קייטרינג בלוד כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בלוד כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מתכננים אירוע, בין אם מדובר במפגש קטן ובין אם מדובר באירוע בקנה מידה גדול, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת קייטרינג. ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה שלך, אבל אם תשמור על כמה טיפים חשובים, אתה יכול להיות בטוח שתבחר קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להתחיל: 1. קבע את התקציב שלך. זהו צעד ראשון חשוב מכיוון שהוא יעזור לצמצם את האפשרויות שלך. 2. להבין את הלוגיסטיקה. האם הקייטרינג יהיה אחראי על הסדרת השולחן והכיסאות, או שמא מישהו אחר ידאג לכך? 3. קבלו המלצות. שאל חברים, משפחה או עמיתים לעבודה אם יש להם המלצות לקייטרינג. ברגע שיש לך כמה אפשרויות, הקפד לקרוא ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה של החוויות של אנשים אחרים. 4. נפגש עם הקייטרינג. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, הזמן את הקייטרינג שאתה שוקל לתת לך הצעה. זה ייתן לך הזדמנות לקבל תחושה לגבי האישיות שלהם וכיצד הם יעבדו איתך כדי

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך: 1. ודא ש הקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. אתה רוצה להיות בטוח שהם יוכלו לעמוד בהבטחותיהם. 2. בצעו טעימות מראש. זה יעזור לך לאמוד את איכות האוכל שלהם ולראות אם הוא עונה על הציפיות שלך. 3. קבל הצעת מחיר מפורטת הכוללת את כל העלויות, כגון כוח אדם, שכירות ומיסים. זה יעזור לך להימנע מכל הוצאות בלתי צפויות בהמשך הדרך. 4. ודאו שהקייטרינג מסוגל להיענות לכל הדרישות התזונתיות המיוחדות שיש לכם או לאורחים שלכם. 5. קבל הכל בכתב. זה כולל את התפריט, המחיר והתנאים וההגבלות. זה יעזור למנוע אי הבנות בהמשך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב צריך להיות בעל מספר תכונות על מנת להצליח בתחומו. ראשית, עליהם להיות מסוגלים לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל ההיבטים של האירוע יטופלו. שנית, הם חייבים להיות מאורגנים היטב כדי להיות מסוגלים לתאם את כל המרכיבים השונים של האירוע. שלישית, הם חייבים להיות אנשי תקשורת טובים כדי להיות מסוגלים ליצור קשר עם כל האנשים השונים המעורבים באירוע. רביעית, עליהם להיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים על מנת שיוכלו לספק שירות באיכות גבוהה. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ על מנת שיוכלו לעמוד בדרישות התפקיד.

כאשר אתם מחפשים חברת קייטרינג, אתם רוצים להיות בטוחים שהם יכולים לספק לכם את האוכל. צורך לאירוע שלך. איכות המזון צריכה להיות הדבר הראשון שאתה לוקח בחשבון. תרצו לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג מה אחרים חושבים על האוכל. גם עלות השירות חשובה. אתה רוצה להיות בטוח שהחברה שתבחר היא במסגרת התקציב שלך. חווית הקייטרינג היא גם משהו שתרצו לקחת בחשבון. ודא שלחברה שאתה בוחר יש את הניסיון שאתה מחפש. לבסוף, תרצו לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לכם. ודא שהחברה שאתה בוחר יכולה להיענות לכל בקשות מיוחדות שיש לך.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי הניסיון הקודם שלו וכיצד הוא מתמודד עם לחץ. כמה שאלות טובות שכדאי לשאול כוללות: – איזה ניסיון היה לך בתחום האירוח? – איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? – איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו? על ידי שאילת שאלות אלו, תוכל להבין טוב יותר את הכישורים של הקייטרינג והאם הם יתאימו לאירוע שלך או לא.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, ישנם כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בהתייחס לקייטרינג. הראשון הוא סוג האירוע – האם מדובר בארוחת ערב רשמית בישיבה, או במזנון סתמי יותר? גם התקציב שלכם הוא פקטור חשוב – כמה אתם מוכנים להוציא על אוכל ושתייה? לבסוף, תצטרך לחשוב אם תזדקק לצוות המלצרים או שירות אחר, ואם כן, כמה. עם גורמים אלה בחשבון, אתה יכול להתחיל לתכנן את הקייטרינג של האירוע שלך.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשאתה עובד כקייטרינג, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או להחליף מנה. כישורי תקשורת ואנשים טובים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

אחד השיקולים המרכזיים בעת תכנון אירוע הוא האם לשרת את האוכל או לא. ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור בעת קבלת ההחלטה הזו: 1. תקציב: אספקת אוכל באירוע עולה כסף, ללא קשר אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. הקפד לקחת בחשבון את עלות המזון כשאתה מחליט אם לשרת או לא. 2. פורמליות האירוע: פורמליות האירוע שלכם תכתיב את סוג האוכל המתאים. אירוע רשמי יותר ידרוש ככל הנראה קייטרינג רשמי יותר, בעוד שאירוע מזדמן עשוי להתאים יותר למאכלי פינגר פוד פשוטים או מנות בסגנון פוטלאק. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלכם תכתיב גם את סוג האוכל המתאים. אירוע נטוורקינג, למשל, עשוי להתאים יותר למאכלי פינגר וכיבוד קל, בעוד שארוחת ערב בישיבה תדרוש תפריט קייטרינג משמעותי יותר. 4. מספר האורחים: מספר האורחים שאתה מצפה ישפיע גם על ההחלטה שלך אם לשרת או לא. אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים, זה עשוי להיות מאתגר יותר מבחינה לוגיסטית להכין את כל האוכל בעצמכם. מצד שני, אם אתם מצפים רק לכמה אורחים,

קייטרינג לאירועים הוא תחום מאתגר ומורכב, הדורש תשומת לב אינטנסיבית לפרטים על מנת להפיק אירועים מוצלחים. אירועים גדולים יותר הם מאתגרים במיוחד, מכיוון שהם דורשים מידה רבה יותר של תיאום וארגון. זכירה וסימון של פרטים חשובים היא קריטית להפקת אירועי קייטרינג באיכות גבוהה.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. המוצר מתייחס לפריט המשווק, המחיר הוא עלות המוצר או השירות, קידום הוא שיווק ופרסום של המוצר או השירות, המקום הוא הפצת המוצר או השירות, האנשים הם הלקוחות או שוק היעד, התהליך הוא האופן שבו המוצר או השירות מועברים, והראיה הפיזית היא ההיבטים המוחשיים של המוצר או השירות.

בעת תכנון התפריט, חשוב לקחת בחשבון איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. זה כולל בחירה במאכלים צבעוניים, בעלי מרקמים וטעמים שונים ומגיעים בצורות ובגדלים שונים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הציוד והכוח אדם הזמינים לייצר ולהגיש את האוכל.

מהם 3 מקטעי קייטרינג?

ענף ההסעדה הוא ענף רחב שניתן לחלק אותו לשלושה פלחים עיקריים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי הוא הגדול והתחרותי מבין השלושה, בעוד שהמגזרים הלא מסחריים והצבאיים קטנים בהרבה ופחות תחרותיים. לכל פלח יש מאפיינים ודרישות ייחודיות משלו, ועסקי קייטרינג חייבים להיות מודעים להבדלים הללו כדי להצליח.

1. אילו מנות מציגות את היצירתיות שלך? 2. איזו הכשרה פורמלית יש לך בכל הנוגע להכנת וציפוי אוכל? 3. איך היית מתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה? 4. איך אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה?

מהם 5 הטיפים לראיון

דייקנות היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור לראיון עבודה מוצלח. עמידה בזמנים מראה שאתה אמין ושאתה מכבד את הזמן של החברה. מחקר על החברה מראה שאתה מעוניין לעבוד אצלם ושלקחת את הזמן ללמוד על העסק שלהם. ידע זה יעזור לך לשאול שאלות מושכלות ולהבין את צרכי החברה. תקשורת לא מילולית חשובה לא פחות מתקשורת מילולית בראיון. זכור ליצור קשר עין, לשבת זקוף ולהימנע מלהתפרע. זה ייתן את הרושם שאתה בטוח ומוכן לעבודה. תשומת לב לנימוסים שלך היא גם חיונית. הקפידו לומר בבקשה ותודה, ולפנות למראיין בכותרתו המתאימה. התייחסות לכולם בכבוד תראה שאתה תהווה תוספת חיובית למקום העבודה. לבסוף, חשוב להיות מוכנים לראיון. זה אומר להכיר את קורות החיים שלך מבפנים ולהיות מסוגל לדבר בביטחון על הניסיון הקודם שלך. זה גם רעיון טוב להכין שאלות לשאול את המראיין. זה יראה שאתה באמת מעוניין בתפקיד.

אני בוגר טרי של אוניברסיטת XYZ ואני מעוניין לעבוד בחברה זו בגלל העניין שלי בנושאי איכות הסביבה. יש לי תואר במדעי הסביבה ואני נלהב לעבוד כדי להגן על הסביבה. אני מאמין שהחברה הזו עושה עבודה חשובה ושאני יכול לתרום להצלחתה.

מהן 5 שאלות הראיון?

1. ספר לי על עצמך 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? 6. מהו החוזק הגדול ביותר שלך? 7. מהי החולשה הגדולה ביותר שלך?

1. כמות מאגר המועמדים שלך: ככל שיש לך יותר מועמדים לבחור, כך ייטב. זה נותן לך סיכוי גדול יותר למצוא את האדם המתאים לתפקיד. 2. איכות מאגר המועמדים שלך: ברור שאתה רוצה את המועמדים הטובים ביותר שאפשר. קח את הזמן לבדוק אותם ביסודיות כדי להבטיח שהם מתאימים. 3. דחיפות למילוי התפקיד: אל תמהר את תהליך הגיוס רק למילוי תפקיד. זה יכול להוביל לקבלת החלטה גרועה שתתחרט עליה מאוחר יותר. 4. השקעה נדרשת עבור הגיוס החדש: הקפידו לקחת בחשבון את ההשקעה הכספית הנדרשת כדי להעסיק מישהו חדש. זה כולל לא רק את המשכורת שלהם אלא גם כל הכשרה או תמיכה אחרת שהם עשויים להזדקק להם.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

תעשיית הקייטרינג מציגה אתגרים משותפים רבים, כגון ניהול, תחלופת עובדים, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. ניתן להתגבר על רבים מהאתגרים הללו בעזרת תכנון וביצוע נכונים. ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. הם אחראים להבטיח שהחברה תפעל בצורה חלקה ויעילה. הם חייבים להיות מסוגלים לתכנן מראש, לתקשר ביעילות ולשמור על רמה גבוהה של שירות לקוחות. תחלופת עובדים היא אתגר עצום בתעשיית האירוח. חשוב למצוא דרכים לשמר את העובדים הטובים ביותר שלך. הצעת שכר והטבות תחרותיות, כמו גם הזדמנויות לקידום, יכולה לעזור. פעמים רבות נדרשות שעות ארוכות בענף ההסעדה. זה יכול להיות קשה לניהול, אבל חשוב לשמור על איזון בין עבודה לחיים. הדרכה ללקוחות יכולה להיות גוזלת זמן, אבל היא חיונית כדי לספק להם חוויה נהדרת. ארגון הוא המפתח בכל עסק, אבל במיוחד בקייטרינג. חייבת להיות מערכת שתבטיח שכל האוכל מוכן ומוגש בזמן. בזבוז מזון היא בעיה נפוצה בתעשיית ההסעדה. מציאת דרכים להפחתת בזבוז מזון, כגון תרומת מזון לא בשימוש למקלטים מקומיים או לבנקי מזון, יכולה לעזור לקזז חלק מהדברים

1. ספר לנו על עצמך באופן טבעי, אחת השאלות הראשונות שתישאל בראיון קייטרינג הוא על הרקע והניסיון שלך. הקפד להכין תשובה קצרה ותמציתית המדגישה את הכישורים והכישורים הרלוונטיים שלך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? בין אם אתה מחפש להיות מנהל קייטרינג או שף, או פשוט רוצה להתקדם בתעשייה, חשוב שתהיה לך מטרה ברורה בקריירה. שתף את המטרות שלך עם המראיין והסביר מדוע אתה מעוניין דווקא בענף הקייטרינג. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? בכל ראיון, זה חיוני להיות כנה וכנה לגבי החוזקות והחולשות שלך. הדגש תכונות שהופכות אותך להתאמה טובה לתעשיית ההסעדה, כמו היכולת שלך לעבוד היטב תחת לחץ או הניסיון שלך עם שירות לקוחות. באשר לחולשות, נסה להתמקד בתחומים שאתה פועל לשיפורם באופן פעיל. 4. איך עובדים בלחץ? תעשיית הקייטרינג יכולה להיות מהירה וכאוטית לפעמים, לכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ. היו כנים עם המראיין לגבי האופן שבו אתם מתמודדים עם לחץ ושתפו דוגמאות רלוונטיות מהעבר שלכם

מסקנה

1. בעת בחירת קייטרינג, הקפידו לקבל הפניות מחברים או משפחה. זוהי דרך מצוינת למצוא קייטרינג מכובד שאפשר לסמוך עליו. 2. הקפידו לבקש מהקייטרינג דוגמאות מהאוכל שלו. כך תוכלו להיות בטוחים שתהיו מרוצים מהאוכל באירוע שלכם. 3. הקפידו לשאול את הקייטרינג על הניסיון שלו. זה יעזור לך לוודא שהם מסוגלים לטפל באירוע שלך. 4. הקפידו לבקש מהקייטרינג רשימת הפניות. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שתקבל חוות דעת כנה על הקייטרינג.

בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם לקבוע את התקציב שלכם ואיזה סוג אירוע אתם מארחים. ברגע שיש לכם תקציב בחשבון, תוכלו להתחיל לחפש קייטרינג שמתאימים לאירוע ולתקציב שלכם. כדאי גם לקרוא ביקורות ולבקש הפניות מחברים או משפחה. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, אתה צריך להיפגש איתם כדי לדון באירוע ובאפשרויות התפריט שלך. לאחר הפגישה עם הקייטרינגים, תוכלו לקבל החלטה ולהזמין את זה שאתם מרגישים שהכי מתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן