קייטרינג בראשון לציון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בראשון לציון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא בחירת הקייטרינג המתאים. להלן 10 טיפים מובילים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. הגדירו את הסגנון והטון של האירוע שלכם. זה יעזור לכם לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלכם ולמצוא קייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות המתאימים ביותר לאירוע שלכם. 2. שקול את התקציב שלך. הקפד לדון בתקציב שלך מראש עם קייטרינג פוטנציאלי כדי שתוכל למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך. 3. קבע את צרכי המזון והמשקאות שלך. עבדו עם הקייטרינג ליצירת תפריט שיתאים בצורה הטובה ביותר לנושא האירוע ולאורחים שלכם. 4. בחרו קייטרינג עם ניסיון. הקפד לשאול על הניסיון של קייטרינג בטיפול באירועים דומים לשלך. 5. בקשו הפניות. בקש מהקייטרינג הפניות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג טוב יותר על עבודתם. 6. סיור במתקנים. במידת האפשר, סייר במתקני הקייטרינג כדי לראות את המטבח ואת חללי האירועים שלו. 7. בירור לגבי ביטוח ורישוי. הקפד לשאול את הקייטרינג אם הם

1. התחל במחקר קטן על חברות קייטרינג שונות באזור שלך. 2. ערכו רשימה של שלוש הבחירות המובילות שלכם. 3. קבעו טעימות עם כל אחת מחברות הקייטרינג ברשימה שלכם. 4. הקפידו לשאול הרבה שאלות במהלך הטעימה. 5. הקפידו לקבל חוזה בכתב. 6. שימו לב היטב לפרטים הרשומים בחוזה. 7. ודאו שאתם נוחים עם מדיניות חברת הקייטרינג. 8. הקפידו להעביר את החזון שלכם לאירוע בצורה ברורה. 9. הקפידו לבקש הפניות. 10. ודא שאתה מרגיש בנוח עם המחיר הכולל.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל לשלמות ושהכל מאורגן כמו שצריך. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לתקשר בצורה יעילה עם לקוחותיה על מנת להבין את הצרכים והרצונות שלהם. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאוכל ולאנשים כדי לוודא שכולם יהנו מהאוכל ומהאירוע.

תקשורת טובה וכישורי אנשים נחוצים כדי להיות קייטרינג מצליח. זה אומר להיות אדיב, טקט ודיפלומטי כשמדברים עם לקוחות. ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה, ולכן חשוב להיות מסוגל לתקשר ביעילות. בניית קהל לקוחות טוב חיונית גם לקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. זה הופך להיות חשוב עוד יותר ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

קייטרינג יכול להיות אופציה מצוינת לאירועים, במיוחד אם יש לך תקציב. להלן שישה גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם קייטרינג מתאים לאירוע שלכם: 1. תקציב: קייטרינג יכול להיות אפשרות משתלמת יותר מאשר הכנת אוכל בעצמכם, במיוחד אם אתם מאכילים מספר רב של אנשים. 2. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג שיספק שירות ברמה גבוהה יותר. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלכם תשחק גם תפקיד בהחלטה האם לשרת או לא. אם אתם מארחים אירוע עסקי, למשל, קייטרינג עשוי להיות הכרחי. 4. מספר האורחים: מספר האורחים שאתה מצפה ישפיע גם על ההחלטה שלך. אם אתה מצפה לקהל גדול, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר שלך. 5. משאבים אישיים: אם אין לכם זמן או משאבים להכין אוכל לאירוע שלכם, קייטרינג עשוי להיות הדרך ללכת. 6. ניסיון בתכנון: אם אתה חדש בתכנון אירועים, קייטרינג יכול להוריד חלק מהלחץ מהתהליך.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתם עורכים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או רומן סתמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תרצו לוודא שיש לכם מושג ברור מה אתם יכולים להרשות לעצמכם לפני שתתחילו לבדוק אפשרויות. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים ואיזה סוג שירות אתה רוצה. אם אתם עורכים אירוע סתמי יותר, ייתכן שלא תזדקקו למלצרים. אבל אם אתם עורכים ארוחת ערב רשמית, תרצו לוודא שהקייטרינג שלכם יכול לספק את רמת השירות שאתם מחפשים.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח אתה תמיד צריך לבקש על מנת להבטיח תהליך חלק ואוכל טעים לאורחים שלך. 1. איזה סוג של מאכלים הם ההתמחויות שלך? זה ייתן לכם מושג על סוגי המנות שהקייטרינג הכי מנוסה איתם ובטוח בהכנה. 2. על מה היית ממליץ? בהתבסס על הנושא, רשימת האורחים והתקציב של האירוע שלך, הקייטרינג אמור להיות מסוגל להציע כמה הצעות לתפריט. 3. איך מציגים את האוכל? זה חשוב לדעת כדי שתוכלו להיות בטוחים שהאוכל יוצג בצורה שתואמת את הסגנון הכללי של האירוע שלכם. 4. מהי העלות המשוערת? חשוב שתהיה הבנה ברורה של עלות שירותי הקייטרינג כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך. 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? תמיד כדאי לדעת איך הקייטרינג יתמודד עם כל בקשות מיוחדות של האורחים, כדי שיהיה אפשר להכיל את כולם. 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? זוהי דרך מצוינת לקבל תצוגה מקדימה של האוכל שיוגש באירוע שלכם

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או מסיבה, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם יספקו צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בדברים האלה עלולה לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. בחר חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה כדי להקל על חייך.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירועים. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ושהאורחים יחוו חוויה חיובית.

מהם 7 ה-Ps של שיווק עסק קייטרינג

7 Ps של שיווק הם מסגרת שניתן להשתמש בה לחשוב על שיווק. 7 ה-Ps הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות.

ישנם ארבעה סוגים כלליים של קייטרינג שיש לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר. קייטרינג לחתונה יכול להוסיף נופך אלגנטי ליום החתונה שלכם, בעוד שקייטרינג תאגידי יכול להפוך את האירוע העסקי שלכם למקצועי יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף אלמנט של כיף למסיבה שלכם, וקייטרינג בזיכיון יכול לספק ארוחות טעימות לאורחים שלכם.

מהם השלושה פונקציות קייטרינג בסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הייצור וההפצה של מוצרי מזון ומשקאות. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא להבטיח שהמזון והמשקאות מוכנים ומוגשים בהתאם לצרכים הספציפיים של האירוע או האירוע. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. זה כרוך בהגדרת יעדים ויעדים, ולאחר מכן יצירת תוכנית פעולה להשגת יעדים אלו. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. זה כרוך ביצירת מערכת כדי להביא את האוכל והמשקאות לאירוע או לאירוע. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. זה כרוך בפיקוח על הצוות והבטחה שהם פועלים לפי התוכנית. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. זה כרוך במעקב אחר התקדמות האירוע או האירוע, וביצוע שינויים לפי הצורך.

תפקידי קייטרינג משתנים בהתאם לגודל והיקף האירוע, אך כוללים בדרך כלל הקמה, הגשה וניקיון . אירועים גדולים עשויים לדרוש גם תיאום עם ספקים אחרים, כגון חנויות פרחים וחברות השכרה.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג, אבל הנה חמשת הגורמים החשובים ביותר: 1. איכות המזון. זה השיקול החשוב ביותר. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג יכול לספק אוכל טעים וטרי שיענה על צרכי האירוע שלכם. 2. חוות דעת של לקוחות. קח את הזמן לקרוא ביקורות מקוונות על שירותי קייטרינג פוטנציאליים. זה ייתן לך מושג טוב על מה אחרים חושבים על איכות האוכל והשירות. 3. עלות השירות. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר משירותי קייטרינג שונים לפני קבלת החלטה. שקול את התקציב שלך ומה אתה מוכן להוציא על קייטרינג. 4. חווית קייטרינג. בחרו בשירות קייטרינג בעל ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם מתכננים. זה יעזור להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. 5. צרכים מיוחדים. אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, ודאו ששירות הקייטרינג יכול להכיל אותם. זה חשוב כדי להבטיח שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע שלך.

מחפש לארגן את האירוע הבא שלך? עיין ברשימה שלנו של שירותי קייטרינג שונים כדי לעזור בקבלת ההחלטה שלך! יש לנו הכל, החל מאירועים ארגוניים ועד מקומות לחתונה. אירוע חברתי? אין בעיה! יש לנו אפילו קייטרינג משאית אוכל למי שרוצה משהו קצת שונה. לא משנה מה אתה צריך, דאגנו לך!

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

בחירת מסעדה יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל הנה חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון שיכולים לעזור להפוך את ההחלטה לקלה יותר. כמובן שהאוכל הוא השיקול החשוב ביותר. קח את הזמן לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מחברים כדי להבטיח שתקבל ארוחה טובה. גם נוחות ואווירה חשובים. שקול אם אתה מחפש חווית אוכל מזדמנת או רשמית, ואיזו אווירה אתה מעדיף. השירות הוא גורם חשוב נוסף. קרא ביקורות ושוחח עם חברים כדי לקבל מושג למה לצפות מבחינת שירות. המחירים הם גם שיקול חשוב, במיוחד אם אתה סועד עם קבוצה. הקפד לבדוק מבצעים ומבצעים שיכולים לעזור לך לחסוך כסף. לבסוף, המלצות יכולות לעזור מאוד בבחירת מסעדה. שאל חברים ובני משפחה את ההמלצות שלהם, וחפש ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על מה אחרים אומרים.

1. ספר לנו על עצמך: ענה על שאלה זו על ידי שיתוף של ניסיון העבודה הרלוונטי שלך, מטרות מקצועיות ו אינטרסים אישיים. נסו להימנע מלחזור על מידע שכבר נמצא בקורות החיים שלכם. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלה זו מאפשרת למראיין לאמוד את המוטיבציה שלך לטווח ארוך לעבוד בענף ההסעדה. היו כנים לגבי המטרות שלכם והסבירו כיצד תפקיד הקייטרינג המסוים הזה משתלב בתוכניות שלכם. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זוהי שאלת ראיון קלאסית המאפשרת לך להתמקד בתכונות החיוביות שלך תוך הכרה בתחומים שבהם אתה יכול להשתפר. כאשר אתה מדבר על החולשות שלך, הקפד להדגיש כיצד אתה פועל כדי להתגבר עליהן. 4. איך עובדים תחת לחץ? ענף ההסעדה יכול להיות מהיר ותובעני, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ. תאר תקופה שבה היית צריך לנהל מצב מאתגר וכיצד התמודדת עם הלחץ. 5. איך עובדים בתוך צוות? קייטרינג הוא לרוב מאמץ צוות, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב עם אחרים. תאר תקופה שבה היית צריך לשתף פעולה עם אחרים וכיצד תרמת

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

1. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. עסקי קייטרינג אינם שונים. חשוב שיהיה צוות הנהלה טוב שיפקח על התפעול ויבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. 2. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר ענק בתעשיית האירוח. הדבר נכון במיוחד בענף ההסעדה בו יש לרוב תחלופה גבוהה של צוות עונתי. חשוב שתהיה תוכנית הכשרה טובה שתעזור לאנשי צוות חדשים להסתגל במהירות וביעילות. 3. שעות ארוכות: הדרכת לקוחות וארגון מזון עשויים לקחת הרבה זמן. עסקים בתחום הקייטרינג נאלצים לרוב לעבוד שעות ארוכות כדי להספיק הכל. זה יכול להיות אתגר, אבל חשוב לוודא שהעובדים שלכם מקבלים תגמול נאות על זמנם. 4. בזבוז מזון: בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בתעשיית ההסעדה. חשוב להיות פרואקטיביים במניעת בזבוז מזון ולהכין תוכנית מה לעשות עם כל שאריות מזון.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, הדחיפות למילוי התפקיד, וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש.

מסקנה

1. התחל ביצירת רשימה של הקייטרינג הפוטנציאלי שלך. 2. בקש מהחברים והמשפחה שלך הפניות. 3. בדוק ביקורות באינטרנט. 4. תזמן ייעוץ עם הבחירות המובילות שלך. 5. יש לוודא שהם מורשים ומבוטחים. 6. שאלו על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירועים דומים. 7. שאל לגבי אפשרויות התפריט והתמחור. 8. קבלו טעימה מהאוכל שלהם. 9. שאלו לגבי כוח האדם והשירות שלהם. 10. ודא שאתה מרגיש איתם בנוח.

אם תפעל לפי עשרת העצות האלה, אתה בטוח שתבחר קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה! הדבר החשוב ביותר הוא להעביר לקייטרינג את החזון שלכם לאירוע, כדי שיוכלו להבין מה אתם מחפשים. הקפידו לקבל דגימה מהאוכל שלהם לפני שאתם מקבלים החלטה סופית, ודאגו לשאול על הניסיון שלהם עם אירועים כמו שלכם. עם קצת מחקר, תהיו בטוחים שתמצאו קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם לאחד בלתי נשכח!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן