קייטרינג בראש העין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בראש העין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון אירוע מוצלח הוא בחירת חברת הקייטרינג הנכונה. ישנן חברות קייטרינג רבות בחוץ, אז איך תדעו איזו מהן מתאימה לכם? הנה כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת חברת קייטרינג: 1. ודאו שלחברת הקייטרינג יש ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. 2. בקשו הפניות מחברים או קולגות שהשתמשו בעבר בחברת קייטרינג. 3. קבלו הערכה מחברת הקייטרינג לכמות האורחים שאתם מצפים. 4. יש לוודא שחברת הקייטרינג מבוטחת ובעלת כל הרישיונות הדרושים. 5. שאלו את חברת הקייטרינג אם הם מסוגלים להיענות לכל דרישות תזונתיות מיוחדות שיש לכם או לאורחים שלכם. על ידי ביצוע טיפים אלו, תהיו בטוחים שתבחרו חברת קייטרינג שתגרום לאירוע שלכם להצליח!

בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את השירותים שהם מציעים, את איכות האוכל, ואת המחיר. הקפד לשאול את חברת הקייטרינג אם היא מציעה את השירותים שאתה צריך, כגון התקנה, ניקיון ומשלוח. חשוב גם לבקש דוגמאות של האוכל כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים שלך. הקפד לקבל כמה הצעות מחיר לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך כדי להבטיח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון של הקייטרינג. אתם רוצים לוודא שלקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג בסוג האירוע שאתם מתכננים. הקייטרינג צריך גם להיות מסוגל לספק רשימה של הפניות. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את ההצעות והשירותים שחברת הקייטרינג מספקת. וודאו שהחברה יכולה לספק את השירותים שאתם צריכים במחיר שנוח לכם איתו. כמו כן, חשוב לוודא שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך האירוע שלכם. דאגו לקבל את פרטי ההתקשרות של חברת הקייטרינג על מנת שתוכלו ליצור איתם קשר בקלות. בטיחות מזון והיגיינה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ודאו כי לחברה יש מוניטין טוב וכי היא פועלת לפי כל הנחיות בטיחות המזון. לבסוף יש לוודא שחברת הקייטרינג היא בעלת רישיון ומבוטחת. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש במהלך האירוע.

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ובסטנדרט הנדרש. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל כך שהוא יתנהל בצורה חלקה ביום. כישורי תקשורת טובים חיוניים על מנת ליצור קשר עם ספקים ולקוחות. תשוקה לאוכל ולאנשים חשובה גם היא, כמו גם היכולת להתמודד עם לחץ.

מה המיקוד שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת שירות קייטרינג עבורך האירוע הבא: 1. איכות המזון: זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. הקפד לדגום את האוכל מבעוד מועד כדי להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים שלך. 2. חוות דעת של לקוחות: תסתכל על ביקורות מקוונות או בקש הפניות מחברים כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על שירות הקייטרינג. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, אז הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת ההחלטה הסופית. 4. חווית קייטרינג: ודאו שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בהנחיית אירועים דומים לשלך. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך או לכל אחד מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכלו להתאים.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם כדאי לך לארגן את האירוע שלך. התקציב הוא תמיד הדאגה העיקרית – קייטרינג יכול להיות יקר. חשוב לקחת בחשבון גם את הפורמליות של האירוע שלכם. אם אתם מארחים מפגש מזדמן יותר, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. מטרת האירוע שלכם היא דבר נוסף שצריך לחשוב עליו – אם מדובר באירוע עבודה או מסיבה גדולה, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב כדי לשמור על אורחים מאושרים ואוכלים היטב. מספר האורחים שאתה מצפה הוא גם פקטור – ככל שיותר אנשים, כך תצטרך יותר אוכל וקייטרינג יכול לעזור בכמות. לבסוף, חשבו על המשאבים האישיים שלכם. אם יש לך זמן ואנרגיה לבשל לקבוצה גדולה, נהדר! אם לא, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד. למרבה המזל, ישנן אפשרויות קייטרינג שיתאימו לכל אירוע, תקציב וטעם. להלן ארבעה סוגי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: כמובן שקייטרינג לחתונה הוא אחד מסוגי הקייטרינג החשובים ביותר שיש. אחרי הכל, האוכל והשתייה שיוגשו ביום הגדול שלכם ייזכרו לכם ולאורחים שלכם לשנים הבאות. הקפידו לבחור קייטרינג שתוכלו לסמוך עליו שיספק אוכל ושתייה טעימים, וכזה שיעבוד אתכם על מנת ליצור תפריט המתאים לחזון ולתקציב שלכם. קייטרינג לעסקים: אם אתם מחפשים להרשים לקוחות או עמיתים, קייטרינג ארגוני הוא אופציה מצוינת. בין אם אתם מארחים ארוחת צהריים עסקית, אירוע חברה או מסיבה בכל החברה, קייטרינג טוב יכול לעשות רושם מתמשך. הקפידו לבחור קייטרינג בעל ניסיון בקייטרינג לארגונים, ואשר יוכל לעבוד אתכם ליצירת תפריט המתאים לצרכים שלכם. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מקלחת לתינוקות, יש המון אירועים מיוחדים שדורשים קייטרינג. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להוריד את הלחץ מהארחת מסיבה, ולהבטיח שהאורחים שלכם מרגישים טוב

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע: 1. סוג האירוע – זה יקבע את סגנון האוכל והשירות הנדרשים 2. תקציב – זהו גורם חשוב בהחלטה באיזו סוג של חברת קייטרינג להשתמש 3. צוות המתנה ושירות – האם האירוע שלך ידרוש מלצרים או צוות אחר שיעזור להגיש את האוכל?< img src="http://hrcleaning.work/wp-content/uploads/2023/01/How-to-Choose-a-Catering-Company_2.jpg.jpg" alt="כיצד לבחור חברת קייטרינג_1">>< h2> מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

כשמדובר בבחירת מסעדה, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון על מנת לקבל חווית אוכל נהדרת. הגורם החשוב ביותר, כמובן, הוא האוכל. אתם רוצים לוודא שבמסעדה שתבחרו יש אוכל טוב שתהנו ממנו. גורם חשוב נוסף הוא נוחות ואווירה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה ובעלת אווירה טובה. השירות הוא גם גורם חשוב. אתם רוצים לוודא שלמסעדה תהיה שירות טוב כדי שתהיה לכם חווית אוכל נעימה. המחירים הם גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת מסעדה. אתם רוצים לוודא שהמסעדה משתלמת, כך שתוכלו ליהנות מהארוחה שלכם מבלי לפרוץ כסף. המלצות יכולות להיות גם גורם מועיל שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. אם יש לך חבר או בן משפחה שיש לו חוויה נהדרת במסעדה מסוימת, אולי שווה לבדוק. זכור את הגורמים הללו בבחירת מסעדה ובטוח שתהיה לך חווית אוכל נהדרת.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשאתה עובד כקייטרינג, מכיוון שייתכן שתצטרך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים נחוצים גם על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירועים מוצלחים.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

ניתוח SWOT הוא כלי רב עוצמה להבנת החוזקות והחולשות של החברה, כמו גם ההזדמנויות והאיומים הפוטנציאליים העומדים בפניה. על ידי הסתכלות על כל הגורמים הללו, עסקים יכולים לפתח הבנה טובה יותר של מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי עתידם. ליצור תמהיל שיווקי מוצלח. ה-P מייצג מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לשקול היטב כל אחד מהמרכיבים הללו בעת פיתוח תמהיל שיווק. מוצר: ה-P הראשון הוא מוצר. ארגונים חייבים ליצור מוצר העונה על הצרכים של שוק היעד שלהם. מחיר: ה-P השני הוא המחיר. ארגונים חייבים לקבוע מחיר תחרותי ועונה על הצרכים של שוק היעד שלהם. קידום: ה-P השלישי הוא קידום. ארגונים חייבים להשתמש בקידום כדי ליצור מודעות ועניין במוצר שלהם. מקום: ה-P הרביעי הוא מקום. ארגונים חייבים לבחור את המקום הנכון למכור את המוצר שלהם. אנשים: ה-P החמישי הוא אנשים. ארגונים חייבים להבטיח שהעובדים שלהם מאומנים ובקיאים במוצר שלהם. תהליך: ה-P השישי הוא תהליך. לארגונים חייבים להיות תהליך כדי לייצר ולספק את המוצר שלהם ביעילות. עדות פיזית: ה-P השביעית היא ראיה פיזית. ארגונים חייבים לספק הוכחות פיזיות לכך שהמוצר שלהם באיכות גבוהה.

מי שוק היעד שלך בקייטרינג?

שוק היעד של קייטרינג כולל אנשים שמוכנים לשלם עבור הנוחות של שמישהו אחר יכין ויספק אוכל. זה יכול לכלול משפחות עסוקות, אנשי מקצוע עובדים או אנשים המארחים אירוע. כדי להגיע לשוק הזה, קייטרינג צריך לתקשר את הצעת הערך שלהם, שהיא הנוחות והשקט הנפשי שמגיע עם שמישהו אחר יטפל באוכל.

לשף גדול אולי יש את היכולת לבשל אוכל מדהים, אבל זה לא אומר שהם יוכלו לנהל עסק קייטרינג בהצלחה. על מנת לגרום לעסק קייטרינג להצליח, צריך להיות מסוגל לא רק לבשל אוכל מעולה, אלא גם להתמודד עם האתגרים הכרוכים בקבלת החלטות עסקיות גדולות. זה כולל את הכישורים הפיננסיים לקביעת מחירים תחרותיים, ניהול משא ומתן על עסקאות, פיקוח על הלוואות ואיזון התקציב. ללא הכישורים החיוניים הללו, עסק קייטרינג צפוי להיכשל.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירוע, יש הרבה אפשרויות שונות לבחירה. סוג האירוע שאתה מארח, תצטרך לבחור שירות קייטרינג המתאים ביותר לצרכים שלך. הנה רשימה של שירותי קייטרינג שונים שיעזרו לך לבחור את המתאים לאירוע שלך: 1) פונקציות תאגיד: אם אתה אירוח אירוע חברה, תצטרך לבחור שירות קייטרינג שיוכל לספק אפשרויות תפריט מקצועיות ומתוחכמות. 2) מקומות לחתונה: כשמדובר בחתונות, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיכול לספק גם מגוון אפשרויות תפריט וגם אפשרויות עיצוב והגדרה. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מארחים אירוע חברתי, כמו מסיבת יום הולדת או מקלחת לתינוק, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיכול לספק מגוון רחב של אפשרויות תפריט. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם מארחים אירוע שבו יימכרו זיכיונות, כמו קרנבל או יריד, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיכול לספק מגוון אפשרויות אוכל. 5) קייטרינג משאית אוכל: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג מזדמנת יותר, אולי כדאי לשקול משאית אוכל

מטבח מסחרי מכיל בדרך כלל חמישה אזורי מפתח: אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול ושירות . הפריסה של חמשת האזורים הללו תשתנה בהתאם לגודל וסוג המתקן, אך הם בדרך כלל מסודרים בצורה ליניארית כך שהמזון יכול לזרום בצורה חלקה משלב אחד למשנהו. האחסון ממוקם לרוב בסמוך לכניסה למטבח כך שניתן להכניס ולפרוק בקלות חומרי גלם. עמדת הכביסה ממוקמת בדרך כלל ליד אזור האחסון כך שניתן לשפשף במהירות כלים מלוכלכים ולהכין אותם לשימוש. אזור הכנת האוכל ממוקם בדרך כלל באמצע המטבח כך שלטבחים תהיה גישה נוחה לכל המרכיבים הדרושים. תחנת הבישול ממוקמת בדרך כלל ליד קצה המטבח כך שניתן לבשל ולהגיש מזון במהירות. אזור השירות ממוקם בדרך כלל בסמוך ליציאה מהמטבח, כך שניתן יהיה לפנות במהירות את הצלחות ולהגיש לקוחות מיידית.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

הארגון הוא המפתח- הצעד הראשון לניהול מוצלח של חברת קייטרינג הוא להתארגן. משמעות הדבר היא שיש לך הבנה ברורה של המודל העסקי שלך, שוק היעד שלך, הצעות התפריט שלך וצרכי כוח האדם שלך. לאחר שתהיה לך שליטה על היסודות, תוכל להתחיל להרכיב מערכות שיעזרו לך לשמור על פעילות חלקה. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם- אסטרטגיה חשובה נוספת לניהול חברות קייטרינג היא יצירת קשרים ויצירת קשרים עם איגודי תעשייה רלוונטיים. זה יכול לעזור לך ליצור קשרים, ללמוד על מגמות בתעשייה ולמצוא הזדמנויות חדשות לצמיחה. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך- טיפ מועיל נוסף הוא להשתמש בנתונים כדי להניע את ההחלטות העסקיות שלך. המשמעות היא מעקב אחר דברים כמו מכירות, משוב מלקוחות ועלויות תפעול. על ידי הבנת המספרים, אתה יכול לקבל החלטות מושכלות לגבי היכן למקד את המאמצים שלך והיכן לבצע שינויים. לחדד את השיווק המשפיע- שיווק הוא עוד מרכיב חיוני בניהול מוצלח של חברת קייטרינג. כשעושים זאת היטב, זה יכול לעזור לך למשוך לקוחות חדשים ולהצמיח את העסק שלך. כדי להצליח, עליך להתמקד באסטרטגיות שיווק משפיעות שיגיעו לקהל היעד שלך. התמקדו באוכל שיבדל אתכם- אחד החשובים ביותר

1) קייטרינג חוויתי: אחת ממגמות הקייטרינג הגדולות ביותר שהופיעו בשנה שעברה הייתה התמקדות בקייטרינג חוויתי – כלומר, מתן הזדמנות לאורחים ללמוד ולחוות את האוכל שהם אוכלים. ניתן לעשות זאת באמצעות קייטרינג מחווה לשולחן, הדגמות בישול, או אפילו על ידי שילוב אלמנטים אינטראקטיביים בקייטרינג עצמו. 2) אפשרויות בריאות: אכילה בריאה היא כבר לא אופנה, אלא דרך חיים עבור אנשים רבים. ככזה, לחץ על עסקי קייטרינג לספק אפשרויות בריאות יותר, בין אם זה אומר יותר מנות צמחוניות וטבעוניות, או פשוט ארוחה קלה יותר שסביר להניח פחות להכביד על האורחים. 3) המטבח הניאו-נורדי: לאוכל הסקנדינבי יש רגע, כאשר יותר אנשים מכירים את הטעמים והמרכיבים הייחודיים של המטבח הנורדי. מגמה זו מונעת בין השאר על ידי הפופולריות של תוכניות כמו "The Mind of a Chef", שהאירו זרקור על המטבח של אזור זה. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: בעידן של היום של מדיה חברתית, חשוב יותר מתמיד לעסקים בתחום הקייטרינג ליצור מנות מושכות ויזואלית ו"ניתנות לאינסטגרם". זה

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא תהליך של אספקת מזון ומשקאות לאורחים באירוע או באירוע. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית כדי להבטיח שאירוע הקייטרינג יצליח.

ישנם 5 סוגים בסיסיים של תפריטים המשמשים במסעדות, והם הנפוצים ביותר בשימוש. אלו הם תפריטים א-לה-קארט, סטטיים, דו ז'ור, מחזוריים וקבועים. תפריטי א-לה-קארט מציעים מגוון רחב של פריטי תפריט לבחירה, ולעתים קרובות הם יקרים יותר מסוגי תפריטים אחרים. תפריטים סטטיים הם תפריטים מוגדרים שאינם משתנים בתדירות גבוהה, בעוד שתפריטי דו ז'ור משתנים מדי יום או שבועי, ולעתים קרובות מציעים מבצעים מיוחדים בימים מסוימים. תפריטי מחזור פועלים לפי דפוס מוגדר, כמו שינוי חודשי, בעוד שתפריטים קבועים הם תפריטים מוגדרים שאינם משתנים.

מסקנה

תכנון אירוע יכול להיות הרבה עבודה, ואחד ההיבטים החשובים ביותר הוא הבחירה חברת הקייטרינג הנכונה. ישנם כמה דברים שכדאי לזכור בעת קבלת ההחלטה: 1. מה התקציב שלך? לחברות קייטרינג יהיו נקודות מחיר שונות ולכן חשוב לדעת כמה אתם מוכנים להוציא. 2. איזה סוג אירוע אתם מארחים? חברת הקייטרינג שתבחרו אמורה להיות מסוגלת להתאים לסוג האירוע שאתם עורכים. 3. מהן מגבלות התזונה של האורחים שלכם? זה חשוב לדעת כדי שחברת הקייטרינג תוכל לספק אפשרויות שכולם יוכלו ליהנות מהם. 4. מה גודל האירוע שלכם? חברת הקייטרינג צריכה להיות מסוגלת לספק מספיק אוכל לכל האורחים שלכם. 5. מה המיקום של האירוע שלכם? חברת הקייטרינג אמורה להיות מסוגלת להעביר את האוכל למקום האירוע שלכם. זכור את הגורמים הללו כשאתה בוחר חברת קייטרינג, ותהיה בטוח שתמצא חברה שמתאימה באופן מושלם לאירוע שלך.

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג חֶברָה. ראשית, החליטו איזה סוג אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם. לאחר מכן, חקור חברות קייטרינג שונות וקרא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות השירות שלהן. לבסוף, בקשו הצעות מחיר מכמה חברות שונות כדי להשוות מחירים. על ידי ביצוע שלבים אלה, תהיו בטוחים שתמצאו חברת קייטרינג שמתאימה לצרכים ולתקציב שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן