קייטרינג בחדרה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בחדרה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך, יש לזכור כמה דברים. ראשית, תרצה לשקול את התקציב שלך ואת מספר האורחים שיהיו לך. זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. לאחר מכן, תרצו לחשוב על סוג האירוע שאתם עורכים ועל התפריט שתרצו להגיש. זה יעזור לכם למצוא קייטרינג שמתמחה בסוג האוכל שאתם מחפשים. לבסוף, תרצה לקרוא ביקורות ולדבר עם הפניות כדי לקבל מושג טוב יותר על איכות האוכל והשירות שאתה יכול לצפות. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתמצא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, עליך לקבוע את התקציב שלך ואיזה סוג אוכל תרצה להגיש. כמו כן, חשוב לקבל הפניות מהקייטרינג ולקבוע טעימות לפני קבלת החלטה סופית.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ושהכל מותקן נכון לאירוע. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ושכל האורחים יטופלו. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לתקשר עם אחרים ולהתמודד היטב עם לחץ על מנת לוודא שהכל מתנהל לפי התוכנית.

בבחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון. כדי להבטיח שתבחרו את האפשרות הטובה ביותר לאירוע שלכם. ראשית, איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. הקפידו לטעום מראש את האוכל של חברת הקייטרינג, ולקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על איכות המטבח שלהם. שנית, ביקורות של לקוחות יכולות להוות מקור מידע חשוב בבחירת חברת קייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על רמת שביעות הרצון שלהם. שלישית, עלות השירות מהווה שיקול חשוב בבחירת חברת קייטרינג. הקפד לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות על מנת להשוות מחירים. רביעית, חווית קייטרינג היא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. הקפידו לשאול את חברת הקייטרינג כמה זמן הם בעסק, ואם יש להם ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים לשלך. לבסוף, יש לקחת בחשבון גם צרכים מיוחדים בבחירת חברת קייטרינג. אם יש לכם אורחים עם הגבלות תזונתיות או אלרגיות, הקפידו ליידע את חברת הקייטרינג מראש כדי שיוכלו להתאים לצרכים שלכם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש הן כמה שאלות מפתח שעליך לשאול על מנת להבטיח שהאוכל עומד בסטנדרטים שלך ובמסגרת התקציב שלך. ראשית, שאלו על ההתמחויות של הקייטרינג ועל מה הוא ימליץ לאירוע שלכם. שנית, שאל כיצד יוצג האוכל והאם יש לכך חיובים נוספים. שלישית, בררו מה תהיה העלות המשוערת של הקייטרינג, והאם הקייטרינג מסוגל להיענות לבקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, שאלו אם הקייטרינג מספק דגימה מהתפריט כדי שתוכלו לנסות את האוכל לפני קבלת החלטה. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הקייטרינג הטוב ביותר לאירועים עבור הצרכים שלך.

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לדון גם בניסיון שלך בתעשיית האירוח כמו איך אתה מתמודד במצבי לחץ גבוה ומתמודד עם לחץ בעבודה. כמו כן, היו מוכנים לדון כיצד הייתם מתמודדים עם לקוח קשה או אחד מאורחיו.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון בכל הקשור לקייטרינג. הראשון הוא סוג האירוע. זה יקבע את סוג האוכל והשתייה שיוגשו. השני הוא התקציב. קייטרינג עלול לעלות ביוקר ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת התכנון. השלישי הוא צוות המלצרים והשירות. האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? חשוב לקחת בחשבון גם את זה, מכיוון שזה יכול להוסיף לעלות הקייטרינג.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא בהחלט שיקול חשוב אחד – קייטרינג יכול להיות יקר ואם אתם עובדים עם תקציב מצומצם, ייתכן שלא ניתן יהיה לארגן את האירוע שלכם. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הפורמליות של האירוע שלכם. סביר להניח שאירוע רשמי יותר ידרוש קייטרינג על מנת להצליח, בעוד שאירוע מזדמן יותר עשוי לא להזדקק לקייטרינג כלל. גם מטרת האירוע שלכם חשובה – אם אתם עורכים אירוע עסקי, למשל, סביר להניח שיידרש קייטרינג על מנת ליצור אווירה מקצועית. מספר האורחים שאתם מצפים לו הוא גם שיקול – אירוע קטן עם אורחים בודדים אולי לא יזדקק לקייטרינג, אבל סביר להניח שאירוע גדול יותר ירוויח ממתן מזון. לבסוף, כדאי לשקול את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לך ניסיון בתכנון ואירוח אירועים, אולי תרגיש בנוח להתמודד עם הכל בעצמך. עם זאת, אם אינך מנוסה בתכנון אירועים, ייתכן שיהיה רעיון טוב לשכור חברת קייטרינג מקצועית שתדאג להכל עבורך.

קייטרינג לאירועים צריך להיות בעל עין חדה לפרטים כדי הפקת אירועי קייטרינג באיכות גבוהה. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לקייטרינג לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים על מנת להבטיח שהכל יתנהל לפי התוכנית. תשומת לב לפרטים חיונית באמת לקייטרינג מוצלח לאירועים.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק מבטיחים שהמוצר שלך מסוגל לענות על הצרכים של שוק היעד שלך, ב- מחיר שהם מוכנים לשלם, דרך ערוץ קידום והפצה שנוח להם. בנוסף, אתה צריך שיהיו לך את האנשים הנכונים כדי לתמוך במוצר ובתהליך שלך, ולבסוף, עליך לספק ראיות פיזיות לגיבוי הטענות שלך.

איזון: עקרון האיזון חשוב בתפריט תכנון להבטיח שהארוחה הכוללת מאוזנת מבחינה תזונתית ומספקת את הוויטמינים, המינרלים וחומרי ההזנה הדרושים. עקרון האיזון כולל גם התחשבות בצרכי האנרגיה (קלוריות) של הפרט והתאמת תכולת האנרגיה של הארוחה בהתאם. איכות תזונתית: עיקרון האיכות התזונתית חשוב בעת תכנון התפריט כדי להבטיח שהארוחה הכוללת תהיה צפופה מבחינה תזונתית ומספקת את הוויטמינים, המינרלים וחומרי ההזנה הדרושים. עקרון האיכות התזונתי כולל גם התחשבות בצרכי האנרגיה (קלוריות) של הפרט והתאמת תכולת האנרגיה של הארוחה בהתאם. אסתטיקה: עיקרון האסתטיקה חשוב בתכנון התפריט כדי להבטיח שהארוחה הכוללת תהיה מושכת ויזואלית ונעימה לחושים. עקרון האסתטיקה כולל התחשבות בצבע, במרקם ובהצגת המזון. גיוון: עיקרון הגיוון חשוב בתכנון התפריט כדי להבטיח שהארוחה הכוללת תהיה מגוונת ותכלול מגוון פריטי מזון שונים. עקרון הגיוון כולל גם התחשבות בטעמים, צורות וגדלים שונים של מזון. ציוד וכוח אדם: העיקרון של ציוד וכוח אדם חשוב בתכנון התפריט כדי להבטיח

מהם 3 מקטעי קייטרינג?

תעשיית ההסעדה היא חלק חיוני מתחום המזון והמשקאות. היא כוללת מפעלים המספקים שירותי מזון ומשקאות ללקוחות באירועים שונים, לרבות חתונות, לוויות, מסיבות, פגישות עסקיות ומפגשים חברתיים אחרים. ניתן לסווג את תעשיית ההסעדה לשלושה מגזרים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל מפעלים המספקים שירותי קייטרינג לעסקים וארגונים, כגון מסעדות, בתי מלון וחברות לניהול אירועים. המגזר הלא מסחרי כולל עסקי קייטרינג המשרתים יחידים ומשקי בית. המגזר הצבאי מספק שירותי הסעדה לכוחות המזוינים.

1. אילו מנות מציגות את היצירתיות שלך? 2. איזו הכשרה פורמלית יש לך בכל הנוגע להכנת וציפוי אוכל? 3. איך היית מתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה? 4. איך אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה?

מהם 5 הטיפים לראיון

1) חשוב מאוד להגיע בזמן לראיון העבודה שלך. זה מראה שאתה דייקן ואמין. 2) זה חיוני לעשות את המחקר שלך על החברה שאתה מתראיין עבורה. זה ייתן לך הבנה טובה של העבודה שלהם ומה הם מחפשים במועמד. 3) תקשורת לא מילולית חשובה לא פחות מתקשורת מילולית בראיון. זכור ליצור קשר עין, לשבת זקוף ולחייך. 4) היו מנומסים לכל מי שאתם פוגשים במהלך הראיון שלכם, מפקיד הקבלה ועד המראיין. זה יראה שיש לך נימוסים טובים וקל לעבוד איתם. 5) היו מוכנים לראיון על ידי הכרת קורות החיים שלכם מבפנים ומבחוץ. תרגל מענה על שאלות נפוצות בראיון כדי שתוכל לתת את הרושם הטוב ביותר האפשרי.

שלום! שמי _______ ואני מאוד מעוניין לעבוד בחברה שלך. אני מרגיש שהכישורים והרקע שלי יתאימו באופן מושלם לארגון. יש לי תואר ב_____ מאוניברסיטת _____ ועבדתי ב_____ במשך _____ שנים. אני נלהב מאוד מ_____ ואני מאמין שאוכל להוות נכס רב ערך לצוות שלך. תודה על הזמן וההתחשבות!

מהן 5 שאלות הראיון?

1. ספר לי על עצמך. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? 6. מה הכוח הכי גדול שלך? 7. מהי החולשה הגדולה ביותר שלך? 8. מהן ציפיות השכר שלך? 9. אם הציעו את העבודה, מתי אפשר להתחיל? 10. יש לך שאלות אליי?

SWOT הוא ראשי תיבות של חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. זהו כלי שעסקים משתמשים בו כדי להתקרב ולהסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. חשוב להבין את כל ההיבטים של המסעדה שלך בעת ביצוע ניתוח SWOT, לא רק את העלות של קבלת רישיון אלכוהול.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים h3> איכות מאגר המועמדים שלך היא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת העסקת העובד הבא שלך. גם כמות מאגר המועמדים שלכם חשובה, אבל אם האיכות לא קיימת, יהיה קשה למצוא מועמד כשיר. גם הדחיפות למילוי התפקיד חשובה. אם אתה צריך מישהו בהקדם האפשרי, ייתכן שתצטרך להסתפק במישהו שאינו מוסמך כמו שאתה רוצה. ההשקעה הנדרשת עבור העסקה החדשה היא גם גורם שיש לקחת בחשבון. אם אתה מחפש מישהו עם מערך מיומנויות ספציפי, ייתכן שתצטרך להוציא יותר כסף כדי להשיג את האדם שאתה צריך.

הקייטרינג שאתה בוחר למסיבה או לאירוע יכול באמת לעשות או לשבור את החוויה שלך אורחים. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את כל מה שצריך, מצוות ועד ניקיון, כך שלא תצטרכו לדאוג לכלום. העובדה שחברות שונות יטפלו בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם, לכן עדיף לבחור קייטרינג בשירות מלא שיוכל לטפל בהכל.

מילים אחרונות

לפני הבחירה קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב קודם כל לזהות את הצרכים שלכם. איזה סוג אירוע אתם מארחים? כמה אורחים ישתתפו? מה התקציב שלך? ברגע שיש לך מושג ברור לגבי הצרכים שלך, אתה יכול להתחיל ליצור קשר עם קייטרינג כדי לקבל הצעות מחיר. בעת בקשת הצעת מחיר, הקפד לשאול לגבי עמלות או חיובים נסתרים. לאחר שקיבלת הצעות מחיר ממספר קייטרינג, תוכל להתחיל לצמצם את הבחירות שלך. השווה את המחירים, השירותים והתפריטים המוצעים על ידי כל קייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על איכות השירות שאתה יכול לצפות. לאחר שבחרתם בקייטרינג, הקפידו לחתום על חוזה המפרט את פרטי השירותים שיינתנו. זה יעזור למנוע אי הבנות או בעיות בהמשך הדרך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הם סוג האירוע, התקציב, ציר הזמן ומספר האורחים. עם גורמים אלו בחשבון, אתה יכול להתחיל בחיפוש אחר הקייטרינג המושלם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן