קייטרינג ברמת גן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ברמת גן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מחפשים קייטרינג לחתונה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצה לקבוע את התקציב שלך. ברגע שאתה יודע כמה אתה מוכן להוציא, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך. לאחר מכן, תרצה לחשוב על סוג האוכל שאתה רוצה להגיש בחתונה שלך. האם אתה רוצה מזנון, או ארוחה לשבת? האם תעדיפו מגוון מנות, או רק כמה פשוטות? לאחר שהחלטתם על האוכל, תצטרכו לבחור קייטרינג. יש הרבה אפשרויות נהדרות בחוץ, אז קח את הזמן שלך ובחר אחת שאתה מרגיש איתה בנוח. לבסוף, אל תשכח לתקשר את הציפיות שלך לקייטרינג שלך. היה ברור מה אתה רוצה, והקפד לשאול כל שאלה שיש לך. עם קצת תכנון, בטוח שתהיה לך חתונה שכולם יזכרו!

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לחתונה. ראשית, תרצו להבין איזה סוג אוכל אתם והאורחים שלכם רוצים. האם אתה רוצה בסגנון מזנון או ארוחה לשבת? איזה סוג של מטבח אתה רוצה? לאחר שהחלטתם על סוג המזון, תצטרכו למצוא קייטרינג שיוכל לספק זאת. בקש הפניות מחברים או משפחה, או חפש באינטרנט ביקורות. לאחר שמצאתם כמה קייטרינג פוטנציאליים, קבעו טעימות כדי שתוכלו לטעום את האוכל שלהם. זה גם זמן טוב לשאול אותם שאלות על השירותים שלהם ולקבל תחושה של המקצועיות שלהם. הקפידו גם לדון בתקציב שלכם עם הקייטרינג ולקבל הערכת מחיר. בחירת קייטרינג לחתונה היא החלטה גדולה, אך על ידי הקדשת זמן ובחינת כל האפשרויות העומדות בפניכם, תוכלו למצוא את הקייטרינג המושלם ליום הגדול שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחותיהם וחברים אחרים בצוות הקייטרינג על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל תשוקה לאוכל ולאנשים כדי להפוך את האירוע להצלחה.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבטיח שאתה מקבל את הטוב ביותר שירות אפשרי. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח אחריות? שאילת שאלות אלו תעזור לכם להבין טוב יותר את חברת הקייטרינג ומה היא יכולה להציע. הקפידו לקבל הכל בכתב כדי למנוע הפתעות בהמשך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים חיונית בהחלט לקייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לזכור ולזכור את כל הפרטים. זה עוזר להבטיח שאירוע הקייטרינג יהיה באיכות הגבוהה ביותר.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות . כישורי תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

מהו סגנון השירות הפופולרי ביותר בחתונות?

שירות שולחנות הוא הדרך המסורתית ביותר להגיש את תפריט קבלת הפנים לחתונה שלך. לכל אורח יש צלחת אוכל מולו, וצוות המלצרים מוציא כל מנה לכל שולחן. שירות מצופה הוא דרך מצוינת לשלוט במנות של כל מנה, והוא מאפשר לך ליצור חווית אוכל רשמית יותר עבור האורחים שלך.

יש כמה דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע: הסוג של האירוע, התקציב וצוות המלצרים/שירות. סוג האירוע יכתיב איזה סוג של אוכל ושתייה אתה צריך לספק. אם מדובר באירוע רשמי, תרצו לוודא שיש לכם מספיק אוכל ושתייה שיספיקו לכל האירוע. אם זה אירוע מזדמן, אתה יכול להיות גמיש יותר עם אפשרויות האוכל והשתייה שלך. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לוודא שיש לך מספיק כסף כדי לכסות את עלות האוכל והשתייה, כמו גם כל עלויות אחרות הקשורות לאירוע (למשל שכירת מקום, שכירת צוות וכו'). לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות מלצרים או שירות אחר לאירוע שלך. אם זה אירוע רשמי, סביר להניח שתצטרך מישהו שיעזור להגיש אוכל ושתייה. אם זה אירוע מזדמן, ייתכן שלא תזדקק לעזרה נוספת.

מהם שלושת סוגי הקייטרינג?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. לכן חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה ואמין. ישנם ארבעה סוגי קייטרינג עיקריים: חתונה, חברה, אירוע חברתי וזיכיון. קייטרינג לחתונה הוא כנראה הסוג החשוב ביותר של קייטרינג, שכן הוא יכול לעשות או לשבור את היום הגדול. האוכל חייב להיות טעים, המצגת חייבת להיות מושלמת והשירות חייב להיות ללא דופי. קייטרינג לחברות חשוב גם הוא, שכן הוא יכול לחזק את הקשרים העסקיים ולהשאיר רושם מתמשך על לקוחות ושותפים. האוכל חייב להיות ראוי לציון והשירות חייב להיות מקצועי. קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק בשמחת האורחים. מהאוכל ועד העיצוב, הכל חייב להיות על הנקודה. על הקייטרינג להיות מסוגל לקרוא את הקהל ולהתאים את עצמו בהתאם. קייטרינג זיכיון נמצא בדרך כלל באצטדיוני ספורט, בתי קולנוע ומקומות אחרים. ההתמקדות היא בשירות מהיר ובמחירים נוחים.

אם אתם מתכננים אירוע, קייטרינג הוא אפשרות מצוינת להקל עליכם. שירותי קייטרינג רבים מציעים השכרת צלחות וכלי מטבח, כך שאתה לא צריך לדאוג להביא את עצמך או לשטוף כלים לאחר מכן. חלקם אפילו כוללים צלחת וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור שלהם, אז כל שעליכם לעשות הוא להופיע וליהנות מהאירוע שלכם!

איך אתם מראיינים קייטרינג

כשאתם מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, הקפידו לשאול לגביו ניסיון בתעשיית האירוח. חשוב לברר כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. יתר על כן, תרצה לדעת איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו. על ידי שאילת השאלות הללו, אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר האם הקייטרינג מתאים לאירוע שלך או לא.

כשמדובר בהרשים של מעסיק פוטנציאלי בראיון טבח בקו, היכולת לענות על שאלות על היצירתיות שלך, ההכשרה וההבנה של שיטות הבישול העיקריות חיוניים. כמה שאלות ספציפיות שאתה עשוי להישאל כוללות: -אילו מנות מציגות את היצירתיות שלך? -איזו הכשרה פורמלית יש לך בכל מה שקשור להכנת וציפוי אוכל? -איך היית מתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה? -איך אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה? מענה על שאלות אלה בביטחון והפגנת הידע הקולינרי שלך יעזור לך להגיע לתפקיד.

מהי החולשה של קייטרינג?

קייטרינג יכול להיות ענף מאוד מאתגר ותובעני לעבוד בו, במיוחד כשמדובר בהתמודדות עם ציוד ואספקה חלשים יותר ממה שנמצא בדרך כלל במטבח מסעדה רגיל. למרות הקשיים שעלולים לבוא בעבודה בקייטרינג, זו יכולה להיות גם קריירה מאוד מתגמלת ומספקת. קייטרינג הוא דרך מצוינת להראות את הכישורים הקולינריים שלך ולעשות הבדל אמיתי בחיי הלקוחות שלך.

בעסקי הקייטרינג, שירות לקוחות טוב הוא המפתח לשמירה על לקוחות מרוצים ומרוצים. זכרו להיות אדיבים, מתחשבים ומתחשבים בכל ההתנהלות שלכם מול לקוחות, ולעשות את המייל הנוסף כדי לוודא שהם מרוצים מהשירות שלכם. לקוח מרוצה הוא הסוג הטוב ביותר של פרסום, לכן השתדלו להפוך כל לקוח למאושר.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, חשוב לבחור חברה ש מציע שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו לכל הפרטים, החל מהקמת השולחנות ועד לניקיון לאחר מכן. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לטרחה יותר עבורך. במקום זאת, בחר בחברת קייטרינג שכיף וקל לעבוד איתה.

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו, שכן ישנם חלקים נעים רבים שצריכים להתאחד בצורה חלקה כדי שאירוע יצליח . האתגרים הנפוצים שצצים כוללים: -ניהול: ניהול עסק קייטרינג יכול להיות קשה, מכיוון שיש אנשי צוות רבים לנהל ולתאם, כמו גם לקוחות לרצות. -תחלופת עובדים: תחלופת עובדים גבוהה נפוצה בענף האירוח, מה שעלול להקשות על שמירה על רמת שירות עקבית. -שעות ארוכות: אירועי קייטרינג יכולים להיות לרוב ארוכים ומתישים, ולהוביל לשחיקה של הצוות. -הדרכת לקוחות: ייתכן שלקוחות לא תמיד מודעים כיצד להשתמש נכון בשירותי קייטרינג, מה שעלול להוביל לתסכול בשני הצדדים. -ארגון: מעקב אחר כל המרכיבים השונים של אירוע קייטרינג יכול להיות קשה, מהאוכל דרך הציוד ועד לצוות. -בזבוז מזון: קייטרינג יכול לעתים קרובות לגרום לבזבוז מזון רב, מכיוון שלעתים קרובות יש יותר מזון מוכן ממה שצריך בפועל. למרבה המזל, יש דרכים להתגבר על האתגרים הללו. על ידי מודעות אליהם ויישום אסטרטגיות לטיפול בהם, עסקי קייטרינג יכולים להצליח ולשגשג.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך ארגון ותיאום שירותי קייטרינג לאירועים. זה כולל תכנון תפריטים, הזמנת אספקה, גיוס והכשרת צוות, והבטחת שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. ארבעת התפקידים העיקריים של ניהול הסעדה הם תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תהליך של קביעה איזה מזון ומשקאות יוגשו, וכמה יהיה צורך. זה כולל התחשבות בסוג האירוע, מספר האורחים וכל הגבלות תזונתיות. ארגון הוא תהליך הכנת הכל לאירוע. זה כולל הזמנת אספקה, העסקת צוות והכשרתם מה לעשות. ההנחיה היא תהליך של פיקוח על האירוע ולוודא שהכל יתנהל כשורה. זה כולל הקפדה על הגשת האוכל והמשקאות בזמן, שהצוות עושה את עבודתו ושהאורחים מרוצים. בקרה היא תהליך לוודא שהאירוע פועל במסגרת התקציב. זה כולל פיקוח על הוצאות, לוודא שיש מספיק אוכל ושתייה, ולוודא שאף אחד לא מקבל יותר מדי.

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע. זה עוזר ליצור חוויה בלתי נשכחת לאורחים, ויכול לעשות או לשבור אירוע. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג שיש לקחת בחשבון על מנת להבטיח אירוע מוצלח. תכנון: השלב הראשון הוא פיתוח תוכנית ברורה לאירוע. זה כולל תכנון תפריט, תקצוב, והקפדה על כל הסידורים הדרושים במקום. תפעול – ביצוע משימות: לאחר תכנון האירוע, חשוב לבצע את כל המשימות ללא דופי. זה כולל תיאום עם צוות המקום, הקמה ופירוק של האירוע, והגשת אוכל ושתייה. ארגון האירוע: בנוסף לביצוע המשימות, חשוב לשמור על ארגון האירוע. זה כולל לוודא שהאורחים יושבים כמו שצריך, ניהול זרימת התנועה ושמירה על פעילות חלקה של האירוע. ציוד: בהתאם לאירוע, ייתכן שיהיה צורך בסוגים שונים של ציוד קייטרינג. זה כולל דברים כמו שולחנות, כיסאות, כלי חרסינה וכלי זכוכית. יישום: שלב היישום הוא כאשר כל התכנון וההכנות מתאחדים. זה הזמן שבו האירוע מתרחש בפועל. שליטה: לאורך כל האירוע, חשוב לשמור את

מה אורחים לא צריכים לעשות בחתונה

כאורח בחתונה, יש כמה דברים שלעולם לא כדאי לעשות. ראשית, הקפד תמיד להיענות להזמנה. שנית, אל תתייחסו לבני הזוג כאל סוכני נסיעות – הם לא שם כדי לבדר אתכם. שלישית, הקפידו על קוד הלבוש. רביעית, אל תגיע מאוחר או מוקדם מדי. חמישית, דאגו להביא מתנה לזוג. ולבסוף, אל תביא פלוס-1 אם לא הציעו לך.

קשה להכין רשימת אורחים. אתה רוצה לכלול את כל מי שחשוב לך, אבל אתה גם צריך להיות מציאותי לגבי התקציב והמקום שלך. לפעמים אתה צריך לעשות בחירות קשות ולחתוך אנשים מהרשימה. זה אף פעם לא קל, אבל זה חלק מתכנון חתונה.

עיוות

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, מכיוון שהדרך הטובה ביותר לבחור קייטרינג לחתונה עשויה להשתנות בהתאם לצרכים הספציפיים של בני הזוג ולתקציב. עם זאת, כמה טיפים כיצד לבחור קייטרינג לחתונה עשויים לכלול התחשבות במוניטין של הקייטרינג, ביקורות מלקוחות קודמים, אפשרויות תפריט ומחיר. בנוסף, זה עשוי להיות מועיל להיפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לקבל תחושה טובה יותר של אישיותו ורמת המקצועיות שלו.

לפני קבלת החלטה באיזה קייטרינג לבחור לחתונה שלך, חשוב לעשות המחקר שלך. כמה דברים שכדאי לזכור כוללים את סוג האוכל שאתה רוצה להגיש, התקציב שלך והמוניטין של הקייטרינג. אם תפנו את הזמן להכין שיעורי בית, אתם יכולים להיות בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את יום החתונה שלכם למיוחד.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן