קייטרינג בקריית ביאליק כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקריית ביאליק כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר אתם מתכננים אירוע, הקייטרינג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בקייטרינג שלא רק יספק אוכל טוב, אלא גם שהאוכל יהיה פרזנטציות וטעמו מעולה. עם זאת, לפעמים לא תוכל לדגום את האוכל תחילה. להלן מספר טיפים כיצד לבחור קייטרינג כאשר אינך יכול לטעום את האוכל תחילה:

יש כמה דברים חשובים שצריך לחפש כאשר מנסים לבחור קייטרינג מבלי שתוכלו לטעום את האוכל שלו תחילה . הקפד לקרוא ביקורות מלקוחות אחרים, לקבל הפניות מאנשים שאתה סומך עליהם, ולשאול את הקייטרינג הרבה שאלות על האוכל ותהליך ההכנה שלהם. כמו כן, חשוב לוודא שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. לאחר שמצאת קייטרינג שלדעתך עשוי להתאים, נסה לקבוע פגישה כדי לדון באירוע שלך ולהרגיש את האישיות שלו. והכי חשוב, סמוך על הבטן שלך!

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר?

1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג הוא איכות המזון. אתם רוצים לוודא שהאוכל טרי וטעים, ושהוא יענה על ציפיות האורחים שלכם. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה אנשים אחרים אמרו על שירות הקייטרינג. קרא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על איכות האוכל והשירות. 3. עלות השירות: קייטרינג יכול להיות יקר, לכן כדאי לוודא שעלות השירות תואמת את התקציב שלכם. קבל הצעות מחיר ממספר שירותי קייטרינג שונים כדי להשוות מחירים. 4. ניסיון בקייטרינג: כאשר אתם מתכננים אירוע, אתם רוצים לוודא שלשירות הקייטרינג יש את הניסיון והמומחיות כדי להפוך את האירוע שלכם להצלחה. שאלו על הניסיון הקודם שלהם בקייטרינג באירועים דומים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך או לכל אחד מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, תרצה לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לצרכים אלה. הקפד לדון בדרישות מיוחדות מראש.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לצרכים שלכם. להלן ארבעה סוגי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: 1. קייטרינג לחתונה בעוד שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. קייטרינג לחתונה צריך להיות מטופל על ידי חברת קייטרינג מקצועית בעלת ניסיון באספקת אוכל ושירות איכותיים. 2. קייטרינג תאגידי עסקים גדולים וקטנים מסתמכים לרוב על קייטרינג תאגידי לארוחות צהריים משרדיות, אירועי גיבוש צוותים ואירוח לקוחות. כאשר בוחרים חברת קייטרינג לחברות, חשוב למצוא חברה שמבינה את הצרכים של עסקים ויכולה לספק מגוון אפשרויות תפריט שיתאימו לכל תקציב. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים ממסיבות יום הולדת ועד מקלחת לתינוקות, ישנם אירועים מיוחדים רבים הדורשים קייטרינג לאירועים חברתיים. בעת בחירת קייטרינג לאירוע חברתי, חשוב למצוא אחד שיכול לספק מגוון רחב של אפשרויות תפריט לרצות את כל האורחים. 4. קייטרינג זיכיון קייטרינג זיכיון הוא אופציה פופולרית לאירועי ספורט, פסטיבלים ומפגשים גדולים אחרים. בבחירת קייטרינג זכיון, חשוב למצוא אחד כזה

איך תדעו לקייטרינג טוב

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם אחרים כדי לתאם את כל ההיבטים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ על מנת להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה.

בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לשאול על המאכלים המיוחדים שלו ומה הם ממליצים. כדאי גם לשאול כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לשאול כיצד הקייטרינג יתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, כדאי לשאול אם הקייטרינג מספק דגימה של התפריט והאם יש חיובים נוספים.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל הקייטרינג להחזיק?

תשומת לב לפרטים חיונית עבור קייטרינג לאירועים, במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

סוג האירוע שאתה מקיים הוא ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים?

מה הכי חשוב לקייטרינג?

כשמדובר בניהול עסק קייטרינג מצליח, חשוב לזכור שיש צורך להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח. על ידי שמירה על הדברים האלה בחשבון, אתה יכול לעזור להבטיח שעסק הקייטרינג שלך יצליח.

ישנם שירותי קייטרינג רבים בחוץ שיכולים להתאים לצרכים שלך לכל סוג של אירוע. ריכזנו רשימה של שירותי קייטרינג שונים כדי להקל עליך לבחור את סוג השירות שאתה צריך עבור האירוע שלך.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הם 7 מרכיבים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל אלה, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת שסביר להניח שתוביל להצלחה.

ישנם חמישה סוגים של פריסות מטבחים מסחריים: אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול, ושירות. לכל אחד תפקיד חשוב ביעילות המטבח. אחסון הכרחי כדי לשמור על מרכיבים ואספקה מאורגנים ונגישים בקלות. עמדת הכביסה מבטיחה שהכלים וכלי הבישול נקיים. אזור הכנת האוכל הוא המקום שבו מכינים את הארוחות. תחנת הבישול היא המקום שבו מבשלים אוכל. ולבסוף, אזור השירות הוא המקום שבו האוכל מצופה ומוגש.

מהי החולשה של קייטרינג?

מטבח קייטרינג לרוב אינו מאובזר כמו מטבח מסעדה, מה שיכול להיות חולשה. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים נעשים מראש, כאשר הגימור והציפוי נעשים במקום. זה יכול להיות מאתגר אם אתה לא רגיל לזה, אבל חשוב להיות מודע לזה לפני שאתה לוקח על עצמו הופעת קייטרינג.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. . ראשית, שקול את התקציב שלך. אספקת מזון באירוע עשויה לעלות ביוקר, בין אם אתם מכינים את כל האוכל בעצמכם או שוכרים שירות קייטרינג. לאחר מכן, חשבו על הפורמליות של האירוע שלכם. אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג כדי שתוכל להתמקד בפרטים אחרים. חשוב לקחת בחשבון גם את מטרת האירוע שלכם. אירוע חברה, למשל, עשוי להפיק תועלת מקייטרינג תאגידי כדי ליצור אווירה מקצועית יותר. לבסוף, חשבו על מספר האורחים שאתם מצפים להם ועל המשאבים האישיים שלכם. אם אתה מצפה למספר גדול של אורחים, אולי זה יהיה פרקטי יותר לשכור קייטרינג. אם יש לך משאבים מוגבלים, קייטרינג עשוי להיות לא האפשרות הטובה ביותר. אם אינכם בטוחים, פנו לייעוץ מחברת קייטרינג מקצועית.

מה הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג

ישנם מספר עקרונות שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט, כולל איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה ומגוון. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הציוד והכוח אדם העומדים לרשותו להפקת התפריט ולהגשתו. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תפריט שהוא גם טעים וגם מזין.

כשאתה מתראיין לתפקיד כטבח בשורה, היה מוכן לענות על שאלות על היצירתיות, ההכשרה והניסיון שלך במטבח. היה מוכן לדון בהבדל בין שיטות בישול כמו צלייה ובישול, והיה מוכן להסביר כיצד אתה שומר על תחנת העבודה שלך מאורגנת ומלאה גם בזמנים עמוסים.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה?

עסקי קייטרינג מתמודדים עם אתגרים נפוצים רבים, החל מניהול תחלופת צוות ועד שעות ארוכות והדרכת לקוחות. אבל עם תכנון וביצוע קפדניים, ניתן להתגבר על האתגרים הללו. אחד האתגרים הגדולים בקייטרינג הוא תחלופת הצוות. זו עלולה להיות בעיה גדולה, מכיוון שהכשרת צוותים חדשים יכולים להיות יקרים וגוזלים זמן רב. כדי להתגבר על זה, חשוב שיהיה צוות ניהול טוב במקום. הם יוכלו להבטיח שהצוות החדש מקבל הכשרה נכונה ושהם מבינים את העסק. אתגר נפוץ נוסף הוא שעות ארוכות. עסקי קייטרינג נאלצים לרוב לעבוד שעות ארוכות, במיוחד בתקופות עמוסות. זה יכול להיות קשה עבור הצוות, אז חשוב שיהיה מחזור טוב במקום. לצוות צריך להיות מספיק חופש בין המשמרות כדי לנוח ולהתאושש. הדרכת לקוחות יכולה להיות גם אתגר. לקוחות עשויים שלא לדעת כיצד להשתמש בציוד או כיצד לבחור את המזון הנכון. כדי להתגבר על זה, חשוב שתהיה תוכנית אימונים טובה במקום. זה יבטיח שהלקוחות ידעו כיצד להשתמש בציוד וכיצד לבחור את המזון הנכון. לבסוף, בזבוז מזון הוא בעיה גדולה בתעשיית ההסעדה. כדי להפחית בזבוז מזון, חשוב שתהיה מערכת טובה לניהול מזון

מתי החלטת להיות שף? מהי מנת החתימה שלך? מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? ציינו את שלושת כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם? אלו הן רק כמה מהשאלות האפשריות שתוכלו לשאול שף במהלך ראיון. ייתכן שתרצה גם לשאול על הניסיון שלהם בעבודה במטבח, מה לדעתם הכישורים החשובים ביותר שיש לשף, או איזו עצה הם יתנו למישהו שחושב להיות שף.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול הקייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה של אספקת שירותי מזון ומשקאות. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק חווית אוכל איכותית, חסכונית ובלתי נשכחת לאורחים. על מנת להשיג מטרה זו, על מנהלי הקייטרינג לבצע מגוון משימות, לרבות תכנון תפריט, רכש מזון ומשקאות, תפעול מטבח וחדר אוכל ותיאום אירועים. הם חייבים גם להיות מיומנים בניהול פיננסי, ניהול משאבי אנוש ושיווק.

SWOT הוא כלי נהדר לעסקים להשתמש בהם כדי להתרחק ולהעריך את מיקומם בסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יעזור לעסקים לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. לימוד העלות של קבלת רישיון אלכוהול הוא רק היבט אחד של תהליך זה – ישנם היבטים רבים אחרים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון וניהול מסעדה מצליחה.

מילים אחרונות

יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם. שימו לב כשאתם בוחרים חברת קייטרינג, גם אם אינכם יכולים לטעום את האוכל קודם. הקפידו לקרוא ביקורות, הן ממקורות מקצועיים והן מלקוחות קבועים. גלה איזה סוג של אירועים הם מארחים בדרך כלל, ואם יש להם ניסיון עם סוג האירוע שאתה מארח. שאלו לגבי צרכים תזונתיים מיוחדים ובדקו אם הם מסוגלים להתאים להם. לבסוף, קבל הערכה מפורטת כדי שתדע בדיוק על מה תשלם. עם קצת מחקר, אתה יכול למצוא קייטרינג נהדר שיהפוך את האירוע שלך להצלחה.

אם אינך יכול לדגום את האוכל מקייטרינג לפני שאתה שוכר אותו, הקפד לעשות את המחקר שלך! קרא ביקורות, בקש הפניות וקבל רשימה של פריטי תפריט כדי לקבל מושג במה הם מתמחים. לאחר שתבין היטב מה הם יכולים להציע, תוכל לקבל החלטה מושכלת אם הם נכונים או לא. קייטרינג לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן