קייטרינג לחברות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לחברות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת חברת קייטרינג אולי נראית כמו משימה מרתיעה, אבל היא לא חייבת להיות! על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים תוכלו למצוא חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם להצלחה. הצעד הראשון הוא לקבוע את התקציב שלך. כמה כסף אתה מוכן להוציא על קייטרינג? זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא חברה שמתאימה לצרכים שלך. לאחר מכן, החליטו איזה סוג אירוע אתם מארחים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת, או רומן סתמי יותר? זה יעזור לך לקבוע את סגנון הקייטרינג שאתה מחפש. לבסוף, בקשו המלצות. שוחח עם חברים, משפחה ועמיתים לעבודה שהשתמשו בשירותי קייטרינג בעבר. הם יכולים לתת לך תובנות לגבי האיכות של חברות שונות ולעזור לך לקבל את ההחלטה שלך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. להלן מספר שיקולים מרכזיים: – מחיר: הקפידו לקבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג ולהשוות מחירים. – תפריט: ודאו שחברת הקייטרינג יכולה לספק את סוג האוכל שאתם מחפשים. – הפניות: בקש הפניות מלקוחות קודמים ובדוק אותן. – ביטוח: יש לוודא שחברת הקייטרינג מבוטחת בכל מקרה של תאונה.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. על חברת הקייטרינג להיות בעלת ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים לזה שאתם מתכננים. הם צריכים גם להיות מסוגלים להציע מגוון שירותים ולהיות מסוגלים לעבוד במסגרת התקציב שלך. זמינות היא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. חברת הקייטרינג צריכה להיות זמינה בתאריך האירוע שלכם ולהיות מסוגלת להעביר את האוכל למקום שלכם. בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. חברת הקייטרינג צריכה להיות בעלת רישיון עסק וביטוח.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כמו שצריך ושהמצגת עומדת בסטנדרטים. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל ביעילות כדי להימנע מכל פאניקה של הרגע האחרון. כישורי תקשורת גדולים חיוניים על מנת ליצור קשר עם לקוחות וספקים. תשוקה לאוכל ולאנשים היא גם חיונית, שכן קייטרינג יכול להיות עבודה מאוד תובענית. היכולת להתמודד עם לחץ היא גם מפתח, מכיוון שלעתים קרובות יש מועדים לעמוד ולעתים קרובות דברים יכולים להשתבש.

מה המיקוד שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

אם אתה מחפש שירות קייטרינג, יש הם כמה גורמים מרכזיים שתרצה לזכור. בראש ובראשונה, תרצו לוודא שלשירות הקייטרינג יש מוניטין טוב באספקת מזון איכותי. כדאי לשקול גם את עלות השירות, כמו גם את הניסיון של שירות הקייטרינג בטיפול בצרכים מיוחדים.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לשקול קייטרינג כדי שתוכלו לטפל בהכל. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, כדאי לכם לשקול קייטרינג כדי שתוכלו להרשים את האורחים שלכם. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה. אם אתה מצפה להרבה אנשים, אולי תרצה לשקול קייטרינג כדי שתוכל לוודא שכולם יאכילו. חמישית, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל בעצמכם, כדאי לכם לשקול קייטרינג. שישית, אתה צריך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, כדאי לכם לשקול קייטרינג כדי שתוכלו לטפל בהכל.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל ועד המצגת, הכל חייב להיות ללא רבב. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק ביצירת רושם חיובי עבור לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים. האוכל חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, והמצגת צריכה להיות מקצועית. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו ביצירת אווירה כיפית וחגיגית. האוכל צריך להיות טעים והמצגת צריכה להיות מהנה ומסוגננת. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזכיון עוסק כולו במתן מזון ושתייה במחיר סביר. האוכל צריך להיות באיכות טובה, והמצגת צריכה להיות פשוטה וברורה.

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע: ❶ סוג האירוע יכתיב איזה סוג של אוכל ושירות מתאים. מסיבת ארוחת ערב רשמית תדרוש אוכל ושירות שונים מאשר מזנון מזדמן. ❷ תקציב הוא גורם חשוב בקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על אוכל ושירות. ❸ צוות ההמתנה והשירות יכולים להיות חשובים עבור אירועים מסוימים. אם אתם עורכים אירוע גדול, ייתכן שתצטרכו לשכור שרתים שיעזרו לשמור על זרימת המזון והמשקאות בצורה חלקה.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. הגורם החשוב ביותר הוא האוכל. כמובן שאתה רוצה לבחור מסעדה שמגישה אוכל טוב. גורם חשוב נוסף הוא נוחות. אתה רוצה לבחור מסעדה שיש בה אווירה נוחה. השירות הוא גם גורם חשוב. אתה רוצה לבחור מסעדה שיש לה שירות טוב. המחירים הם גם גורם חשוב. אתה רוצה לבחור מסעדה שיש לה מחירים סבירים. המלצות הן גם גורם חשוב. אתה רוצה לבחור מסעדה שיש לה המלצות טובות.

כקייטרינג, חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי כדי לשכנע לקוחות לבצע שינויים בהזמנות שלהם. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים נחוצים על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירועים מוצלחים.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים להשתמש בו כדי לקבל תובנות על כל ההיבטים של המסעדה שלהם. על ידי לקיחת צעד אחורה וזיהוי החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לפתח ראייה הוליסטית יותר של מקומם בתעשייה הגדולה יותר. תרגיל זה יכול לעזור לעסקים להתמקד בתחומים שעשויים להזדקק לשיפור וגם לזהות תחומים פוטנציאליים לצמיחה.

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל 7 ה-P, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיית שיווק מעוגלת שתעזור להם להשיג את התוצאות הרצויות.

מי הוא שלך שוק היעד בקייטרינג?

שוק היעד של קייטרינג הוא כל מי שרוכש שירותי קייטרינג. זה כולל אנשים פרטיים, עסקים וארגונים. כדי להגיע לשוק היעד הזה ולתקשר איתו, קייטרינג יכול להשתמש בערוצי שיווק שונים כגון דפוס, מקוון ומפה לאוזן.

להיות שף גדול וניסיון בקייטרינג חשובים, אבל הם לא מספיקים. לגרום למבצע קייטרינג להצליח. אתה צריך להיות מסוגל להתמודד גם עם האתגרים של קבלת החלטות עסקיות גדולות. זה כולל את הכישורים הפיננסיים לקבוע מחירים תחרותיים עבור השירותים שלך, לנהל משא ומתן על עסקאות, לפקח על הלוואות ולאזן את התקציב.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

שירותי קייטרינג יכולים ליצור או לשבור אירוע. חשוב לבחור את שירות הקייטרינג המתאים כדי לוודא שהאירוע שלכם יצליח. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קייטרינג, לכן חשוב לדעת איזה סוג של אירוע אתם עורכים ואיזה סוג של שירות קייטרינג יהיה הטוב ביותר עבור אותו אירוע.

ישנן חמש פריסות מטבח מסחרי נפוצות: בצורת g, בצורת l, בצורת u, קו בודד והאי. לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לבחור את המתאים לעסק שלך. השיקולים החשובים ביותר הם התפריט שלך, צוות המטבח שלך וזרימת התנועה במסעדה שלך. פריסת המטבח בצורת g היא היעילה ביותר מכיוון שהיא שומרת את כל התחנות צמודות זו לזו. זה חשוב במיוחד במסעדה עמוסה בה כל שנייה חשובה. זה גם מאפשר פיקוח קל על כל התחנות. עם זאת, פריסה זו עשויה להיות מעט צפופה, ולכן חשוב לוודא שלצוות המטבח שלכם נוח לעבוד במקומות קרובים. פריסת המטבח בצורת L היא פשרה טובה בין יעילות למרחב. זה לא צפוף כמו הפריסה בצורת G, אבל כל התחנות עדיין קרובות זו לזו. פריסה זו היא בחירה טובה אם יש לך מסעדה בגודל בינוני עם תנועה מתונה. פריסת המטבח בצורת U היא המרווחת ביותר מבין חמש הפריסות. זה נותן לכל תחנה הרבה מקום לעבוד, אבל זה יכול להיות קשה לפקח על כל התחנות בבת אחת. פריסה זו היא בחירה טובה אם יש לך מסעדה גדולה עם

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

אם אתה רוצה לקחת את עסק הקייטרינג שלך לשלב הבא, נסה ליישם את חמש האסטרטגיות הבאות: 1. ארגון הוא המפתח. 2. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך. 4. לחדד את השיווק המשפיע. 5. התמקד באוכל שיבדל אותך.

עסקי הקייטרינג מתפתחים במהירות עם טרנדים חדשים שצצים מדי שנה. כבעל עסק קייטרינג, חשוב להתעדכן בטרנדים האחרונים כדי להבטיח שאתם מספקים ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר האפשרי. להלן 13 טרנדים עסקיים של קייטרינג שחובה להכיר: 1. קייטרינג חוויתי – אנשים רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם ואיך הוא עשוי. לעסקים בתחום הקייטרינג שיוכלו לספק אלמנט חוויתי – כמו סיור במטבח או הצצה אל מאחורי הקלעים של תהליך הכנת האוכל – יהיה ביקוש רב. 2. אפשרויות בריאות – עם עליית המודעות לבריאות, עסקי קייטרינג יצטרכו לספק אפשרויות בריאות יותר בתפריטים שלהם. זה יכול לכלול מנות על בסיס צמחי, פירות וירקות מתוצרת מקומית ואפשרויות חלבון רזה. 3. מטבח ניאו-נורדי – טרנד זה עוסק כולו במרכיבים טריים, פשוטים ומקוריים מקומיים. צפו לראות עוד מנות בהשראה סקנדינבית בתפריטי קייטרינג בשנה הקרובה. 4. פריטים הניתנים לאינסטגרם – עסקי קייטרינג צריכים להתחיל לחשוב איך לגרום לאוכל שלהם להיראות טוב במצלמה כמו שהוא טעים. זה יכול לכלול יצירת שולחנות מרעה מושכים חזותית או יצירת מנות ייחודיות ופוטוגניות.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג כולל הרבה יותר מסתם בישול והגשת אוכל. קייטרינג מצליח חייב להיות מאורגן, בעל אוריינטציה לפרטים ובעל הבנה טובה של תקנות בטיחות מזון ותברואה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לנהל ביעילות את הזמן והמשאבים שלהם. שבעת הפונקציות העיקריות של הקייטרינג הן: 1. תכנון – קייטרינג חייב להיות מסוגל ליצור תכנית מפורטת לכל אירוע שהוא מקיים. זה כולל יצירת תפריט, הערכת עלויות מזון ומשקאות ופיתוח לוח זמנים להגדרה, שירות וניקיון. 2. תפעול – ביצוע משימות – קייטרינג חייב להיות מסוגל לבצע את כל המשימות הדרושות לקיום אירוע. זה כולל הכנת אוכל, בישול והגשת מזון וכן ניהול חלל האירוע ושמירה על נקיון ומאורגן. 3. ארגון האירוע – קייטרינג חייב להיות מסוגל לתאם את כל המרכיבים של אירוע, כולל האוכל, העיצוב והמוזיקה. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לעבוד עם הלקוח כדי להבטיח שהחזון שלהם לאירוע יתממש. 4. ציוד – לקייטרינג חייבת להיות גישה לכל הציוד הדרוש לקיום אירוע. זה כולל ציוד בישול, כלי הגשה וכלי שולחן

א-לה-קארט: זהו סוג התפריט הנפוץ ביותר, והוא מציע לאורחים מגוון מנות אישיות לבחירה. סוג זה של תפריט משמש בדרך כלל במסעדות יוקרתיות, מכיוון שהוא מאפשר לשף להראות את כישוריו ויצירתיותם. סטטי: תפריט סטטי הוא כזה שלא משתנה לעתים קרובות. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות במסעדות מזדמנות, מכיוון שקל לעקוב אחר מה שזמין. סוג זה של תפריט יכול להגביל את האורחים, שכן ייתכן שהם לא יוכלו לנסות מנות חדשות שהשף יצר. Du jour: תפריט du jour כולל כמה מנות המשתנות על בסיס יומי. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות במסעדות בינוניות, מכיוון שהוא מאפשר לשף להראות קצת יצירתיות תוך שמירה על דברים פשוטים. סוג זה של תפריט יכול להיות אופציה טובה עבור אורחים שרוצים לנסות משהו חדש אבל לא רוצים להיות מוצפים בבחירות. מחזור: תפריט מחזור הוא תפריט שמשתנה על בסיס קבוע, בדרך כלל כל שבוע או חודש. סוג זה של תפריט משמש לעתים קרובות במסעדות מזדמנות, מכיוון שהוא מאפשר לשף להתנסות במנות חדשות ועדיין להציע כמה מועדפים מוכרים. סוג זה

מסקנה

ישנם כמה דברים שתרצה לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ראשית, חשבו על סוג האירוע שאתם עורכים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? חברת הקייטרינג שתבחרו אמורה להיות מסוגלת לתת מענה לצרכי האירוע שלכם. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תרצו למצוא חברה שמתאימה לטווח המחירים שלכם. אל תפחד לבקש הערכות ממספר חברות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. לסיום, הציצו בתפריט של חברת הקייטרינג. ודאו שיש להם מגוון אפשרויות שישמחו את האורחים שלכם. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, אתם כבר בדרך למצוא את חברת הקייטרינג המושלמת לאירוע שלכם!

חברות קייטרינג יכולות לספק שירות נחוץ לאירועים או אירועים מיוחדים. בבחירת חברת קייטרינג חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע, התקציב והתפריט. ישנן חברות קייטרינג רבות לבחירה, אז הקדישו זמן למחקר לפני קבלת החלטה סופית. עם קצת תכנון, תוכלו למצוא חברת קייטרינג שתעזור להפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן