קייטרינג בחולון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בחולון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תוכן עניניים
1 מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?
1.1 מה עליי לחפש בשירות קייטרינג < /h3> בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים המוזכרים להלן. ניסיון הוא גורם חשוב למחשבה, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג בעלת ניסיון בהנחיית סוג האירוע שאתם מתכננים. הצעות ושירותים הם גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון, מכיוון שאתה רוצה חברת קייטרינג שתוכל לספק את השירותים שאתה צריך במחיר שאתה יכול לעמוד בו. גם הזמינות היא גורם חשוב, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג שתהיה זמינה בתאריך האירוע שלכם. גם המיקום ופרטי ההתקשרות חשובים, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג שנמצאת בסמוך למקום האירוע שלכם ושתוכלו לפנות אליה בקלות אם יש לכם שאלות או חששות. בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון, מכיוון שאתה רוצה חברת קייטרינג שתתייחס ברצינות לבטיחות והיגיינה של מזון. גם מוניטין וניסיון חשובים, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג שיש לה מוניטין טוב ושאתם יכולים לסמוך עליה שתספק שירות איכותי. רישיון עסק וביטוח חשובים גם הם, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג מורשית ומבוטחת לכל מקרה של תאונה או בעיה.
5 מה החוזק של עסקי קייטרינג?
5.1 מהם 11 סוגי שירותי המזון h3> סגנונות שירות שונים מתייחסים לדרכים השונות שבהן אוכל מוגש לאורחים במסעדה או באירוע. שירות כסף הוא סגנון רשמי של שירות אוכל שבו מכינים מנות מראש ולאחר מכן מוגשות לאורחים על ידי מלצרים על מגש כסף. שירות אמריקאי הוא סגנון לא רשמי יותר של שירות מזון שבו מנות מוגשות בדרך כלל בסגנון משפחתי או בסגנון מזנון. שירות מזנון הוא סוג של שירות אוכל שבו האורחים מגישים לעצמם ממזנון של אפשרויות אוכל. שירות צרפתי הוא סגנון רשמי של שירות אוכל שבו מנות מוכנות מראש ולאחר מכן מוגשות לאורחים על ידי מלצרים. שירות רוסי הוא סגנון רשמי של שירות אוכל שבו מנות מוגשות על מגשי כסף על ידי מלצרים. שירות Gueridon הוא סוג של שירות אוכל שבו מכינים מנות ומוגשות לאורחים על שולחנם על ידי מלצרים. שירות מגשים הוא סוג של שירות אוכל שבו מכינים מנות מראש ולאחר מכן מוגשות לאורחים על מגשים על ידי מלצרים. שירות עצמי הוא סוג של שירות מזון שבו האורחים מגישים לעצמם ממזנון של אפשרויות מזון.

אתה מכיר את ההרגשה טוב מדי. תכננת את האירוע שלך במשך שבועות, אפילו חודשים. בחרתם את המקום המושלם ורשימת האורחים כמעט מלאה. אבל יש פרט אחד מאוד חשוב שעדיין לא טיפלת בו – האוכל. האירוע שלכם יהיה טוב רק כמו חברת הקייטרינג שתבחרו. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, איך לצמצם את זה לקייטרינג המושלם לאירוע שלך? להלן 7 טיפים חיוניים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר: 1. דע את התקציב שלך. זה כנראה הגורם החשוב ביותר בבחירת חברת קייטרינג. אתה צריך לדעת כמה אתה מוכן להוציא על מזון ומשקאות לפני שאתה מתחיל להסתכל על חברות קייטרינג. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולחסוך לך הרבה זמן. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כמה אורחים יהיו לכם באירוע שלכם. זה יעזור לך לקבוע את גודל חברת הקייטרינג שאתה צריך לחפש. 3. הכירו את התפריט שלכם. איזה סוג אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם? האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר?

1. כשאתה מחפש חברת קייטרינג, הקפד לבקש המלצות מחברים, בני משפחה ועמיתים מהימנים. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא שירות אמין שיענה על הצרכים הספציפיים שלך. 2. ברגע שיהיו לך כמה אפשרויות, הקדישו זמן לקריאת ביקורות מקוונות. זה ייתן לך מושג טוב על מה אחרים חוו עם כל חברה. 3. בעת מפגש עם קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על בחירת התפריט שלהם ולברר לגבי כל דרישות תזונתיות מיוחדות שיש לך. 4. הקפידו לשאול לגבי תמחור ולקבל הערכה מפורטת בכתב לפני קבלת החלטה סופית. 5. הקפידו לשאול על מדיניות החברה לגבי ביטולים, החזרים ושינויים בתפריט או במספר האורחים. 6. הקפידו להעביר את הציפיות שלכם בצורה ברורה לחברת הקייטרינג. זה יעזור למנוע אי הבנות או אכזבה. 7. לאחר שבחרתם חברת קייטרינג, הקפידו לקבל הכל בכתב. זה יגן עליך במקרה שיש בעיות או בעיות כלשהן בשירות.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים כדי לתאם את כל הפרטים. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי להפוך את האירוע למהנה לכולם.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. התקציב הוא ללא ספק גדול – קייטרינג יכול להיות יקר וחשוב לוודא שאינכם מוציאים יתר על המידה. הפורמליות של האירוע היא גם משהו שצריך לחשוב עליו – מפגש מזדמן יותר עשוי לא להזדקק לקייטרינג, בעוד שאירוע רשמי יותר עשוי להרוויח מכך. גם מטרת האירוע חשובה – אם מדובר באירוע עסקי, למשל, קייטרינג עשוי להיות דרך טובה להרשים לקוחות או שותפים פוטנציאליים. מספר האורחים הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון – אם אתה מצפה לקהל גדול, קייטרינג עשוי להיות הדרך ללכת על מנת לוודא שכולם יאכילו. לבסוף, כדאי לחשוב על המשאבים האישיים שלכם – האם יש לכם זמן וכוח להכין אוכל לאירוע, או שעדיף להשאיר זאת לאנשי המקצוע?

מה עליי לחפש בשירות קייטרינג < /h3> בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים המוזכרים להלן. ניסיון הוא גורם חשוב למחשבה, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג בעלת ניסיון בהנחיית סוג האירוע שאתם מתכננים. הצעות ושירותים הם גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון, מכיוון שאתה רוצה חברת קייטרינג שתוכל לספק את השירותים שאתה צריך במחיר שאתה יכול לעמוד בו. גם הזמינות היא גורם חשוב, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג שתהיה זמינה בתאריך האירוע שלכם. גם המיקום ופרטי ההתקשרות חשובים, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג שנמצאת בסמוך למקום האירוע שלכם ושתוכלו לפנות אליה בקלות אם יש לכם שאלות או חששות. בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון, מכיוון שאתה רוצה חברת קייטרינג שתתייחס ברצינות לבטיחות והיגיינה של מזון. גם מוניטין וניסיון חשובים, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג שיש לה מוניטין טוב ושאתם יכולים לסמוך עליה שתספק שירות איכותי. רישיון עסק וביטוח חשובים גם הם, שכן אתם רוצים חברת קייטרינג מורשית ומבוטחת לכל מקרה של תאונה או בעיה.

אחד המפתחות החשובים ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון . נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

קייטרינג לחתונה הוא ענף ענק, עם הרבה סוגים שונים של קייטרינג לבחירה. למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. קייטרינג לחברות הוא סוג נוסף של קייטרינג שיכול להיות חשוב מאוד לעסקים. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא גם סוג קייטרינג פופולרי, והוא יכול להיות דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. קייטרינג זיכיון הוא סוג של קייטרינג שנראה לעתים קרובות באירועי ספורט ואירועי חוץ גדולים אחרים.

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש בעת תכנון הצעד הבא שלהם. על ידי הבנת החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי היכן למקד את המשאבים שלהם. SWOT יכול גם לעזור לעסקים לזהות שותפים פוטנציאליים ומשתפי פעולה.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

שירותי קייטרינג שונים מציעים פריטים שונים בתפריטים שלהם. חשוב לבחור בשירות קייטרינג המציע את סוג האוכל שאתם והאורחים שלכם תיהנו ממנו. להלן רשימה של שירותי קייטרינג שונים וסוג האירועים להם הם המתאימים ביותר: 1) תפקידי חברה: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג למתן מזון לאירוע חברה, תרצו לבחור שירות המציע א. מגוון אפשרויות לארוחות בוקר, צהריים וערב לחברות. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג למתן אוכל לחתונה שלכם, תרצו לבחור בשירות המציע מגוון אפשרויות לארוחות בוקר, צהריים וערב לחתונה. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג למתן אוכל לאירוע חברה, תרצו לבחור בשירות המציע מגוון מתאבנים, פינגר פוד ואפשרויות בופה. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג לאספקת אוכל למפגש זיכיון, תרצו לבחור בשירות המציע מגוון דוכני זיכיון מועדפים כמו נקניקיות, בייגלה ופופקורן. 5) קייטרינג עם משאיות מזון: אם אתה מחפש

כשאתה בוחר שירות קייטרינג, יש כמה גורמים שאתה צריך לזכור כדי להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. בראש ובראשונה, כדאי לוודא שלשירות הקייטרינג יש מוניטין טוב באספקת מזון איכותי. ניתן לקבוע זאת על ידי קריאת ביקורות של לקוחות או בקשת המלצות מחברים או משפחה. שנית, כדאי לשקול את עלות שירות הקייטרינג. זה ישתנה בהתאם לגודל והיקף האירוע שלכם, אך חשוב לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. שלישית, כדאי לברר לגבי הניסיון של שירות הקייטרינג בטיפול באירועים מיוחדים. זה כולל חתונות, אירועי חברה ומפגשים גדולים אחרים. לבסוף, כדאי לוודא ששירות הקייטרינג מסוגל להתאים לכל צרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. זה כולל הגבלות תזונתיות, אלרגיות ושיקולים אחרים. על ידי שמירה על גורמים אלה בחשבון, אתה יכול להיות בטוח שתבחר בשירות קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג

אם אתה רוצה לקחת את חברת הקייטרינג שלך לשלב הבא, שקול ליישם את חמש האסטרטגיות הבאות: 1) ארגון הוא המפתח: ודא שהמטבח שלך נקי, הצוות שלך מאומן היטב והמלאי שלך מאורגן. ביצוע יעיל יאפשר לכם להתמקד ביצירת אוכל יוצא דופן ובמתן שירות לקוחות מעולה. 2) יצירת קשרים ועמותות יכולים להשתלם: פתח קשרים עם מתכנני אירועים מקומיים, מקומות וספקים אחרים. הם יכולים להוות מקור נהדר להפניות ולעזור לך להכניס רגל מול לקוחות חדשים. 3) השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך: עקוב אחר המכירות, העלויות והרווחיות שלך. מידע זה יעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי תמחור, פיתוח תפריט ומאמצי שיווק. 4) התחדד בשיווק משפיע: השקיעו בשיווק שיגיע לקהל היעד שלך וייצר לידים חדשים. מדיה חברתית, דיוור ישיר ופרסום מקוון הם כולם דרכים נהדרות להוציא את שמך החוצה. 5) התמקד באוכל שיבדל אותך: בשוק תחרותי, חשוב להציע פריטי תפריט שירגשו את הלקוחות שלך. התמקדו במרכיבים איכותיים, שילובי טעמים ייחודיים ומנות מושכות חזותית.

מטבח מסחרי מכיל בדרך כלל חמישה סוגי פריסות מפתח: אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול ושירות. כל אזור נועד לייעל משימות ספציפיות כך שהמטבח כולו יפעל בצורה חלקה ויעילה. אחסון: אזור זה משמש בדרך כלל לאחסון מוצרים יבשים, מכשירי חשמל קטנים וכלי אוכל. זה צריך להיות נגיש ומאורגן היטב כך שהצוות יוכל לתפוס במהירות את מה שהם צריכים. כביסה: עמדת הכביסה אחראית על הכנת האוכל לבישול וניקיון לאחר השירות. זה כולל בדרך כלל כיור, מדיח כלים ושולחנות הכנה. הכנת מזון: אזור זה הוא המקום שבו מתרחשים כל הקיצוץ, החיתוך והחתך לקוביות. זה צריך להיות קרוב לתחנת הכביסה כדי שניתן יהיה להעביר מזון מוכן בקלות. בישול: תחנת הבישול היא המקום שבו מתרחש הקסם. זה צריך להיות מצויד בכל ציוד הבישול הדרוש, כולל תנורים, כיריים וגריל. שירות: אזור השירות הוא המקום שבו האוכל מצופה ומוגש. זה צריך להיות קרוב לתחנת הבישול כדי שניתן יהיה להעביר במהירות אוכל חם.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע קייטרינג: סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים/שירות. סוג האירוע יכתיב איזה סוג של אוכל ושירות נדרשים. לדוגמה, ארוחת ערב רשמית לשבת תדרוש רמת שירות שונה מזו של מזנון סתמי יותר. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון קייטרינג. הקפד להכיר את מגבלות התקציב שלך מההתחלה כדי שתוכל לבצע בחירות מתאימות. יש לקחת בחשבון גם את צוות ההמתנה והשירות. אם אתם עורכים אירוע רשמי יותר, סביר להניח שתצטרכו לשכור צוות המלצרים. לאירוע סתמי יותר, אולי תוכל לברוח עם שירות עצמי.

1) קייטרינג חוויתי: אחד הדברים הגדולים ביותר שיצאו בשנה שעברה היה הידיעה שאנשים רוצים לדעת איפה האוכל שלהם בא מ. זה הוביל לעלייה בקייטרינג חוויתי, שכל כולו מתן חוויה סוחפת המחנכת את האורחים לגבי האוכל שהם אוכלים. 2) אפשרויות בריאות: עם יותר ויותר אנשים מודעים לבריאות, עסקי קייטרינג מתחילים להציע יותר אפשרויות בריאות בתפריטים שלהם. זה יכול לכלול כל דבר, החל ממנות צמחוניות וטבעוניות ועד אפשרויות ללא גלוטן וידידותיות לפליאו. 3) מטבח ניאו-נורדי: מגמה זו נמצאת במגמת עלייה כבר כמה שנים ואינה מראה סימני האטה. המטבח הניאו-נורדי לוקח מנות סקנדינביות מסורתיות ונותן להן טוויסט מודרני. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: בעולם האובססיבי של המדיה החברתית של היום, אין זה מפתיע שעסקי קייטרינג מתחילים להתמקד ביצירת מנות ראויות לאינסטגרם. זה יכול להיות כל דבר, החל מארוחות מצופות להפליא ועד לעוגות מעוצבות בצורה יצירתית. 5) אכילה משורש לגבעול: מגמה זו עוסקת בהפקת המקסימום מכל המרכיבים שבהם אתה משתמש. זה כולל שימוש בירק כולו, מהשורש ועד הגבעול,

מהם 3 מפתחות להצלחה

אלו הם שלושה מפתחות חשובים להצלחה בקריירה. תקשורת חשובה כדי להיות מסוגל לתקשר בצורה יעילה עם אחרים, ביטחון חשוב כדי להיות מסוגל להאמין בעצמו וביכולת של האדם להצליח, והאופי חשוב כדי להיות אדם בעל יושרה ומוסר טוב אופי. על ידי פיתוח שלושת תחומי המפתח הללו, אדם יכול להגדיר את עצמו להצלחה בקריירה שלו.

1) קבל אתר נהדר. עסק הקייטרינג שלך יזדקק לנוכחות מקוונת על מנת למשוך לקוחות חדשים. ודא שהאתר שלך מקצועי וקל לניווט. כלול פרטי קשר ברורים ותמונות יפות של האוכל שלך. 2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך לשימוש בנייד. מספר הולך וגדל של אנשים משתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם כדי לחפש עסקים באינטרנט. ודא שהאתר שלך נראה נהדר בכל המכשירים וקל לשימוש במסכים קטנים יותר. 3) שלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך. אפשר ללקוחות להזמין קייטרינג ישירות מהאתר שלך. זה יקל עליהם לעשות איתך עסקים ויגדיל את המכירות שלך. 4) פתח את הפוטנציאל לשיווק דיגיטלי. השתמש בטכניקות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי לוודא שהאתר שלך מופיע בסמוך לראש תוצאות החיפוש. השתמש במדיה החברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהפיץ את הבשורה על העסק שלך. 5) השתמש בהמלצות ובביקורות. כלול המלצות מלקוחות מרוצים באתר שלך. עודדו לקוחות להשאיר ביקורות באתרי ביקורות פופולריים כמו Yelp או Google. 6) צלם תמונות מקצועיות. הצג את האוכל שלך באור הטוב ביותר שאפשר עם תמונות באיכות גבוהה. לשכור צלם מקצועי או לנצל משאבים מקוונים בחינם כמו Un

מה החוזק של עסקי קייטרינג?

בקייטרינג, אתם מסוגלים לתכנן ולהתכונן לאירוע בדיוק, ולוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה. אתה יודע בדיוק כמה אנשים מגיעים ומה הם יאכלו, כך שתוכל לתכנן בהתאם. זה מאפשר לך להיות יותר מאורגן ויעיל, וכתוצאה מכך אירוע מוצלח. מצד שני, מסעדות צריכות להיות מסוגלות להסתגל לשינויים תוך כדי תנועה. הם אף פעם לא יודעים כמה אנשים יגיעו או מה הם ירצו להזמין, אז הם צריכים להיות מוכנים לכל דבר. זה יכול להיות כאוטי ומלחיץ, אבל זה גם מאפשר יותר ספונטניות וגמישות.

ישנם סוגים רבים ושונים של שירות שולחנות, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו. באופן כללי, שירות השולחן יעיל יותר ומעניק חוויה טובה יותר לאורחים מאשר שירות עצמי. עם זאת, הוא גם יקר יותר ודורש יותר הכשרה לצוות. כמה סוגים נפוצים של שירות שולחנות כוללים: -שירות לשולחנות: בסוג זה של שירות, האורחים נכנסים לפינת האוכל ומתיישבים. צוות המלצרים מביא להם את האוכל והמשקאות שהזמינו. -שירות בסיוע: כאן האורחים נכנסים לפינת האוכל, אוספים את הצלחות שלהם, הולכים לדלפקי המזנון ועוזרים לעצמם. צוות המלצרים עומד לרשותם כדי לסייע להם ולענות על כל שאלה. – שירות נקודת יחיד: בשירות מסוג זה, האורחים מקבלים שירות יחיד של צוות המלצרים אשר לוקח את ההזמנות שלהם, מביא להם את האוכל ומפנה את הצלחות כשהן מסיימות. -שירות מיוחד: סוג זה של שירות משמש בדרך כלל לקבוצות גדולות או לאירועים מיוחדים. זה כולל צוות של צוות המלצרים שעובד יחד כדי לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית לאורחים.

מהם 11 סוגי שירותי המזון h3> סגנונות שירות שונים מתייחסים לדרכים השונות שבהן אוכל מוגש לאורחים במסעדה או באירוע. שירות כסף הוא סגנון רשמי של שירות אוכל שבו מכינים מנות מראש ולאחר מכן מוגשות לאורחים על ידי מלצרים על מגש כסף. שירות אמריקאי הוא סגנון לא רשמי יותר של שירות מזון שבו מנות מוגשות בדרך כלל בסגנון משפחתי או בסגנון מזנון. שירות מזנון הוא סוג של שירות אוכל שבו האורחים מגישים לעצמם ממזנון של אפשרויות אוכל. שירות צרפתי הוא סגנון רשמי של שירות אוכל שבו מנות מוכנות מראש ולאחר מכן מוגשות לאורחים על ידי מלצרים. שירות רוסי הוא סגנון רשמי של שירות אוכל שבו מנות מוגשות על מגשי כסף על ידי מלצרים. שירות Gueridon הוא סוג של שירות אוכל שבו מכינים מנות ומוגשות לאורחים על שולחנם על ידי מלצרים. שירות מגשים הוא סוג של שירות אוכל שבו מכינים מנות מראש ולאחר מכן מוגשות לאורחים על מגשים על ידי מלצרים. שירות עצמי הוא סוג של שירות מזון שבו האורחים מגישים לעצמם ממזנון של אפשרויות מזון.

ניתן לסווג את תעשיית ההסעדה לשלושה פלחים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים לעסקים, בתי ספר ובתי חולים. המגזר הלא מסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים לאנשים פרטיים ולמשקי בית. המגזר הצבאי כולל שירותי קייטרינג הניתנים לכוחות המזוינים.

מילים אחרונות

1. התחל את החיפוש מוקדם: חברות הקייטרינג הטובות ביותר נוטות להזמין מקום במהירות, לכן חשוב להתחיל את החיפוש מוקדם. 2. קבל המלצות: שאל חברים, משפחה ועסקים אחרים באזור שלך להמלצות. 3. קרא ביקורות מקוונות: הקדישו זמן לקריאת ביקורות מקוונות של חברות קייטרינג פוטנציאליות. 4. ערכו רשימה של חברות פוטנציאליות: לאחר שיש לכם כמה המלצות, ערכו רשימה של חברות פוטנציאליות שאפשר לפנות אליהן. 5. בקש הצעה: לאחר שצמצמת את הרשימה שלך, צור קשר עם כל חברה ובקש הצעה. 6. השווה הצעות: השווה בזהירות את ההצעות שאתה מקבל כדי להבטיח שאתה בוחר את החברה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך. 7. בקש הפניות: הקפד לבקש מכל חברה הפניות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על עבודתם.

קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע או אירוע מיוחד. חשוב לבחור בחברת קייטרינג מנוסה ובעלת מוניטין. להלן 7 טיפים חיוניים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר: 1. חקרו חברות קייטרינג שונות באזורכם. 2. בחרו חברת קייטרינג המתמחה בסוג האירוע שאתם מתכננים. 3. קבעו את התקציב שלכם ומצאו חברת קייטרינג שמתאימה לתקציב שלכם. 4. בקשו הפניות מחברים או בני משפחה שהשתמשו בעבר בחברת קייטרינג. 5. קבעו טעימות עם חברת הקייטרינג כדי לטעום את האוכל שלהם. 6. בקש מחברת הקייטרינג רשימת הפניות. 7. היפגשו עם חברת הקייטרינג כדי לדון באירוע שלכם בפירוט. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן