קייטרינג חלבי לבר מצווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג חלבי לבר מצווה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג בישראל יכולה להיות מסובכת – הרבה גורמים שונים נכנסים לתמונה. הנה כמה עצות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם: ראשית, החליטו איזה סוג אירוע אתם מארחים. זה יעזור לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. לאחר מכן, קח בחשבון את התקציב שלך. קיימות אפשרויות קייטרינג רבות, לכן חשוב לדעת כמה אתם מוכנים להוציא. שלישית, חשבו על העדפות האוכל של האורחים שלכם. הקפידו לבחור באפשרות קייטרינג שתשמח את כולם. לבסוף, שקול את הלוגיסטיקה של האירוע שלך. ודאו שחברת הקייטרינג שתבחרו מסוגלת לתת מענה לצרכי האירוע שלכם. על ידי ביצוע טיפים אלו, תהיו בטוחים שתבחרו את אופציית הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע שלכם בישראל.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג בישראל. הצעד הראשון הוא לקבוע את סוג האירוע שאתם מארחים ואת מספר האורחים שתזמינו. ברגע שיש לך מושג טוב על גודל האירוע והיקפו, תוכל להתחיל לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. חשוב לקחת בחשבון את אפשרויות התפריט בבחירת קייטרינג. חלק מהקייטרינגים מתמחים בסוגים ספציפיים של מאכלים, בעוד שאחרים מציעים תפריט מגוון יותר. הקפד לשאול על מגבלות תזונתיות או אלרגיות למזון שיכולות להיות לאורחים שלך ולוודא שהקייטרינג יכול להכיל אותם. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המחיר של הקייטרינג. מחירי הקייטרינג יכולים להשתנות בצורה משמעותית ולכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות. הקפד לשאול על עמלות או היטלים נסתרים כדי שתוכל להשוות תפוחים לתפוחים. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, אתם אמורים להיות מסוגלים לצמצם את האפשרויות ולבחור את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם.

כיצד אוכל לבחור קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. להלן 10 טיפים מובילים: 1. שאל חברים וקרובי משפחה להמלצות. 2. התמחויות קייטרינג – בדקו במה מתמחה הקייטרינג. 3. ניסיון – כמה זמן הקייטרינג בעסק? 4. חפש הפניות – בקש הפניות מלקוחות קודמים. 5. בקשו הצעת מחיר – קבלו מספר הצעות מחיר להשוואת מחירים. 6. לכו למפגש טעימות – זוהי דרך מצוינת לראות אם אתם אוהבים את האוכל. 7. חתמו על חוזה – הקפידו לחתום על חוזה עם הקייטרינג. 8. דיון באורך – דון באירוע שלך בפירוט עם הקייטרינג. 9. קבל את זה בכתב – קבל את התנאים וההגבלות בכתב. 10. היו מוכנים – היו מוכנים עם תוכנית גיבוי למקרה שמשהו ישתבש.

קייטרינג טוב הוא אחד בעל יכולת הסתגלות ויכול לספק כל תפריט מבוקש תוך שמירה על האיכות הטובה ביותר. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לבצע את שירות הקייטרינג בזמן וביעילות. לבסוף, קייטרינג טוב צריך להיות מסוגל לנהל צוות גדול ולעבוד יחד כיחידה אחת מגובשת.

איך בוחרים אוכל לאירוע

כשזה מגיע לאוכל לאירוע שלכם, חשוב לשמור האורחים שלך בראש והעדפותיהם. אתה רוצה לספק להם אפשרויות בחירה ולוודא שאפשרויות האוכל טריות ועונתיות. זה גם רעיון טוב ליצור תפריטים אזוריים כדי שהאורחים שלכם יוכלו לחוות את המטבח המקומי. אם אתם מתאימים את האוכל ללוח הזמנים של האירוע, הקפידו לצפות מראש לכל דרישות תזונתיות מיוחדות. ולבסוף, תמיד חשבו על מצגת כשמגדירים את אפשרויות האוכל לאירוע שלכם.

קייטרינג הוא חלק חשוב מאוד בכל אירוע, ויש ארבעה סוגי קייטרינג עיקריים לבחירה: חתונה, תאגיד, חברתי אירוע, וקייטרינג בזיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד עוד יותר. קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להפוך את יום החתונה שלכם למיוחד עוד יותר. קייטרינג לחברות יכול להפוך כל אירוע עסקי למקצועי ומוצלח יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם לכל סוג של מסיבה או התכנסות, וקייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם נמכר אוכל. לא משנה איזה סוג אירוע אתם עורכים, קייטרינג יכול להפוך אותו למוצלח ובלתי נשכח אפילו יותר. בחר את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע שלך, ותהיה בטוח שתשמח את האורחים שלך ותגרום לאירוע שלך להצליח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם מספר דברים עיקריים שכדאי לזכור בעת תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. האם זו ארוחת ישיבה רשמית? מסיבת קוקטייל סתמית? ידיעת התשובה לשאלה זו תעזור לך לקבוע את סוג המזון והשירות שתצטרך לספק. 2. תקציב התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לקבל הבנה ברורה של התקציב שלך לפני שתתחיל לקבל החלטות כלשהן. זה יעזור לך להימנע מכל הפתעות לא נעימות בהמשך הדרך. 3. צוות המתנה ושירות האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך. בנוסף, תצטרך להחליט איזה סוג שירות תרצה לספק. האם זה יהיה בסגנון מזנון או מצופה? 4. מיקום היכן יתקיים האירוע שלכם? זה שיקול חשוב, מכיוון שהוא ישפיע על דברים כמו אחסון מזון, הכנה ושירות. 5. ציר זמן הקפידו לאפשר לעצמכם מספיק זמן לתכנן ולבצע את האירוע שלכם. קייטרינג יכול להיות הרבה עבודה, לכן חשוב ל

קייטרינג טוב חייב להיות בעל מספר תכונות על מנת להצליח. הם חייבים להיות מסוגלים לשים לב לפרטים, שכן אפילו הטעות הקטנה ביותר יכולה להרוס אירוע. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים, מכיוון שהם יעבדו עם מגוון אנשים. גם קייטרינג טובים חייבים להיות מאורגנים ויכולים להתמודד עם לחץ, שכן האירועים שהם מספקים יכולים להיות כאוטיים. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה גם לאנשים וגם לאוכל. אם הם לא נהנים ממה שהם עושים, זה יופיע בעבודה שלהם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש 9 שאלות שעליכם לשאול את הקייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלכם? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים? 9. האם יש לך ביטוח?

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא הגשת מזון איכותי. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. כקייטרינג, אתה צריך להבטיח שניתן יהיה לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש. משמעות הדבר היא תשומת לב קפדנית לפרטים ומסירות ליצירת מנות טעימות שהלקוחות שלך יאהבו.

מהם 7 הקריטריונים לבחירת מזון

ישנם גורמים רבים המנחים את בחירת המזון של אנשים. חלקם כוללים העדפת טעם, תכונות חושיות, עלות, זמינות, נוחות, איפוק קוגניטיבי והיכרות תרבותית. ההעדפות האישיות של אנשים כנראה ישחקו תפקיד באיזה מהגורמים הללו הכי חשובים להם. לדוגמה, מי שאוהב לבשל עשוי להיות בעל סבירות גבוהה יותר לתעדף טעם ותכונות חושיות, בעוד שמי שתמיד בדרכים עשוי לתת עדיפות לנוחות ועלות. בסופו של דבר, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מזון, ואנשים שונים יתעדפו דברים שונים.

תפריטי א-לה-קארט מציגים כל פריט בתפריט בנפרד עם מחיר משלו. תפריטים סטטיים הם בעצם תפריטי א-לה-קארט עם אולי כמה ספיישלים יומיים. תפריטי Du jour (של היום) משתנים מדי יום ולעתים קרובות יש להם 3 מנות במחיר קבוע. תפריטי מחזור משתנים כל כמה שבועות ולעיתים עקובים אחר נושא (למשל ערב איטלקי, ערב פירות ים). תפריטים קבועים הם הרשמיים ביותר עם מחירים קבועים למספר מנות. הם לא משתנים אלא אם כן השף מחליט לשנות אותם.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

בעת בחירת מסעדה, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כדי לקבל חוויה טובה. הנה חמישה מהחשובים ביותר: האוכל, כמובן, הוא הגורם החשוב ביותר. אתם רוצים לוודא שהמסעדה שתבחרו תגיש אוכל טוב שתהנו ממנו. גם הנוחות והאווירה של המסעדה חשובים. אתם רוצים לוודא שיהיה לכם נוח במסעדה ושהאווירה היא כזו שתיהנו ממנה. השירות הוא גורם חשוב נוסף. אתם רוצים לוודא שהצוות אדיב וקשוב ושהוא ידאג לצרכים שלכם. המחירים הם גם שיקול חשוב. אתה רוצה לוודא שהמסעדה משתלמת ושהערך טוב. לבסוף, המלצות מחברים או משפחה יכולות להיות דרך מצוינת לבחור מסעדה. אם מישהו שאתם מכירים חווה חוויה טובה במסעדה מסוימת, סביר להניח שגם לכם תהיה חוויה טובה.

כאשר אתם מחפשים קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לקחת בחשבון מה סוג האירוע שאתם עורכים ואיזה סוג שירות קייטרינג הכי יתאים לצרכים שלכם. הנה רשימה של שירותי קייטרינג שונים שיעזרו לכם לבחור את השירות המתאים לאירוע שלכם: 1) פונקציות תאגידיות: אם אתם מארחים אירוע חברה, סביר להניח שתזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק שירות אוכל ושתייה רשמי. 2) מקומות לחתונה: אם אתם עורכים חתונה במקום מסוים, תצטרכו למצוא שירות קייטרינג שמכיר את המקום ויכול לספק את שירות האוכל והשתייה המתאים. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מארחים אירוע חברתי, כמו מסיבת יום הולדת או מפגש משפחתי, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק שירות אוכל ושתייה מזדמנים. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם עורכים אירוע בו יימכרו זיכיונות, תצטרכו למצוא שירות קייטרינג שיוכל לספק את שירות האוכל והשתייה המתאים. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג ייחודית יותר, מומלץ לשקול קייטרינג פוד טראק. אפשרות זו יכולה להיות מצוינת לאירועים בחוץ או לאירועים עם אווירה נינוחה יותר.

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

מטבח מסחרי חייב להיות בעל מרכיבי מפתח מסוימים על מנת לתפקד כראוי. חמשת המרכיבים הללו הם: אחסון, עמדת כביסה, הכנת מזון, עמדת בישול ושירות. לכל רכיב יש מטרה מסוימת ויש לתת לו תשומת לב ראויה בפריסת המטבח. חמשת המרכיבים הללו, מתוכננים ובוצעו כהלכה, יביאו למטבח מסחרי יעיל ופועל.

ישנם 5 סוגים בסיסיים של תפריטים המשמשים במסעדות, והם הנפוצים ביותר בשימוש. אלו הם תפריטים א-לה-קארט, סטטיים, דו ז'ור, מחזוריים וקבועים. תפריטי א-לה-קארט מציעים לאורחים מבחר של פריטים במחירים אישיים לבחירה. סוג זה של תפריט משמש בדרך כלל במפעלים יוקרתיים יותר. תפריטים סטטיים אינם משתנים לעתים קרובות, בדרך כלל מתעדכנים רק עונתיות. סוג זה של תפריט משמש בדרך כלל במסעדות מזדמנות. תפריטי Du jour משתנים מדי יום וכוללים מנה מיוחדת שזמינה רק לאותו יום. סוג זה של תפריט משמש בדרך כלל במסעדות אוכל רשמיות יותר. תפריטי מחזור כוללים מבחר מוגדר של מנות שמתחלפות על בסיס קבוע, כגון שבועי או חודשי. סוג זה של תפריט משמש בדרך כלל במסעדות בסגנון מזנון. תפריטים קבועים הם תפריטים קבועים שלא משתנים, לא משנה באיזה יום זה. סוג זה של תפריט משמש בדרך כלל במסעדות משובחות.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם 6 גורמים עיקריים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא: תקציב, פורמליות, מטרה, מספר האורחים, משאבים אישיים וחווית תכנון. אם התקציב הוא הדאגה העיקרית שלך, אז שירות עצמי עשוי להיות הדרך ללכת. עם זאת, אם אין לכם זמן או משאבים לתכנן ולבצע אירוע מוצלח, אז קייטרינג עשוי להיות שווה את ההשקעה. גם הפורמליות של האירוע שלכם תשחק תפקיד בהחלטה שלכם. סביר להניח שרומן רשמי יותר ידרוש קייטרינג, בעוד שמפגש מזדמן יכול כנראה להיות בשירות עצמי. מטרת האירוע שלכם היא גם שיקול חשוב. אם אתם מארחים פונקציה עסקית, למשל, אז קייטרינג הוא כנראה הכרחי. אבל אם אתה רק מתכנס עם חברים למפגש רגוע, אז שירות עצמי זה כנראה בסדר. מספר האורחים שאתה מצפה ישפיע גם על ההחלטה שלך. אירוע בשירות עצמי עשוי להיות אינטימי יותר וניתן לניהול עם קבוצה קטנה יותר, בעוד שקבוצה גדולה יותר תידרש כנראה לסיוע של חברת קייטרינג. לבסוף, יש לקחת בחשבון את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לך מטבח גדול ובישול ברמה מקצועית

קייטרינג הוא עסק מורכב הכולל חלקים נעים רבים. מהכנת מזון ולוגיסטיקה ועד מנות וניקיון, יש הרבה גורמים שצריך לנהל כדי לנהל עסק קייטרינג מצליח. אחד האתגרים הגדולים בקייטרינג הוא תחלופת הצוות. בשל האופי התובעני ולעיתים המהיר של העבודה, יכול להיות קשה לשמר עובדים. תחלופת עובדים גבוהה עלולה להוביל לאי-עקביות בשירות ואובדן ידע מוסדי. אתגר נפוץ נוסף הוא הדרכת לקוחות. קייטרינג הוא לרוב שירות המשמש לאירועים מיוחדים, כך שלקוחות עשויים שלא להכיר את התהליך או את אופן השימוש במוצרים ובשירותים. חשוב להקדיש זמן כדי לחנך את הלקוחות ולהבטיח שהם מרגישים בנוח עם החוויה. שעות ארוכות נפוצות גם בקייטרינג. בשל הצורך להקים ופירוק חללי אירועים, לתת מענה ללקוחות במהלך אירועים ולנקות לאחר מכן, עובדים לרוב עובדים ימים ולילות ארוכים. זה יכול להיות אתגר, אבל חשוב שיהיה איזון טוב בין עבודה לחיים כדי למנוע שחיקה. לבסוף, בזבוז מזון הוא נושא שכיח בקייטרינג. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון לקוחות שלא רוצים מנות מסוימות או שאוכל אינו

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות בראיון קייטרינג

1. ספר לנו על עצמך כאשר אתה עונה על שאלה זו, היה הקפד לתת סקירה קצרה של הניסיון שלך בתעשיית הקייטרינג. אתה יכול לדבר על התפקידים והאחריות הנוכחיים שלך, כמו גם על כל ניסיון קודם שיש לך. אתה יכול גם לציין כל כישורים או אישורים רלוונטיים שאתה עשוי להחזיק. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? כשאתה דנה ביעדי הקריירה שלך, הקפד לציין כיצד תרצה להתקדם בתעשיית הקייטרינג. אתה יכול לדבר על רצון לקחת על עצמך יותר אחריות, רצון לעבור לתפקיד ניהולי, או רצון לפתוח עסק קייטרינג משלך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים בתשובה לשאלה זו ותן דוגמאות לנקודות החוזק והחולשה שלך. לדוגמה, אתה יכול לומר שאחת היתרונות שלך היא היכולת שלך לעבוד היטב תחת לחץ, אבל שאחת החולשות שלך היא שלפעמים אתה מתקשה להאציל משימות. 4. איך עובדים תחת לחץ? כאשר אתה מדבר על איך אתה עובד תחת לחץ, הקפד לתת דוגמה ספציפית. לדוגמה, אתה יכול לומר שאתה מסוגל להישאר רגוע וממוקד כאשר דברים נעשים עמוסים, או שאתה מסוגל לתעדף

קייטרינג יכול להיות חולשה עבור אנשים מסוימים מכיוון שהם לא רגילים לעבוד במטבח שאינו מאובזר כמו מטבח מסעדה. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים מתבצעים מראש עם גימור וציפוי במקום. זה יכול להיות מאתגר עבור אנשים מסוימים שאינם רגילים לעבוד במטבח פחות מאובזר.

מסקנה

בבחירת קייטרינג בישראל, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים: – סוג האירוע: האם אתם מתכננים מפגש אינטימי קטן או אירוע בקנה מידה גדול, הקפידו לבחור בחברת קייטרינג בעלת ניסיון בטיפול בסוג וגודל האירוע שאתם מתכננים. – תפריט: הקפידו לבחור בחברת קייטרינג שתוכל לספק מגוון רחב של אפשרויות תפריט שיתאימו לאירוע שלכם ולצרכים והעדפות התזונתיות של האורחים שלכם. – תקציב: עבדו עם חברת הקייטרינג שלכם כדי ליצור תפריט ותקציב שמתאימים לאירוע שלכם ולתקציב הכולל שלכם. – מיקום: הקפידו לבחור בחברת קייטרינג שמכירה את המקום בו יתקיים האירוע שלכם, ואשר יכולה לספק שירות נוח ואמין לאורחים שלכם.

קייטרינג בישראל יכול להיות דרך נפלאה לחגוג את האירוע המיוחד שלך. בבחירת קייטרינג, הקפידו לשאול על הניסיון שלהם בארץ ובמטבח הישראלי. הקפידו לשאול גם על הסמכת הכשרות שלהם ואיזה סוג של פיקוח כשרות יש להם. אם יש לכם דרישות תזונתיות ספציפיות, הקפידו לדון על כך עם הקייטרינג מראש. עם תכנון ושיקול דעת מדוקדק, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלכם בישראל!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן