קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת חברת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור בבחירת חברת קייטרינג שתבטיח לכם בסופו של דבר אירוע טעים ונטול מתחים. ראשית, החליטו איזה סוג אירוע אתם מארחים ואיזה סוג אוכל תרצו להגיש. ברגע שיש לכם חזון לאירוע שלכם, תוכלו להתחיל לצמצם חברות קייטרינג שיתאימו לצרכים שלכם. לאחר מכן, בקשו המלצות מחברים, משפחה ועסקים באזור. ברגע שיש לך כמה שמות, בצע את המחקר שלך! קרא ביקורות באינטרנט והשוואת מחירים. לבסוף, היפגשו עם חברות הקייטרינג ברשימה הקצרה שלכם ושאלו אותן שאלות על הניסיון, אפשרויות התפריט והמחיר שלהן. עם קצת תכנון, אתה בטוח שתמצא את חברת הקייטרינג המושלמת לאירוע שלך.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ראשית, עליך לקבוע את התקציב שלך ואיזה סוג מזון תרצה להגיש. לאחר מכן, כדאי לקרוא ביקורות על חברות קייטרינג ולבקש המלצות מבני משפחה וחברים. ברגע שיש לך כמה חברות בראש, עליך לפנות אליהן כדי לקבל הצעת מחיר ולשאול כל שאלה שיש לך. לאחר שוחחת עם כמה חברות, אתה אמור להיות מסוגל לקבל החלטה ולבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לך.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ניסיון הוא גורם אחד שצריך לחשוב עליו. איזה סוג אירוע אתה מתכנן? וודאו שלחברת הקייטרינג יש ניסיון עם סוג האירוע שאתם מתכננים. גורם נוסף הוא הצעות ושירותים. מה מציעה חברת הקייטרינג? אילו שירותים הם מספקים? תמחור ותשלום הם גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. מה העלות של שירותי הקייטרינג? איך הם מקבלים תשלום? זמינות היא גורם נוסף. מתי הם מספקים שירות? מה זמן האספקה שלהם? גם המיקום ופרטי ההתקשרות חשובים. היכן ממוקמת חברת הקייטרינג? איך אפשר ליצור איתם קשר? בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים. ודא שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב והיא מורשית ומבוטחת.

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. והכי חשוב, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כאשר אתה מתכנן אירוע, האוכל הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהאורחים שלך מוזנים היטב ומאושרים! להלן חמישה גורמים שכדאי לזכור בעת בחירת שירות קייטרינג: 1. איכות המזון: כמובן, אתה רוצה שהאוכל יהיה טעים! הקפד לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מחברים כדי למצוא שירות קייטרינג עם מוניטין טוב בהגשת אוכל טעים. 2. חוות דעת של לקוחות: תמיד כדאי לקרוא מה אחרים אומרים על שירות קייטרינג לפני שאתם מקבלים החלטה. חפש ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג למה לצפות. 3. עלות השירות: קייטרינג יכול להיות מעט יקר, אז הקפידו לקבל הצעות מחיר מכמה שירותים שונים לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית. השווה מחירים ושירותים כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר לאירוע שלך. 4. חווית קייטרינג: תרצו לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון בהנחיית סוג האירוע שאתם מתכננים. שאל על חוויות העבר שלהם וראה אם יש להם הפניות או ביקורות שאתה יכול להסתכל עליהם. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, תהיו

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. תקציב הוא תמיד שיקול גדול – קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שהוא מתאים לתקציב הכולל שלך לאירוע. רשמיות היא גורם נוסף שצריך לחשוב עליו – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר עשוי שלא. מטרת האירוע היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון – אם מדובר בפונקציית עבודה, למשל, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שאנשים יוכלו להתערבב ולהתחבר. גם מספר האורחים רלוונטי – ככל שיש לך יותר אנשים, כך גדל הסיכוי שתזדקק לקייטרינג כדי לוודא שכולם יאכלו. לבסוף, חשבו על המשאבים והניסיון האישי שלכם – אם אינכם בטוחים ביכולת שלכם לבשל עבור קבוצה גדולה של אנשים, אולי כדאי לשכור קייטרינג.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

ישנם ארבעה סוגי קייטרינג הנפוצים בשימוש: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר. קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת יותר. קייטרינג לחברות יכול להפוך את האירוע של החברה שלכם למקצועי יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף נופך נוסף של מעמד למסיבה שלכם. קייטרינג בזכיון יכול לספק לאורחים שלכם אוכל טעים במחיר סביר.

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב והאם צוות המלצרים יהיה או לא. נדרש. על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכל להבטיח שהאירוע שלך יעבור בצורה חלקה ושכולם יהנו מהאוכל.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

עם כל כך הרבה מסעדות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט היכן לאכול. להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה: 1. האוכל. כמובן, הדבר החשוב ביותר הוא האוכל. הקפד לבדוק את התפריט לפני שאתה הולך כדי לראות אם יש אפשרויות שמושכות אותך. 2. נוחות ואווירה. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה המסעדה נוחה ומזמינה. אתה רוצה לוודא שאתה יכול להירגע וליהנות מהארוחה שלך, אז תסתכל על העיצוב והאווירה כדי לראות אם זה מתאים. 3. השירות. שירות טוב יכול להפוך או לשבור חווית אוכל, אז הקפד לקרוא ביקורות או לשאול בסביבה כדי לראות אם הצוות ידוע בתור ידידותי ויעיל. 4. מחירים. ברור שתרצה לשקול כמה תעלה הארוחה. עם זאת, זכור שלפעמים אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו – אז אל תהססו לבזבז מעט אם זה אומר לקבל ארוחה נהדרת. 5. המלצות. בקש מהחברים, המשפחה והקולגות שלך המלצות. אולי יש להם כמה הצעות נהדרות למקומות שלא ניסיתם בעבר.

שכנוע לקוח לבצע שינוי במנה שלו יכול להיות תהליך עדין. חשוב להיות אדיבים וטקטיים בגישתכם על מנת לשמור על קשר טוב עם הלקוח. חשוב גם להיות מסוגל להסביר באופן דיפלומטי מדוע השינוי נחוץ על מנת לשכנע בהצלחה את הלקוח לבצע את השינוי המיוחל. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים בקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

זהו כלי חשוב לכל עסק, אבל במיוחד למסעדות. התקרבות והתבוננות בתמונה הגדולה יכולה לעזור לך לזהות אזורים שבהם אתה עלול להיות פגיע ואזורים שבהם אתה יכול לשפר. זה גם יכול לעזור לך למצוא הזדמנויות לנצל ואיומים שצריך להיזהר מהם.

7 P's של שיווק הם הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו כדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח.

מי שוק היעד שלך בקייטרינג?

קייטרינג צריכים לקבוע את שוק היעד שלהם כדי לזהות כיצד להגיע ולתקשר בצורה הטובה ביותר עם אלה שהם לקוחות פוטנציאליים עבור השירותים שלהם. ישנן מגוון דרכים לפלח את שוק הקייטרינג, כולל לפי אירועים, סוג האוכל והתקציב. בנוסף, קייטרינג צריך לשקול את המיקום של שוק היעד שלהם, שכן זה ישפיע הן על מאמצי הלוגיסטיקה והן על מאמצי השיווק.

אם אתה רוצה להצליח בעסקי הקייטרינג, אתה לא יכול להיות רק שף גדול עם ניסיון בקייטרינג . אתה גם צריך להיות מסוגל להתמודד עם ההיבטים הפיננסיים של העסק, כגון קביעת מחירים תחרותיים, משא ומתן על עסקאות, פיקוח על הלוואות ואיזון התקציב. ללא כישורים אלה, סביר להניח שמבצע הקייטרינג שלך ייכשל.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

הקייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, וישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קייטרינג לבחירה. ריכזנו עבורכם רשימה של שירותי קייטרינג שונים כדי להקל עליכם לבחור את סוג השירות הדרוש לכם לאירוע שלכם. 1) פונקציות ארגוניות: שירותי קייטרינג לאירועים ארגוניים יכולים להשתנות בהתאם לגודל וסוג האירוע. מארוחות צהריים ארגוניות ועד ארוחות מנהלים, ישנן חברות קייטרינג שיכולות לספק את התפריט והשירות המושלם לאירוע שלכם. 2) מקומות לחתונה: כשמדובר בחתונות, שירותי הקייטרינג הניתנים יכולים לעשות או לשבור את האירוע. חשוב למצוא חברת קייטרינג המתמחה בקייטרינג לחתונה על מנת להבטיח שהיום הגדול שלכם יהיה מושלם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים יכול לכלול כל דבר, החל מסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה. כאשר בוחרים חברת קייטרינג לאירוע חברתי, חשוב למצוא אחת שתוכל להתאים את שירותיה בהתאמה אישית לאירוע הספציפי. 4) איסוף זיכיון: כינוס זיכיון הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לספק אוכל באירוע מבלי לדאוג לבישול ולהכנה. חברות קייטרינג זכיון יכולות לספק הכל, החל ממזון ארוז מראש ועד לארוחות מוכנות. 5

פריסת מטבח מסחרי חייבת להיות מתוכננת כדי להקל על זרימת העבודה של מטבח מקצועי. חמשת מרכיבי המפתח של מטבח מסחרי הם אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול ושירות. כל רכיב חייב להיות מתוכנן כך שיעבוד בצורה יעילה וארגונומית.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

אם אתה רוצה להיות חברת קייטרינג מצליחה, ארגון הוא המפתח. שמור על העסק שלך מאורגן ותוכל לנהל טוב יותר את הזמן שלך, המשאבים שלך והלקוחות שלך. בנוסף, נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם. מעורבות עם ארגונים מקצועיים יכולה לעזור לך להתחבר לעסקי קייטרינג אחרים וללמוד טיפים וטריקים חדשים. בנוסף, השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך. אסוף נתונים על הלקוחות שלך, המכירות שלך והאירועים שלך. מידע זה יכול לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר לגבי העסק שלך. לבסוף, התמקד באוכל שיבדל אותך. חשבו אילו סוגי מאכלים הלקוחות שלכם יאהבו וודאו שעסקי הקייטרינג שלכם ידועים כמספקים מנות מרהיבות. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול לקחת את חברת הקייטרינג שלך לשלב הבא!

בשנה שעברה נרשמה עלייה בקייטרינג חוויתי, עם אנשים שרוצים לדעת יותר על מהיכן מגיע האוכל שלהם. השנה, אנו מצפים לראות יותר דגש על אפשרויות בריאות ומטבח ניאו-נורדי, כמו גם פריטים הניתנים לאינסטגרם. שולחנות אכילה ומרעה משורש לגזע צפויים להיות פופולריים גם הם, מכיוון שהם מציעים דרך בת קיימא יותר ליהנות מאוכל. פטריות צ'אגה הן טרנד נוסף שכדאי להיזהר ממנו, מכיוון שהן מציעות שפע של יתרונות בריאותיים. גם קירות המזון הופכים פופולריים יותר ויותר, מכיוון שהם מספקים דרך יצירתית להציג אוכל.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים במסעדה מִקרֶה. קייטרינג עובד בדרך כלל עם לקוח כדי לתכנן את התפריט, לתאם את שירות המזון והמשקאות ולספק כל ציוד הכרחי. קייטרינג יכול להיות תהליך מורכב, וחשוב לקייטרינג להבין את שבע הפונקציות השונות של קייטרינג על מנת לספק אירוע מוצלח. 1. תכנון: על קייטרינג לעבוד תחילה עם לקוח כדי להבין את הצרכים והדרישות הספציפיות שלו לאירוע. זה כולל התחשבות בתאריך, שעה, מיקום, מספר אורחים ותקציב. לאחר מכן הקייטרינג צריך לפתח תפריט מוצע ותוכנית לשירות המזון והמשקאות. 2. תפעול – ביצוע משימות: לאחר הזמנת האירוע, הקייטרינג צריך להתחיל לעבוד על הפרטים התפעוליים. זה כולל הזמנת מזון ומשקאות, תיאום צוות המטבח וההגשה, והשכרת כל הציוד הדרוש. הקייטרינג גם צריך ליצור ציר זמן לאירוע ולוודא שהכל בסדר. 3. ארגון האירוע: בנוסף למשימות התפעוליות, הקייטרינג צריך לסייע ללקוח גם בארגון הכולל של האירוע. זה כולל עבודה עם המקום כדי להבטיח ש

ישנם 5 סוגים בסיסיים של תפריטים המשמשים במסעדות, והם הנפוצים ביותר בשימוש. אלו הם תפריטים א-לה-קארט, סטטיים, דו ז'ור, מחזוריים וקבועים. תפריטי א-לה-קארט הם הנפוצים ביותר, והם מציעים ללקוחות מגוון אפשרויות לבחירה. תפריטים סטטיים דומים לתפריטי א-לה-קארט, אך הם לא משתנים לעתים קרובות. תפריטי Du jour משתנים מדי יום, ותפריטי מחזור משתנים מדי שבוע או חודשי. תפריטים קבועים משמשים רק לאירועים מיוחדים, והם בדרך כלל לא משתנים.

התעוות

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ראשית, אתה צריך לשקול את גודל האירוע. האם חברת הקייטרינג תוכל להכיל את כמות האורחים שיש לכם? שנית, אתה צריך לחשוב על סוג האוכל שאתה רוצה. האם אתה רוצה ארוחת ערב בסגנון מזנון או בישיבה? שלישית, אתה צריך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג? לבסוף, עליכם לקרוא ביקורות של חברות קייטרינג. ראה מה יש לאנשים אחרים לומר על החוויה שלהם. עם הדברים האלה בחשבון, אתה אמור להיות מסוגל למצוא חברת קייטרינג שמתאימה לאירוע שלך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. כמה גורמים חשובים כוללים את גודל האירוע, סוג האירוע, התקציב והתפריט. ביצוע מחקר קטן מבעוד מועד יעזור להבטיח שחברת הקייטרינג שנבחרה היא המתאימה ביותר לאירוע.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן