ושהאוכל יוגש כמו שצריך. הם יכולים גם להוסיף נופך של מעמד לאירוע שלך.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. כמובן שהאוכל חשוב. אתם רוצים לוודא שהמסעדה מגישה אוכל טוב שתהנו ממנו. גם נוחות ואווירה חשובים. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה ובעלת אווירה טובה. גם השירות חשוב. אתה רוצה לוודא שלמסעדה יש שירות טוב ושהצוות ידידותי. המחירים הם גם גורם שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהמסעדה משתלמת ושאתה מקבל תמורה טובה לכספך. גם המלצות יכולות להועיל. אם יש לך חברים או משפחה שהיו במסעדה, בקשו את ההמלצות שלהם.

חשוב להיות אדיבים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות, שכן ייתכן שתצטרכו לשכנע אותם לבצע שינויים באירוע שלהם או תפריט. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים על מנת לבנות יחסי עבודה טובים עם לקוחות ולהבטיח אירוע מוצלח.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים להשתמש בהם כדי לקבל פרספקטיבה רחבה של החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של העסק שלהם. על ידי הסתכלות על כל הגורמים הללו, עסקים יכולים לתכנן טוב יותר ולתכנן אסטרטגיה לעתיד. בנוסף, SWOT יכול לעזור לעסקים לזהות הזדמנויות חדשות שאולי לא שקלו בדרך אחרת.

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. כל אחד מהגורמים הללו יכול להשפיע על הצלחת קמפיין שיווקי, לכן חשוב לקחת בחשבון את כולם בעת תכנון אסטרטגיית שיווק.

מי האם שוק היעד שלך הוא בקייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת קביעת שוק היעד של הקייטרינג שלך. ראשית, חשבו איזה סוג קייטרינג אתם מציעים. לדוגמה, אם אתה מציע קייטרינג לחברות, סביר להניח ששוק היעד שלך יהיה עסקים באזור שלך. אם אתה מציע קייטרינג לאירועים, שוק היעד שלך יהיה אנשים פרטיים או עסקים המארחים אירועים. אתה יכול גם למקד לנישה ספציפית, כמו קייטרינג טבעוני או קייטרינג ללא גלוטן. ברגע שאתה קובע איזה סוג קייטרינג אתה מציע, עליך לשקול את הצרכים והרצונות של שוק היעד שלך. איזה סוג אוכל הם אוהבים? איזה סוג אירועים הם מארחים? מהן מגבלות התקציב שלהם? על ידי הקדשת זמן להבין את שוק היעד שלך, תוכל להגיע אליהם ולתקשר איתם בקלות רבה יותר.

קייטרינג הוא עסק מורכב הדורש מגוון רחב של מיומנויות על מנת להצליח. להיות שף גדול וניסיון בקייטרינג זה בהחלט חשוב, אבל זה לא מספיק בפני עצמו. אתה גם צריך להיות מסוגל להתמודד עם האתגרים של קבלת החלטות עסקיות גדולות, כגון קביעת מחירים תחרותיים, משא ומתן על עסקאות, פיקוח על הלוואות ואיזון התקציב. ללא כישורים אלה, יהיה קשה מאוד להפוך את פעולת הקייטרינג שלך להצלחה.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך ריכזנו עבורך רשימה של סוגים שונים של שירותי קייטרינג כדי להקל עליך לבחור את המתאים לצרכים שלך. 1) פונקציות ארגוניות: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג לאספקת מזון לאירוע חברה, תרצו לחפש אחד שמתמחה בקייטרינג לאירועי חברה. שירותי קייטרינג מסוג זה יהיו בעלי הניסיון והמומחיות לתת מענה לקבוצות גדולות, ויוכלו לספק מגוון אפשרויות אוכל שיתאימו לצרכי האירוע שלכם. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שיספק אוכל לחתונה שלכם, תרצו לחפש אחד שמתמחה בקייטרינג לחתונה. שירותי קייטרינג מסוג זה יהיו בעלי הניסיון והמומחיות כדי לתת מענה לצרכים הספציפיים שלכם, ויוכלו לספק מגוון אפשרויות אוכל שיתאימו לצרכי האירוע שלכם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג למתן אוכל לאירוע חברה, תרצו לחפש אחד שמתמחה בקייטרינג לאירועים חברתיים. סוגים אלה של שירותי קייטרינג יהיו בעלי הניסיון והמומחיות לתת מענה לקבוצות גדולות, ויוכלו לספק מגוון אפשרויות מזון שיתאימו

מטבח מסחרי מכיל בדרך כלל חמישה מרכיבים מרכזיים: אחסון, כביסה, הכנה , בישול ושירות. אחסון חשוב לשמירה על טריות ומסודרות של מרכיבים ומנות מוגמרות. תחנת הכביסה מצוידת בדרך כלל בכיור גדול ובמדיח כלים מסחרי כדי לשמור על ניקיון הכלים וכלי הבישול. אזור הכנת האוכל הוא המקום שבו מתבצעות חיתוך, חיתוך ועבודות הכנה אחרות. תחנת הבישול היא המקום שבו מתרחש רוב הבישול, בדרך כלל עם תנורים גדולים, גריל ומטגנים עמוקים. אזור השירות הוא המקום שבו האוכל מצופה ומוגש, בדרך כלל עם חלון מעבר לחדר האוכל.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

ככל שנוף עסקי הקייטרינג ממשיך להתפתח, חשוב מתמיד שתהיה תוכנית ברורה להצלחה. להלן חמש אסטרטגיות שיעזרו לך לקחת את חברת הקייטרינג שלך לשלב הבא: 1. ארגון הוא המפתח עסקי הקייטרינג המצליחים ביותר הם מאורגנים ביותר. מתכנון תפריט והכנת מזון ועד לוגיסטיקה וניהול אירועים, מערכת מתאימה לכל היבט של העסק שלך תעזור לך לנהל ספינה צמודה. 2. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם. התחבר עם מתכנני חתונות ואירועים מקומיים, עמותות קייטרינג וקבוצות רלוונטיות אחרות. לא רק שזה יעזור לך להוציא את שמך החוצה, אלא גם תקבל תובנות חשובות לגבי התעשייה. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך עקוב אחר נקודות נתונים כמו גודל הזמנה ממוצע, ערך לכל החיים של הלקוח ומכירות קייטרינג לפי חודש. מידע זה יעזור לך לקבל החלטות אסטרטגיות לגבי היכן למקד את המאמצים שלך. 4. השתדלו על שיווק משפיע מפה לאוזן היא עדיין צורת השיווק הטובה ביותר, אז התמקדו באספקת חוויה יוצאת דופן שתגרום ללקוחות שלכם להתלהב מחברת הקייטרינג שלכם. 5. התמקדו באוכל שיבדל אתכם כמו שאומרים

ככל שהעולם משתנה, כך גם עסקי הקייטרינג משתנים. להלן 13 טרנדים עסקיים של קייטרינג שחובה להכיר: 1) קייטרינג חוויתי: אנשים רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם ואיך הוא נוצר. עסקי קייטרינג מציעים כעת שיעורי בישול, סיורים בחווה ואפשרויות חוויתיות אחרות. 2) אפשרויות בריאות: עם העלייה בתודעת הבריאות, עסקי קייטרינג מציעים אפשרויות בריאות יותר, כולל אפשרויות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן. 3) מטבח ניאו-נורדי: מגמה זו מתמקדת בחומרי גלם טריים ומקומיים ובשיטות בישול פשוטות ובריאות. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: עסקי קייטרינג יוצרים כעת מנות מושכות ויזואלית המושלמות לשיתוף במדיה החברתית. 5) אכילה משורש לגבעול: מגמה זו שמה דגש על שימוש בכל חלק במזון, כולל השורשים, הגבעולים והעלים. 6) פטריות צ'אגה: הפטריות הללו זוכות לרגע בעולם הקייטרינג, בזכות היתרונות הבריאותיים והטעם הייחודי שלהן. 7) שולחנות מרעה: שולחן מרעה הוא פריסה של מאכלים שהאורחים יכולים לנשנש בשעות הפנאי שלהם. הם מושלמים למסיבות ואירועים. 8) קירות מזון: קיר אוכל

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא העסק של מתן שירות מזון באתר מרוחק או באתר כגון מלון, מסעדה או אירוע מָקוֹם מִפגָשׁ. ישנן 7 פונקציות עיקריות של קייטרינג: 1. תכנון: זה כולל יצירת תפריט, הערכת כמויות מזון ומשקאות, והתחשבות בכל דרישות תזונתיות מיוחדות. 2. תפעול – ביצוע משימות: מדובר בהכנת מזון ושתייה, הקמת עמדות הגשה והקפדה על הגשת כל האוכל בטמפרטורה הנכונה. 3. ארגון האירוע: מדובר בקשר עם רכז האירוע על מנת לוודא שהקייטרינג יתנהל בצורה חלקה ולקביעת הפסקות לצוות הקייטרינג. 4. ציוד: הדבר כרוך בהקפדה על כך שכל ציוד הקייטרינג תקין ומותאם לאירוע. 5. ביצוע: מדובר בהקמת עמדות ההגשה, הכנת אוכל ושתייה והגשת אוכל ושתייה לאורחים. 6. בקרה: זה כולל ניטור כמויות מזון ומשקאות, חידוש אספקה לפי הצורך, ושמירה על סביבת עבודה נקייה ובטוחה. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: הדבר כרוך בהיכרות עם החקיקה הרלוונטית בנושא בטיחות מזון וקיום ביטוח מתאים.

א-לה-קארט: תפריטי א-לה-קארט כוללים רשימה של פריטי תפריט במחיר נפרד. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות במסעדות משובחות יותר. סטטי: תפריט סטטי הוא תפריט שאינו משתנה לעתים קרובות. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות במסעדות משפחתיות או סועדים. Du jour: תפריט du jour משתנה מדי יום וכולל בדרך כלל תפריט מיוחד לכל יום בשבוע. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות במסעדות מזדמנות. מחזור: תפריט מחזור כולל תפריט מוגדר המשתנה כל כמה שבועות או חודשים. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות בבתי קפה או מסעדות עם מבצעים משתנים תדיר. קבוע: תפריט קבוע מוגדר תפריט שאינו משתנה. תפריט מסוג זה משמש לרוב במסעדות רשת או במסעדות מזון מהיר.

מסקנה

כאשר אתם מתכננים אירוע, חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתענה על הצרכים שלכם. ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירתכם: 1. סוג האירוע שאתם מתכננים. 2. גודל האירוע. 3. התקציב שיש לכם לקייטרינג. 4. אפשרויות התפריט שאתה מחפש. 5. מיקום האירוע. 6. עיתוי האירוע. 7. מספר האנשים שאתה מצפה להשתתף בו. לאחר שקלתם את הגורמים הללו, תוכלו לצמצם את הבחירות שלכם ולבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לכם.

לסיכום, יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת חברת קייטרינג . ראשית, שקלו את סוג האירוע שאתם מארחים ואת גודל רשימת האורחים שלכם. שנית, חשבו על סוג האוכל שאתם רוצים להגיש והאם יש לכם הגבלות תזונתיות כלשהן. לבסוף, קבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות והשוו את השירותים שלהן.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן