קייטרינג בנס ציונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בנס ציונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בכל הנוגע לתכנון חתונה, בחירת קייטרינג היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. אחרי הכל, האוכל הוא אחד ההיבטים הבלתי נשכחים ביותר בכל חתונה! הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המושלם ליום הגדול שלכם: 1. החליטו איזה סגנון אוכל אתם רוצים. בין אם אתם רוצים ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון נינוח יותר, ודאו שהקייטרינג שלכם יכול להכיל את החזון שלכם. 2. בקשו המלצות. שוחח עם חברים, משפחה וספקים אחרים שעבדו עם קייטרינג בעבר. אולי יש להם כמה הצעות נהדרות בשבילך. 3. קבלו מבחן טעימה. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, הקפד לקבוע טעימות עם כל קייטרינג. זה יעזור לך להחליט אם האוכל שלהם עומד בסטנדרטים שלך. 4. השוואת מחירים. הקפד לקבל כמה הצעות מחיר שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. קייטרינג יכול להיות הוצאה לא מבוטלת, אז תרצו לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם. 5. שאלו על תוספות. בנוסף לאוכל, תצטרך לחשוב על דברים כמו השכרות, כוח אדם וניקיון. ודא

1. התחל בביצוע המחקר שלך. ערכו רשימה של קייטרינג פוטנציאלי וקרא ביקורות. שוחח עם חברים ובני משפחה שהתחתנו לאחרונה כדי לראות אם יש להם המלצות. 2. לאחר שצמצמתם את הרשימה, קבעו התייעצויות עם כל אחד מהקייטרינגים. זה ייתן לך הזדמנות לטעום את האוכל שלהם ולהרגיש את השירות שלהם. 3. הקפידו לשאול כל קייטרינג על הניסיון שלו בקייטרינג חתונות. ודא שהם מכירים את האוכל שאתה רוצה ושיש להם מוניטין טוב. 4. קבל הצעות מחיר מכל אחד מהקייטרינגים שאתה שוקל. הקפד להשוות תפוחים לתפוחים בעת השוואת המחירים שלך. 5. קבל את ההחלטה הסופית שלך על סמך שילוב של גורמים כולל מחיר, איכות מזון ושירות. הקפד לבקש הפניות ובדוק אותן לפני שאתה מקבל את ההחלטה הסופית שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן ולתקשר היטב עם אחרים. הם צריכים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול כדי להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאל על מצגת ועלויות משוערות. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יטפל בבקשות של הרגע האחרון או בהגבלות תזונתיות. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו טעימות תפריט או בקשות מיוחדות. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

כקייטרינג לאירועים, אחד מ- הכישורים החשובים ביותר שיש לך הם תשומת לב לפרטים. זה חשוב במיוחד כאשר האירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. על ידי זכירה ותשומת לב לפרטים מסוימים, אתה יכול להבטיח שאירועי הקייטרינג שלך יהיו באיכות הגבוהה ביותר.

כשאתה עובד כקייטרינג, חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, החל מסוג האירוע ועד התקציב. היבט חשוב אחד שיש לקחת בחשבון הוא האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים או לא. אם כן, תצטרך לקחת בחשבון את העלות של העסקת צוות נוסף. בנוסף, תצטרך לשקול את סוג השירות שאתה רוצה לספק. לדוגמה, האם תספק שירות בסגנון מזנון או שירות לשבת? לשניהם יש יתרונות וחסרונות משלהם, אז הקפד לשקול מה יתאים ביותר עבור האירוע שלך.

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי הניסיון והיכולות שלו בתחום תעשיית האירוח. השאלה כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה תעזור לך לאמוד את יכולתם להתמודד עם מצבים קשים שעלולים להתעורר. לשאול על הניסיון שלהם עם לקוחות או אורחים קשים יעזור לך גם להעריך את כישורי שירות הלקוחות שלהם.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שיש לשאול טבח פוטנציאלי חדש?

בעת ראיון לתפקיד כטבח בשורה, היה מוכן לענות על שאלות לגבי היצירתיות, ההכשרה והידע שלך בטכניקות בישול. היו מוכנים לדון במנות ספציפיות המציגות את היצירתיות שלכם, כמו גם כל הכשרה רשמית שיש לכם בהכנת וציפוי אוכל. היה מוכן לתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה, ולהסביר כיצד אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה.

כשאתה מחפש שירות קייטרינג, הקפד לברר לגבי הצלחת והכלים שלהם. אפשרויות השכרה. שירותי קייטרינג רבים כוללים בתמחור צלחת וכלי כסף סטנדרטיים, כך שלא תצטרכו להרים אצבע באירוע שלכם! מרכזי שולחן ונגיעות עיצוב יוסיפו את הטאץ' הסופי המושלם לאירוע שלכם.

מהם 3 מגזרי קייטרינג

הפלח המסחרי של תעשיית הקייטרינג כולל מסעדות, קייטרינג וספקי שירותי מזון אחרים המכינים ומגישים אוכל הציבור הרחב. המגזר הלא מסחרי כולל מוסדות כגון בתי ספר, בתי חולים ובתי סוהר המספקים שירותי מזון לעובדיהם, לתלמידיהם או למטופלים שלהם. המגזר הצבאי מספק שירותי הסעדה לכוחות המזוינים.

קייטרינג יכול להיות סוג עבודה מאוד מאתגר ותובעני. לעתים קרובות, אנו עובדים בתנאים פחות אידיאליים, עם ציוד פחות אידיאלי. זה יכול להקשות מאוד על ייצור המזון האיכותי שהלקוחות שלנו מצפים לו. עם זאת, קייטרינג הוא גם סוג עבודה מאוד מתגמל ומספק. זוהי דרך מצוינת להציג את הכישורים והכישרונות שלנו, ולעשות הבדל אמיתי בחיי הלקוחות שלנו.

מה הם 4 סוגים כלליים של קייטרינג?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את סוג האוכל והשירות שאתם והאורחים שלכם תהנו מהם. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג הכלליים שיש לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: אמנם כולנו מכירים את הקייטרינג לחתונה, אבל אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. קייטרינג לחתונה צריך להיות מותאם לצרכים הספציפיים של החתן והכלה. הקפד לדון בכל הרעיונות שלך עם הקייטרינג כדי שיוכל לספק לך תפריט והצעת מחיר שעונה על הצרכים שלך. קייטרינג לעסקים: רוב חברות הקייטרינג הארגוניות מציעות מגוון רחב של שירותים, מקייטרינג לארוחות בוקר וצהריים ועד קייטרינג לאירועים בשירות מלא. הקפידו לדון בצרכי האירוע הספציפיים שלכם עם הקייטרינג כדי שיוכלו לספק לכם תפריט והצעת מחיר שעונה על הצרכים שלכם. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. בין אם אתם מחפשים קייטרינג למסיבת יום הולדת, מסיבת סיום או אירוע מיוחד אחר, הקפידו לדון בצרכים שלכם עם הקייטרינג כדי שיוכלו לספק לכם תפריט והצעת מחיר שעונה על הצרכים שלכם

קייטרינג יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את האירוע שלך למהנה יותר עבור האורחים שלך. זה יכול להיות גם אופציה ידידותית לתקציב, בהתאם לגודל והיקף האירוע שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא: תקציב: קייטרינג יכול להיות מאמץ יקר, אז הקפד לקחת את זה בחשבון בתקציב האירוע הכולל שלך. רשמיות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שימוש בשירות קייטרינג, בעוד שמפגש מזדמן יותר יכול להסתדר בקלות עם אוכל ביתי. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלך גם תעזור לך לקבוע אם יש צורך בקייטרינג או לא. פגישה עסקית, למשל, עשויה לדרוש קייטרינג כדי ליצור אווירה מקצועית יותר. מספר אורחים: מפגש קטן של חברים קרובים או משפחה אולי לא צריך קייטרינג, אבל אירוע גדול יותר יהנה ככל הנראה מהעזרה הנוספת. משאבים אישיים: אם אין לך זמן או כוח להכין אוכל לקבוצה גדולה, קייטרינג יכול להציל חיים. ניסיון בתכנון: אם אתה חדש בתכנון אירועים, אולי שווה לך לשכור שירות קייטרינג שידאג לפרטי האוכל.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

1. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק קייטרינג. חשוב שתהיה תוכנית ברורה ותמציתית שכולם מבינים ויודעים לבצע. הקפד להעביר לצוות שלך שינויים או עדכונים בתוכנית. 2. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר ענק בתעשיית האירוח. חשוב שתהיה תוכנית הכשרה מוצקה כדי להכניס עובדים חדשים במהירות וביעילות. הקפידו לתעד הכל ולהיות מערכת שנוחה לעקוב אחריה. 3. שעות ארוכות: שעות ארוכות הן מציאות בענף ההסעדה. חשוב שתהיה מערכת טובה לניהול זמן כדי להפיק את המרב מהזמן שלך. הקפד לקחת הפסקות כאשר אתה יכול ולהאציל משימות במידת האפשר. 4. הדרכת לקוחות: הדרכת לקוחות כיצד להשתמש בשירותי הקייטרינג שלך יכולה להיות אתגר. חשוב שתהיה תוכנית אימונים ברורה ותמציתית שקל לעקוב אחריה. הקפד לספק דפי מידע והוראות נאותים. 5. ארגון: ארגון הוא המפתח בענף ההסעדה. חשוב שתהיה מערכת שקל לעקוב אחריה והגיונית עבור העסק שלך. הקפד להאציל משימות וליצור רשימות ביקורת כדי שהכל יהיה על המסלול

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על ביצוע שירותי הסעדה. מנהלי הקייטרינג אחראים על כל ההיבטים של תפעול הקייטרינג, החל מבחירת מזון ומשקאות ותכנון תפריט ועד לתיאום אירועים ולוגיסטיקה. תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול. בהקשר של ניהול הסעדה, התכנון כרוך בהגדרת יעדים ועיצוב דרך פעולה להשגת יעדים אלו. ארגון הוא התפקיד השני של הניהול והוא עוסק ביצירת מבנה והטלת משימות ואחריות ליחידים ולקבוצות בתוך ארגון הקייטרינג. הנחייה היא התפקיד השלישי של ההנהלה והיא מתייחסת לתהליך מתן הדרכה והנחיות לצוות ההסעדה. באחריותו של מנהל ההסעדה לוודא שכל הפעילויות מתבצעות על פי התכנית ולעובדים יהיו המשאבים והתמיכה הדרושים לביצוע עבודתם. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת פונקציות הניהול. בהקשר של קייטרינג, הבקרה כוללת מעקב אחר ההתקדמות, השוואת תוצאות בפועל לתוצאות רצויות ונקיטת פעולות מתקנות בעת הצורך.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי רב עוצמה לשימוש לעסקים כדי לקבל תובנות לגבי המיקום התחרותי שלהם. על ידי התחשבות בנקודות החוזק, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיות כדי לנצל את החוזקות וההזדמנויות שלהם ולהפחית את החולשות והאיומים שלהם. ניתן להשתמש בניתוח SWOT באופן שוטף כדי לעזור לעסקים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ולהתאים את האסטרטגיות שלהם לפי הצורך.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, דחיפות למילוי התפקיד, וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכל להגדיל באופן דרמטי את הסיכויים שלך להעסיק את האדם הנכון לתפקיד.

מהם 5 הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה לעבודה

בעת קבלת החלטה על גיוס עובדים, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון של המועמד. זה ייתן לך מושג על הכישורים הקשים והכישורים הרכים הפוטנציאליים שלהם. בנוסף, חשוב לשקול התאמה תרבותית. זה יבטיח שהמועמד מתאים לתרבות החברה שלך.

קייטרינג אחראים על שירות המזון והמשקאות באירועים. התפקידים האופייניים להם כוללים הכנת ואחסון מזון, הקמת פינות אוכל, שירות אורחים וניקיון לאחר האירוע. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם על תכנון תפריטים, הזמנת אספקה וניהול צוות.

מילים אחרונות

1. כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. 2. הראשון הוא לקבוע את התקציב שלך. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא קייטרינג שנמצא בטווח המחירים שלך. 3. לאחר מכן, תרצו לשקול את סגנון החתונה שלכם. תרצו לוודא שהקייטרינג שתבחרו יכול לספק את סוג האוכל והשירות שאתם מחפשים. 4. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל החתונה שלכם. ודא שהקייטרינג שתבחר מסוגל להכיל את מספר האורחים שאתה מזמין. 5. לבסוף, תרצו לקבוע טעימות עם אפשרויות הקייטרינג המובילות שלכם. זה יאפשר לך לטעום את האוכל שלהם ולקבל תחושה לגבי השירות שלהם.

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לחתונה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצו לוודא שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. שנית, תרצה לקבל כמה הערכות כדי להשוות מחירים. ולבסוף, תרצו לטעום את האוכל לפני קבלת החלטה. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את יום החתונה שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן