קייטרינג לצמחונים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לצמחונים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר אתם מתכננים אירוע, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הקייטרינג. האוכל שתגישו ייתן את הטון לכל האירוע ולכן חשוב לבחור בשירות קייטרינג שיוכל לענות על הצרכים שלכם. להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג: 1. איזה סוג אירוע אתם עורכים? סוג האירוע שאתם עורכים יקבע את סוג האוכל שאתם צריכים. אם אתם עורכים אירוע רשמי, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק מטבח אלגנטי. אם אתם עורכים אירוע מזדמן, אתם יכולים להיות גמישים יותר בבחירות האוכל שלכם. 2. לכמה אנשים אתה מצפה? מספר האנשים שאתה מצפה ישפיע על כמות המזון שאתה צריך. דאגו לתת לשירות הקייטרינג הערכה מדויקת של כמה אנשים יגיעו כדי שיוכלו להכין מספיק אוכל. 3. מה התקציב שלך? שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן חשוב לדעת את התקציב שלכם לפני שמתחילים לחפש. קבל הצעות מחיר ממספר שירותי קייטרינג שונים כדי לראות מה זמין בטווח המחירים שלך. 4. מהן העדפות האוכל שלך? האם יש לך דרישות מזון ספציפיות

1. עלות 2. אפשרויות תפריט 3. הגבלות תזונתיות 4. מיקום האירוע 5. מספר אורחים

מהם הגורמים לקייטרינג?

קייטרינג הוא ענף חשוב המספק שירותי מזון ומשקאות לאירועים ואירועים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג, וחמשת אלה הם מהחשובים ביותר: דרישות תזונתיות: חשוב להיות מודעים לדרישות התזונתיות של כל המשתתפים ולתת מענה בהתאם. שירות לקוחות: שירות לקוחות טוב חיוני בכל ענף, אבל הוא חשוב במיוחד בקייטרינג שבו אתם מתמודדים עם אירועים מיוחדים של אנשים. התחשב במזג האוויר: למזג האוויר עשויה להיות השפעה גדולה על הקייטרינג, ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון בעת תכנון תפריטים וסידור לוגיסטיקה. היגיינה היא מעל הכל: בכל עסק הקשור למזון, היגיינה היא בעלת חשיבות עליונה. היצע: ודא שיש לך אספקה טובה של כל המרכיבים והציוד הדרושים.

בעת בחירת חברת קייטרינג, יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון: ניסיון: חשבו על סוג האירוע שבו אתם נמצאים תכנון ואיזה ניסיון יש לחברת הקייטרינג. הצעות ושירותים: ודא שאתה מודע לכל השירותים שחברת הקייטרינג מציעה, כמו גם לכל המבצעים המיוחדים שיש להם. תמחור ותשלום: הקפידו לדעת את מבנה התמחור ותנאי התשלום של החברה. זמינות: ודאו שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך האירוע שלכם. מיקום ופרטים ליצירת קשר: הקפידו לקבל את כתובת החברה ופרטי התקשרות. בטיחות והיגיינה במזון: ודאו שלחברת הקייטרינג יש דירוג טוב של בטיחות מזון והיגיינה. מוניטין וניסיון: בדקו את המוניטין והביקורות של חברת הקייטרינג. רישיון עסק וביטוח: ודא שחברת הקייטרינג היא בעלת רישיון ומבוטח.

אילו גורמים יש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על סגנון שירות המזון

בכל הנוגע לאיכות המזון, תמיד כדאי לתעדף את שירות הקייטרינג שיכול לשרת אותך עם האוכל הטוב ביותר. זה נע בין המרכיבים שבהם הם משתמשים לאופן הכנת האוכל. אתה יכול לגלות זאת בקלות על ידי קריאת ביקורות של לקוחות או בקשת המלצות מחברים. עלות היא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג. כדאי לקבל הצעות מחיר מחברות שונות ולהשוות ביניהן כדי לראות איזו מהן מציעה את התמורה הטובה ביותר לכסף. חווית קייטרינג היא דבר נוסף שצריך לחפש בבחירת שירות קייטרינג. אתם רוצים לוודא שלחברה שתבחרו יש ניסיון רב בקייטרינג ויכולה לטפל בכל הצרכים הספציפיים שלכם. לבסוף, כדאי לשקול גם צרכים מיוחדים בבחירת שירות קייטרינג. זה כולל דברים כמו הגבלות תזונתיות או אלרגיות. אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לכל הצרכים המיוחדים שלך כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל.

יש הרבה תכונות שעושות קייטרינג טוב, אבל כמה מהחשובות שבהן הן היכולת שימו לב לפרטים, יכולת ארגון, יכולת לתקשר עם אחרים ויכולת להתמודד עם לחץ. קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לכל הפרטים הקטנים על מנת לוודא שהכל מושלם. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל כך שהוא יתנהל בצורה חלקה ויעילה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ כדי להישאר רגוע ואסוף במצבי לחץ.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להפוך את האירוע שלכם למיוחד ובלתי נשכח יותר. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך, את הפורמליות של האירוע שלך, את מטרת האירוע שלך, את מספר האורחים שיש לך, את המשאבים האישיים שלך ואת חווית התכנון שלך לפני שתחליט לארגן את האירוע שלך.

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על בחירת המזון שלנו. גורמים ביולוגיים כמו רעב, תיאבון וטעם יכולים להשפיע על מה שאנו אוכלים. גורמים כלכליים כמו עלות, הכנסה וזמינות יכולים גם הם להשפיע על בחירת המזון שלנו. גורמים פיזיים כמו גישה, השכלה, כישורים (למשל בישול) וזמן יכולים גם הם לשחק תפקיד במה שאנו בוחרים לאכול. גורמים חברתיים כמו תרבות, משפחה, עמיתים ודפוסי ארוחות יכולים גם להשפיע על בחירת המזון שלנו.

מה הכי חשוב לקייטרינג?

כשזה מגיע לקייטרינג, חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית קהל לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

פריסת מטבח מסחרי חייבת לקחת בחשבון את חמשת מרכיבי המפתח של מטבח מסחרי: אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול , ושירות. הפריסה של מטבח מסחרי חייב להיות מתוכנן כדי לייעל את זרימת העבודה והיעילות.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים להשתמש בו כדי לקבל מבט ממעוף הציפור על מיקומם במקומות גדולים יותר נוף מסחרי. זה לוקח בחשבון את החוזקות והחולשות של העסק, כמו גם הזדמנויות ואיומים שעשויים להיות נוכחים. מידע זה הוא בעל ערך רב בעת קבלת החלטות אסטרטגיות לגבי עתידו של עסק.

יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. הנה חמישה מהחשובים שבהם: 1. האוכל. כמובן, הדבר החשוב ביותר הוא האוכל. אתה רוצה לוודא שהמסעדה מגישה אוכל טוב שתהנה ממנו. 2. נוחות ואווירה. גורם חשוב נוסף הוא הנוחות והאווירה של המסעדה. אתה רוצה לוודא שזה מקום שבו אתה מרגיש נוח ורגוע. 3. השירות. השירות הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהצוות ידידותי וקשוב. 4. המחירים. המחירים הם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון, במיוחד אם אתה עם תקציב. אתה רוצה לוודא שהמסעדה משתלמת. 5. המלצות. המלצות יכולות להיות דרך מצוינת למצוא מסעדה טובה. בקש מחברים ובני משפחה שלך המלצות על המקומות האהובים עליהם לאכול.

מהם 7 הקריטריונים לבחירת מזון?

ישנם מגוון גורמים שיכולים להנחות את בחירת המזון, כולל העדפת טעם, תכונות חושיות, עלות, זמינות, נוחות, איפוק קוגניטיבי והיכרות תרבותית. בהתאם לאדם, חלק מהגורמים הללו עשויים להיות חשובים יותר מאחרים. לדוגמה, מי שמנסה לאכול בריא עשוי להיות מודאג יותר מהערך התזונתי של האוכל שלו מאשר מישהו שפשוט מחפש משהו שיש לו טעם טוב. באופן דומה, מי שיש לו תקציב עשוי להיות מודאג יותר מהעלות מאשר מישהו שיש לו יותר כסף לבזבז. בסופו של דבר, זה תלוי באדם להחליט אילו גורמים הכי חשובים לו בבחירת מה לאכול.

יש כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון קייטרינג לאירוע: 1. סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שיידרשו. 2. תקציב: התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לשקול את כל העלויות הפוטנציאליות, כולל מזון, צוות, השכרות וכל הוצאות נלוות אחרות. 3. צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפד לקחת זאת בחשבון בתקציב ובתוכניות כוח האדם שלך. 4. אוכל: כמובן, אחד ההיבטים החשובים ביותר בקייטרינג הוא האוכל! הקפידו לקחת בחשבון את ההגבלות וההעדפות התזונתיות של האורחים שלכם בעת תכנון התפריט. 5. מיקום: מיקום האירוע שלכם ישפיע גם על תוכניות הקייטרינג שלכם. הקפד לקחת בחשבון את הלוגיסטיקה של הגשת מזון ומשקאות, כמו גם את כל הדרישות המיוחדות (כגון כוח, קירור וכו') על ידי התחשבות בהיבטים מרכזיים אלה של קייטרינג, אתה יכול להיות בטוח שתתכנן אירוע מוצלח!

למה לעשות אתה בוחר שירותי קייטרינג

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת חברת קייטרינג לאירוע שלך: – הקפד לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מאנשים שאתה סומך עליהם. – קחו בחשבון תקציב והיו ברורים מה אתם רוצים מחברת הקייטרינג. – הקפידו לתקשר עם חברת הקייטרינג כל מגבלות תזונתיות או אלרגיות. – שאלו האם לחברת הקייטרינג יש ביטוח ובעל רישיון לפעול באזורכם. בחירת חברת קייטרינג היא החלטה חשובה שיכולה לעשות או לשבור את האירוע שלכם. הקפד לעשות את המחקר שלך ולבחור חברה שתספק אוכל טעים ושירות איכותי.

הקייטרינג שאתה בוחר למסיבה צריך לבוא עם שירות מלא, כלומר צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר . חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

ישנם שירותי קייטרינג רבים זמינים שיתאימו לכל אירוע. להלן רשימה של כמה מסוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר: 1) פונקציות תאגידיות: חברות קייטרינג רבות מציעות שירותים לאירועי חברה, כגון ארוחות צהריים עסקיות, כנסים ומסיבות משרדיות. 2) מקומות לחתונה: לחברות קייטרינג המתמחות בחתונות יש לרוב רשימה של מקומות מאושרים מראש איתם הם עובדים. זה יכול להקל על תכנון החתונה שלכם שכן תדעו שלחברת הקייטרינג יש ניסיון בעבודה במקום שבחרת. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: חברות קייטרינג המציעות קייטרינג לאירועים חברתיים יכולות להיות אופציה מצוינת למסיבות, מקלחות ואירועים מיוחדים אחרים. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם מחפשים חברת קייטרינג שתספק אוכל למפגש גדול, כמו פסטיבל או יריד, חברת קייטרינג זיכיון עשויה להיות אופציה טובה. לחברות אלו יש לרוב ניסיון רב בהאכלת קבוצות גדולות של אנשים. 5) קייטרינג פוד טראק: משאיות מזון הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, וחברות קייטרינג רבות מציעות כיום שירות מסוג זה. קייטרינג משאית אוכל יכול להיות אופציה מצוינת לאירועים לא רשמיים, כגון מסיבות יום הולדת וברביקיו בחצר האחורית. 6) קייטרינג למסעדות: מסעדות רבות מציעות שירותי קייטרינג

7 ה-P של השיווק הם שבעת הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח אסטרטגיית שיווק למוצר או שירות. גורמים אלו הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לתת את הדעת על כל אחד מהגורמים הללו על מנת לפתח אסטרטגיית שיווק יעילה.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע, לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לצרכים שלכם. קייטרינג לחתונה הוא אולי הסוג החשוב ביותר של קייטרינג, שכן האוכל והשירות יכולים לעשות או לשבור את היום המיוחד. קייטרינג לחברות חשוב גם הוא, מכיוון שהוא יכול לעזור להרשים לקוחות ולבנות מערכות יחסים. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול לעשות או לשבור מסיבה, לכן חשוב לבחור קייטרינג שיוכל לספק טעם ומצגת. קייטרינג זיכיון הוא גם חיוני, מכיוון שהוא יכול לספק שירותים חיוניים באירועים כגון פסטיבלים ואירועי ספורט.

נוחות היא תכונת אישיות המאופיינת בחום, אמפתיה ואכפתיות לזולת. מצפוניות היא תכונת אישיות המסומנת על ידי סדר, יסודיות ושליטה עצמית. אקסטרברסיה היא תכונת אישיות המאופיינת ביציבות, אסרטיביות ורמות אנרגיה גבוהות. נוירוטיות היא תכונת אישיות המאופיינת בחרדה, דיכאון ועצבנות. פתיחות לחוויה היא תכונת אישיות המסומנת בסקרנות, יצירתיות ונכונות לנסות דברים חדשים.

מילים אחרונות

1. איכות המזון -אתם רוצים לוודא שהמזון המוגש יהיה באיכות טובה נהנה מהאורחים שלך. בקשו לראות תמונות או פריטי תפריט מאירועים קודמים כדי לקבל מושג על הסגנון וההיצע של הקייטרינג. 2. עלות – הקפד לקבל הערכה של העלות הכוללת מראש, ושאל אם יש עמלות נוספות שניתן להוסיף בהמשך. תרצה לוודא שהעלות תואמת את התקציב שלך. 3. ניסיון -חשוב לבחור בשירות קייטרינג עם ניסיון בטיפול באירועים בגודל ובסוג שאתם מתכננים. בקש הפניות ובדוק ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על רמת השירות שאתה יכול לצפות. 4. גמישות -תרצו לבחור בשירות קייטרינג שמוכן לעבוד אתכם כדי ליצור את התפריט והאירוע שאתם רוצים. הם צריכים להיות גמישים הן מבחינת הצעות המזון והן מבחינת התמחור. 5. שירות -לבסוף, תרצה לוודא ששירות הקייטרינג שתבחר מספק שירות לקוחות טוב. זה כולל הכל, החל מהיענות לשאלות ובקשות ועד להגעה בזמן ולהיות מוכנים לאירוע.

בעת בחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, אתה צריך להחליט איזה סוג של שירות קייטרינג אתה צריך. זקוקים לקייטרינג בשירות מלא, הכולל אוכל ושתייה, או שאתם צריכים רק אוכל? שנית, אתה צריך לשקול את התקציב שלך. שירותי קייטרינג יכולים להיות יקרים, אז אתה צריך לוודא שאתה בוחר אחד במסגרת התקציב שלך. שלישית, אתה צריך לחשוב על התפריט. האם לשירות הקייטרינג מגוון אפשרויות לבחירה? רביעית, אתה צריך לשקול את המוניטין של שירות הקייטרינג. יש להם ביקורות טובות? לבסוף, אתה צריך לחשוב על לוגיסטיקה. האם שירות הקייטרינג יכול לספק את כל מה שאתה צריך, מתי שאתה צריך?

תוכן עניינים

דילוג לתוכן