קייטרינג בנתיבות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בנתיבות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל יש כמה קריטריונים עיקריים שאתה יכול לזכור כדי לעזור לצמצם את האפשרויות שלך. ראשית, שקול את התקציב שלך ומה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג. לאחר מכן, חשבו על סגנון האוכל שאתם רוצים והאם אתם צריכים קייטרינג שיוכל להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. ברגע שיש לך מושג טוב על הרצונות והצרכים שלך, אתה יכול להתחיל להסתכל על קייטרינג ספציפי ותיק העבודות שלהם כדי לקבל תחושה של הסגנון והאיכות שלהם. לבסוף, קבעו טעימות עם הקייטרינג המובילות שלכם כדי לראות אם האוכל שלהם עומד בציפיות שלכם. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה יכול להיות בטוח למצוא קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה.

שבעת הקריטריונים העיקריים שיש לקחת בחשבון לפני בחירת קייטרינג הם: 1. איכות המזון 2. מוניטין 3. שירות 4 גמישות 5. עלות 6. ניסיון 7. אמינות

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר היטב עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר במפגש מזדמן, ייתכן שלא תזדקק לקייטרינג. עם זאת, אם מדובר בעניין רשמי, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, קייטרינג עשוי להיות דרך טובה להרשים לקוחות או לקוחות. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה. אם מגיעים הרבה אנשים, קייטרינג עשוי להיות הדרך הטובה ביותר לוודא שכולם יאכילו. לבסוף, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לך הרבה זמן או אנרגיה להשקיע בהכנת מזון, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה עבורך.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג שירות, ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי תמיד לזכור. ראשית, איכות האוכל היא בעלת חשיבות עליונה – אתה רוצה שהאורחים שלך ייהנו מארוחה טעימה, אחרי הכל. שנית, חוות דעת של לקוחות יכולות להוות אינדיקציה נהדרת לשאלה האם שירות קייטרינג מתאים או לא. בדיקה של מה שהיה לאחרים לומר יכול לתת לך מושג טוב למה לצפות. שלישית, גם עלות השירות היא שיקול חשוב. אתם רוצים למצוא שירות קייטרינג במחיר סביר, מבלי לוותר על האיכות. רביעית, חווית הקייטרינג היא משהו אחר שצריך לקחת בחשבון. סביר להניח ששירות קייטרינג עם ניסיון רב יהיה אמין ומקצועי יותר. לבסוף, אם יש לכם צרכים מיוחדים, דאגו לתקשר אותם עם שירות הקייטרינג מראש, כדי שיוכלו להתאים לכם. התחשבות בכל הגורמים הללו תעזור לכם לבחור את שירות הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים ומפגשים. ישנם שבע פונקציות עיקריות של הקייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה על מנת להבטיח ששירותי קייטרינג מסופקים בצורה חלקה ויעילה.

מהם הגורמים החשובים שיש לשקול קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לקחת בחשבון את סוג האורחים שישתתפו בו. זה יעזור לקבוע את סגנון האירוע ואת סוג שירות הקייטרינג שיידרש. חשוב גם לקחת בחשבון את מספר האורחים שישתתפו.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי בעבודה עם לקוחות בתעשיית הקייטרינג. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים על מנת לבנות מערכת יחסים טובה עם לקוחות ולערוך אירוע מוצלח. חשוב להיות מסוגל לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה, על מנת ליצור את התוצאה הטובה ביותר לאירוע.

מהם 7 הסוגים של הַסעָדָה?

1) פונקציות תאגידיות: שירותי קייטרינג אלה מספקים אפשרויות מזון ומשקאות לאירועי חברה כגון פגישות עסקיות, כנסים ומפגשים דומים אחרים. 2) מקומות לחתונה: שירותי קייטרינג אלו מתמחים במתן אפשרויות מזון ומשקאות לחתונות ואירועים חברתיים דומים אחרים. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: שירותי קייטרינג אלו מספקים אפשרויות מזון ומשקאות לאירועים חברתיים כגון מסיבות יום הולדת, סיום לימודים ואירועים מיוחדים אחרים. 4) איסוף זיכיונות: שירותי קייטרינג אלו מספקים אפשרויות מזון ומשקאות לדוכני זיכיון באירועי ספורט, קונצרטים ומפגשים ציבוריים אחרים. 5) קייטרינג משאיות מזון: שירותי קייטרינג אלה מספקים אפשרויות מזון ומשקאות ממשאיות מזון ניידות לאירועים כגון אירועי חברה, חתונות ומפגשים חברתיים אחרים. 6) קייטרינג למסעדות: שירותי קייטרינג אלו מספקים אפשרויות מזון ומשקאות ממסעדות לאירועים כגון אירועי חברה, חתונות ומפגשים חברתיים אחרים.

אם אתם מחפשים מסעדה נהדרת לאכול בה, יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון! ראשית, כמובן, האוכל. הקפד לקרוא ביקורות ולראות מה יש לאחרים לומר על איכות המנות. שנית, גם נוחות ואווירה חשובים. אתה רוצה להיות מסוגל להירגע וליהנות מהארוחה שלך באווירה נוחה. שלישית, השירות. שירות טוב יכול לעשות את כל ההבדל בחוויית האוכל שלך. רביעית, מחירים. הקפד לבדוק את התפריט ולראות אם המחירים סבירים. ולבסוף, המלצות. בקשו מהחברים והמשפחה שלכם המלצות על המסעדות האהובות עליהם. עם גורמים אלה בחשבון, אתה בטוח שתמצא את המקום המושלם לאכול בו!

איך בוחרים קייטרינג לאירוע

קייטרינג טוב הוא מישהו שקל לתקשר איתו והוא מאורגן. הם יהיו בעלי ניסיון בענף ההסעדה ויוכלו לספק שירות לקוחות טוב. כמו כן, עליהם להיות גמישים בגישתם לקייטרינג ולהיות מסוגלים להתאים לצרכים של הלקוחות שלהם. לבסוף, צריכות להיות להם ביקורות טובות של לקוחות כדי לגבות את הטענות שלהם.

-סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. ברירת מחדל -תקציב: התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. ברירת מחדל – צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? ברירת המחדל

מהם הדברים השונים שיש לבדוק לפני ביצוע קייטרינג?

1. קייטרינג יכול להיות יקר, ולכן חשוב להגדיר תקציב ריאלי. 2. לא תמיד מזנון הוא האפשרות הזולה ביותר, אז הקפידו להשוות מחירים. 3. חשוב שתהיה אופציה לילדים, כדי שלא יישארו רעבים. 4. אופציה צמחונית ממלאת היא תמיד רעיון טוב. 5. אתה לא צריך להגיש הרבה אוכל בזמן הקוקטיילים שלך, רק מספיק כדי לשטוף אנשים. 6. הימנעו מלהגיש מאכלים שאינם בעונה, מכיוון שהם עלולים להיות יקרים יותר. 7. שקלו להגיש חטיף לשעות הלילה המאוחרות למי שעדיין רעב. 8. אל תזמינו יותר מדי קינוחים, מכיוון שאנשים לא יוכלו לסיים הכל.

SWOT הוא קיצור של חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. זהו כלי עסקי המשמש לטיפול בסביבת המאקרו שבה העסק שלך פועל. זה יכול להיות מועיל בזיהוי תחומים שבהם העסק שלך עשוי להיות חסר, כמו גם הזדמנויות לעסוק בו. סקירת העסק שלך דרך עדשת SWOT יכולה לעזור לך לפתח אסטרטגיה מקיפה יותר.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

1. קייטרינג לחתונה: זהו סוג הקייטרינג הנפוץ ביותר ובדרך כלל כולל ישיבה רשמית- ארוחות, מזנונים או תחנות. 2. קייטרינג לחברות: קייטרינג מסוג זה מיועד בדרך כלל לאירועים עסקיים ויכול לכלול ארוחת בוקר, צהריים או ערב. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: זה יכול לכלול דברים כמו מסיבות יום הולדת, ימי נישואין, מסיבות חג ועוד. 4. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג מסוג זה נמצא בדרך כלל באצטדיונים, בזירות ובמקומות גדולים אחרים. זה יכול לכלול משאיות מזון, דוכני זיכיון ועוד.

קייטרינג אחראים למגוון רחב של מטלות הקשורות לשירות מזון. הם חייבים להיות מסוגלים לפתח תפריטים וחבילות שירות, לתאם אספקת ארוחות, לנהל לוחות זמנים לאירועים ולוחות זמנים להכנת מזון, להקים ציוד להגשת אוכל ולשמור על הטמפרטורה שלו, לקנות מרכיבים, לבשל אוכל ולפרסם את העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים . קייטרינג חייב להיות מסוגל לעבוד במהירות וביעילות תחת לחץ, ועליהם להיות בעלי כישורי שירות לקוחות מצוינים.

מהם שלושת הסיווגים של קייטרינג *?

קייטרינג אחראים לספק שירותי מזון ומשקאות באירועים ובמפגשים. ישנם שלושה סוגים שונים של קייטרינג: קייטרינג חזיתי, שפים קייטרינג ומנהלי קייטרינג. קייטרינג חזיתי אחראים על האינטראקציה עם האורחים ומתן להם שירות. שפים בקייטרינג אחראים על הכנת האוכל לאירועים ומפגשים. מנהלי קייטרינג אחראים לפקח על תפעול הקייטרינג והצוות.

תשומת לב לפרטים היא המפתח להצלחת קייטרינג לאירועים. בלעדיו, אירועים יכולים להפוך במהירות לכאוטים ולחוצים. על ידי מעקב צמוד אחר כל הפרטים, יכולים קייטרינג להבטיח שהאירועים שלהם יתנהלו בצורה חלקה ויעילה. זה לא רק גורם לאירוע טוב יותר, אלא גם עוזר לבנות מוניטין של איכות ומקצועיות.

מהם 3 הגורמים החשובים ביותר הקובעים את בחירת המזון שלנו

יש הם גורמים רבים שמשפיעים על בחירת המזון שלנו. גורמים ביולוגיים, כגון רעב, תיאבון וטעם, יכולים להשפיע על מה שאנו אוכלים. גורמים כלכליים, כגון עלות, הכנסה וזמינות, יכולים גם להשפיע על בחירת המזון שלנו. ולבסוף, קובעים פיזיים, כמו גישה, השכלה, מיומנויות (למשל בישול) וזמן, יכולים גם הם למלא תפקיד במה שאנו אוכלים.

בעת תכנון תפריט, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים : עלות מזון, יכולת ייצור, סוג השירות, זמינות המזון והפילוסופיה של העסק. על ידי לקיחת כל הגורמים הללו בחשבון, תוכלו ליצור תפריט שהוא גם טעים וגם ידידותי לתקציב.

Warp Up

1. האם לקייטרינג יש ניסיון בסוג האירוע שאתם מארחים? 2. האם הקייטרינג מבוטח ומורשה? 3. מה המוניטין של הקייטרינג? 4. מה אנשים אחרים אומרים על הקייטרינג? 5. כמה גובה הקייטרינג? 6. מה מקבלים במחיר? 7. מהי מדיניות הקייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים קייטרינג לאירוע הבא שלכם. אלה כוללים: תקציב, אפשרויות תפריט, הגבלות תזונתיות, שירות וביקורות. בסופו של דבר, ההחלטה מסתכמת במה שהכי חשוב לכם ולאורחים שלכם. עם קצת מחקר, תוכלו למצוא קייטרינג מעולה שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן