קייטרינג בתל אביב כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בתל אביב כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לתכנון חתונה, יש הרבה פרטים חשובים שצריך להקפיד עליהם. אחד הפרטים החשובים ביותר הוא בחירת קייטרינג. אחרי הכל, האוכל הוא אחד המאפיינים העיקריים של כל קבלת פנים לחתונה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג לחתונה שיהפוך את היום הגדול שלכם להצלחה.

לפני שתבחרו בקייטרינג לחתונה, תרצו לעשות את המחקר ולצמצם את האפשרויות שלכם. לאחר שהחלטתם על מספר קייטרינג שאתם מעוניינים בהם, תרצו להיפגש איתם כדי לדון בצרכים הספציפיים שלכם. חשוב לשאול שאלות ולקבל תחושה לגבי השירותים שלהם כדי להבטיח שהם מתאימים לחתונה שלכם. כדאי גם לבקש הפניות ולקרוא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג מה זוגות אחרים חשבו על השירותים שלהם. לאחר שמצאתם את הקייטרינג המתאים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהאורחים שלכם ייהנו מאוכל טעים בחתונה שלכם.

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן ולתקשר היטב עם אחרים. הם צריכים גם לאהוב אוכל ואנשים, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

מהו המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה . כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יכתיב איזה סוג של אוכל ושירות תצטרך. התקציב שלך הוא גם גורם מפתח בבחירת קייטרינג. עליכם לוודא שהקייטרינג שתבחרו עומד בתקציב שלכם. לבסוף, אתה צריך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים לאירוע שלך. צוות המלצרים יכול להוסיף הרבה לעלות הכוללת של הקייטרינג, כך שאם אתה יכול להימנע מהם, זה יחסוך לך כסף.

1. בעת בחירת הקייטרינג שלך, הגדר ציפיות ריאליות לתקציב שלך. מזנון לא תמיד הוא האפשרות הזולה יותר. 2. יש אופציה לילדים. סביר להניח שהם ישתתפו באירוע שלכם ואתם רוצים שגם הם ייהנו! 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. זה יבטיח שכל האורחים שלך יהיו מרוצים. 4. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. סביר להניח שאנשים ישתו ולא ירצו לאכול יותר מדי. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. הם יהיו יקרים יותר ואולי לא יהיו טעימים. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. זה ימנע מאנשים להשתכר מדי ויעזור להם להתפכח לפני שהם עוזבים. 7. אל תזמינו יותר מדי קינוח. סביר להניח שאנשים יהיו שבעים אחרי המנה העיקרית ואולי לא ירצו שום דבר אחר.>

האם קייטרינג מספקים כלי אוכל?

אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שידאג לכל הפרטים, כולל השכרת צלחות וכלי מטבח, אז הגעתם למקום הנכון. ב-Beyond the Table, אנו מתגאים ביכולתנו לספק ללקוחותינו חווית אירוע ללא מתח. אז, שבו, תירגע, ותן לנו לטפל בהכל!

כאשר מראיינים קייטרינג, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי הניסיון והכישורים שלו בתעשיית האירוח. זה יעזור לך להעריך אם הם מתאימים לאירוע שלך. כמה שאלות חשובות שכדאי לשאול כוללות: -איזה ניסיון יש לך בתחום האירוח? -איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? -איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו? שאלות אלו יעזרו לך להבין טוב יותר את היכולות של הקייטרינג והאם הם יוכלו לספק את רמת השירות שאתה צריך עבור האירוע שלך.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שלך לשאול טבח פוטנציאלי חדש h3> שאלות ראיון של Line Cook נועדו להעריך את היצירתיות שלך במטבח, כמו גם את ההכשרה והניסיון הפורמליים שלך. כדי להתבלט על פני המועמדים האחרים, היו מוכנים לענות על שאלות על המנות שיצרתם המציגות את היצירתיות שלכם, כמו גם איך הייתם צולים ומבשלים מאכלים שונים. היו גם מוכנים לדון כיצד אתם שומרים על התחנה שלכם מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה.

1. קייטרינג לחתונה: זהו הסוג המסורתי והידוע ביותר של קייטרינג. קייטרינג לחתונה נשכר לספק מזון ושתייה לחתונות ולעיתים קרובות ממלאים תפקיד מרכזי בתהליך תכנון החתונה הכולל. קייטרינג לחתונה יכול להיות משוכלל מאוד, עם מספר מנות ומשקאות, או פשטני יותר, בהתאם לרצונותיהם של בני הזוג. 2. קייטרינג לחברות: עסקים רבים שוכרים קייטרינג שיספקו אוכל ושתייה לאירועי חברה כגון כנסים, פגישות ומסיבות חג. קייטרינג לחברות הוא בדרך כלל רשמי יותר מסוגי קייטרינג אחרים ולעיתים קרובות כולל מספר קורסים ומשקאות אלכוהוליים. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים כולל כל סוג של קייטרינג למסיבה פרטית או התכנסות. זה יכול לכלול כל דבר, ממסיבת יום הולדת ועד מקלחת תינוק. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא בדרך כלל פחות רשמי מסוגים אחרים של קייטרינג ולעיתים קרובות כולל פינגר פוד ומשקאות פשוטים. 4. קייטרינג זיכיון: קייטרינג זיכיון נמצא בדרך כלל באירועי ספורט, קונצרטים ומפגשים ציבוריים גדולים אחרים. דוכני זיכיון מוכרים אוכל ושתייה למשתתפי האירוע ובדרך כלל יש להם תפריט מוגבל.

מהי החולשה של קייטרינג?

אחד האתגרים הגדולים ביותר בקייטרינג הוא עבודה עם מטבחים פחות מאובזרים ממה שיש למסעדות בדרך כלל. המשמעות יכולה להיות שחלק ניכר מעבודות ההכנה וחלק מהבישול המוקדם צריך להיעשות מראש, כאשר הגימור והציפוי יבוצעו במקום. זה יכול להיות אתגר אמיתי, אבל עם תכנון וביצוע נכונים אפשר לארגן אירוע מוצלח!

כדי שתהיה חברת קייטרינג מצליחה, חשוב שיהיה שירות לקוחות טוב. זה אומר להיות אדיב, מתחשב ומתחשב ללקוחות שלך. לקוח מרוצה הוא לקוח מרוצה ויכול לתת את ההמלצות הטובות ביותר לאחרים.

מהם 3 מגזרי קייטרינג

ניתן לסווג את תעשיית ההסעדה לשלושה סגמנטים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי מורכב מעסקים המספקים שירותי קייטרינג לתאגידים, עסקים וארגונים אחרים. המגזר הלא מסחרי כולל עסקי קייטרינג המשרתים יחידים ומשפחות. המגזר הצבאי מורכב מעסקים המספקים שירותי הסעדה לכוחות המזוינים.

קייטרינג הוא ענף ענק עם היבטים והיבטים רבים ושונים. על מנת להיות קייטרינג מצליח, עליך להיות מסוגל לנהל ביעילות את הצוות, הלקוחות, הארגון והזמן שלך. להלן מספר אתגרים נפוצים שעולים בענף ההסעדה וכיצד להתגבר עליהם. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. כמנהל, אתה אחראי על כך שכל ההיבטים של עסק הקייטרינג יתנהלו בצורה חלקה. זו יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל יש כמה דברים עיקריים שאתה יכול לעשות כדי להקל עליה. ראשית, חשוב שיהיה לך חזון ברור לעסק שלך. זה יעזור לך להעביר ביעילות את המטרות והציפיות שלך לצוות שלך. שנית, עליך להיות מסוגל להאציל משימות ואחריות לעובדים שלך. זה יאפשר לכם להתמקד בתמונה הגדולה ולהבטיח שכל הפרטים יטופלו. לבסוף, חשוב שתהיה לך שליטה טובה על הכספים שלך. זה יבטיח שתוכלו לתקצב נכון את עסק הקייטרינג שלכם ולהרוויח. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר ענק בתעשיית האירוח. זאת בשל אופי הענף, שיכול להיות תובעני ומאתגר. על מנת להתגבר על

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או מסיבה אחרת, חשוב לוודא שהם מציעים שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מסדרת השולחנות והגשת האוכל ועד לניקיון לאחר מכן. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של המסיבה עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותה לכאב ראש יותר עבורך. לכן, חשוב לבחור בחברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד , וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

קייטרינג הם חלק חשוב בכל אירוע. התפקידים האופייניים להם כוללים הכנת ואחסון מזון, עריכת שולחנות והגשת אוכל לאורחים. הם גם ממלאים תפקיד חשוב בניקיון לאחר האירוע.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות של עסק קייטרינג. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק מזון ושירות איכותיים ללקוחות. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. זה כולל יצירת תוכנית עסקית, הגדרת יעדים ועיצוב תפריטים. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. זה כולל העסקת צוות, הזמנת אספקה ויצירת לוח זמנים. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. זה כולל פיקוח על הצוות, חינוך עובדים ותקשורת עם לקוחות. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. זה כולל מעקב אחר פעולות, פתרון בעיות וביצוע התאמות לפי הצורך.

מסקנה

כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, יש לזכור כמה דברים. ראשית, תרצה לוודא שהקייטרינג מסוגל להכיל את רשימת האורחים שלך. שנית, תרצה לברר לגבי אפשרויות התפריט שלהם ולוודא שהם מסוגלים לעמוד בכל מגבלות התזונה שיש לך או לאורחים שלך. לבסוף, תרצו לקבל תחושה של הסגנון והשירות שלהם כדי לוודא שהם מתאימים לחתונה שלכם.

קייטרינג לחתונה הם חלק חשוב בכל חתונה, ויש כמה דברים לזכור בעת בחירת אחד. ראשית, חשוב לקבוע את גודל החתונה ואת מספר האורחים שישתתפו בה. שנית, חשוב להתייחס לתפריט ולסוג האוכל שיוגש. שלישית, חשוב להתייחס לתקציב ולמחירים של הקייטרינג. לבסוף, חשוב לקרוא ביקורות ולדבר עם זוגות אחרים שהשתמשו בקייטרינג כדי לקבל את חוות דעתם. עם הדברים האלה בחשבון, כל זוג יכול לבחור את הקייטרינג המושלם לחתונה ליום הגדול שלו.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן