קייטרינג בירושלים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בירושלים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתה מחפש קייטרינג לאירוע הקרוב שלך, תרצה להקפיד לשאול הרבה שאלות! להלן כמה שאלות חשובות לשאול את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך, כדי להבטיח שהם מתאימים לאירוע שלך: -איזה סוג של אירועים הם מספקים? -האם יש להם ניסיון בקייטרינג בסוג האירוע שאתם עורכים? -איך מבחר התפריט שלהם? -האם יש להם הגבלות תזונתיות שהם יכולים להכיל? -כמה הם גובים לאדם? -האם יש צורך במספר מינימלי של אנשים? -כמה זמן מראש צריך להזמין אותם? -מהי מדיניות הביטולים שלהם? -האם הם מספקים שירותי התקנה והסרה? -איזה סוג של צוות יש להם? -יש להם ביטוח? -האם הם יכולים לספק הפניות? שאילת כל השאלות הללו תעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי איזה קייטרינג לבחור לאירוע שלך!

מהי הקיבולת המרבית שלך? יש לך רישיון אלכוהול? מה כלול בחבילת החתונה הבסיסית שלכם? האם אתה גובה תשלום עבור חיתוך עוגה? האם יש תשלום עבור שימוש בחרסינה, מצעים ושאר הגדרות השולחן? מה המדיניות שלך לגבי מענקים? יש לך רשימה של ספקים מועדפים? אפשר לעשות טעימות? מה המדיניות שלך לגבי החלפות בתפריט? יש לך התמחויות? איך מתמודדים עם בקשות תזונתיות מיוחדות? מה המדיניות שלך לגבי אספקת מזון לילדים? יש לך ניסיון בעבודה עם סוג המקום שלנו? מה התעריפים שלך? מתי אמורים להגיע ספירת העובדים והתפריט הסופיים? יש לך ביטוח אחריות? האם אתה דורש פיקדון? מתי יש לשלם את היתרה? אילו אמצעי תשלום אתה מקבל? האם אתה יכול לתת המלצות?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

יש צורך להיות אדיב, טקט ודיפלומטי כאשר משכנעים לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוח וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לקיים את אירוע מסודר. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אירוע רשמי יותר ידרוש בדרך כלל קייטרינג, בעוד שאירוע פחות רשמי לא. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, קייטרינג הוא בדרך כלל רעיון טוב, אך אם מדובר במסיבה פרטית, ייתכן שלא תזדקקו לו. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שיהיו לך. אם יש לכם הרבה אורחים, קייטרינג יכול להיות דרך טובה לוודא שכולם יאכילו. לבסוף, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם יש לכם את הזמן והאנרגיה להכין את כל האוכל בעצמכם, ייתכן שלא תצטרכו לדאוג לו. אבל אם חסר לך זמן או אנרגיה, קייטרינג יכול להיות פתרון טוב.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר עם אחרים בצורה יעילה. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

איך מראיינים קייטרינג?

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לענות על שאלות על הניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם על האופן שבו אתה מטפל במצבים בלחץ גבוה. היו מוכנים לתת דוגמאות כיצד הייתם מתמודדים עם לקוח קשה או עם אחד מאורחיו. כמו כן, הקפד לקבל שאלות משלך מוכן לשאול את המראיין.

ישנם כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתם עורכים. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שיידרשו. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. הקפד לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינג שונים כדי להשוות מחירים ושירותים. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה זקוק לצוות המלצרים או שירותים מיוחדים אחרים. עם גורמים אלה בחשבון, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג?

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן יעדי הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את מקום העבודה האחרון שלך?

ישנם ארבעה סוגי קייטרינג: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג מאפיינים ייחודיים משלו והוא יכול לעשות הבדל גדול באירוע הכולל. קייטרינג לחתונה עוסק ביצירת חוויה בלתי נשכחת ונטולת מתחים עבור החתן והכלה. האוכל והשירות צריכים להיות ברמה הגבוהה ביותר, והעיצוב צריך להיות אלגנטי ומסוגנן. קייטרינג לחברות עוסק כולו ביעילות ומקצועיות. האוכל צריך להיות בריא ובמחיר סביר, והשירות צריך להיות מהיר ומקצועי. קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו ביצירת אווירה כיפית וחגיגית. האוכל צריך להיות חגיגי והשירות צריך להיות ידידותי ומפרגן. קייטרינג בזיכיון עוסק כולו במתן אפשרויות אוכל משתלמות ונוחות. האוכל צריך להיות פשוט וקל לאכילה, והשירות צריך להיות מהיר ויעיל.

מה האסטרטגיה הטובה ביותר בקייטרינג בפעם הראשונה

1. הכן מראש: השלם כמה שיותר הכנות לילה לפני או מוקדם יותר ביום. זה יחסוך לך זמן וטרחה ביום האירוע שלך. 2. ארגן את התפריט והסביבה שלך: תעדוף את היגיינת המזון וצור תפריט פרקטי. זה יבטיח שהאורחים שלכם יהיו מרוצים ובטוחים. 3. הקשיבו לאורחים שלכם: הקפידו לקחת בחשבון מגבלות או העדפות תזונתיות שעשויות להיות לאורחים שלכם. 4. היו נחמדים כמו האוכל שלכם: הקפידו להיות ידידותיים ומסבירי פנים לאורחים שלכם. זה יגרום להם להרגיש יותר בנוח ומתקבלים בברכה.

ישנם מספר שירותי קייטרינג שונים זמינים כדי להתאים לאירועים שונים. פונקציות ארגוניות עשויות לדרוש סוג קייטרינג רשמי יותר, בעוד שמקומות חתונות ואירועים חברתיים עשויים להיות רגועים יותר. איסוף זיכיון עשוי לדרוש סוג מזדמן יותר של קייטרינג, בעוד קייטרינג משאיות אוכל וקייטרינג במסעדות עשויים להיות רשמיים יותר.

מה הם האתגרים של הַסעָדָה?

קייטרינג הוא תעשייה מאתגרת לשמצה לשמצה, בעיקר בשל המספר המרתיע של חלקים נעים ותיאום שחייבים לקרות מאחורי הקלעים כדי לספק אירוע מוצלח. מניהול צוות מהשורה הראשונה ושמירה על מוטיבציה, טיפול בציפיות הלקוחות ושמירה על מצגות ושירות מלוטשים, יש הרבה תחומים שבהם דברים יכולים להשתבש. אחת הבעיות הנפוצות ביותר שעסקי קייטרינג מתמודדים איתם היא תחלופת עובדים גבוהה. ניתן לייחס זאת לשעות הארוכות ולתנאי העבודה המאתגרים האופייניים בענף. זה יכול להיות קשה לשמור על מוטיבציה ומעורבות של הצוות שלך כשהם כל הזמן עובדים שעות ארוכות על הרגליים. אתגר נפוץ נוסף הוא התמודדות עם לקוחות. לקוחות יכולים להיות תובעניים ובעלי ציפיות גבוהות, אשר יכול להיות מאתגר לעמוד בהן. חשוב להיות מסודרים ולהיות בעלי הבנה ברורה של מה הלקוח רוצה על מנת למנוע אי הבנות. לבסוף, בזבוז מזון הוא נושא שכיח בקייטרינג. יכול להיות קשה להעריך כמה אוכל יידרש לאירוע, ולעתים קרובות נשאר הרבה אוכל. חשוב להיות מודעים לכך ולתכנן בהתאם כדי להימנע מבזבוז מזון. למרות האתגרים, קייטרינג יכול להיות תעשייה מתגמלת מאוד. שם

מטבח מסחרי מעוצב היטב צריך לכלול חמישה מרכיבי פריסה מרכזיים: אחסון, כביסה, הכנה, בישול ושירות. כל אזור צריך להיות מתוכנן במיוחד עבור סוג האוכל שיוכן באותו חלל. לדוגמה, למסעדת סושי תהיה פריסה שונה מאוד מזו של המבורגר של מזון מהיר. אזור האחסון הוא המקום שבו כל המזון והאספקה נשמרים. זה צריך להיות מתוכנן לגישה נוחה וכדי למזער את הסיכון של זיהום צולב. תחנת הכביסה היא המקום שבו מנקים את כל הכלים והכלים. זה צריך להיות מתוכנן ליעילות מרבית וכדי למזער את הסיכון לזיהום. אזור ההכנה הוא המקום שבו אוכל קצוץ, מקלף, מכין וכו'. יש לתכנן אותו לגישה נוחה לכל הציוד הדרוש וכדי למזער את הסיכון לזיהום צולב. אזור הבישול הוא המקום שבו מבשלים את האוכל. זה צריך להיות מתוכנן לגישה נוחה לכל הציוד הדרוש וכדי למזער את הסיכון של זיהום צולב. אזור השירות הוא המקום שבו האוכל מצופה ומוגש. זה צריך להיות מתוכנן לגישה נוחה לכל הציוד הדרוש וכדי למזער את הסיכון של זיהום צולב.

מהם עקרונות הקייטרינג

ניהול הקייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון והכוונה של הפעולות של מוסד שירותי מזון. מטרת ניהול הקייטרינג היא לספק מזון ושירות באיכות גבוהה ללקוחות במחיר סביר. ישנם ארבעה עקרונות בסיסיים של ניהול הסעדה: 1. ניהול זמן – הזמן המושקע בתכנון הוא הזמן המושקע היטב, בתנאי שלא מוגזם. 2. ארגון – שלבי ההתארגנות כוללים הגדרת יעדים, עיצוב המבנה הארגוני ופיתוח מדיניות ונהלים. 3. הכוונה – הדרכת עובדים על חובותיהם ואחריותם, ומעקב אחר ביצועיהם. 4. בקרה – הערכת תוצאות ונקיטת פעולות מתקנות בעת הצורך.

קייטרינג אחראי על מתן שירות מזון באירועים. זה כולל עבודה עם לקוחות לעיצוב תפריטים, הכנת אוכל והגשתו לאורחים. אירועי קייטרינג יכולים להיות כל דבר, החל מחתונות ומסיבות חג ועד ארוחות צהריים משרדיות ונשף צדקה. לא משנה באיזה אירוע, קייטרינג חייב להיות מסוגל לספק אוכל טעים שישמח את האורחים.

מה זה SOP בקייטרינג?

נוהל תפעול סטנדרטי של שירותי קייטרינג (SOP) 1.0 מבוא מטרת נוהל תפעול סטנדרטי זה (SOP) היא להגדיר את הנהלים למתן שירותי קייטרינג באירועים המאורגנים על ידי [שם הארגון]. 2.0 היקף SOP זה חל על כל שירותי הקייטרינג הניתנים על ידי [שם הארגון] לאירועים המאורגנים על ידי [שם הארגון]. 3.0 אחריות 3.1 מארגן האירוע מארגן האירוע אחראי על: • זיהוי צרכי הקייטרינג לאירוע. • בקשת הצעת מחיר מחברת הקייטרינג. • משא ומתן על מחיר ותנאי שירותי הקייטרינג מול חברת הקייטרינג. • אישור הצעת שירותי הקייטרינג. • מתן מידע מדויק על האירועים לחברת הקייטרינג לרבות מספר המשתתפים, דרישות תזונתיות מיוחדות ועוד. • הקפדה על ביצוע כל התשלומים עבור שירותי הקייטרינג בזמן. 3.2 חברת קייטרינג חברת הקייטרינג אחראית על: • הצעת מחיר עבור שירותי קייטרינג. • משא ומתן על מחיר ותנאי שירותי הקייטרינג מול מארגן האירוע. • מתן האירוע

מתי החלטת להיות שף? החלטתי להיות שף כשהייתי צעיר. אהבתי אוכל ואהבתי לבשל, אז זה נראה לי כמו הדבר הטבעי לעשות. מהי מנת החתימה שלך? מנת החתימה שלי היא המתכון של אמא שלי ללזניה. זו מנה שגדלתי עליה ושתמיד אהבתי. מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? המנה האהובה עלי להכנה היא כל דבר שכולל מרכיבים טריים ועונתיים. אני אוהב לבשל עם תוצרת העונה ובשיא הטעם. לגבי המנה הפחות אהובה עלי, אצטרך לומר כל דבר שמטוגן. אני לא חובב אוכל מטוגן, אז אני משתדל להימנע מהם ככל האפשר. איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? פילוסופיית הבישול הכללית שלי היא לשמור את זה פשוט. אני מאמין שהמנות הטובות ביותר הן אלה שעשויות עם מעט מרכיבים טריים. אני גם מאמינה שצריך לבשל אוכל באהבה ובטיפול. ציינו את שלושת כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם? שלושת כלי המטבח שאני לא יכולה בלעדיהם הם הסכין שלי, קרש החיתוך והסיר שלי.

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיון

ראיון יכול להיות מרתיע, אבל במיוחד אם אתה לא מתכונן היטב. עם זאת, בעוד שיש הרבה שאלות נפוצות שנשאלות בראיונות, יש גם מספר דרכים לענות עליהן כדי שתבלטו מהקהל. להלן 10 שאלות הראיון הנפוצות ביותר, יחד עם כמה טיפים כיצד לענות עליהן בצורה הטובה ביותר: 1. ספר לי על עצמך. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? 6. מה הכוח הכי גדול שלך? 7. מהי החולשה הגדולה ביותר שלך? 8. מהן ציפיות השכר שלך? 9. מהן שאיפות הקריירה שלך לטווח ארוך? 10. יש לך שאלות אליי? זכרו, המטרה שלכם בראיון היא להראות למראיין שיש לכם את הכישורים והניסיון לבצע את העבודה, כמו גם את המוטיבציה והאישיות להשתלב בתרבות החברה. מענה על שאלות אלו בכנות, תוך הדגשת הכישורים הרלוונטיים ביותר שלך, יעזור לך לעשות בדיוק את זה.

שאלות אלו מושלמות כדי להכיר מועמד וכישוריו לתפקיד. שאלה לגבי איך הם שמעו על התפקיד, מה הם יודעים על החברה ומדוע הם הגישו בקשה יכולה לתת לך תובנה חשובה לגבי רמת העניין שלהם והבנת התפקיד. החוזקות המקצועיות שלהם והסיבות לרצות את העבודה יתנו לכם גם תחושה טובה האם הם מתאימים לתפקיד. לבסוף, הזמנתם לשאול שאלות מראה שאתה מעוניין בפרספקטיבה שלהם ומעודדת דיאלוג דו-כיווני.

מילים אחרונות

1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. מהן ההתמחויות שלך? 3. מהי פילוסופיית הקייטרינג שלך? 4. מה כלול בחבילות הקייטרינג שלכם? 5. מהן אפשרויות התפריט שלך? 6. מהו מבנה התמחור שלך? 7. מהם התנאים וההגבלות שלך? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. מהי מדיניות ההחזרים שלך? 10. האם יש לך ביטוח אחריות? 11. האם יש לך הפניות כלשהן?

לאחר קריאת מאמר זה, אתה אמור להרגיש בטוח יותר ביכולת שלך לתקשר עם הקייטרינג שלך ולוודא שהאירוע שלך יתנהל בצורה חלקה. חמושים בשאלות הנכונות, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את שירותי הקייטרינג שמגיעים לכם ולאורחים שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן