קייטרינג בפרדס חנה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בפרדס חנה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לאירוח אירוע, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא מי יספק את הקייטרינג. חברת הקייטרינג שתבחרו יכולה לעשות או לשבור לכם את האירוע ולכן חשוב לבחור בחוכמה. להלן 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע הבא שלכם: 1. קבעו את התקציב שלכם. 2. שקול את סוג האירוע שאתה מארח. 3. ערכו רשימה של פריטי החובה שלכם. 4. קרא ביקורות באינטרנט. 5. בקש טעימה. 6. קבל הפניות ממקורות מהימנים. 7. היפגשו עם חברת הקייטרינג באופן אישי.

1. ערכו את המחקר שלכם: הקפידו לבקש הפניות מחברים, משפחה או עסקים על מנת לקבל חברת קייטרינג שתתאים בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם. איסוף מידע מאנשים אלה יעזור לתת לך תחושה למה לצפות ומה לחפש בעת מפגש עם קייטרינג. 2. ערכו תקציב: קחו בחשבון מספר כמה אתם מוכנים להוציא על שירותי קייטרינג. זה יעזור להבטיח שלא תבזבז יתר על המידה ויכול לעזור לחברת הקייטרינג לספק לך אפשרויות העומדות בתקציב שלך. 3. קבעו את גודל והיקפו של האירוע שלכם: חשוב להעביר לחברת הקייטרינג את גודל האירוע והיקפו. מידע זה יעזור להם לקבוע אם הם מסוגלים להכיל את האירוע שלך ואיזה צוות ואספקה יידרש. 4. קחו בחשבון את מגבלות התזונה של האורחים שלכם: בבחירת חברת קייטרינג, הקפידו לקחת בחשבון את כל הגבלות התזונה שעשויות להיות לאורחים שלכם. זה יעזור לך להימנע מעימותים או בעיות פוטנציאליים ביום האירוע שלך. 5. מבחן טעם: לאחר שצמצמתם את אפשרויות הבחירה של חברות קייטרינג, הקפידו לבדוק את האוכל שלהן! זה יעזור לך לקבוע אם האוכל שלהם עד

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ כדי שהכל יפעל בצורה חלקה.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. תקציב הוא תמיד גורם גדול – קייטרינג יכול להיות יקר ואם אתה בתקציב מצומצם, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. הפורמליות של האירוע שלך היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג כדי שהכל יתנהל בצורה חלקה. גם מטרת האירוע שלכם חשובה- אם מדובר באירוע עסקי, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב על מנת להרשים לקוחות או שותפים פוטנציאליים. מספר האורחים הוא גם פקטור – אם יש לך הרבה אורחים, זה עלול להיות קשה להכיל את כולם עם אוכל אם אתה לא משתמש בשירות קייטרינג. לבסוף, יש להתייחס למשאבים האישיים ולניסיון התכנון שלך. אם אינך מנוסה בתכנון אירועים, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה כדי להוריד ממך קצת את הלחץ. בסופו של דבר, זה תלוי בך להחליט אם קייטרינג מתאים או לא לאירוע שלך.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג

הבחירה בחברת קייטרינג צריכה להתבסס על הגורמים הבאים: ניסיון, הצעות ושירותים, תמחור ותשלום, זמינות, מיקום ופרטי התקשרות, בטיחות מזון והיגיינה, מוניטין וניסיון, רישיון עסק וביטוח.

אם אתה רוצה להיות קייטרינג מצליח, אתה צריך להגיש מזון איכותי . אנשים יכולים לדעת מתי ארוחה נעשית באהבה, והם יעריכו את המאמץ הנוסף. ודא שהתשוקה שלך לאוכל באה לידי ביטוי בכל מנה שאתה מגיש.

מהו הגורם הטוב ביותר שתורם להצלחת עסק הקייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור אם אתה רוצה שעסק הקייטרינג שלך יצליח. בראש ובראשונה, אתה צריך להכין אוכל טעים. שנית, שירות לקוחות הוא המפתח – ודא שהצוות שלך ידידותי ומסביר פנים. שלישית, אתה צריך להיות מסוגל לארגן אירועים היטב, ולשמור על האווירה הכללית מקצועית. רביעית, חיוני לשמור על סביבה נקייה וסניטרית. חמישית, להציע תמחור תחרותי מבלי לוותר על איכות או שירות. ולבסוף, לפתח כישורי ניהול מעולים. על ידי ביצוע טיפים אלו, תהיו בדרך להצלחה בעסקי הקייטרינג.

קייטרינג הוא היבט חשוב מאוד בכל אירוע, בין אם מדובר בחתונה, אירוע חברה או אירוע חברתי. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג שיש לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למוצלח יותר.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש כאשר מנסים לקבוע את הצעדים הבאים שלהם. על ידי בחינת החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לקבל תמונה ברורה של מצבם הנוכחי ומה צריך לעשות כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם. למרות שחשוב להבין את העלות של דברים כמו רישיונות אלכוהול, SWOT יכול לעזור לעסקים לראות את התמונה הכוללת ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי עתידם.

סוגי שירותי קייטרינג 1) פונקציות תאגידיות: שירותי קייטרינג אלה מושלמים עבור אירועי חברה, שכן הם מספקים את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את האירוע שלך להצלחה. מאוכל טעים ועד פרזנטציה מרשימה, הם ידאגו שהאירוע שלכם יהיה אחד לזכור. 2) מקומות לחתונה: מקומות לחתונה מציעים בדרך כלל שירותי קייטרינג כדי להפוך את היום הגדול שלך למיוחד עוד יותר. מקבלות פנים אלגנטיות ועד לארוחות ערב חזרות, הן יכולות לעזור להגשים את חלומות החתונה שלכם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם לכל סוג של אירוע מיוחד, החל ממסיבות יום הולדת ועד למקלחות ומעבר לכך. הם יכולים לספק אוכל ושתייה טעימים, כמו גם קישוטים ומשחקים מהנים כדי להפוך את האירוע שלכם לאחד בלתי נשכח. 4) איסוף זיכיונות: מפגשי זיכיון הם אופציה מצוינת לכל סוג של אירוע שבו אתה רוצה לספק אוכל ושתייה, אבל לא רוצה את הטרחה של בישול או הגשה בעצמך. הם יכולים להגדיר הכל בשבילך, אז כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליהנות מהמסיבה. 5) קייטרינג פוד טראק: קייטרינג פוד טראק הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם אתה רוצה משהו קצת שונה. הם יכולים לספק מגוון של אפשרויות אוכל טעימות, כמו גם משקאות וקינוחים, כדי להפוך את האירוע שלך לאחד

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

בעת בחירת שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את חמישה גורמים הבאים: איכות המזון, ביקורות לקוחות, עלות השירות, חווית קייטרינג וצרכים מיוחדים. איכות המזון היא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג. אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג שתבחר יספק אוכל טעים, טרי ובריא. ביקורות של לקוחות יכולות להיות דרך מועילה ללמוד על איכות המזון ושירות הלקוחות של שירות קייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מקוונות לפני קבלת החלטה. עלות שירותי הקייטרינג יכולה להשתנות מאוד. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר משירותי קייטרינג שונים לפני קבלת החלטה. חווית קייטרינג היא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג. אתה רוצה לוודא שלשירות הקייטרינג שאתה בוחר יש ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתה מתכנן. לבסוף, אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לתקשר אותם לשירות הקייטרינג שאתה שוקל. לדוגמה, אם יש לך הגבלות תזונתיות, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג כדי שיוכל להתאים לצרכים שלך.

אם אתה רוצה לקחת את חברת הקייטרינג שלך לשלב הבא, חשוב שתהיה לך הודעה ברורה חזון ואסטרטגיות ניהול מוצקות. להלן חמש אסטרטגיות מפתח שיעזרו לך להצליח: 1. ארגון הוא המפתח. תוכנית ברורה ופעולות מאורגנות היטב יגרמו לעסק שלך להתנהל בצורה חלקה ויעילה יותר. 2. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם. מעורבות עם ארגונים מקצועיים בתעשייה שלך יכולה לעזור לך ליצור קשרים ולבנות מערכות יחסים שיכולות להועיל לעסק שלך. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך. עקוב אחר המכירות, הלקוחות וההוצאות שלך כדי לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי העסק שלך. 4. לחדד את השיווק המשפיע. אסטרטגיית שיווק ממוקדת תעזור לך להגיע ללקוחות האידיאליים שלך ולהצמיח את העסק שלך. 5. התמקדו באוכל שיבדל אתכם. הציעו פריטי תפריט ייחודיים וטעימים שיגרמו לחברת הקייטרינג שלכם לבלוט מהשאר.

מהם 5 האזורים של מטבח קייטרינג?

ישנן חמש פריסות נפוצות למטבח מסחרי. לכל פריסה יש יתרונות וחסרונות שונים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה סוג פריסה הכי מתאים למטבח שלך. 1. הפריסה הליניארית היא הפריסה הבסיסית והיעילה ביותר למטבח מסחרי. הוא מעמיד את כל מרכיבי המפתח של המטבח בשורה, ומקל על המעבר ביניהם. 2. הפריסה בצורת U היא פריסה חסכונית יותר במקום מאשר הפריסה הליניארית. זה מציב את מרכיבי המפתח של המטבח בצורת U, מה שמקל על התנועה במטבח. 3. הפריסה בצורת L היא הפריסה החסכונית ביותר עבור מטבח מסחרי. זה מציב את מרכיבי המפתח של המטבח בצורת L, מה שמקל על התניידות במטבח. 4. הפריסה בצורת G היא הפריסה החסכונית ביותר עבור מטבח מסחרי. זה מציב את מרכיבי המפתח של המטבח בצורת G, מה שמקל על התניידות במטבח. 5. פריסת האי היא הפריסה החסכונית ביותר עבור מטבח מסחרי. היא ממקמת את מרכיבי המטבח המרכזיים על אי, ומקלה על התניידות במטבח.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? השני הוא התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון הוא האם תזדקק לצוות מלצרים ואיזה סוג שירות תרצה שהם יספקו.

מהן הטרנדים האחרונים בעסקי קייטרינג

1) קייטרינג חוויתי: אנשים רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם מאת והם רוצים לחוות חוויה בלתי נשכחת כשהם אוכלים אותה. 2) אפשרויות בריאות: עם העלייה בפופולריות של אכילה בריאה, חברות קייטרינג מתחילות להציע יותר ויותר אפשרויות בריאות עבור לקוחותיהן. 3) מטבח ניאו-נורדי: מגמה זו עוסקת בפשטות והתמקדות במרכיבים טריים ועונתיים. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: אנשים רוצים להיות מסוגלים לצלם תמונות של האוכל שלהם ולשתף אותו עם חבריהם. 5) אכילת שורש לגבעול: מגמה זו עוסקת בשימוש בכל חלק בצמח, מהשורש ועד הגבעול, על מנת למזער בזבוז. 6) פטריות צ'אגה: פטריות אלו ידועות ביתרונות הבריאותיים שלהן והופכות יותר ויותר פופולריות בקייטרינג. 7) שולחנות מרעה: אלו הם שולחנות מלאים בנגיסות קטנות ואוכל אצבע המושלם למרעה. 8) קירות אוכל: אלו הם קירות של אוכל שיכולים לשמש כקישוט או כדרך להגשת אוכל.

ישנם שלושה מפתחות חשובים להצלחה בקריירה: תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. ללא כישורי תקשורת חזקים, יהיה קשה לבנות מערכות יחסים ולתקשר ביעילות עם אחרים. חשוב להיות מסוגל להביע את עצמך בצורה ברורה ובטוחה. גם האופי שלך חשוב. מעסיקים רוצים לראות שיש לך יושרה ואתה אמין. הם גם רוצים לראות שאתה בר אימון ובעל גישה חיובית. אם אתה עובד על שלושת התחומים האלה, אתה תהיה בדרך לקריירה מצליחה.

איך אני גורם לחברת הקייטרינג שלי לבלוט?

1) קבל אתר נהדר: קייטרינג הוא תעשייה תחרותית מאוד ולקוחות פוטנציאליים יסתכלו על האתר שלך לפני שהם בכלל ישקלו להשתמש בשירותים שלך. ודא שהאתר שלך מעודכן, מקצועי וקל לשימוש. 2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך לשימוש בנייד: יותר ויותר אנשים משתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם כדי לחפש עסקים ושירותים. ודא שהאתר שלך מותאם לנייד כדי שתוכל להגיע ללקוחות פוטנציאליים אלה. 3) שלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך: אם אתה מציע שירותי קייטרינג, ודא שאתה יכול לקבל הזמנות ותשלומים ישירות דרך האתר שלך. זה יקל על לקוחות פוטנציאליים לעשות איתך עסקים. 4) פתחו את הפוטנציאל לשיווק דיגיטלי: קייטרינג הוא הזדמנות מצוינת להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. השתמש במדיה חברתית, בשיווק בדוא"ל ובכלים מקוונים אחרים כדי להגיע לאנשים חדשים. 5) השתמש בהמלצות ובביקורות: אנשים רוצים לדעת שהם יכולים לסמוך על עסק הקייטרינג שלך. השתמש בהמלצות של לקוחות מרוצים באתר שלך ועודדו לקוחות להשאיר ביקורות באתרי ביקורות פופולריים. 6) צלם תמונות מקצועיות: אנשים אוכלים בעיניים, אז ודא שהתמונות באתר שלך ובמדיה החברתית מציגות את האוכל שלך ב

קייטרינג עוסק בהכרת החוזקות שלך ולשחק איתם. אתה יודע בדיוק כמה אנשים מגיעים לאירוע שלך, מה הם יאכלו, ו(אם אתה חכם) משלמים לך את מלוא התשלום לפני שהאירוע בכלל מתרחש. זה נותן לך הרבה שליטה על המצב ומאפשר לך להתמקד בביצוע אירוע נהדר. למסעדות, לעומת זאת, יש יתרון להציע מבחר. הסועדים יכולים לבחור מתוך מגוון פריטי תפריט, מה שנותן להם גמישות רבה. זה יכול להיות כוח גדול אם אתה יכול לנצל את זה ולהציע חווית אוכל ייחודית ומושכת באמת.

למה זה חשוב לבחור קייטרינג טוב

בכל הנוגע לקייטרינג לחתונה או למסיבה, חשוב לבחור בחברה המציעה שירות מלא. המשמעות היא שהם יטפלו בכל ההיבטים של הקייטרינג, מהקמה ועד ניקיון, ויספקו צוות שיטפל בדברים כמו עריכת שולחן ושירות בר. הניסיון לתאם בין חברות שונות לטיפול בהיבטים שונים של הקייטרינג יכול להיות כאוטי וכאב ראש יותר ממה שהוא שווה. חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתעשה לכם את החיים קלים יותר, ולא תוסיף להם יותר מתח.

החל מהדרכת צוות, עיצוב שולחן, עיצוב טקסטיל, תכנון אירועים ופרסום עסקי, מרכיבי המפתח הללו צריכים להתכנס כדי שהעסק שלך יצליח או אפילו יהפוך פופולרי יותר בתעשיית הקייטרינג. עם זאת, הצלחה בסוג זה של עסקים לא ניתן להשיג עם אירוע יוצא מן הכלל אחד. אתה צריך להיות עקבי במאמצים שלך כדי לוודא שהעסק שלך תמיד בראש המשחק שלו. זה אומר מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ושמירה על רמת איכות גבוהה באוכל ובעיצוב שלך. אם אתה יכול לעשות את זה, אז אתה תהיה בדרך להצלחה בתעשיית הקייטרינג.

מילים אחרונות

יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. להלן 7 טיפים חיוניים: 1. קבע את הצרכים שלך. איזה סוג אירוע אתם מארחים? מה התקציב שלך? כמה אנשים אתה צריך כדי להכיל? מענה על שאלות אלו יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. 2. בצע את המחקר שלך. ברגע שאתה יודע מה אתה מחפש, קח את הזמן כדי לחקור חברות קייטרינג שונות. קרא ביקורות מקוונות, בדוק את האתרים שלהם וצור איתם קשר כדי לשאול שאלות. 3. קבל הצעות מחיר. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, קבל הצעות מחיר מכל חברה. הקפידו להשוות תפוחים לתפוחים, ואל תשכחו לשאול על עמלות נסתרות. 4. שאל על אפשרויות התפריט. גלה באיזה סוג מזון חברת הקייטרינג מתמחה, וראה אם התפריט שלה מתאים לצרכים שלך. 5. קחו בחשבון לוגיסטיקה. האם חברת הקייטרינג יכולה להתמודד עם הלוגיסטיקה של האירוע שלכם? האם יש להם ניסיון באירועים בסדר גודל ובהיקף שלך? 6. שאל לגבי תוספות. האם חברת הקייטרינג מציעה תוספות כמו מצעים, עיצוב או שירותים אחרים? אם כן, גלה אם הם כלולים במחיר. 7. קראו

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתוכל לספק אוכל טעים ושירות שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה. להלן שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע הבא שלכם: 1. קבעו את צרכי הקייטרינג שלכם לפני שמתחילים בחיפוש אחר חברת קייטרינג, חשוב קודם כל לקבוע את צרכי הקייטרינג הספציפיים שלכם. האם אתה צריך קייטרינג בשירות מלא או רק שירות הסרה? האם האירוע יהיה רשמי או מזדמן? הכרת התשובות לשאלות אלו תעזור לכם למצוא חברת קייטרינג שתענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם. 2. קבל המלצות כאשר אתה מוכן להתחיל בחיפוש אחר חברת קייטרינג, קבל המלצות מחברים, בני משפחה ועמיתים שהשתמשו בשירותי קייטרינג בעבר. לאחר שתהיה לך רשימה של חברות פוטנציאליות, תוכל להתחיל ליצור איתם קשר כדי לקבל מידע נוסף. 3. השווה שירותים ומחירים לאחר שצמצמת את רשימת חברות הקייטרינג הפוטנציאליות שלך, השווה את השירותים והמחירים שלהן כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר. הקפידו לקבל הכל בכתב כדי שתדע בדיוק מה כלול בשירותיהם. 4. שאל על הניסיון שלהם כשאתה מראיין חברות קייטרינג פוטנציאליות, הקפד לשאול על הניסיון שלהן בקייטרינג

תוכן עניינים

דילוג לתוכן