קייטרינג הרב מחפוד

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג הרב מחפוד

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לאירוע, יש לזכור כמה דברים. ראשית, קחו בחשבון את סוג האירוע שאתם עורכים ואת מספר האורחים שיהיו לכם. זה יעזור לצמצם את האפשרויות שלך. שנית, קח בחשבון את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה רוצה לוודא שאתה מקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות לפני קבלת החלטה. שלישית, בקשו המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בשירות קייטרינג. זה יכול לעזור לך לקבל מושג על איכות השירות שאתה יכול לצפות. לבסוף, קרא ביקורות מקוונות מלקוחות קודמים. זה ייתן לך מושג טוב למה לצפות מכל חברה.

עליך לקחת בחשבון כמה דברים בעת בחירת קייטרינג לאירוע. ראשית, עליכם להחליט באיזה סוג אירוע מדובר. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או רומן סתמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את החיפוש שלך. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך למצוא קייטרינג שמתאים לתקציב שלך. לבסוף, אתה צריך לחשוב על האוכל. איזה סוג אוכל אתה רוצה שיוגש באירוע שלך? לאחר ששקלתם את הגורמים הללו, לא אמורה להיות לכם בעיה למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. והכי חשוב, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג הוא איכות המזון. תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מספק אוכל טרי, טעים ומזין. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. קח את הזמן לקרוא ביקורות מקוונות על שירותי קייטרינג באזור שלך כדי לקבל מושג על מה שאחרים חוו. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד בעלות, ולכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך בעת בחירתך. הקפידו לקבל הצעת מחיר מפורטת מכל שירות קייטרינג שאתם שוקלים על מנת שתוכלו להשוות תפוחים לתפוחים. 4. ניסיון בקייטרינג: כשזה מגיע לקייטרינג, הניסיון חשוב. הקפידו לבחור בשירות קייטרינג בעל ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך או לכל אחד מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו לבחור שירות קייטרינג המסוגל להתאים לצרכים אלו.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

תשומת לב לפרטים היא המאפיין החשוב ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים כדי להפיק אירוע באיכות גבוהה יותר.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב והאם יידרש צוות המלצרים או לא. סוג האירוע יכתיב איזה אוכל ושתייה יוגשו, לכן חשוב להבין היטב את האירוע לפני תכנון הקייטרינג. התקציב הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון, שכן זה יקבע כמה אוכל ושתייה ניתן לספק. לבסוף, אם האירוע ידרוש כל סוג של צוות המלצרים, חשוב לתכנן זאת מראש. צוות המלצרים יכול לעזור להגיש אוכל ומשקאות, ולפנות כל מנות לאחר מכן.

כשמדובר בקייטרינג מצליח, כישורי תקשורת וכישורי אנשים הם המפתח. אתה צריך להיות אדיב וטקט כדי לשכנע לקוחות לשנות מרכיבים או מנות במידת הצורך. חשוב גם להיות דיפלומטי כדי לבנות בסיס לקוחות טוב.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, תצטרך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שיש לך את הכספים לכסות אותו. שנית, תצטרך לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך. אירוע רשמי כנראה ידרוש קייטרינג רשמי יותר, בעוד שאירוע פחות רשמי יהיה רגוע יותר. שלישית, תצטרך לשקול את מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, סביר להניח שתרצו לשרת אותו כך שהאורחים שלכם יוכלו להתמקד ביצירת קשרים ועשיית עסקים. רביעית, תצטרך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם יש לכם מספר גדול של אורחים, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג על מנת להבטיח שיהיה מספיק אוכל לכולם. חמישית, תצטרך לשקול את המשאבים האישיים שלך. אם יש לכם את הזמן והאנרגיה להכין את כל האוכל בעצמכם, ייתכן שלא תצטרכו לארגן את האירוע שלכם. עם זאת, אם חסר לך זמן או אנרגיה, אולי כדאי שמישהו אחר ידאג לאוכל. שישית, תצטרך לשקול את חווית התכנון שלך. אם אתה מנוסה בתכנון אירועים, סביר להניח ש

כאשר אתה בוחר קייטרינג לחתונה או אירוע אחר, חשוב לוודא שהם מציעים שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מסדרת השולחנות והגשת האוכל ועד לניקיון לאחר מכן. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחר חברת קייטרינג שתעשה לך את הדברים קלים וללא מתחים.

מהם 3 מגזרי קייטרינג

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג באופן רחב לשלושה מגזרים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים לעסקים וארגונים, ואילו המגזר הלא מסחרי כולל שירותי הסעדה המוצעים ללקוחות פרטיים. הקטע הצבאי מתייחס לשירותי קייטרינג הניתנים לכוחות המזוינים.

אם אתה מחפש כמה שאלות טובות לשאול קייטרינג פוטנציאלי, הנה כמה שיוכלו לעזור לך לקבל מושג על הניסיון שלהם כישורים: 1. איזה ניסיון יש לך בענף האירוח? 2. איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? 3. איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו?

האם הקייטרינג כולל מנות?

כאשר שוכרים שירות קייטרינג, כדאי לברר לגבי אפשרויות השכרת צלחת וכלי מטבח. שירותי קייטרינג רבים יכללו צלחת וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור, אך תמיד טוב לבדוק היטב. מעבר לטקס ותפאורה, אתה רוצה להיות מסוגל ליהנות מהאירוע שלך מבלי לנקוף אצבע!

עקרונות תכנון התפריט הם שיקולים חשובים בעת יצירת תפריט לעסק שירותי מזון. איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון התפריט. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגשתו הם גם שיקולים חשובים בתכנון התפריט.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

1. קייטרינג לחתונה: זהו סוג הקייטרינג הנפוץ ביותר ובדרך כלל מה אנשים חושבים כשהם שומעים את המילה "קייטרינג". קייטרינג לחתונה יכול להיות כל דבר, החל ממזנון פשוט ועד לארוחה בציפוי רב מנות. הדבר החשוב הוא לוודא שהאוכל והשירות ברמה הגבוהה ביותר, שכן מדובר באירוע של פעם בחיים. 2. קייטרינג לחברות: קייטרינג לאירועי חברה בדרך כלל שונה למדי מקייטרינג לחתונה. ההתמקדות היא בעסקים, כך שהאוכל לרוב פשוט וישיר יותר. המטרה היא ליצור רושם טוב על הלקוחות והקולגות ולכן הקייטרינג צריך להיות מקצועי ואיכותי. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג מסוג זה מכסה מגוון רחב של אירועים, החל ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה ועד תינוקות. הדבר החשוב הוא לוודא שהאוכל מתאים לאירוע ולאורחים. לדוגמה, אוכל אצבע ומתאבנים מתאימים בדרך כלל יותר למסיבה מאשר ארוחה בישיבה. 4. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג מסוג זה נמצא בדרך כלל באירועי ספורט, ירידים ופסטיבלים. האוכל בדרך כלל פשוט וקל לאכילה, כזה

שירות לקוחות טוב הוא נשמת אפו של כל עסק. ללא לקוחות מרוצים, עסק לא יצליח לאורך זמן. זו הסיבה שכל כך חשוב להתייחס ללקוחות שלך היטב ולוודא שהם מרוצים מהמוצרים או השירותים שלך. ישנן דרכים רבות לתרגל שירות לקוחות טוב. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להיות אדיבים ומתחשבים בהתנהלותך מול לקוחות. דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שלקוח מרוצה הוא לקוח מרוצה. אם אתה יכול לשמור על הלקוחות שלך מרוצים, סביר יותר שהם ימליצו על העסק שלך לאחרים. על ידי מתן שירות לקוחות טוב, לא רק תשאיר את הלקוחות הנוכחיים שלך מרוצים, אלא גם תמשוך לקוחות חדשים. מפה לאוזן היא אחת מצורות הפרסום הטובות ביותר, ואם יש לך לקוחות מרוצים, הם בטוח יפיצו את הבשורה על העסק שלך. לכן, אם אתה רוצה שעסק הקייטרינג שלך יצליח, וודא שאתה מתמקד במתן שירות לקוחות מעולה. זה יעשה את כל ההבדל בעולם.

מהי החולשה של קייטרינג?

קייטרינג הוא עבודה רבה ויכול להיות מעייף מאוד. נדיר שאנחנו עובדים במקום מאובזר כמו מטבח מסעדה. סביר להניח שרוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים מראש כשהגימור והציפוי נעשים במקום. זה יכול להיות קשה לניהול, במיוחד אם אתה לא רגיל לאורח החיים של הקייטרינג. חשוב להיות מאורגנים ולהבין היטב מה צריך לעשות לפני האירוע.

האתגרים בענף הקייטרינג הם מגוונים ורבים, אך חלקם הנפוצים כוללים הנהלה, תחלופת עובדים, שעות ארוכות , הדרכה, לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. למרות שהאתגרים האלה יכולים להרתיע, יש דרכים להתגבר עליהם ועדיין להצליח בעסקי הקייטרינג. ניהול: ניהול נכון חיוני להצלחת כל עסק קייטרינג. חזון ברור ותמציתי לעסק, כמו גם היכולת להאציל ולהוביל צוות, הם שני המרכיבים המרכזיים של ניהול טוב. אם אתה מרגיש שאתה צריך עזרה בתחום זה, חפש מנטור או מאמן עסקי שיוכל לעזור לך לפתח את כישורי הניהול שלך. תחלופת צוות: תחלופת עובדים היא בלתי נמנעת בכל עסק אירוח, אבל זה יכול להיות מאתגר במיוחד בקייטרינג. כדי להילחם בזה, חשוב להתמקד בבניית תרבות חברה חיובית ומתן לעובדים הזדמנויות הכשרה ופיתוח ברורות. בנוסף, אסטרטגיית גיוס מוצקה תעזור לך למשוך ולשמור על כישרונות מובילים. שעות ארוכות: קייטרינג יכול להיות עסק תובעני, הדורש לעתים קרובות שעות ארוכות ועבודה בסופי שבוע. למרות שזה יכול להיות קשה, חשוב לזכור שהתגמולים יכולים להיות גדולים. אם אתה מתקשה לשמור על איזון בין עבודה לחיים, נסה

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים

לארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי אתה בסופו של דבר מגייס. הקפד לזכור אותם בעת קבלת ההחלטה שלך. כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע על איכות ההעסקה שלך. אם יש לך מאגר קטן יותר, ייתכן שאין לך כל כך הרבה מועמדים מתאימים לבחירה. איכות מאגר המועמדים שלך יכולה גם להשפיע על איכות ההעסקה שלך. אם יש לך מאגר של מועמדים מוכשרים ביותר, סביר יותר שתמצא התאמה מצוינת לתפקיד. הדחיפות למלא את התפקיד יכולה גם להשפיע על איכות ההעסקה שלך. אם אתה צריך למלא את התפקיד במהירות, ייתכן שלא יהיה לך זמן לסנן מועמדים בצורה יסודית ככל שתרצה. ההשקעה הנדרשת עבור העסקה החדשה יכולה גם להשפיע על איכות ההעסקה שלך. אם התפקיד דורש הכשרה רבה או שכר גבוה, אולי כדאי שתיקח יותר זמן כדי למצוא את המועמד המושלם.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על אספקת המזון ושירותי משקאות. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק שירות קייטרינג איכותי, בטוח ויעיל העונה על צרכי הלקוחות. תכנון: תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול. בניהול קייטרינג, התכנון כולל החלטה על התפריט, סוג השירות ומספר הצוות הדרוש. זה גם כרוך בהחלטה על התקציב והבטחה שכל האספקה הדרושה זמינה. ארגון: התארגנות היא הפונקציה השנייה של הניהול. בניהול הסעדה, מדובר ביצירת מערכת להכנת מזון ומשקאות, אחסון ושירות. זה גם כרוך בהבטחה שכל הצוות מקבל הכשרה נכונה ושיש להם את הכישורים הדרושים כדי לבצע את עבודתם. בימוי: הפונקציה השלישית של הניהול היא בימוי. בניהול הסעדה הדבר כרוך בפיקוח על עבודת הצוות והקפדה על ביצוע התכנית. זה כרוך גם בטיפול בכל בעיה שעלולה להתעורר ולנקוט בפעולות מתקנות במידת הצורך. שליטה: שליטה היא האחרונה מבין ארבעת פונקציות הניהול. בניהול קייטרינג, הדבר כרוך בפיקוח על שירותי המזון והמשקאות כדי להבטיח שהם עונים על צרכי הלקוחות.

Warp Up

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע. הראשון הוא סוג האירוע. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת, מזנון מזדמן או משהו באמצע? השני הוא התקציב. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? השלישי הוא רשימת האורחים. כמה אנשים ישתתפו באירוע? ולבסוף, הרביעי הוא התפריט. איזה סוג אוכל תרצו להגיש באירוע? לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו להתחיל לצמצם את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלכם. בקשו המלצות מחברים, משפחה ועמיתים לעבודה. ברגע שיש לך כמה שמות, בדוק את האתרים שלהם וקרא ביקורות מקוונות. לאחר מכן, צור קשר עם כל קייטרינג כדי לקבל הצעת מחיר ולקבל תחושה לגבי האישיות שלו ורמת המקצועיות שלו. לאחר שראיינת כמה קייטרינגים, אתה אמור להיות מסוגל לקבל החלטה ולבחור את זה שמתאים לך ולאירוע שלך.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע. הכי חשוב לוודא שהקייטרינג מנוסה בסוג האירוע שאתם מתכננים. דברים נוספים שיש לקחת בחשבון כוללים את המוניטין של הקייטרינג, המחיר ואפשרויות התפריט. אם תפנו את הזמן לחקור את האפשרויות שלכם, תוכלו למצוא קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן