קייטרינג באור יהודה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג באור יהודה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל שאתם והאורחים שלכם תהנו ממנו. יש כמה דברים שצריך לבדוק בבחירת קייטרינג. הקפד לבקש הפניות מחברים או משפחה. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, הקפד לבקש דוגמאות מהעבודות שלהם. חשוב גם לשאול על התמחור שלהם ואם הם מציעים הנחות כלשהן. על ידי ביצוע טיפים אלו, תהיו בטוחים שתמצאו את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

1. בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? 2. חשוב לקחת בחשבון גם את מספר האורחים שתזמינו. קייטרינג יצטרך להיות מסוגל להכיל את גודל רשימת האורחים שלך. 3. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התקציב שלך. הקפד לדון בתקציב שלך עם הקייטרינג על מנת לקבל אומדן מדויק של העלויות. 4. לבסוף, הקפידו לטעום את האוכל! לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, הקפד לדגום את האוכל מכל קייטרינג כדי לעזור לקבל את ההחלטה הסופית שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת לספק ללקוחותיו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. הם צריכים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם חברים אחרים בצוות שלהם כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ על מנת להימנע ממצבים מלחיצים.

כשמדובר בבחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי להבטיח שתקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. בראש ובראשונה, איכות המזון שמספק שירות הקייטרינג צריכה להיות בעלת חשיבות עליונה. הקפידו לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מאחרים שהשתמשו בשירות בעבר על מנת לקבל תחושה של איכות המזון. בנוסף, עלות השירות היא שיקול חשוב, מכיוון שתצטרכו לעמוד בתקציב שלכם לאירוע. גם הניסיון של שירות הקייטרינג הוא גורם מכריע, שכן אתם רוצים להיות בטוחים שיש להם את הניסיון הדרוש על מנת לספק אירוע מוצלח. לבסוף, אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לתקשר אותם עם שירות הקייטרינג על מנת להבטיח שהם מסוגלים להיענות לבקשותיך.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

1. איזה סוג של מזונות הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

הכרחי להיות אדיב, טקט ודיפלומטי, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם מספר דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע: 1. סוג האירוע. האם זו ארוחת ערב רשמית בישיבה, או מזנון סתמי יותר? 2. התקציב שלך. זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון קייטרינג. 3. צוות המתנה ושירות. האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, כמה? 4. המקום. היכן יתקיים האירוע? 5. אוכל ושתייה. איזה סוג של אוכל ושתייה תגישו?

כשאתם מתראיינים לתפקיד קייטרינג, היו מוכנים לענות על שאלות על הניסיון שלכם בתחום האירוח וכיצד אתם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתח. אתה צריך גם להיות מוכן לדון כיצד אתה מתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים מרכזיים שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב שלכם הוא כמובן שיקול חשוב – אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. גם הפורמליות של האירוע שלכם חשובה – מפגש מזדמן יותר לא יצטרך קייטרינג, בעוד שאירוע רשמי יותר כנראה יצטרך. מטרת האירוע שלכם גם תכתיב אם יש צורך בקייטרינג או לא – אם אתם מארחים כנס עסקי, למשל, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב, אבל אם אתם רק מתארגנים עם חברים לערב משחקים, זה כנראה לא נחוץ. גם מספר האורחים שאתם מצפים להם ישחק תפקיד – אם אתם מזמינים רק כמה אנשים, קייטרינג כנראה לא שווה את המחיר, אבל אם אתם מזמינים קבוצה גדולה, יכול להיות שכן. לבסוף, עליך לשקול את המשאבים האישיים שלך – אם אתה בשלן מצוין ויש לך זמן ואנרגיה להכין אוכל לקבוצה גדולה, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג, אבל אם אינך בטוח בכישורי הבישול שלך או לא בטוח אין לי זמן להכין אוכל, אולי שווה לשלם עבור קייטרינג.

היכולת להגיש היא שיקול חשוב בבחירת קייטרינג. לקייטרינג צריך להיות צוות של אנשי מקצוע שיודעים את אומנות הגשת האורחים והצעת מעדנים.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT הוא כלי רב עוצמה להערכת העסק שלך ומיקומו בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. . זה לוקח בחשבון את החוזקות והחולשות שלך, כמו גם את ההזדמנויות והאיומים הקיימים בשוק. ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי היכן למקד את המשאבים שלך וכיצד להגדיל את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

מוצר: ה-P הראשון הוא המוצר. זה כולל את המוצרים והשירותים שהחברה שלך מציעה. מחיר: ה-P השני הוא המחיר. זה מה שאתה מחייב עבור המוצרים והשירותים שלך. קידום: ה-P השלישי הוא קידום. כך אתה משווק את הסחורה והשירותים שלך. מקום: ה-P הרביעי הוא מקום. זה המקום שבו אתה מוכר את הסחורה והשירותים שלך. אנשים: ה-P החמישי הוא אנשים. אלה האנשים שעובדים עבור החברה שלך. תהליך: ה-P השישי הוא תהליך. זהו התהליך שבו אתה משתמש לייצור המוצרים והשירותים שלך. עדות פיזית: ה-P השביעית היא ראיה פיזית. זו ההוכחה הפיזית של הסחורה והשירותים שלך.

האם קייטרינג בדרך כלל מספק מנות?

שירותי קייטרינג המציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח יכולים להקל בהרבה על תכנון האירוע שלך. אתה יכול פשוט להגיע לאירוע שלך ולא צריך לדאוג לגבי הקמה או ניקיון של כלי אוכל. זה יכול לחסוך זמן רב, במיוחד אם יש לך אירוע גדול.

עקרונות תכנון התפריט הם שיקולים חשובים בעת יצירת תפריט לשירות מזון. איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט. הציוד והכוח אדם הזמינים לייצר ולהגיש את האוכל הם גם שיקולים חשובים בתכנון התפריט.

מהם 3 סוגי הקייטרינג

הקייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב להבין את סוגי הקייטרינג השונים וכיצד הם יכולים להשפיע על האירוע שלכם. קייטרינג לחתונה הוא כנראה סוג הקייטרינג המוכר ביותר. אבל האם ידעת שלקייטרינג יכולה להיות השפעה גדולה גם על אירועי חברה, מפגשים חברתיים ודוכני זיכיון? קייטרינג לחברות יכול להיות דרך מצוינת להרשים לקוחות ולבנות מערכות יחסים. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף אלמנט נוסף של כיף והתרגשות למסיבה שלכם. וקייטרינג זיכיון יכול לשמור על האורחים שלך מאכילים ומאושרים באירוע הגדול הבא שלך. לא משנה איזה סוג של אירוע אתה מתכנן, הבנת סוגי הקייטרינג השונים יכולה לעזור לך להפוך אותו להצלחה!

קייטרינג יכול להיות עבודה מאוד מאתגרת ומאומצת, במיוחד אם אתה לא עובד בבאר -מטבח מאובזר. את רוב ההכנה והבישול המקדים יש לבצע מראש, ולאחר מכן הגימור והציפוי מתבצעים במקום. זה יכול להיות מאוד קשה לניהול, במיוחד אם אתה לא רגיל לעבוד בסביבת קייטרינג.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כשאתם בוחרים קייטרינג לחתונה או לאירוע שלכם, הקפידו לשאול אם הם מציעים שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, מהקמה ועד ניקיון, כולל עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בהיבטים שונים של האירוע שלכם עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. בחרו חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם למהנה ופשוט.

ישנם ארבעה גורמים שיכולים להשפיע רבות על מי שאתם שוכרים: 1. גודל מאגר המועמדים שלכם. 2. איכות מאגר המועמדים שלך. 3. באיזו דחיפות אתה צריך למלא את התפקיד. 4. כמה השקעה נדרשת עבור הגיוס החדש. שקול היטב את כל הגורמים הללו כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא ענף ענק ויש הרבה אתגרים נפוצים שעולים. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא תחלופת הצוות. זה נובע מאופי התעשייה, עם שעות ארוכות ולעיתים קרובות דפוסי עבודה לא חברתיים. יכול להיות קשה לשמור על צוות עובדים טוב, אך חיוני לעשות זאת על מנת לספק שירות טוב. אתגר נפוץ נוסף הוא בזבוז מזון. זה נובע לרוב מהערכת יתר של כמות המזון הדרושה, או בגלל התכלותם של חלק מהמרכיבים. חשוב להיות כמה שיותר יעיל על מנת למזער בזבוז. גם הדרכת לקוחות יכולה להוות אתגר, במיוחד אם הם לא בקיאים בתהליך הקייטרינג. חשוב להיות סבלניים וברורים בהנחיות על מנת למנוע כל בלבול.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של ארגון ותיאום שירות מזון לאירועים. זה כולל את כל ההיבטים של תכנון האירוע, מתחילתו ועד סופו, כולל בחירת מזון ומשקאות, תכנון תפריט, השכרת ציוד, והתקנה וניקיון.

מסקנה

כשמדובר בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם, יש הם כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, קבע את סגנון הקייטרינג שאתה צריך ואיזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש. לאחר מכן, חקור קייטרינג שונים באזור שלך וקרא ביקורות מלקוחות קודמים. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, תפגשי איתם באופן אישי כדי לקבל תחושה לגבי העסק שלהם ומה הם יכולים לספק לאירוע שלך. הקפד לשאול על תמחור, תפריטים וכל בקשות מיוחדות שיש לך. עם הטיפים האלה בחשבון, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך. ראשית, תרצו לקבוע את התקציב שלכם ואיזה סוג אירוע אתם מארחים. האם זו תהיה ארוחת ערב בישיבה או מזנון? לאחר מכן, תרצו לקבל המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. ברגע שיש לך כמה אפשרויות, הקפד לבקש הפניות ותפריטים לדוגמה. ולבסוף, סמוך על הבטן שלך. אם יש לך הרגשה טובה לגבי קייטרינג מסוים, רוב הסיכויים שהם יעשו עבודה מצוינת!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן