קייטרינג בנוף הגליל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בנוף הגליל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתה שוקל לשכור קייטרינג לאירוע הבא שלך, אתה בטח תוהה אילו שאלות אתה צריך לשאול אותם. הנה כמה שאלות חיוניות לשאול את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך, כדי להבטיח שהם מתאימים לאירוע שלך.

1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. יש לך תיק עבודות קודמות? 3. מה רישיון הקייטרינג ופרטי הביטוח שלך? 4. מהי מדיניות הטיפול במזון והתברואה של הקייטרינג שלך? 5. אילו אפשרויות תפריט אתה מציע? 6. האם אתה יכול להתאים להגבלות תזונתיות? 7. מהו מבנה התמחור שלך? 8. מה כלול בחבילת הקייטרינג שלכם? 9. מה המדיניות שלך בנושא מענקים? 10. האם יש לך אסמכתאות שאוכל לפנות אליהן?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול לפני קבלת החלטה. ראשית, בררו באילו סוגי מזונות מתמחה הקייטרינג וקבל המלצות. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, בדוק אם הקייטרינג מציע דגימה מהתפריט כדי שתוכל לנסות את האוכל לפני התחייבות.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך מושג על הניסיון שלו. ויכולות בענף האירוח. השאלה כיצד הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה יכולה לתת לך קצת תובנות לגבי מוסר העבודה שלהם והיכולת להתמודד עם מצבים קשים. השאלה איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו יכולה גם לתת לך מושג לגבי כישורי שירות הלקוחות שלהם.

מה שהכי חשוב לקייטרינג

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי כאשר משכנעים לקוח לשנות מרכיב או מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא גורם חשוב אחד – קייטרינג יכול להיות יקר ואם אתה בתקציב מצומצם, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. הפורמליות של האירוע שלכם היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שאירוע פחות רשמי לא. גם מטרת האירוע שלכם חשובה – אם אתם עורכים אירוע עסקי, אולי צפוי קייטרינג, אבל אם אתם מארחים מפגש מזדמן יותר, ייתכן שלא יהיה צורך בכך. מספר האורחים שאתה מצפה לו הוא גם פקטור – מספר גדול יותר של אורחים עשוי להצדיק קייטרינג על מנת להבטיח שיהיה מספיק אוכל לכולם. לבסוף, יש להתייחס למשאבים האישיים ולניסיון התכנון שלך – אם אין לך הרבה זמן או ניסיון בתכנון אירועים, אולי עדיף להשאיר את הקייטרינג לאנשי המקצוע.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם כשמזמינים קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים על מנת להבטיח את הצלחתו. סוג האירוע, התקציב ודרישות צוות המלצרים הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. סוג האירוע יכתיב הרבה מהפרטים האחרים, ולכן חשוב שיהיה לך חזון ברור מההתחלה. האם זו מסיבת ארוחת ערב רשמית, מפגש מזדמן או משהו באמצע? לאחר שתכירו את טון האירוע, תוכלו להתחיל לתכנן את התפריט ופרטים נוספים בהתאם. התקציב שלך הוא שיקול מרכזי נוסף. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יעזור לך לקבוע כמה אורחים אתה יכול להזמין ואיזה סוג של אוכל ושתייה אתה יכול להגיש. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים לאירוע שלך. אם כן, כמה ואיזה סוג שירותים הם יספקו? זה ישפיע על התקציב שלך ועל הזרימה הכוללת של האירוע. על ידי שמירה על גורמי מפתח אלו, אתה יכול להבטיח שהאירוע שלך יצליח.

מה נתן לך השראה להיות שף? מהי מנת החתימה שלך? מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? ציין את שלושת כלי המטבח שאתה לא יכול בלעדיהם?

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיון?

1. ספר לי על עצמך: זו בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון, וזה יכול להיות קשה לדעת איך לענות עליה. עם זאת, חשוב לזכור שהמראיין לא מחפש את כל סיפור חייך. במקום זאת, הם מנסים להבין מי אתה ומדוע אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד. כמה טיפים למענה על שאלה זו כוללים: – שמור את התשובה שלך רלוונטית למשרה אליה אתה מגיש מועמדות – הדגש את הכישורים והניסיון הרלוונטיים שלך – הימנע ממידע אישי שלא לצורך 2. מדוע אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך למראיין ולהראות לו מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. כדי לעשות זאת בצורה יעילה, תצטרך להכין שיעורי בית ולדעת מה החברה מחפשת במועמד. כמה טיפים למענה על שאלה זו כוללים: – חקור את החברה ואת התפקיד אליו אתה מגיש מועמדות – הדגש את הכישורים והניסיון הרלוונטיים שלך – הסבר כיצד תוכל להוסיף ערך לחברה 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? התשובה שלך לשאלה זו צריכה להראות שאתה באמת מעוניין בתפקיד ובחברה. It

שאלות ותשובות ראיון 101 1. מה אתה יודע על העסק שלנו? 2. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 3. מהן החוזקות המקצועיות שלך? 4. מהן החולשות המקצועיות שלך? 5. מה ההישג הכי גדול שלך בקריירה? 6. עם איזה קונפליקט או אתגר התמודדת במקום העבודה, וכיצד התמודדת איתו?

מהן 25 השאלות והתשובות הנפוצות ביותר לראיון

כל אלו הן שאלות נהדרות לשאול מועמדים בראיון! הם עוזרים להקל על המועמד להיכנס לראיון, ולקבל את מידע הרקע החשוב שאתה צריך. השאלה כיצד המועמד שמע על התפקיד, מה הוא יודע על החברה ומדוע הגיש מועמדות, עוזר לך להבין את העניין שלו בתפקיד. ושאלה על החוזקות המקצועיות שלהם ומדוע כדאי להעסיק אותם, עוזרת לך להעריך את הכישורים שלהם לתפקיד. לבסוף, השאלה אם למועמד יש שאלות כלשהן עבורך, מראה שאתה מתעניין במחשבותיו ובדעותיו.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים. חברת קייטרינג צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. כישורי תקשורת טובים חיוניים על מנת לעבוד עם לקוחות וספקים. תשוקה לאוכל ולאנשים היא הכרחית על מנת להצליח בתעשייה זו. היכולת להתמודד עם לחץ היא גם קריטית, שכן קייטרינג יכול להיות עסק תובעני מאוד.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. קייטרינג יכול להינתן על ידי חברה אחת המתמחה בתכנון אירועים ושירות אוכל, או שהוא יכול להינתן על ידי קייטרינג בודד שעובד עם מגוון ספקים על מנת לספק את השירותים הדרושים. שבע הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון: על חברות הקייטרינג להיות מסוגלות לתכנן ולתאם את כל ההיבטים של אירוע, מתפריט האוכל והמשקאות ועד לפריסת חלל האירוע. 2. תפעול – ביצוע משימות: חברות קייטרינג חייבות להיות מסוגלות לבצע את כל המשימות התפעוליות הקשורות לאירוע, מהכנת מזון ושירות ועד הקמת ופירוק האירוע. 3. ארגון האירוע: חברות קייטרינג חייבות להיות מסוגלות לארגן את כל ההיבטים של אירוע, מרשימת האורחים וטבלת הישיבה ועד ציר הזמן והזרימה של האירוע. 4. ציוד: חברות קייטרינג חייבות להיות מסוגלות לספק את כל הציוד הדרוש לאירוע, החל משולחנות וכיסאות ועד מצעים וכלי אוכל. 5. יישום: חברות קייטרינג חייבות להיות מסוגלות ליישם את כל ההיבטים של אירוע, משירות מזון ומשקאות ועד הקמת ופירוק האירוע.

1. ספר לנו על עצמך: כשעונים על שאלה זו, הקפד להתמקד בהישגים המקצועיים שלך ובניסיון הרלוונטי שלך בתעשיית הקייטרינג. ציין בקצרה את תחומי העניין והתחביבים האישיים שלך אם הם קשורים לקייטרינג או לתכנון אירועים. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? היו ספציפיים בתשובה לשאלה זו. לדון ביעדים ארוכי הטווח שלך ומה אתה מקווה להשיג בקריירה שלך בקייטרינג. אם אתה עובד כעת לקראת מטרה מסוימת, ציין זאת גם כן. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זוהי שאלת ראיון קלאסית שיכולה להיות קשה לענות עליה. כאשר דנים בחוזקות שלכם, נסו להתמקד בתכונות הרלוונטיות לתעשיית הקייטרינג כמו כישורי תכנון אירועים, כישורי שירות לקוחות או כישורי בישול. עבור חולשות, התמקד בתחומים שאתה פועל באופן פעיל לשפר. 4. איך עובדים בלחץ? תעשיית הקייטרינג יכולה להיות בקצב מהיר ומלחיץ לפעמים. כשאתה עונה על שאלה זו, היה כנה לגבי איך אתה מתמודד עם לחץ ולחץ. דון בכל האסטרטגיות שיש לך כדי להישאר רגוע ומאורגן תחת לחץ. 5. איך עובדים בתוך צוות? קייטרינג הוא לרוב מאמץ צוות, ולכן חשוב

מהם 7 סוגי הקייטרינג

בחירת שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם חשובה על מנת להבטיח שהאורחים שלכם יהיו מאכילים ומרוצים. רשימת שירותי הקייטרינג השונים שלנו תעזור לכם לבחור את סוג השירות המתאים לצרכים שלכם. מאירועים ארגוניים למקומות חתונות ועד קייטרינג לאירועים חברתיים, יש לנו משהו לכולם. איסוף זיכיונות, קייטרינג במשאיות אוכל וקייטרינג במסעדות.

קייטרינג יכול להיות ענף מאתגר לעבוד בו בשל תחלופת הצוות הגבוהה, השעות הארוכות והצורך להכשיר כל הזמן את הלקוחות לארגון נכון וניהול פסולת מזון. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו. על ידי מערכת ניהול טובה, אתה יכול לעזור לצמצם את תחלופת הצוות למינימום. ניתן להתגבר על שעות ארוכות על ידי העסקת צוות נוסף או על ידי הכשרת הצוות הקיים שלך להיות יעיל יותר. ולבסוף, על ידי חינוך הלקוחות שלך לניהול נכון של פסולת מזון, אתה יכול לעזור להפחית את כמות הפסולת שהעסק שלך מייצר.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

קייטרינג לחתונה הוא סוג מיוחד של קייטרינג שנעשה בדרך כלל עבור טקסי חתונה וקבלות פנים. בדרך כלל מדובר בסוג רשמי יותר של קייטרינג, והאוכל לרוב יקר יותר. קייטרינג לחברות הוא קייטרינג שנעשה לאירועי חברה. זה יכול לכלול דברים כמו ארוחות צהריים עסקיות, מסיבות משרדיות ואירועים אחרים. האוכל בדרך כלל זול יותר, והקייטרינג פחות רשמי. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא קייטרינג שנעשה לאירועי חברה. זה יכול לכלול דברים כמו מסיבות יום הולדת, מקלחת לתינוקות ואירועים אחרים. האוכל בדרך כלל זול יותר, והקייטרינג פחות רשמי. קייטרינג זיכיון הוא קייטרינג שנעשה עבור דוכני זיכיון. זה יכול לכלול דברים כמו משאיות מזון, מכונות אוטומטיות ודוכני זיכיון אחרים. האוכל לרוב זול יותר, והקייטרינג פחות רשמי.

1. בעת בחירת הקייטרינג, הגדר ציפיות ריאליות לתקציב שלך. מזנון לא תמיד הוא האפשרות הזולה ביותר. 2. יש אופציה לילדים. הם יעריכו את זה! 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. לא כולם אוכלים בשר! 4. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. אנשים ישתו, לא יאכלו! 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. הם יהיו יקרים יותר ואולי לא יהיו טעימים. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. אנשים יעריכו משהו לנשנש אחרי לילה של ריקודים! 7. אל תזמינו יותר מדי קינוח. קצת הולך רחוק!

מהם ארבעת השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי שאתה שוכר: כמות מאגר המועמדים שלך, איכות מאגר המועמדים שלך, הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש. כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע על איכות המועמדים שאתה יכול לשקול. אם יש לכם מאגר גדול של מועמדים לבחירה, סביר להניח שתוכלו למצוא מועמד איכותי יותר מאשר אם יש לכם מאגר קטן יותר. איכות מאגר המועמדים שלך יכולה להיות מושפעת גם מהדחיפות למילוי התפקיד. אם אתם ממהרים למלא את התפקיד, אתם עלולים להיות פחות בררנים לגבי מי אתם שוכרים ואולי בסופו של דבר עם מועמד פחות כשיר. ההשקעה הנדרשת עבור העסקה החדשה יכולה גם להשפיע על ההחלטה שלך. אם אתה מסוגל להשקיע יותר בגיוס החדש, ייתכן שתוכל להשיג מועמד איכותי יותר. עם זאת, אם אתם בתקציב מצומצם, ייתכן שתצטרכו להתפשר על איכות המועמד.

ניהול קייטרינג הוא תהליך הכולל תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על ביצוע שירותי הסעדה. מנהלי הקייטרינג אחראים לוודא שכל ההיבטים של שירותי הקייטרינג יסופקו על פי התוכנית ויעמדו בציפיות הלקוחות. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה ודורש הבנה של האירוע, התקציב, התפריט וציפיות הלקוח. הארגון כרוך בהצבת כל האספקה והצוות הדרושים לביצוע שירותי הקייטרינג. ההנחיה כרוכה בפיקוח על הצוות ובהבטחה שהאירוע יתנהל לפי התוכנית. שליטה היא הפונקציה הסופית של ניהול הקייטרינג וכוללת מעקב אחר האירוע כדי להבטיח שהכל מתנהל בצורה חלקה וטיפול בכל בעיה שעלולה להתעורר.

מילים אחרונות

1. מהי המומחיות שלך? 2. מהן המנות הפופולריות ביותר שלך? 3. האם יש לך הגבלות תזונתיות? 4. איך המטבח שלך? 5. מה המחיר הממוצע לאדם? 6. מהי הקיבולת המקסימלית של המסעדה שלך? 7. מהי מינימום ההזמנה? 8. מהו זמן האספקה? 9. מה רדיוס המשלוח שלך? 10. האם יש עמלות נסתרות?

הקייטרינג שתבחר לאירוע שלך הוא החלטה חשובה מאוד. שאילת השאלות הנכונות תעזור לך לבחור את הקייטרינג המתאים ביותר לצרכים שלך. הנה כמה שאלות שכדאי לשאול את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך: -מהי חווית הקייטרינג שלך? -יש לך התמחויות? -אתה יכול לספק תפריט? -כמה זה יעלה? -יש לך אסמכתאות? שאילת שאלות אלו תעזור להבטיח שתבחר את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן