קייטרינג במעלה אדומים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג במעלה אדומים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

הבחירה בחברת הקייטרינג הטובה ביותר כרוכה ביותר מאשר מציאת האפשרות הזולה ביותר. ישנם מספר גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון כדי להבטיח שבסופו של דבר תקבל קייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות הדרושים לך כדי להפוך את האירוע שלך להצלחה. להלן שבעה טיפים חיוניים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר: 1. התחל את החיפוש מוקדם. חברות הקייטרינג הטובות ביותר מזמינות מהר, לכן חשוב להתחיל את החיפוש ברגע שאתה יודע שתזדקק לשירותיהן. 2. קבלו המלצות. שאל חברים, משפחה ועמיתים לעבודה עבור המלצות על חברות קייטרינג טובות באזור שלך. 3. קרא ביקורות. ברגע שיש לך כמה אפשרויות, קרא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג מה חשבו לקוחות עבר על הניסיון שלהם עם חברת הקייטרינג. 4. ודא שהם זמינים בדייט שלך. לאחר שצמצמתם את האפשרויות, הקפידו לבדוק שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך הרצוי לכם. 5. שאלו על התפריט שלהם. רוב חברות הקייטרינג יוכלו להתאים לצרכים תזונתיים ספציפיים, אך חשוב לברר לגבי אפשרויות התפריט שלהן כדי לוודא שהן יוכלו לענות על צרכי האורחים שלכם. 6. קבלו חוזה. לאחר ש

1. קבל הפניות מחברים ובני משפחה. שאל בסביבה כדי לראות אם מישהו שאתה מכיר השתמש בחברת קייטרינג שהוא אהב. זוהי דרך מצוינת להתחיל בחיפוש. 2. בצע את המחקר שלך. ברגע שיש לך כמה שמות, הקדישו את הזמן לחקור כל אחד מהם. קרא ביקורות מקוונות, בדוק את האתרים שלהם והתקשר אליהם. 3. בקשו הצעות מחיר. לאחר שצמצמתם את האפשרויות, פנו לכל חברת קייטרינג ובקשו הצעת מחיר. הקפד להיות ברור לגבי הצרכים שלך, התקציב ותאריך האירוע. 4. השוו שירותים. לא כל חברות הקייטרינג נוצרות שוות. ודא שאתה משווה בין השירותים של כל אחד כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לאירוע שלך. 5. שאל על אוכל. כמובן, תרצו לדעת איזה סוג מזון חברת הקייטרינג יכולה לספק. שאל על אפשרויות התפריט שלהם ואם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. 6. קחו בחשבון את הלוגיסטיקה. כאשר אתם מתכננים אירוע, יש הרבה על מה לחשוב. ודאו שחברת הקייטרינג שתבחרו מסוגלת לטפל בכל הלוגיסטיקה, מההקמה ועד הניקיון.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ולפי מפרט הלקוח. הם גם חייבים להיות מסוגלים לארגן הכל ביעילות כדי שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים כדי לתאם הכל ולוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי להפוך את האירוע למהנה עבור כולם.

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, חשבו על התקציב שלכם וכמה אתם מוכנים להוציא על אוכל. אם אתם בתקציב מצומצם, אולי עדיף להכין את האוכל בעצמכם או שחבר או בן משפחה יעזרו. עם זאת, אם יש לך קצת יותר לבזבז, קייטרינג יכול להיות אופציה מצוינת. שנית, חשבו על הפורמליות של האירוע שלכם. אם מדובר במפגש מזדמן, ייתכן שלא תזדקק לקייטרינג. עם זאת, אם זה עניין רשמי יותר, קייטרינג יכול להיות מגע נחמד. שלישית, חשבו על מטרת האירוע שלכם. אם מדובר בפונקציה עסקית, אולי תרצו לערוך קייטרינג כדי שהאורחים שלכם יוכלו לאכול משהו בזמן שהם ברשת. עם זאת, אם מדובר במסיבה פרטית, ייתכן שלא תזדקקו לקייטרינג אלא אם כן אתם מצפים למספר רב של אורחים. רביעית, חשבו על מספר האורחים שאתם מצפים. אם אתם מזמינים רק כמה אנשים, ייתכן שתוכל להתחמק מחוסר קייטרינג. עם זאת, אם אתם מזמינים קבוצה גדולה של אנשים, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה כדי שכולם יוכלו לאכול משהו. חמישית

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. על חברת הקייטרינג להיות בעלת ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים לשלך. הם צריכים גם להיות מסוגלים לספק רשימה של הפניות. הצעות ושירותים הם גורם חשוב נוסף. חברת הקייטרינג צריכה להיות מסוגלת לספק הצעת מחיר מפורטת הכוללת את כל העמלות. הם צריכים גם להיות מסוגלים לספק תפריט ורשימת שירותים. גם התמחור והתשלום חשובים. חברת הקייטרינג צריכה להיות מקדימה לגבי התמחור שלה. צריכה להיות להם גם תוכנית תשלום גמישה שמתאימה לך. זמינות היא גם גורם מפתח. חברת הקייטרינג צריכה להיות זמינה בתאריך האירוע שלכם. הם צריכים גם להיות מסוגלים להכיל שינויים של הרגע האחרון. גם המיקום ופרטי ההתקשרות חשובים. חברת הקייטרינג צריכה להיות ממוקמת בסמוך למקום האירוע שלכם. צריך להיות להם גם צוות שירות לקוחות טוב שתוכלו לפנות אליו אם יש לכם שאלות או חששות. בטיחות מזון והיגיינה חשובים גם הם. לחברת הקייטרינג צריכה להיות תוכנית בטיחות מזון. הם צריכים גם להיות מסוגלים לספק רשימה של מרכיבים לכל מנה. גם מוניטין וניסיון חשובים. לחברת הקייטרינג צריכה להיות מוניטין טוב ב

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

קייטרינג לחתונה הוא היבט חשוב מאוד ביום החתונה. זה יכול לעשות או לשבור את האירוע. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג לחתונה שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון היום הגדול שלך. קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים, קייטרינג בזיכיון ועוד. לכל סוג קייטרינג יש את היתרונות הייחודיים שלו שיכולים להפוך את יום החתונה שלכם למיוחד עוד יותר.

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש בעת קביעת מיקומם בשוק. זה יכול לעזור להם לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. על ידי מבט מקיף על העסק שלהם, הם יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי היכן למקד את מאמציהם.

מהם 7 סוגי הקייטרינג ?

1) פונקציות תאגידיות: שירותי קייטרינג אלה מושלמים לאירועים גדולים כגון אירועי חברה, מסיבות חגים ומפגשים ארגוניים אחרים. הם יספקו את כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה, מהאוכל ועד לקישוטים. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג לחתונה שלכם, קיימות אפשרויות רבות העומדות לרשותכם. למקומות לחתונה יהיה לרוב שירות קייטרינג משלהם שתוכלו להשתמש בו, או שתוכלו לבחור מתוך מגוון שירותים אחרים. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות, מקלחות ומפגשים חברתיים אחרים. הם יספקו לכם את האוכל והשתייה לאירוע שלכם, כמו גם כל פריט נחוץ אחר. 4) איסוף זיכיון: קייטרינג זיכיון מושלם לאירועים גדולים יותר שבהם אתה צריך מגוון אפשרויות אוכל. שירותים אלו יספקו הכל, החל מנקניקיות ועד פיצה, ותוכלו לבחור מתוך מגוון דוכני זיכיון שונים. 5) קייטרינג פוד טראק: קייטרינג פוד טראק הוא אופציה מצוינת למסיבות ואירועים בהם תרצו מגוון אפשרויות אוכל שונות. שירותים אלו יביאו לאירוע שלכם מגוון משאיות שונות, כל אחת עם התפריט הייחודי שלה. 6) קייטרינג למסעדות: קייטרינג למסעדות הוא אופציה מצוינת

כאשר אתם בוחרים בשירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את איכות האוכל. אתם רוצים לוודא שהאוכל יהיה טרי וטעים. ביקורות של לקוחות יכולות להיות דרך טובה לאמוד את איכות המזון. חשוב לקחת בחשבון גם את עלות השירות. אתה רוצה לוודא שהשירות סביר. חשוב לקחת בחשבון גם את חווית הקייטרינג. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג מקצועי ובעל מוניטין טוב. לבסוף, אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לכל צרכים מיוחדים שיש לך.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג

כדי להצליח בתעשיית הקייטרינג, ארגון הוא המפתח. בין אם מדובר בשמירה על לוח אירועים מפורט, בצוות של צוות אמין ומסור, או בשמירה על מיון המלאי והאספקה שלך, מאורגן יעזור לעסק שלך להתנהל בצורה חלקה. נטוורקינג ועמותות יכולים להועיל גם לחברות קייטרינג. מעורבות עם ארגונים מקומיים או הצטרפות לעמותות לאומיות יכולה לעזור לך ליצור קשרים, ללמוד על מגמות חדשות ולקבל גישה למשאבים שיכולים לעזור לעסק שלך להצליח. יש להשתמש בנתונים גם כדי ליישר את ההחלטות העסקיות שלך. מעקב אחר מכירות, משוב מלקוחות ונקודות נתונים אחרות יכול לעזור לך להבין מה עובד היטב ולזהות אזורים לשיפור. שיווק הוא היבט חשוב נוסף בניהול חברת קייטרינג. אסטרטגיית שיווק חזקה יכולה לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים ולקדם את העסק שלך. לבסוף, התמקדו באוכל שיבדל אתכם. קייטרינג עוסק רק באוכל, אז ודאו שהתפריט שלכם יהיה ייחודי ומציע משהו שחברות קייטרינג אחרות לא עושות. זה יעזור לך למשוך לקוחות חדשים ולגרום להם לחזור.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של מטבח מסחרי הוא הפריסה. הפריסה של מטבח מסחרי חייבת להיות מתוכננת באופן המאפשר יעילות ותפוקה מירבית. ישנם חמישה סוגים שונים של פריסות מטבח מסחרי: פריסת האחסון, פריסת עמדת הכביסה, פריסת הכנת האוכל, פריסת עמדת הבישול ופריסת השירות. לכל אחת מהפריסות הללו יש יתרונות ייחודיים משלה שיכולים לעזור לייעל את זרימת העבודה במטבח מסחרי. פריסת האחסון נועדה לתת לטבח גישה נוחה לכל המרכיבים והאספקה שהם יצטרכו למשמרת שלהם. פריסה זו כוללת מקום אחסון בשפע עבור מוצרים יבשים, תבלינים ומכשירים קטנים. פריסת עמדת הכביסה נועדה לשמור על מרחב העבודה של הטבח נקי ומאורגן. פריסה זו כוללת כיור גדול, שטח דלפק לעבודות הכנה ושטח אחסון לציוד לשטיפת כלים. פריסת הכנת האוכל נועדה להפוך את הכנת האוכל ליעילה ככל האפשר. פריסה זו כוללת שטח דלפק לעבודות קיצוץ והכנה, מקום אחסון לחומרי גלם ומקרר כניסה לפריטים מתכלים. פריסת תחנת הבישול מיועדת ליעילות ובטיחות. פריסה זו כוללת שטח דלפק לבישול, טווח או תנור, ומנדף אוורור. פריסת השירות מתוכננת

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

קייטרינג יכול להיות חלק חשוב מאוד בכל אירוע. סוג האירוע, התקציב וצוות ההמתנה כולם יהיו גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון הקייטרינג שלך.

תעשיית הקייטרינג משתנה ומתפתחת כל הזמן, ויכול להיות שקשה לעקוב אחר הטרנדים האחרונים. להלן 13 טרנדים עסקיים של קייטרינג שחובה להכיר שיעזרו לכם להישאר בקדמת העקומה: 1) קייטרינג חוויתי: אחד הטרנדים הגדולים ביותר שיצאו בשנה שעברה היה הידיעה שאנשים רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם. עסקי קייטרינג מציעים כיום חוויות המאפשרות לאורחים ליצור אינטראקציה עם האוכל, כמו ביקורים בחווה בה גדל האוכל או הדגמות מבושלות. 2) אפשרויות בריאות: עם התודעה הבריאותית בעלייה, יותר ויותר עסקי קייטרינג מציעים אפשרויות בריאות. זה כולל הכל, החל מאפשרויות צמחוניות וטבעוניות ועד אפשרויות ללא גלוטן וללא חלב. 3) מטבח ניאו-נורדי: מגמה זו עוסקת במרכיבים טריים, עונתיים וברי קיימא. חשבו על בשרים ותוצרת מקומית, פטריות ועשבי תיבול מרופות ומזונות מרפאים וכבושים. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: עם המדיה החברתית פופולרית ככל שהיא, אין זה מפתיע שעסקי קייטרינג מציעים כעת מנות וקישוטים ראויים לאינסטגרם. חשבו על מצגת אוכל צבעונית ומושכת מבחינה ויזואלית. 5) אכילת שורש לגזע: מגמה זו עוסקת בשימוש בכל חלק

מהם 3 המפתחות להצלחה

" ישנם שלושה מפתחות להצלחה בקריירה: תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. תקשורת היא מפתח מכיוון שהיא עוזרת לך לבנות מערכות יחסים ולהבין מה אחרים מחפשים. ביטחון עצמי הוא המפתח מכיוון שהוא מאפשר לך למכור את עצמך ואת הכישורים שלך. אופי הוא המפתח מכיוון שהוא עוזר לך לבנות אמון ואמינות.

1) קבל אתר נהדר: האתר שלך הוא אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שלך, אז וודא שהוא עומד בקנה אחד. אתר בעל מראה מקצועי קל לניווט ולשימוש יעזור לך למשוך ולשמר לקוחות קייטרינג. 2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך לשימוש בנייד: עם יותר ויותר אנשים המשתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם כדי לגשת לאינטרנט, חשוב לוודא שהאתר שלך מותאם לשימוש נייד. משמעות הדבר היא עיצוב רספונסיבי שמתאים לכל גודל מסך, ולוודא שהתוכן שלך קל לקריאה ולנווט במסך קטן יותר. 3) שלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך: אם אתה רוצה להקל על הלקוחות להזמין את שירותי הקייטרינג שלך באינטרנט, עליך לשלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך. זה יאפשר ללקוחות לשלם עבור השירותים שלך ישירות דרך האתר שלך, ולהפוך את תהליך ההזמנה להרבה יותר קל. 4) פתחו את הפוטנציאל לשיווק דיגיטלי: שיווק דיגיטלי הוא דרך מצוינת להגיע לקהל רחב יותר ולקדם את עסק הקייטרינג שלכם. השתמש במדיה חברתית, בשיווק בדוא"ל ובאופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לקדם את העסק שלך ולמשוך לקוחות קייטרינג חדשים. 5) השתמש בהמלצות ובביקורות: ביקורות חיוביות ועדויות מלקוחות מרוצים יכולות להיות מאוד

מה החוזק של עסקי קייטרינג?

אחד היתרונות המרכזיים של עסק הקייטרינג הוא שאתה יודע בדיוק כמה אנשים מגיעים ומה הם הולכים לאכול. זה מאפשר לכם לתכנן ולהיערך בהתאם, ולוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום האירוע. יתרון נוסף הוא שבדרך כלל מקבלים תשלום מלא לפני קיום האירוע, כך שאין הפתעות או הוצאות של הרגע האחרון. לעומת זאת, למסעדות יש יתרון להציע בחירה ללקוחותיהן. עם עסק קייטרינג אתם מוגבלים לתפריט שהכנתם מראש. מסעדות יכולות להתאים את התפריט שלהן לטעמם של לקוחותיהן ולהציע מגוון רחב יותר של אפשרויות. זו יכולה להיות נקודת מכירה גדולה, במיוחד עבור לקוחות שמחפשים משהו ספציפי.

ישנם סוגים שונים של שירות שולחנות, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. בהגשה לשולחן האורחים נכנסים לפינת האוכל ומתיישבים. סוג זה של שירות משמש לעתים קרובות במסעדות משובחות, מכיוון שהוא מאפשר לצוות המלצרים לספק חוויה אישית יותר לאורחים. עם זאת, זה יכול להיות יקר יותר ולגזול זמן עבור המסעדה, שכן צוות המלצרים יצטרך להיות קשוב לאורחים בכל עת. שירות בסיוע הוא פשרה בין שירות לשולחן לשירות עצמי. בשירות מסוג זה, האורחים נכנסים לפינת האוכל, אוספים את הצלחות ופונים לדלפקי המזנון כדי לעזור לעצמם. זו יכולה להיות אופציה טובה עבור מסעדות שרוצות להציע חוויה אישית יותר לאורחים שלהן ללא תוספת עלות והשקעת זמן של שירות לשולחן. שירות עצמי הוא סוג השירות הבסיסי ביותר, והוא משמש לעתים קרובות במזון מהיר או במסעדות מזדמנות. בשירות מסוג זה האורחים אוספים בעצמם את האוכל והשתייה מהדלפק. זו יכולה להיות אופציה נוחה לאורחים, שכן הם יכולים לקבל במהירות ובקלות את האוכל שלהם מבלי לחכות למלצר או למלצרית. עם זאת, זה יכול להיות פחות אישי ויותר כאוטי עבור המסעדה, שכן ייתכן שהאורחים לא ידעו כיצד להשתמש נכון בשירות העצמי

מה הם 11 סוגי שירות המזון

ישנם סוגים שונים של סגנונות שירות מזון שניתן להשתמש בהם במסעדה או בקייטרינג. חלק מהסגנונות הנפוצים ביותר כוללים שירות כסף, שירות אמריקאי, שירות מזנון, שירות צרפתי, שירות רוסי, שירות Gueridon ושירות מגשים. לכל סגנון מאפיינים ויתרונות ייחודיים משלו שניתן לנצל על מנת ליצור חווית אוכל בלתי נשכחת לאורחים.

הפלח המסחרי הוא החלק הגדול ביותר של תעשיית הקייטרינג וכולל קייטרינג שעובד במסעדות, בתי מלון , ומפעלי שירותי מזון אחרים. המגזר הלא מסחרי כולל קייטרינג הפועלים באירועים כמו חתונות ומסיבות. המגזר הצבאי כולל קייטרינג שעובדים בצריפים ובבסיסים צבאיים.

מילים אחרונות

1. חקור את האפשרויות שלך: קבל המלצות מחברים, משפחה ושותפים עסקיים. ברגע שיש לך כמה שמות, חפש כל חברת קייטרינג באינטרנט וקרא ביקורות. 2. קחו בחשבון את התקציב שלכם: עלויות הקייטרינג עשויות להשתנות מאוד, לכן חשוב להגדיר תקציב ולעמוד בו. 3. בדקו את תפריט החברה: ודאו שחברת הקייטרינג מציעה את סוגי האוכל שאתם והאורחים שלכם תהנו מהם. 4. שאלו לגבי צרכים תזונתיים מיוחדים: אם יש לכם או לכל אחד מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו לשאול את חברת הקייטרינג אם הם יכולים להיענות לבקשות אלו. 5. בחרו חברה עם ניסיון: כשזה מגיע לקייטרינג, הניסיון חשוב. הקפד לשאול כל חברה כמה זמן היא פועלת וכמה אירועים היא ערכה. 6. קבל הכל בכתב: לאחר שהחלטת על חברת קייטרינג, הקפד לקבל את כל הפרטים בכתב. זה כולל את התפריט, המחיר ותאריך האירוע. 7. תירגעו ותהנו מהאירוע: הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא להלחץ ביום הגדול. בחר חברת קייטרינג שאתה יכול לסמוך עליה שתיקח

בחירת חברת הקייטרינג הנכונה היא חיונית לאירוח אירוע מוצלח. יש כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת קייטרינג. ראשית, עליכם לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים ואת מספר האורחים שיהיו לכם. שנית, עליכם לחשוב על התקציב שלכם ואיזה סוג אוכל תרצו להגיש. לבסוף, כדאי לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מחברים או משפחה. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתמצאו את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן