קייטרינג בבאר שבע כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בבאר שבע כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם עורכים אירוע ואתם זקוקים לקייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. חשוב לבחור קייטרינג שעומד בתקציב שלכם ויכול לספק את סוג האוכל שאתם והאורחים שלכם תהנו ממנו. כמו כן, תרצו לוודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלכם ויכול להתאים לכל מגבלות התזונה שלכם או לאורחים שלכם. לאחר שקלתם את הגורמים הללו, תוכלו להתחיל בחיפוש אחר הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע. ראשית, שקול את סוג האירוע. האם זו תהיה ארוחת ערב בישיבה, מזנון או משהו אחר? זה יעזור לצמצם את הבחירות שלך. שנית, שקול את רשימת האורחים. כמה אנשים ישתתפו? זה יעזור לך לקבוע כמה מזון תצטרך. שלישית, שקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על מזון ו/או שירותים? זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך עוד יותר. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, אתם אמורים להיות מסוגלים לבחור קייטרינג שיהיה מושלם לאירוע שלכם!

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל, לתקשר היטב עם אחרים, להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגל להתמודד עם לחץ.

כשזה מגיע לאוכל , אתה תמיד צריך לתת עדיפות לאיכות על פני כמות. אחרי הכל, זה האירוע שלכם ואתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מהאוכל. ביקורות של לקוחות יכולות להיות דרך מצוינת לאמוד את איכות המזון של שירות קייטרינג. כמובן, העלות היא תמיד גורם שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג. אתה תרצה לקבל את המרב עבור הכסף שלך, אז הקפד להשוות מחירים בין שירותי קייטרינג שונים. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הניסיון של שירות הקייטרינג. תרצו לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון בקייטרינג באירועים דומה לשלך. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שהם יוכלו לטפל באירוע שלך. לבסוף, תרצה לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לך או לאורחים שלך. לדוגמה, אם יש לכם אורחים עם אלרגיות למזון, כדאי לוודא ששירות הקייטרינג יכול להכיל אותם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמחפשים קייטרינג לאירוע הבא שלכם , הקפד לשאול על המנות המיוחדות שלהם והאם יש להם המלצות לתפריט. כמו כן, תרצה לברר כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. הקפידו לשאול כיצד יטופלו בקשות ברגע האחרון או תזונתיות, והאם הקייטרינג מציע תפריט טעימות. ייתכנו גם חיובים נוספים עבור דברים כמו השכרת ציוד או תודות לצוות, אז הקפד לשאול גם על אלה.

תשומת לב לפרטים חשובה ביותר עבור קייטרינג לאירועים, במיוחד כאשר האירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה ותשומת לב לפרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלכם. האם אתה מחפש ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? ברגע שאתה יודע את סוג האירוע שאתה מקיים, אתה יכול להתחיל לחפש קייטרינג שונים המתמחים בסוג זה של אירוע. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות אחד החלקים היקרים ביותר באירוע, ולכן חשוב שיהיה לכם מושג ברור כמה אתם מוכנים להוציא. קבלו הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים והשוו מחירים. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות מלצרים לאירוע שלך. אם אתם אוכלים ארוחת ערב רשמית יותר לשבת, סביר להניח שתזדקקו לצוות מלצרים שיגיש את האוכל. אם אתם עורכים מזנון, אולי לא תזדקקו לצוות מלצרים, אבל זה עדיין אופציה. בחר קייטרינג שיוכל לספק את רמת השירות הדרושה לך לאירוע שלך.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוח להחליף בקייטרינג. מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת ואנשים טובים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

איך מראיינים קייטרינג?

בכל הנוגע לענף האירוח, חשוב להיות בעל ניסיון בתחום על מנת להיות קייטרינג מצליח. מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה עלולים להיות קשים לטיפול, אך חשוב להיות מסוגלים להתמודד איתם בצורה מקצועית. אם אתם מתראיינים לתפקיד קייטרינג, היו מוכנים לענות על שאלות לגבי איך הייתם מתמודדים עם לקוח קשה או אחד מאורחיו.

כאשר שוכרים קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את ההיענות והאישיות שלו. עניין בצרכים שלך. בנוסף, עליך לוודא שיש להם את היכולת להתמודד עם סוג האירוע הספציפי שלך, שהם גמישים עם אפשרויות התפריט ומוכנים לספק טעימות. חשובה גם היכרות עם המקום.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט. כדאי לחפש קייטרינג שמציע שירות מלא, כלומר צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורך.

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: חתונה, חברה, אירוע חברתי וזיכיון. כל אחד מציע יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך או לשבור את האירוע שלך. קייטרינג לחתונה הוא, כמובן, חיוני לקבלת חתונה מוצלחת. קייטרינג טוב יעבוד איתך כדי ליצור תפריט שישקף את הטעם והתקציב שלך. הם גם יוכלו לטפל בכל הלוגיסטיקה של הקמה, שירות וניקיון. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. קייטרינג טוב יוכל ליצור תפריט מקצועי וטעים כאחד. הם גם יוכלו לטפל בכל הלוגיסטיקה של הקמה, שירות וניקיון. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. קייטרינג טוב יוכל ליצור תפריט שהוא גם יצירתי וגם טעים. הם גם יוכלו לטפל בכל הלוגיסטיקה של הקמה, שירות וניקיון. קייטרינג זיכיון הוא דרך מצוינת לספק אוכל בכל אירוע. קייטרינג טוב יוכל ליצור תפריט שהוא גם זול וגם טעים. הם גם יוכלו לטפל בכל הלוגיסטיקה של set-

האם קייטרינג כולל מנות?

אם אתם מחפשים אירוע ללא טרחה, שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. כך תוכלו לארגן את כל האירוע שלכם ולא צריך להרים אצבע!

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג לשלושה מגזרים – מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל קייטרינג המספקים את שירותיהם לעסקים, ארגונים ומוסדות נוספים. המגזר הלא מסחרי מורכב מקייטרינגים המציעים את שירותיהם לפונקציות חברתיות כמו חתונות, מסיבות יום הולדת וכו'. הקטע הצבאי כולל שירותי קייטרינג הניתנים לכוחות המזוינים.

מה הקייטרינג חייב לעשות כדי להבטיח את הצלחתו של אירוע קייטרינג

בעסק הזה, שירות לקוחות טוב הוא הכל. עליך להיות אדיב, מתחשב ומתחשב בהתנהלותך מול לקוחות. זכרו, לקוח מרוצה הוא לקוח מרוצה; הוא או היא יכולים לתת את ההמלצה הטובה ביותר שיכולה לעזור לחברת הקייטרינג שלך להפוך להצלחה.

קייטרינג הוא עסק נהדר, אבל יש לו נקודות חולשה. אחת החולשות הגדולות ביותר היא שרוב הקייטרינג נעשה בסביבות פחות אידיאליות. לעתים קרובות, ההכנה וחלק מהבישול המקדים נעשים מראש, כאשר הגימור והציפוי נעשים במקום. זה יכול להוביל לכמה ארוחות באיכות נמוכה יותר.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך. ראשית, מה התקציב שלך? אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. שנית, מהי הפורמליות של האירוע? מפגש מזדמן כנראה לא יצטרך קייטרינג, אבל אירוע רשמי יותר כן. שלישית, מה מטרת האירוע? אם מדובר באירוע עסקי, ייתכן שיידרש קייטרינג. אם מדובר באירוע אישי, ייתכן שיהיה לכם יותר מרחב פעולה. רביעית, כמה אורחים ישתתפו? אם יש לכם מספר גדול של אורחים, זה עלול להיות קשה לבשל לכולם בעצמכם. חמישית, מהם המשאבים האישיים שלך? אם יש לך זמן ואנרגיה לבשל, ייתכן שלא תצטרך לשרת. אם אתה לא חושב שאתה יכול להתמודד עם הכנת האוכל, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. שישית, יש לך ניסיון בתכנון אירועים? אם זו הפעם הראשונה שלך שמתכננת אירוע, קייטרינג עשוי להקל עליך.

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו, אבל יש דרכים להתגבר על בעיות נפוצות שעולות. ההנהלה היא שחקן מפתח בכל עסק קייטרינג מצליח – עליהם להיות מאורגנים ובעלי הבנה טובה של העסק. תחלופת עובדים היא אתגר עצום בתעשיית האירוח, ולכן חשוב שתהיה תוכנית הכשרה טובה כדי למנוע אובדן עובדים יקרי ערך. פעמים רבות נדרשות שעות ארוכות בענף ההסעדה ולכן חשוב להיות מאורגנים ויעילים על מנת להפיק את המרב מהזמן. לקוחות יכולים להיות מאתגרים, אבל חשוב לזכור שהם הסיבה שאתה בעסק! בזבוז מזון היא בעיה נפוצה בקייטרינג, אבל יש דרכים למזער אותה על ידי יעילות ומאורגנת.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים

בעת גיוס עובדים העובד הבא שלך, הקפד לשקול את ארבעת הגורמים הללו: כמות מאגר המועמדים שלך, איכות מאגר המועמדים שלך, דחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש. לכל אחד מהגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי שתחליטו בסופו של דבר להעסיק. לדוגמה, אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אתה יכול להרשות לעצמך להיות סלקטיבי יותר במי שאתה שוכר. מצד שני, אם יש לכם מאגר קטן יותר של מועמדים, ייתכן שתצטרכו להסתפק במי שזמין. באופן דומה, איכות מאגר המועמדים שלך תשפיע גם על ההחלטה שלך. אם יש לך מאגר של מועמדים מוכשרים במיוחד, אתה יכול לבחור יותר את מי שאתה שוכר. עם זאת, אם מאגר המועמדים שלך לא כל כך חזק, ייתכן שתצטרך להוריד את הסטנדרטים שלך כדי למצוא מישהו שימלא את התפקיד. גם הדחיפות למלא את התפקיד יכולה להשפיע על ההחלטה שלך. אם אתה צריך למלא את התפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד פחות כשיר. עם זאת, אם יש לך את המותרות של זמן, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר במי שאתה שוכר. לבסוף, גם ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה לשחק תפקיד בהחלטה שלך. אם ה

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך. הסתכלות על עסקי המסעדות שלך באמצעות ניתוח SWOT יכול לעזור לך ליצור תוכנית מוצקה כיצד להתקדם ולהצמיח את העסק שלך. ראשית, תצטרך לזהות את החוזקות של המסעדה שלך. אלה יכולים להיות כל דבר, החל ממיקום קטלני ועד צוות נהדר של צוות. לאחר מכן תזהה את החולשות שלך, שיכולות להיות כל דבר מחוסר שיווק ועד תפריט קטן. לאחר מכן, תעשה סיעור מוחות על הזדמנויות פוטנציאליות עבור העסק שלך. זה יכול להיות כל דבר, ממגמה חדשה בתעשייה ועד לשינוי בשוק המקומי שלך. לבסוף, תצטרך להיות מודע לכל איומים פוטנציאליים על העסק שלך. זה יכול להיות כל דבר, החל מתחרה חדש שפותח חנות ועד לשינוי בטעם הצרכנים. ניתוח SWOT הוא כלי נהדר עבור כל עסק, אך הוא שימושי במיוחד עבור מסעדות בגלל האתגרים הייחודיים העומדים בפניהם. אם אתה לוקח את הזמן לעשות ניתוח SWOT יסודי, אתה תהיה בעמדה הרבה יותר טובה לקבל החלטות לגבי איך לגדול

Warp Up

חשוב לבחור קייטרינג בעל ניסיון בסוג של האירוע שאתה מתכנן. הקפד לבקש הפניות וקרא ביקורות מקוונות. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, פגוש את הקייטרינג באופן אישי כדי להרגיש את האישיות שלהם ולדון באירוע שלך בפירוט. בקשו לטעום מהאוכל שלהם והקפידו לקבל חוזה כתוב המתאר בבירור את העלות ומה כלול בשירותיהם.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע. סוג האירוע, מספר האורחים, התקציב והתפריט הם כולם גורמים חשובים. אם תקדישו את הזמן למחקר ולשאול את השאלות הנכונות, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן