קייטרינג לאירועים עסקיים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לאירועים עסקיים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מתכננים אירוע, תצטרכו לבחור חברת קייטרינג. זו יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל דאגנו לך. להלן 7 טיפים חיוניים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר: 1. קבע את התקציב שלך הצעד הראשון הוא קביעת התקציב שלך. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולבחור חברת קייטרינג שנמצאת בטווח המחירים שלך. 2. בדוק את התפריטים שלהם. הבא, תסתכל על התפריטים שלהם. ודא שיש להם מגוון אפשרויות שימשכו את האורחים שלך. 3. שאל על השירותים שלהם הקפד לשאול על השירותים שלהם. גלה אם הם מציעים קייטרינג בשירות מלא או שהם רק אחראים על האוכל. 4. קרא ביקורות מקוונות לבסוף, קח את הזמן כדי לקרוא ביקורות מקוונות. זה ייתן לך מושג מה אנשים אחרים חשבו על חברת הקייטרינג שאתה שוקל.

1. קבל המלצות מחברים, משפחה ו/או עמיתים לעבודה. 2. חקר חברות קייטרינג באינטרנט וקרא ביקורות של לקוחות. 3. יש לוודא שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת. 4. בקשו מחברת הקייטרינג הפניות ובדקו אותן. 5. קבלו הערכה בכתב מחברת הקייטרינג. 6. ודאו שחברת הקייטרינג גמישה ויכולה להתאים לצרכים שלכם. 7. ערכו מבחן טעימה לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל כמה תכונות מפתח כדי להצליח. הם חייבים להיות מסוגלים לשים לב לפרטים, לתקשר היטב עם אחרים ולהתמודד היטב עם לחץ. בנוסף, חברת קייטרינג טובה צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי להפוך את האירוע למהנה עבור כל המעורבים.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. הראשון הוא תקציב. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך להחליט אם זה שווה את העלות. השני הוא פורמליות. סביר להניח שאירוע רשמי יותר ידרוש קייטרינג, בעוד שאירוע פחות רשמי אולי לא. השלישי הוא מטרה. אם האירוע הוא למטרות עסקיות או נטוורקינג, קייטרינג הוא בדרך כלל רעיון טוב. הרביעי הוא מספר האורחים. אם אתה מצפה למספר גדול של אנשים, אולי עדיף לארגן את האירוע. החמישי הוא משאבים אישיים. אם יש לך את הזמן והאנרגיה לבשל לאירוע, אז אולי לא תצטרך לשרת. הגורם האחרון הוא ניסיון בתכנון. אם אינך מנוסה בתכנון אירועים, אולי עדיף לארגן את האירוע כך שהכל יטופל.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג

כאשר בוחרים חברת קייטרינג, כדאי קחו בחשבון את הגורמים הבאים: ניסיון, הצעות ושירותים, תמחור ותשלום, זמינות, מיקום ופרטי יצירת קשר, בטיחות מזון והיגיינה, מוניטין וניסיון, רישיון עסק וביטוח.

אחד המפתחות החשובים ביותר ל- עסק קייטרינג מצליח הוא איכות האוכל. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

קייטרינג לחתונה: כולנו יודעים שקייטרינג לחתונה יכול לעשות או לשבור קבלת פנים לחתונה. חשוב לבחור בקייטרינג שתוכלו לסמוך עליו שיספק אוכל טעים שירשים את האורחים שלכם. כשאתה מראיין קייטרינג, הקפד לשאול על הניסיון שלהם בקייטרינג חתונות, כמו גם על אפשרויות התפריט והתמחור שלהם. קייטרינג לחברות: אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע העסקי הבא שלכם, תרצו לבחור בחברה שיש לה ניסיון בקייטרינג בפונקציות ארגוניות. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט והתמחור שלהם, כמו גם על כל החבילות המיוחדות שהם עשויים להציע. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם אתם מארחים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או מסיבת פרישה, תרצו לבחור קייטרינג שיוכל לספק אוכל טעים שישמח את האורחים שלכם. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט והתמחור שלהם, כמו גם על כל החבילות המיוחדות שהם עשויים להציע. קייטרינג בזיכיון: אם אתם מחפשים קייטרינג לדוכן הזיכיון הבא שלכם, תרצו לבחור בחברה בעלת ניסיון בדוכני זיכיון קייטרינג. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט והתמחור שלהם, כמו גם על כל החבילות המיוחדות שהם עשויים להציע

SWOT הוא ראשי תיבות של חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך. ניתוח SWOT יכול לעזור לך לזהות את התחומים שבהם המסעדה שלך מצליחה, כמו גם את התחומים שבהם היא יכולה להשתפר. זה יכול להיות כלי רב ערך לקבלת החלטות לגבי היכן למקד את המאמצים שלך כדי לשפר את העסק שלך.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

שירותי קייטרינג: 1) פונקציות ארגוניות: עבור פונקציות ארגוניות, תצטרך למצוא שירות קייטרינג שיכול להתמודד עם קבוצות גדולות ולספק מגוון אפשרויות תפריט. פונקציות ארגוניות דורשות לעתים קרובות קייטרינג רשמי יותר, אז הקפידו למצוא שירות שיכול לענות על הצרכים שלכם. 2) מקומות לחתונה: עבור חתונות תצטרכו למצוא שירות קייטרינג שיוכל לספק גם את האוכל וגם את השירות לאירוע שלכם. חלק משירותי הקייטרינג יספקו רק את האוכל, בעוד שאחרים יספקו גם צוות להגשה ולנקות. הקפד למצוא שירות שיכול לענות על כל הצרכים שלך. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: לאירועים חברתיים, תצטרכו למצוא שירות קייטרינג שיוכל לספק מגוון אפשרויות תפריט ושיכול להתאים לגודל הקבוצה שלכם. אירועים חברתיים דורשים לרוב קייטרינג פחות רשמי, אז הקפידו למצוא שירות שיענה על הצרכים שלכם. 4) איסוף זיכיונות: עבור התכנסויות זיכיון, תצטרכו למצוא שירות קייטרינג שיכול לספק מזון לקבוצה גדולה של אנשים. מפגשי זיכיון דורשים לרוב קייטרינג פחות רשמי, אז הקפידו למצוא שירות שיענה על הצרכים שלכם. 5) קייטרינג פוד טראק:

בעת בחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון כדי לבחור את האפשרות הטובה ביותר לאירוע שלך. איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג על איכות המזון של שירות הקייטרינג. עלות שירות הקייטרינג היא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. ניסיון הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג. הקפידו לשאול את שירות הקייטרינג על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירועים דומים לשלך. לבסוף, אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכל להתאים לצרכים שלך.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג

הארגון הוא המפתח – זה חשוב במיוחד כשזה מגיע להנהלת חשבונות, תזמון ותקשורת. תוכנת קייטרינג ייעודית יכולה לעזור בכך. יצירת קשרים ועמותות יכולים להשתלם – התחברו לקבוצות עסקיות מקומיות ולשכות המסחר. זה יכול לעזור לך להוציא את שמך החוצה וליצור קשרים עם עסקים אחרים. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך – עקוב אחר המכירות, השוליים והמשוב של הלקוחות שלך. זה יעזור לך לקבל החלטות לגבי מה לשנות או לשפר. התחדד בשיווק משפיע – קייטרינג הוא תעשייה תחרותית, אז וודא שאסטרטגיית השיווק שלך עומדת בנקודה. התמקד ביצירת מותג משכנע והגעה לשוק היעד שלך. התמקדו באוכל שיבדל אתכם – בקייטרינג, האוכל הוא כוכב המופע. ודא שהתפריט שלך יצירתי ומושך, ושהמזון שלך הוא באיכות הגבוהה ביותר.

פריסת מטבח מסחרי חייבת לכלול את חמשת תחומי המפתח של אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול ושירות. כל אזור חייב להיות מתוכנן כדי למקסם את היעילות ואת זרימת העבודה. פריסת מטבח מסחרי מעוצב היטב יכול לעשות את ההבדל בין עסק משגשג לכזה שמתקשה לעמוד בקצב של המתחרים.

מה הם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

קייטרינג לאירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל יש כמה שיקולים מרכזיים שיכולים להקל על התהליך. ראשית, עליכם להחליט על סוג האירוע בו אתם מארגנים. זה יעזור לקבוע את התקציב שאתה צריך להקצות עבור שירותי קייטרינג. לאחר מכן, עליך לשקול אם האירוע שלך ידרוש צוות המלצרים או אנשי שירות אחרים. זה יעזור להבטיח שחברת הקייטרינג שלכם תוכל לספק את השירותים הדרושים לאירוע שלכם. לבסוף, עליכם לקבוע את מספר האורחים שאתם מצפים לאירוע שלכם. זה יעזור להבטיח שחברת הקייטרינג שלך תוכל לספק מספיק אוכל ושתייה לכל האורחים שלך.

1) אנשים רוצים לחוות חוויות עם האוכל שלהם. 2) הם רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם. 3) הם רוצים אפשרויות בריאות. 4) הם רוצים מטבח ניאו-נורדי. 5) הם רוצים פריטים הניתנים לאינסטגרם. 6) הם רוצים אכילה משורש לגזע. 7) הם רוצים לאכול פחות בשר. 8) הם רוצים שולחנות מרעה. 9) הם רוצים חומות מזון.

מהם 3 המפתחות להצלחה

אם אתה רוצה להצליח בקריירה שלך, אתה צריך להיות בעל כישורי תקשורת חזקים, להיות בטוח בעצמך ובעל אופי טוב. אלו הם שלושת המפתחות להצלחה בקריירה.

1) קבל אתר נהדר: אתר אינטרנט מעולה חיוני לכל עסק בתחום הקייטרינג. זה צריך להיות קל לשימוש ולניווט, ועליו להכיל את כל המידע שלקוחות פוטנציאליים צריכים לדעת על העסק שלך. 2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך לשימוש בנייד: מספר הולך וגדל של אנשים משתמשים במכשירים הניידים שלהם כדי לחפש עסקים באינטרנט. ככזה, חשוב לוודא שהאתר שלך מותאם לשימוש בנייד. 3) שלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך: אם אתה מעוניין למכור את מוצרי הקייטרינג שלך באינטרנט, תצטרך לשלב מסחר אלקטרוני ישירות באתר האינטרנט שלך. זה יאפשר ללקוחות לרכוש את המוצרים שלך מבלי לעזוב את האתר שלך. 4) פתח את הפוטנציאל לשיווק דיגיטלי: שיווק דיגיטלי יכול להיות דרך מצוינת להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את עסק הקייטרינג שלך. ישנם מגוון ערוצי שיווק דיגיטליים שבהם אתה יכול להשתמש, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לפי קליק ושיווק במדיה חברתית. 5) השתמש בהמלצות ובביקורות: המלצות וביקורות מלקוחות מרוצים יכולות להיות דרך מצוינת למשוך עסקים חדשים. הקפד להציג כל משוב חיובי שאתה מקבל באתר ובדפי המדיה החברתית שלך. 6) צלם תמונות מקצועיות

מה החוזק של עסקי קייטרינג?

בקייטרינג, אתה יודע כמה אנשים מגיעים, בדיוק מה הם אוכלים (למעט אולי האורח ה"ללא גלוטן" ההפתעה) ואם אתה חכם, אתה מקבל תשלום מלא לפני שהאירוע מתרחש. זה נותן לך הרבה שליטה ומאפשר לך לתכנן ולבצע את האירוע שלך בדיוק. יתרון לעסקי המסעדנות הוא היכולת להציע בחירה. הלקוחות יכולים להיכנס ולבחור מתוך מגוון מנות, מה שנותן לכם את ההזדמנות לשמח מגוון רחב של חכים. זה יכול להיות כוח אם יש לך צוות מטבח מוכשר שיכול לייצר מנות באיכות גבוהה.

ישנם סוגים שונים של שירות לשולחן, כל אחד עם היתרונות שלו. בהגשה לשולחן האורחים נכנסים לפינת האוכל ומתיישבים. זוהי אפשרות טובה למי שרוצה להיות רגוע יותר וצוות המלצרים יביא להם את האוכל והמשקאות. השירות בסיוע דומה, אבל האורחים הולכים לדלפקי המזנון ועוזרים לעצמם, מה שיכול להיות אופציה טובה למי שרוצה להיות עצמאי יותר. שירות עצמי הוא אפשרות נוספת, שבה האורחים אוספים את האוכל והמשקאות שלהם בעצמם. זו יכולה להיות אפשרות טובה למי שרוצה לחסוך זמן וכסף. לבסוף, שירות מיוחד זמין לאורחים הזקוקים לסיוע מיוחד, כגון נכים או בעלי צרכים מיוחדים.

מהם 11 סוגי שירותי המזון

ישנם סוגים שונים של סגנונות שירות מזון שניתן להשתמש בהם בהגדרות שונות. חלק מהסגנונות הנפוצים ביותר כוללים שירות כסף, שירות אמריקאי, שירות מזנון, שירות צרפתי, שירות רוסי, שירות Gueridon ושירות מגשים. לכל סגנון מאפיינים ייחודיים משלו ההופכים אותו למתאים לאירועים שונים.

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג לשלושה פלחים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים לעסקים וארגונים, ואילו המגזר הלא מסחרי כולל שירותים המוצעים לפרטיים ולמשקי בית. המגזר הצבאי מכסה שירותי הסעדה הניתנים לכוחות המזוינים.

מילים אחרונות

1. ערכו את המחקר שלכם כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג, חשוב לעשות את המחקר שלכם. קרא ביקורות מקוונות, דבר עם חברים ובני משפחה שהשתמשו בשירותי קייטרינג בעבר והשוו מחירים. 2. דע את התקציב שלך לפני שמתחילים בחיפוש אחר חברת קייטרינג, חשוב לדעת כמה אתה מוכן להוציא. שירותי קייטרינג יכולים לנוע במחירים, לכן חשוב להקפיד על תקציב. 3. מצאו חברה המתמחה בסוג האירוע שאתם עורכים כאשר אתם בוחרים חברת קייטרינג, הקפידו למצוא חברה המתמחה בסוג האירוע שאתם עורכים. למשל, אם אתם עורכים חתונה, חפשו חברת קייטרינג שמתמחה בחתונות. 4. בקש דוגמאות לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, הקפד לבקש דוגמאות. זה ייתן לך מושג טוב יותר על איכות האוכל ורמת השירות שאתה יכול לצפות. 5. קבל חוזה לאחר שהחלטת על חברת קייטרינג, הקפד לקבל חוזה. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש. 6. ודא

1. בצע את המחקר שלך. 2. בקשו הפניות. 3. להיפגש עם חברת הקייטרינג. 4. קבע את התקציב שלך. 5. שאלו על התפריט. 6. שאל לגבי שירותים. 7. קבל הכל בכתב. תהליך בחירת חברת קייטרינג לא חייב להיות מלחיץ. על ידי ביצוע שבעת הטיפים הללו, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו חברת קייטרינג שתתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן