קייטרינג בשרי בדרום כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשרי בדרום כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מחפשים טיפים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע הבא שלכם, הגעתם למקום הנכון. להלן 8 טיפים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם: 1. הגדירו את הצרכים שלכם לפני שאתם מתחילים לחקור חברות קייטרינג, חשוב לדעת מהם צרכי האירוע שלכם. איזה סוג אירוע אתם מארחים? מה התקציב שלך? כמה אורחים יהיו לכם? מענה על שאלות אלו יעזור לכם לצמצם את החיפוש ולמצוא חברת קייטרינג שמתאימה לאירוע שלכם. 2. בקשו המלצות אם אתם מכירים מישהו שאירח לאחרונה אירוע, בקשו ממנו המלצות. אולי יש להם כמה תובנות נהדרות על חברות קייטרינג באזור שלך שאתה יכול לשקול. 3. בדוק ביקורות מקוונות לאחר שהרכבת רשימה של חברות קייטרינג פוטנציאליות, הקדישו זמן לקריאת ביקורות מקוונות. זה ייתן לך מושג טוב על מה אחרים חשבו על חברות הקייטרינג שאתה שוקל. 4. קבע מועדי ייעוץ לאחר שצמצמת את הרשימה שלך, הגיע הזמן להתחיל בהתייעצות מתוזמנת עם חברות הקייטרינג. זוהי הזדמנות מצוינת להכיר את חברת הקייטרינג והצוות שלה, ול

1. לחקור חברות קייטרינג מקומיות ולקרוא ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה של המוניטין ואיכות השירות שלהן. 2. שקול את התקציב שלך וקבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות כדי להשוות מחירים. 3. בהתבסס על סוג האירוע שאתם עורכים, החליטו איזה סוג אוכל ושתייה תרצו להגיש וודאו שחברת הקייטרינג יכולה להיענות לבקשותיכם. 4. שאל לגבי מדיניות האיוש של חברת הקייטרינג וודא שהיא תוכל לספק את מספר השרתים הדרוש לאירוע שלך. 5. שאל על מדיניות חברת הקייטרינג בנושא בזבוז מזון וודא שהיא מחויבת לנוהלים ידידותיים לסביבה. 6. בררו באיזה סוג ציוד להשכרה משתמשת חברת הקייטרינג וודאו שהוא איכותי ובמצב טוב. 7. וודאו שלחברת הקייטרינג יש ביטוח אחריות למקרה של תאונות או תקלות במהלך האירוע שלכם. 8. קבל הכל בכתב, כולל התפריט, המחיר והשירותים הניתנים, כדי למנוע אי הבנות או הפתעות בהמשך.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

כשאתה מחליט אם לארגן את האירוע שלך או לא, יש כמה גורמים מרכזיים שאתה צריך לקחת בחשבון. ראשית, חשבו על התקציב שלכם והאם אתם מוכנים להוציא את הכסף הנוסף על קייטרינג. שנית, שקלו את הרשמיות של האירוע שלכם והאם קייטרינג יתאים. שלישית, חשבו על מטרת האירוע שלכם והאם אוכל יועיל. רביעית, חשבו על מספר האורחים שאתם מצפים והאם יש לכם את המשאבים האישיים להכיל את כולם. לבסוף, חשבו על חווית התכנון שלכם והאם אתם מרגישים בנוח לתאם הכל בעצמכם. בסופו של דבר, רק אתה יכול להחליט אם קייטרינג מתאים לאירוע שלך, אבל התחשבות בכל הגורמים הללו תעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל מספר תכונות על מנת להצליח. הם חייבים להיות מסוגלים לשים לב לפרטים, להיות מאורגנים היטב ובעלי כישורי תקשורת מצוינים. הם צריכים גם להיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים, ולהיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

מהו המפתח להצלחה בקייטרינג

אחד המפתחות החשובים ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא האיכות של הקייטרינג. מזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול כדי להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג ומה הם היו ממליצים לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יטפל בבקשות של הרגע האחרון או בהגבלות תזונתיות. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו השכרה או דמי שירות. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

ישנם מגוון שירותי קייטרינג זמינים שיתאימו לכל אירוע. פונקציות ארגוניות עשויות לדרוש שירות קייטרינג רשמי יותר, בעוד שחתונות ואירועים חברתיים עשויים להיות רגועים יותר. מפגשי זיכיון עשויים להיות סתמיים יותר, בעוד שקייטרינג במשאיות מזון עשוי להיות מהנה וייחודי יותר. קייטרינג במסעדה יכול להיות אופציה טובה לכל אירוע.

1. קבע תמיד טעימות: זו הדרך הטובה ביותר לקבל תחושה של חברת קייטרינג והאוכל שלה. אתה יכול גם לשאול שאלות ולקבל תחושה של המקצועיות שלהם. 2. בדוק הפניות וסקירות: הקפד לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על חברת הקייטרינג. 3. היכרות עם המקום היא יתרון: אם חברת הקייטרינג מכירה את המקום שלכם, היא יכולה לגרום לדברים להתנהל בצורה חלקה יותר ביום האירוע שלכם. 4. חפשו גמישות: חברות קייטרינג מסוימות גמישות יותר מאחרות בכל הנוגע לבחירת תפריט, בקשות מיוחדות וכו'. חשוב למצוא אחת שתצליח לעבוד איתכם כדי שהאירוע שלכם יצליח. 5. קחו בחשבון את המצב הספציפי שלכם: אם יש לכם הגבלות תזונתיות או צרכים מיוחדים אחרים, הקפידו למצוא חברת קייטרינג שיכולה להתאים להם. 6. בקשו לראות אישורים: אם אתם מחפשים חברת קייטרינג שמשתמשת במרכיבים אורגניים או ממקור מקומי, למשל, ודאו שיש לה את האישורים המתאימים. 7. לכו עם הבטן: בסופו של דבר, חשוב לבחור בחברת קייטרינג שאתם מרגישים בה טוב. אם משהו לא מרגיש

מה הופך שירות קייטרינג לטוב?

בתעשיית האירוח, יכולת הסתגלות היא המפתח לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר. בין אם זה בסגנון א-לה-קארט, מזנון או משפחתי, היכולת להתאים את עצמו לצרכיו ולרצונותיו של הלקוח היא חיונית. היכולת לבצע את השירות בזמן היא גם חשובה, כמו גם היכולת לנהל צוות גדול לעבוד כאחד. עם זאת, הכי חשוב הוא היכולת להשאיר את הלקוח מאושר. על ידי שמירה על הדברים הללו, תהיו בטוחים שתצליחו בתעשיית האירוח!

בעת בחירת מסעדה, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כדי לקבל חוויה חיובית. האוכל הוא, כמובן, ההיבט החשוב ביותר – אתם רוצים לוודא שהמנות לטעמכם ושהן מבושלות היטב. עם זאת, הנוחות והאווירה של המסעדה הם גם גורמים מכריעים שיש לקחת בחשבון. אחרי הכל, אתה רוצה להיות מסוגל ליהנות מהארוחה שלך באווירה רגועה ונעימה. השירות הוא עוד מרכיב חשוב – אתם רוצים להיות בטוחים שהצוות קשוב ויעיל, מבלי להיות פולשני מדי. לבסוף, המחירים צריכים להיות סבירים, במיוחד ביחס לאיכות האוכל והשירות. המלצות מחברים או משפחה יכולות להיות שימושיות מאוד במציאת מסעדה טובה, שכן הם יכולים לתת לך דין וחשבון ממקור ראשון על החוויות שלהם.

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב

כאשר בוחרים קייטרינג עבור חתונה או אירוע אחר, חשוב לוודא שהם מציעים שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו להכל, מהקמה ועד ניקיון, ושהם יספקו צוות שידאג לשירות לשולחן ולברמנים. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. אז הקפידו לבחור חברת קייטרינג שתדאג להכל כדי שתוכלו להירגע וליהנות מהמסיבה שלכם.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע או במפגש. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג שיש לקחת בחשבון על מנת להבטיח אירוע מוצלח: 1. תכנון – קייטרינג כרוך בהרבה תכנון ותיאום. יהיה עליך לקבוע את סוג האירוע, רשימת האורחים, התפריט, התקציב וציר הזמן. 2. תפעול – ביצוע משימות הוא מכריע בקייטרינג. תצטרך צוות מאורגן היטב כדי לבצע את כל המשימות הכרוכות בהגדרה, בשירות ובניקיון. 3. ארגון האירוע – בנוסף לתכנון וביצוע הקייטרינג, תהיה אחראי גם על ארגון האירוע. זה כולל הכל מהקמת המקום ועד לוודא שהאורחים יושבים בנוחות. 4. ציוד – קייטרינג דורש ציוד רב, ממכשירי בישול ועד כלי הגשה. תצטרכו לוודא שיש לכם את כל הציוד הדרוש ושהוא תקין. 5. ביצוע – לאחר ביצוע כל התכנון וההכנה, הגיע הזמן ליישם את הקייטרינג. זה כולל הקמת המקום, הגשת האוכל והמשקאות וניקיון. 6. שליטה – לאורך

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

ה-7ps של שיווק הוא מסגרת ידועה שניתן להשתמש בה בשיווק. הוא כולל מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. מסגרת זו יכולה לעזור לארגונים לפתח תמהיל שיווקי המתאים למוצרים או לשירותים שלהם.

1. מיומנויות תקשורת ובינאישיות חיוניות למנהלי קייטרינג על מנת ליצור קשר יעיל עם לקוחות ולקוחות. 2. מיומנויות ארגוניות וניהול זמן חזקות הן קריטיות על מנת לנהל את פעולות ההסעדה ביעילות וביעילות. 3. מיומנויות קבלת החלטות חיוניות על מנת לקבל החלטות נכונות לגבי שירותי קייטרינג ומוצרים. 4. יכולת ניהול בסביבה מגוונת תוך התמקדות בשירותי לקוחות ולקוחות היא המפתח להצלחה כמנהל קייטרינג. 5. חוש עסקי ומסחרי טוב הכרחי על מנת לנהל בהצלחה עסק קייטרינג.

מהם הדברים השונים שיש לבדוק לפני קיום קייטרינג

1. חשוב להיות מציאותיים לגבי התקציב שלך בבחירת קייטרינג חֶברָה. מזנון אולי לא תמיד הוא האפשרות הזולה יותר, אז הקפד להשוות מחירים לפני קבלת החלטה. 2. לוודא שיש אפשרות לילדים. לחברות קייטרינג רבות יהיה תפריט לילדים או שיוכלו להתאים לצרכים תזונתיים מיוחדים. 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. זה יבטיח שכל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מהאוכל, ללא קשר למגבלות התזונה שלהם. 4. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. זה יחסוך לכם כסף וימנע מהאורחים שלכם להתמלא יותר מדי לפני הארוחה העיקרית. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. הם יהיו יקרים יותר ואולי לא יהיו טעימים כל כך טריים. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. זוהי דרך מצוינת לשמח את האורחים שלך ולהפחית את הסיכוי שהם יעזבו מוקדם. 7. אל תזמינו יותר מדי קינוח. תמיד עדיף לטעות בזהירות ולהשאיר שאריות מאשר שיגמר האוכל.

שמי ____________ ואני בן ___________. אני במקור מ___________ אבל כרגע גר ב___________. אני מחפש להיכנס לענף הקייטרינג בתור ___________. יעדי הקריירה שלי כוללים ___________. אני בטוח בכישורי ה___________ שלי ועובד היטב תחת לחץ. אני גם שחקן צוות ועובד טוב עם אחרים. אני מסוגל להתמודד עם לקוחות קשים עד ___________. עזבתי את מקום העבודה האחרון שלי כי ___________. אני נרגש להיכנס לענף הקייטרינג ו___________.

מהו החלק החשוב ביותר בחוזה קייטרינג?

חוזה הקייטרינג צריך לכלול את כל המידע הרלוונטי לגבי האירוע, כולל התפריט, השירות וכל דרישות ספציפיות. בנוסף, החוזה צריך לכלול תנאי חוזה סטנדרטיים, לרבות התאריך האחרון לכל שינוי, ביטוח, דרישות בריאות ובטיחות, מדיניות ביטול והפרת חוזה.

ישנם שמונה סוגים שונים של תפריטים אתה צריך להיות מודע כאשר אוכלים בחוץ. אלה כוללים: 1. À La Carte: זהו מונח צרפתי שפירושו המילולי "לפי התפריט". עם סוג זה של תפריט, תוכלו להזמין כל פריט בנפרד. 2. Du Jour: פירוש המונח הזה הוא "של היום" ובדרך כלל מתייחס למרקים או קוקטיילים מיוחדים. 3. מחזור: סוג זה של תפריט מוצע בדרך כלל בבית מלון או אתר נופש. הוא כולל תפריט מוגדר שמשתנה באופן קבוע. 4. Prix Fixe: מונח זה פירושו המילולי "מחיר קבוע". בתפריט מסוג זה תשלמו מחיר אחד עבור ארוחה קבועה. 5. Table d'hôte: מונח זה מתייחס לארוחה המוגשת בשעה מוגדרת. 6. משקה: תפריט מסוג זה מתמקד בהצעת מבחר משקאות. 7. קינוח: תפריט מסוג זה מציע מגוון פינוקים מתוקים. 8. ספר קפטן היין: זהו ספר המפרט את היינות השונים הזמינים בכוס או בבקבוק.

מהם 10 סוגי שירותי המזון

ישנם סוגים רבים ושונים של מסעדות ושירותי אוכל זמינים שיתאימו לכל התקציבים והטעמים. להלן רשימה של 10 סוגים שונים של מסעדות ושירותי אוכל: 1. מסעדות מזון מהיר – אלו בדרך כלל מקומות מהירים ובמחיר סביר לאכול בהם, לרוב עם תפריט מוגבל. 2. מסעדות משובחות – אלו בדרך כלל יקרות יותר, עם תפריט נרחב ומתוחכם יותר. 3. מסעדות מזדמנות מהירות – אלו מהוות הכלאה בין מזון מהיר לסעודה מזדמנת, המציעות שירות מהיר אך עם תפריט יוקרתי יותר. 4. מסעדות מזנון – אלו מציעות פורמט של אכול כפי יכולתך, עם מגוון מנות לבחירה. 5. הכינו בעצמכם מסעדות – אלו בדרך כלל מספקות את המרכיבים ו/או מקום המטבח עבור הלקוחות לבשל את הארוחות שלהם. 6. מסעדות בסגנון משפחתי – אלו מציעות מנות אוכל בגודל משפחתי, המוגשות בדרך כלל בפורמט מזנון או פלטה. 7. מסעדות קופצות – אלו הן מסעדות זמניות, הפתוחות לרוב רק לכמה ימים או שבועות בכל פעם. 8. מסעדות משאיות אוכל – אלו הן מסעדות ניידות, המגישות לרוב מאכלים מהמטבח הבינלאומי או מנות מיוחדות. 9. מסעדות וירטואליות – אלו הן מסעדות מקוונות בלבד, ללא מסעדות פיזיות

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או אירוע חברתי. חשוב להכיר את סוגי הקייטרינג השונים ומה כל סוג יכול להציע על מנת להפוך את האירוע שלכם להצלחה. קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל ועד המצגת, הכל חייב להיות ללא רבב. קייטרינג לחברות עוסק בהתרשמות של לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, והשירות חייב להיות ללא דופי. קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק ביצירת אירוע בלתי נשכח לאורחים. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, מסיבת סיום או כל סוג אחר של אירוע, האוכל והשירות חייבים להיות במקום. קייטרינג בזיכיון עוסק באספקת אפשרויות מזון ושתייה לאירועים גדולים, כמו אירועי ספורט או קונצרטים. ההתמקדות היא בהצעת מגוון אפשרויות סבירות לאורחים.

מילים אחרונות

1. הגדר את האירוע שלך. לפני שאתם מתחילים לחפש חברת קייטרינג, עליכם לקבל ראייה ברורה של האירוע שלכם. איזה סוג אירוע אתם מארחים? מה התקציב? לכמה אורחים אתה מצפה? לאחר שתהיה לך תשובות לשאלות אלו, תוכל להתחיל לצמצם את אפשרויות חברת הקייטרינג שלך. 2. בצע את המחקר שלך. קבל המלצות מחברים, משפחה ועמיתים לעבודה. לאחר שתחשבו על כמה חברות קייטרינג, קחו את הזמן לקרוא ביקורות מקוונות. זה ייתן לך תחושה טובה של החוזקות והחולשות של כל חברה. 3. הגדירו ראיונות. לאחר שצמצמת את רשימת חברות הקייטרינג הפוטנציאליות שלך, קבע ראיונות עם כל אחת מהן. זה ייתן לך הזדמנות לפגוש את הצוות, לשאול שאלות ולקבל תחושה לגבי השירותים שלהם. 4. בקשו הצעה. לאחר שראיינת כמה חברות קייטרינג, בקשו מכל אחת להרכיב הצעה לאירוע שלכם. זה יעזור לך להשוות שירותים ומחירים זה לצד זה. 5. השוואת מחירים. שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות

אם אתה מחפש חברת קייטרינג לאירוע הבא שלך, זכור את שמונת הטיפים האלה. עם קצת מחקר, אתה יכולים למצוא חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן